Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFrancouzské Valeo chystá zrušení 1000 míst v Evropě, v ČR půjde zhruba o sto
87 komentářů
rohYpnol
Jo, EU začíná sklízet ovoce, které green dealem a svojí politikou zasela.
Plní se přesně to, co jsem říkal. Eurohujeři jako doníček, hendlíček a mikešové evidentně lhali. Politika EU je úplně špatná.
Plní se přesně to, co jsem říkal. Eurohujeři jako doníček, hendlíček a mikešové evidentně lhali. Politika EU je úplně špatná.
@rohYpnol
Oni nelhali. Oni se "jen" spletli, jelikož tomu svému plánu upřímně věřili. Což ale na tragickém výsledku nic nemění.
Oni nelhali. Oni se "jen" spletli, jelikož tomu svému plánu upřímně věřili. Což ale na tragickém výsledku nic nemění.
@rohYpnol Jojo, tak to boužel chodí. Odpovědnost anonyma žádná, ale následky může mít v ovlivňování druhých zásadní. Teď se spletli, ale kát se tu nebudou.
Když se přestávají prodávat dodávky, tak je něco zatraceně špatně. Tady totiž už ani lži elektrofanatiků a čínských filcek neuspějí - dodávky se z Číny fakt moc nevozí a konkurenceschopní EV dodávky těm ICE nejsou až na pár výjimek u některého druhu byznysu.
Když se přestávají prodávat dodávky, tak je něco zatraceně špatně. Tady totiž už ani lži elektrofanatiků a čínských filcek neuspějí - dodávky se z Číny fakt moc nevozí a konkurenceschopní EV dodávky těm ICE nejsou až na pár výjimek u některého druhu byznysu.
Tycoon
Nejde jen o automotive. Začíná se propouštět v metalurgickém průmyslu, například největší německý výrobce oceli Thyssenkrupp propustí v příštích letech 5000 zaměstnanců. Propouštět se bude i v chemickém průmyslu, největší chemický koncern BASF zavře v Německu 11 výrobních závodů a to včetně moderního výrobního závodu vyrábějícího TDI (ne, BASF nevyrábí motory, jde o zkratku pro Toluen diisokyanát). Německá průmyslová výroba klesla za posledních 7 let o 15 % a pokles bude pokračovat. Co však roste, je investiční aktivita německých průmyslových firem v Číně. Výrobní závody, které BASF uzavírá v Německu, staví v Číně.
Příčinou je bezpochyby Green Deal a jeho německý vzor jménem Energiewende (Energetický přechod). Doufejme, že se v Bruselu i Berlíně probudí. Věřím, že se tam najdou lidé s logickým uvažováním, nebo alespoň se zdravým selským rozumem.
Příčinou je bezpochyby Green Deal a jeho německý vzor jménem Energiewende (Energetický přechod). Doufejme, že se v Bruselu i Berlíně probudí. Věřím, že se tam najdou lidé s logickým uvažováním, nebo alespoň se zdravým selským rozumem.
@Tycoon Neprobudí. Nikdo se neprobudí. EU utíká směrem k ekonomické propasti. ;-) Nová EU komise to stvrdila.
Takže si držte klobouky, jedeme z kopce do ekonomické záhuby....
Snad to bude rychlé a bezbolestné.
A snad nás Russsko a NATO nezatáhnou do války. Pak bude vše stejné ale krvavé.
Takže si držte klobouky, jedeme z kopce do ekonomické záhuby....
Snad to bude rychlé a bezbolestné.
A snad nás Russsko a NATO nezatáhnou do války. Pak bude vše stejné ale krvavé.
@Pepa_007
Takže GD není zkratka pro Green Deal, ale pro Great Doom? Už chápu, proč se Hendlyové schovávají za zkratku.
Takže GD není zkratka pro Green Deal, ale pro Great Doom? Už chápu, proč se Hendlyové schovávají za zkratku.
Horký Hrom
Valeo sice propustí 1000 zaměstnanců, ale Evropská komise přijme 2000 nových úředníků. A když bude potřeba, může jich přijmout třeba milion. Zdroje jsou. Stačí zvýšit cenu emisních povolenek. A kdyby to nestačilo, tak EU může vydat dluhopisy se splatností v roce 2160.
