Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën Xsara Picasso slaví 25 let. Byl hitem, ale málem se řešil u soudu

12 komentářů

Germanec
No zas takový hit to nebyl. Scenik, zafira a pak i Touran byly prodávanější, pocit jízdy v tom byl jak v autobusu a zadní sedadla byla dost nízko na pohodlnou jízdu dopspěláků. Ale něco do sebe to auto mělo, spíš to ale byla alternativa než trendsetter. Svezlo se to na vlně kompaktních MPV, než aby to něco vlastního přineslo.
Avatar - del42sa
del42sa
@Germanec téměř 2.000.000 prodaných aut rozhodně za úspěch považovat lze
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Člověk by neřekl, že na přelomu století frantíci udělali takovou plečku. Plovoucí zadní náprava na torzních tyčkách byla snad z roku 1965 a byla tak kvalitní, že se firmy uživily jejich opravami. Hnus.
Avatar - del42sa
del42sa
@KANKUNEN to je zase ejakulát , hlavně že se ti ulevilo ....
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@del42sa Oponuj mi argumenty a ne ejakulátem. Tu nápravu jsem na obou Partnerech nechával opravovat. Poslal jsem šrot a dostal repasi.
vencelín
@KANKUNEN
Na Partnerech byla podobná té na 306 a ZX a klasické Xsare.
Tady byla náprava jiná či se pletu?
Avatar - del42sa
del42sa
@KANKUNEN co ti na to mám odpovedět ? každý typ nápravy má nějaké výhody a nevýhody, odpružení zkrutnými tyčemi bylo u francouzských aut (a nejen u nich) hodně používané hlavně pro nízkou cenu, snadné opravy a nízkou zástavbu do karoserie. Ono se dá diskutovat s někým normálně, pokud se budeme bavit v technické rovině o výhodách a nevýhodách, ale proč se snažit o diskuzi s někým , kdo napíše "že to byla plečka na tyčkách z roku 1965"...
měl sis koupit auto s čtyřprvkem
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@del42sa Měl jsem v té době Corollu na víceprvku, který se navíc nesypal jak francouzská primitivnost.
vencelín
Tydle krátké Mpv (turan, krátký Scenic, ty malé Mazdy, krátká C4) mi moc smysl nedavaji. Takový prefoukly hatch.
Dlouhý Scenica či dlouhá C4 už jsou o poznani lepsi
johny555
@vencelín Otec ji měl a bylo to jedno z nejpraktičtějších aut. Hlavní výhodou byly 3 samostatné sedačky vzadu, které se mohly vyjmout, pohodlné nastupování jako do SUV a 550l kufru a délka pouze 4,27m! Navíc velice příznivá cena (pod půl mega).
S naftovým 66kw motorem to sice moc nejelo, ale spotřeba 5l/100 byla v pohodě. A najel s ním asi 150t km v podstatě jen se základním servisem.
To, že jízdní vlastnosti mělo jako Citroen, řadilo se v něm jako v Citroenu a pár dalších věcí bylo po Citroenovsku mu prostě nevadilo. Většina lidí, co se moc nezajímá o auta tohle stejně neřeší.
vencelín
@johny555
Určitě svoji skupinu kupcu si to najde (našlo) . Z mého pohledu krátké.
matuS
@vencelín mali sme to ako služobné auto v hoteli. Vozili sme s tým kadečo, nikdy som nemal pocit,že by bolo malé.
Práveže sa neviem zbaviť pocitu, že to bolo praktickejšie ako corolla verso, ktorá bola po ňom.