Pochybovači, uvědomte si, že v EK zasednou takové kapacity jako je španělská odbornice na energetické výpočty Teresa Ribera nebo ex-bankéřJozef Síkela, který koupil za peníze daňových poplatníků předlužený Net4Gas provozující páteřní plynovod, díky čemuž soukromé banky nemusí odepsat rizikové půjčky této předlužené firmě. S těmito odbornými kapacitami překonáme všechny dočasné potíže.
Pochybovači, uvědomte si, že v EK zasednou takové kapacity jako je španělská odbornice na energetické výpočty Teresa Ribera nebo ex-bankéřJozef Síkela, který koupil za peníze daňových poplatníků předlužený Net4Gas provozující páteřní plynovod, díky čemuž soukromé banky nemusí odepsat rizikové půjčky této předlužené firmě. S těmito odbornými kapacitami překonáme všechny dočasné potíže.
@Horký Hrom Co totoj, ty takový pokrokový elelektrikář a text, jak ropák.
Lenka Čížková
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@KANKUNEN
Pane Kňakunene, já stojím na straně pokroku.
Ale dokud tu budou pochybovači jako rohYpnol, Tycoon nebo MarekAbsolon, pokrok nevybudejeme. Tyto protipokrokové živly je potřeba eliminovat. Lenka Čížková Romová a Don Mikesus jsou na naší straně, takže je porazíme.
Pane Kňakunene, já stojím na straně pokroku.
Ale dokud tu budou pochybovači jako rohYpnol, Tycoon nebo MarekAbsolon, pokrok nevybudejeme. Tyto protipokrokové živly je potřeba eliminovat. Lenka Čížková Romová a Don Mikesus jsou na naší straně, takže je porazíme.
@Lenka Čížková
Bratře Hamuňáčku, tady se hraje vyšší liga než ty tvoje spamy. Rubens, to je ten, který Schumacherovi masíroval stehna v pit-stopu?
Bratře Hamuňáčku, tady se hraje vyšší liga než ty tvoje spamy. Rubens, to je ten, který Schumacherovi masíroval stehna v pit-stopu?
@Horký Hrom
Je potřeba eliminovat pochybovače...
Přesně! Tak si to strana a vláda přeje!!! Třídní nepřítel musí být zničen!
Přesně! Zkrátka zelenorudí komunisti!!!
Je potřeba eliminovat pochybovače...
Přesně! Tak si to strana a vláda přeje!!! Třídní nepřítel musí být zničen!
Přesně! Zkrátka zelenorudí komunisti!!!
@KANKUNEN elektrikář nebo ropák. Tohle vidí všichni. Byrokracie a úředníci. Toho máme spousta.
Arese
Bohužel, právě v přímém přenosu sledujeme následky šílené ekoteroristické politiky. A to je teprve začátek!!!
Smrt bruselskému ekoterorismu a elektrofašismu, ty progresivistické zločince je z vedení EU potřeba co nejdříve vypráskat, ještě než stačí napáchat ještě větší škody a Evropany úplně ožebračit!
"Socialismus vždy skončí, když mu dojdou peníze těch druhých"
Margaret Teacher
Já k tomu jen dodám, že to samozřejmě platí i pro ten rádoby "zelený".
Smrt bruselskému ekoterorismu a elektrofašismu, ty progresivistické zločince je z vedení EU potřeba co nejdříve vypráskat, ještě než stačí napáchat ještě větší škody a Evropany úplně ožebračit!
"Socialismus vždy skončí, když mu dojdou peníze těch druhých"
Margaret Teacher
Já k tomu jen dodám, že to samozřejmě platí i pro ten rádoby "zelený".
@Arese Je snadné útočit na politiky, kteří byli řádně zvoleni, volební program byl znám. Proč to nikdy není volič, který to začal....
KANKUNEN
Konečně je to tu a nastává čas narovnání poměrů. Nenažraní zaměstnanci rapidně sníží nároky. Přidej nebo odejdu končí.
@KANKUNEN
Ne. jsi dost značně mimo. Toto není krize z důvodu přemrštěných očekávání zaměstnanců. Resp. není to ten dominantní jev.
Toto je krize z důvodu greendealu a jemu předcházející politiky. Společnost sídlící v EU mající výrobu v EU nemá důvod nadále držet výrobu v tomto regionu přebujelém byrokracií, evropskými zákazy, příkazy, směrnicemi, nařízeními, nutnými povoleními, a nově zcela absurdními a nesmyslnými povolenkami a absolutně nekonkurenceschopnými cenami energií.
Zkráceně - EU díky své politice nemá firmám co nabídnout. Nemá finanční, energetické, surovinové ani lidské zdroje, a ještě je výroba extrémně zatížena. Řešení je jednuduché - přesun výroby jinam. Choval by se tak každý.
Když nemůžu mít na výrobu ruskou ropu v EU, tak se odstěhuji do Číny/Indie, kde ruskou ropu můžu mít ještě levnějí než v EU. Pracovní síla za poloviční náklady k tomu... Prosté.
EK bude mít splněné emisní cíle, protože v EU se nevyrobí ani gram oceli nebo hliníku... Celosvětové emise samozřejmě půjdou nahoru, a záplavy a tornáda budou o to víc častější, a Nizozemí půjde pod moře o to dřív... Ale eurohujeři budou kdákat nesmysly o úspěšné zelené politice...
Ne. jsi dost značně mimo. Toto není krize z důvodu přemrštěných očekávání zaměstnanců. Resp. není to ten dominantní jev.
Toto je krize z důvodu greendealu a jemu předcházející politiky. Společnost sídlící v EU mající výrobu v EU nemá důvod nadále držet výrobu v tomto regionu přebujelém byrokracií, evropskými zákazy, příkazy, směrnicemi, nařízeními, nutnými povoleními, a nově zcela absurdními a nesmyslnými povolenkami a absolutně nekonkurenceschopnými cenami energií.
Zkráceně - EU díky své politice nemá firmám co nabídnout. Nemá finanční, energetické, surovinové ani lidské zdroje, a ještě je výroba extrémně zatížena. Řešení je jednuduché - přesun výroby jinam. Choval by se tak každý.
Když nemůžu mít na výrobu ruskou ropu v EU, tak se odstěhuji do Číny/Indie, kde ruskou ropu můžu mít ještě levnějí než v EU. Pracovní síla za poloviční náklady k tomu... Prosté.
EK bude mít splněné emisní cíle, protože v EU se nevyrobí ani gram oceli nebo hliníku... Celosvětové emise samozřejmě půjdou nahoru, a záplavy a tornáda budou o to víc častější, a Nizozemí půjde pod moře o to dřív... Ale eurohujeři budou kdákat nesmysly o úspěšné zelené politice...
@rohYpnol Extrémní platy a nároky zaměstnanců změnily u nás ve firmě zcela rozložení nákladů. V roce 2017 to bylo pod 30 %, nyní je to 58 %. Nemluvím pak o benefitech a zásadních a velmi nákladných změnách pracoviště s cílem zvýšení komfortu.
Ale nemáme si na co stěžovat. Mám známýho v Nizozemsku a tam je běžné, že máte zkrácený úvazek, ale plat se dopočítá do plného úvazku. Aktuálně většina pracujících tam nemá plný úvazek, ale zkrácený. A je to "ber nebo jdu jinam".
Teď už to není jen o energiích, ale o nárocích zaměstnanců. To tu nikdy nebylo. Energie už byly dražší a byli jsme plně konkurenceschopní. Plyn je aktuálně spíše levný, pokud to porovnáme s dlouhodobou historií.
Firmy mohou říct, že jsou drahé energie a že to je zlikviduje, za to nikdo neztrestá. Firmy si nemůžou dovolit v médiích tvrdit, že prostě mají zaměstnance rozežrané jak nikdy v historii a je to neúnosné. To by jim pak odešli nasraní jinam a mohli by to zavřít hned.
Proč si myslíte, že Musk vymýšlí toho svého autobota do fabriky? Má plné zuby rozežraných zaměstnanců a bachratých odborářů, kteří nonstop vymýšlí jak nepracovat a dostávat za to mzdu.
Ale nemáme si na co stěžovat. Mám známýho v Nizozemsku a tam je běžné, že máte zkrácený úvazek, ale plat se dopočítá do plného úvazku. Aktuálně většina pracujících tam nemá plný úvazek, ale zkrácený. A je to "ber nebo jdu jinam".
Teď už to není jen o energiích, ale o nárocích zaměstnanců. To tu nikdy nebylo. Energie už byly dražší a byli jsme plně konkurenceschopní. Plyn je aktuálně spíše levný, pokud to porovnáme s dlouhodobou historií.
Firmy mohou říct, že jsou drahé energie a že to je zlikviduje, za to nikdo neztrestá. Firmy si nemůžou dovolit v médiích tvrdit, že prostě mají zaměstnance rozežrané jak nikdy v historii a je to neúnosné. To by jim pak odešli nasraní jinam a mohli by to zavřít hned.
Proč si myslíte, že Musk vymýšlí toho svého autobota do fabriky? Má plné zuby rozežraných zaměstnanců a bachratých odborářů, kteří nonstop vymýšlí jak nepracovat a dostávat za to mzdu.
@Renoo
Toto nepopírám. Nicméně toto by se velmi rychle změnilo, pokud by opět do toho nevstupovala EU a nařízení EK.
Jenže místo toho aby firmy vyhodili zaměstnance a oni byli trhem práce usměrněni do patřičných mezí, tak EU začne vymýšlet 4denni pracovní týden, homeoffice a další a další nesmysly, které opět vedou k jedinému - k nedostatku zaměstnanců...
Toto nepopírám. Nicméně toto by se velmi rychle změnilo, pokud by opět do toho nevstupovala EU a nařízení EK.
Jenže místo toho aby firmy vyhodili zaměstnance a oni byli trhem práce usměrněni do patřičných mezí, tak EU začne vymýšlet 4denni pracovní týden, homeoffice a další a další nesmysly, které opět vedou k jedinému - k nedostatku zaměstnanců...
Hendly
Klasicka rada troll jmen pod clankem.
Agenda stale ta sama. Zla EU.
To ze prechod na EV bude mit dopady na spoustu firem je davno zname. Ta zmena se proste stane a je potreba s tim pocitat.
To ze rozbijet stroje je nesmysl snad historie jasne dokazuje.
Stkne tak historii jasne ukazuje kam vede populismus.
Agenda stale ta sama. Zla EU.
To ze prechod na EV bude mit dopady na spoustu firem je davno zname. Ta zmena se proste stane a je potreba s tim pocitat.
To ze rozbijet stroje je nesmysl snad historie jasne dokazuje.
Stkne tak historii jasne ukazuje kam vede populismus.
@Hendly
Ví Hendly o tom, že Norsk Hydro v roce 2022 ukončil ekologickou výrobu hliníku na Slovensku (Žiar nad Hronom)? Elektřina pro výrobu hlíníku na Slovensku pocházela z bezemisních jaderných a vodních elektáren. Ale to bylo evropským plánovačům málo. A tak se chybějící slovenský hliník dováží z Ruska a Číny, kde má vyšší emisní stopu CO2.
Ví Hendly o tom, že Norsk Hydro v roce 2022 ukončil ekologickou výrobu hliníku na Slovensku (Žiar nad Hronom)? Elektřina pro výrobu hlíníku na Slovensku pocházela z bezemisních jaderných a vodních elektáren. Ale to bylo evropským plánovačům málo. A tak se chybějící slovenský hliník dováží z Ruska a Číny, kde má vyšší emisní stopu CO2.
@Tycoon
Jako ze to mela EU zakázat soukromé firme?
Jako ze to mela EU zakázat soukromé firme?
@Hendly
Ne zakázat ... ale v EK se měli zamyslet. Zamyslet, proč politika snižování CO2 ve skutečnosti emise CO2 zvyšuje. Jde vám vůbec ještě o to klima, nebo si prostě libujete v tom, jak Evropu ničíte?
Ne zakázat ... ale v EK se měli zamyslet. Zamyslet, proč politika snižování CO2 ve skutečnosti emise CO2 zvyšuje. Jde vám vůbec ještě o to klima, nebo si prostě libujete v tom, jak Evropu ničíte?
@Hendly
Ano, ideologie jako je klimatismus a green(i)dealismus vede ke krizi, ve které přicházejí populisti.
Stejně tak je známo, že socialismus nefunguje.
EU pod vedením současné EK páchá obě tyto zvěrstva současně. Ze to dopadne špatně, je zjevné.
Ale stále lze 5 minut po 12té politiku změnit a utéct hrobnikovi z lopaty. Je třeba začít výměnou EK, zrušením klimatických nesmyslných cílů, zrušením flotilových emisí a zákazu spalovacích aut.
Ono to tak totiž stejně dopadne. Jen čím později, tím větší dopad a škody budou.
Ano, ideologie jako je klimatismus a green(i)dealismus vede ke krizi, ve které přicházejí populisti.
Stejně tak je známo, že socialismus nefunguje.
EU pod vedením současné EK páchá obě tyto zvěrstva současně. Ze to dopadne špatně, je zjevné.
Ale stále lze 5 minut po 12té politiku změnit a utéct hrobnikovi z lopaty. Je třeba začít výměnou EK, zrušením klimatických nesmyslných cílů, zrušením flotilových emisí a zákazu spalovacích aut.
Ono to tak totiž stejně dopadne. Jen čím později, tím větší dopad a škody budou.
@rohYpnol
Stále dokola.
Prvni vec. Elektro auta spalovaky v dohledné době zvalcuji. Pokavad nevide evrop pripravene je s automotiv konec.
Druha. podle shody naproste vetsiny odborniku je dalsi spalovani fosilnich paliv rychla cesta do pekel celeho lidsta.
Stále dokola.
Prvni vec. Elektro auta spalovaky v dohledné době zvalcuji. Pokavad nevide evrop pripravene je s automotiv konec.
Druha. podle shody naproste vetsiny odborniku je dalsi spalovani fosilnich paliv rychla cesta do pekel celeho lidsta.
@Hendly
Proč se neustále potvrzuje, co jsem předpovídal?
Proč se neustále potvrzuje, že vy hujeři jen lžete??
Proč se neustále potvrzuje, co jsem předpovídal?
Proč se neustále potvrzuje, že vy hujeři jen lžete??
@Rohypnol
Jako treba krach Tesla?
Nebo jak klasické značky prevalcuji v EV nove vyrobce?
Nebo jak se trh s EV zhroutí?
Proc se nic z toho nedeje?
Jako treba krach Tesla?
Nebo jak klasické značky prevalcuji v EV nove vyrobce?
Nebo jak se trh s EV zhroutí?
Proc se nic z toho nedeje?
@Hendly
Tak pokud vím, tak tvrdím že Tesla skončí tak, že buď zkrachuje nebo ji koupi nakonec Čína. A to se taky stane.
Já nikdy neřekl že to bude v roce 2024, že.
To jsou opět jen tvé lži.
Ostatním blabolům co jsi napsal nerozumím co jsi vlastně chtěl říct.
Děje se přesně to, co jsem předpovídal. Evropský zákazník předražené BEV evropských značek (byť bez marže) kupovat nebude vyjma prémiových a luxusních značek. A pokud bude nucen kupovat BEV, tak začne kupovat ty čínské. A přesně to se děje ty hujere.
Tak pokud vím, tak tvrdím že Tesla skončí tak, že buď zkrachuje nebo ji koupi nakonec Čína. A to se taky stane.
Já nikdy neřekl že to bude v roce 2024, že.
To jsou opět jen tvé lži.
Ostatním blabolům co jsi napsal nerozumím co jsi vlastně chtěl říct.
Děje se přesně to, co jsem předpovídal. Evropský zákazník předražené BEV evropských značek (byť bez marže) kupovat nebude vyjma prémiových a luxusních značek. A pokud bude nucen kupovat BEV, tak začne kupovat ty čínské. A přesně to se děje ty hujere.
@Rohypnol
Jenze to co ted pises neni zadna tva predpoved.
To je dlouhodobe tvrzeni lidi co se o EV zajímají a dlouho predpovidaji scénář Nokia.
Akorat nikdo k tomu nakupu BEV neni nucen jak tvrdis.
Takze to, ze lide nekupuji evropské znacky ktere totalne zaspaly je duvod propouštěni viz tento clanek.
Jenze to co ted pises neni zadna tva predpoved.
To je dlouhodobe tvrzeni lidi co se o EV zajímají a dlouho predpovidaji scénář Nokia.
Akorat nikdo k tomu nakupu BEV neni nucen jak tvrdis.
Takze to, ze lide nekupuji evropské znacky ktere totalne zaspaly je duvod propouštěni viz tento clanek.
@Hendly
Samozřejmě že opět jen lžeš.
Důvodem propouštění není žádný nákup čínských BEV zákazníky (zatím).
Tím důvodem je zdražování spalovacích aut kvůli dotování BEV a kvůli emisní šikaně. Tím důvodem je rušení výroby poptávaných a úspěšných modelů kvůli emisní šikaně. Tím důvodem je neprodání, resp. nevyrobení asi 2 mil. aut se spalovacimi motory, které zákazníci chtějí.
Scénář Nokia je 1000x vyvrácená blbost hujerů, nemá smysl znovu komentovat. Nokia nerespektovala poptávku zákazníků.
Poptávka zákazníků u aut nejsou žádné BEV, ale spalovaci auta. Naprostý protiklad Nokie. Tečka.
Samozřejmě že opět jen lžeš.
Důvodem propouštění není žádný nákup čínských BEV zákazníky (zatím).
Tím důvodem je zdražování spalovacích aut kvůli dotování BEV a kvůli emisní šikaně. Tím důvodem je rušení výroby poptávaných a úspěšných modelů kvůli emisní šikaně. Tím důvodem je neprodání, resp. nevyrobení asi 2 mil. aut se spalovacimi motory, které zákazníci chtějí.
Scénář Nokia je 1000x vyvrácená blbost hujerů, nemá smysl znovu komentovat. Nokia nerespektovala poptávku zákazníků.
Poptávka zákazníků u aut nejsou žádné BEV, ale spalovaci auta. Naprostý protiklad Nokie. Tečka.
@Rohypnol
Stale dokola.
A neni problem treba v tom, ze se lejou desitky miliard do SW a stejne to neumi?
Spalovaci auta jsou dnes realne skoro nejlevnejsi v historii.
Prodaji se miliony EV. Jen ne od evropských znacek jak si to mnoho znacek planovalo.
To je zaklad problemu.
Stale dokola.
A neni problem treba v tom, ze se lejou desitky miliard do SW a stejne to neumi?
Spalovaci auta jsou dnes realne skoro nejlevnejsi v historii.
Prodaji se miliony EV. Jen ne od evropských znacek jak si to mnoho znacek planovalo.
To je zaklad problemu.
@Hendly
Opět lži.
Renault dávno jede systém Google, problémy a situaci řeší úplně to stejné.
Jsi lhář.
Opět lži.
Renault dávno jede systém Google, problémy a situaci řeší úplně to stejné.
Jsi lhář.
@Hendly BEV převalcuje spalovací. To ano. Za pár či více párů let. Proč to EU musí dělat násilně?
Za mne je agenda CO2 jen nesmysl. Země se otepluje / ochlazuje i bez toho. Podle cyklu.
Za mne je agenda CO2 jen nesmysl. Země se otepluje / ochlazuje i bez toho. Podle cyklu.
@Pepa
tak s ohledem na to, ze nejvetsi konkurent Cina a USA jedou podporu EV jak legislativne tak financne je celkem tezke pro evropsky automotiv zit bez teto podpory.
A na automotiv evropa dost vydelava.
Oteplovani. Dle dohledatelnych udaju se zeme prakticky nikdy tak rychle s pohledu klimatu nemenila.
Ze by se to rapidni otepleni v kratke. case zrovna trefilo do obdobi extremniho narustu pálení fosilních paliv je sakra velka nahoda. Nemyslis?
tak s ohledem na to, ze nejvetsi konkurent Cina a USA jedou podporu EV jak legislativne tak financne je celkem tezke pro evropsky automotiv zit bez teto podpory.
A na automotiv evropa dost vydelava.
Oteplovani. Dle dohledatelnych udaju se zeme prakticky nikdy tak rychle s pohledu klimatu nemenila.
Ze by se to rapidni otepleni v kratke. case zrovna trefilo do obdobi extremniho narustu pálení fosilních paliv je sakra velka nahoda. Nemyslis?
@Hendly
Dle dosavadních prohlášení bude jedna z prvních věcí, co Trump v prezidentském úřadu udělá, že podepíš dekret o tom, že USA vystupují z Pařížské dohody. Tím pádem tři nějvětší producenti skleníkových plynů (Čína, USA, Indie) jdou úplně jiným směrem než EU se svým Green Dealem. Oni se budou chovat ekonomicky a oportunisticky ... a my tady budeme budovat zelený skanzen.
Dle dosavadních prohlášení bude jedna z prvních věcí, co Trump v prezidentském úřadu udělá, že podepíš dekret o tom, že USA vystupují z Pařížské dohody. Tím pádem tři nějvětší producenti skleníkových plynů (Čína, USA, Indie) jdou úplně jiným směrem než EU se svým Green Dealem. Oni se budou chovat ekonomicky a oportunisticky ... a my tady budeme budovat zelený skanzen.
@Tycoon
A to meni neco na tom, ze s nejvetsi pravdepodobnosti maji vedci a mereni pravdu a další spalovani fosilu je cesta do pekel?
Ty to na prirode nevidis?
Ty nemas deti?
A to meni neco na tom, ze s nejvetsi pravdepodobnosti maji vedci a mereni pravdu a další spalovani fosilu je cesta do pekel?
Ty to na prirode nevidis?
Ty nemas deti?
@Rohypnol
Asi moc nerozumis tomu co Google dodava a jak obrovsky rozdil je to od reseni co aktuálně nakupuje jina znacka u konkurence.
Asi moc nerozumis tomu co Google dodava a jak obrovsky rozdil je to od reseni co aktuálně nakupuje jina znacka u konkurence.
@Tycoon
Cina i Indie ratifikovaly Parizskou dohodu!
"Francouzský prezident Emmanuel Macron a čínský prezident Xi Jinping ve středu vydali společné prohlášení, kterým znovu potvrdili svou silnou podporu Pařížské dohody."
https://ct24.ceskatelevize.cz/…o-klimatu-108362
Indie ratifikovala loňskou dohodu o klimatu
pet
2. 10. 2016
|Zdroj: ČTK
Cina i Indie ratifikovaly Parizskou dohodu!
"Francouzský prezident Emmanuel Macron a čínský prezident Xi Jinping ve středu vydali společné prohlášení, kterým znovu potvrdili svou silnou podporu Pařížské dohody."
https://ct24.ceskatelevize.cz/…o-klimatu-108362
Indie ratifikovala loňskou dohodu o klimatu
pet
2. 10. 2016
|Zdroj: ČTK
rohYpnol
Toyota: Výroba devadesáti hybridů je stejně ekologická jako jeden elektromobil
V tomto je řečeno vše.
A pod čarou stačí doplnit:
Má-li být dosaženo cílů vytyčených Evropskou komisí do roku 2035, je podle Toyoty potřeba otevřít více jak 300 nových dolů na lithium, kobalt, nikl a grafit.
V tomto je řečeno vše.
A pod čarou stačí doplnit:
Má-li být dosaženo cílů vytyčených Evropskou komisí do roku 2035, je podle Toyoty potřeba otevřít více jak 300 nových dolů na lithium, kobalt, nikl a grafit.
@rohYpnol
a o naslednem provozu tam nepisou?…
a o naslednem provozu tam nepisou?…
@Hendly
Zase se jen snažíš utéct jinam. Bez reakce e a bez odpovědi na to, co jsem uvedl.
Vzácné kovy a jejich zásoby máme na sotva desítky let. Zásoby ropy máme na stovky, možná tisíce let.
Současné odhadované rezervy na celém světě činí pouze 110 milionů tun a jsou převážně v Číně, Rusku a dalších zemích bývalého Sovětského svazu, a ve Spojených státech. Největší podíl na dodávkách vzácných kovů má nyní Čína, až 97 procent.
Blbý, co?? 🤣🤣🤣
Zase se jen snažíš utéct jinam. Bez reakce e a bez odpovědi na to, co jsem uvedl.
Vzácné kovy a jejich zásoby máme na sotva desítky let. Zásoby ropy máme na stovky, možná tisíce let.
Současné odhadované rezervy na celém světě činí pouze 110 milionů tun a jsou převážně v Číně, Rusku a dalších zemích bývalého Sovětského svazu, a ve Spojených státech. Největší podíl na dodávkách vzácných kovů má nyní Čína, až 97 procent.
Blbý, co?? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Tak sis zas teochu zaprehanel noo😀
Lithia je dostatek.
LFP baterie kobalt a nikl nepotřebují.
Ropy je teoreticky dost, ale jejim spalenim se stane svět neobyvatelnou planetou.
Tak sis zas teochu zaprehanel noo😀
Lithia je dostatek.
LFP baterie kobalt a nikl nepotřebují.
Ropy je teoreticky dost, ale jejim spalenim se stane svět neobyvatelnou planetou.
@rohYpnol
Pises o potrebe kobaltu a niklu.
Nikl a kobalt ale pro LFP baterie neni potreba.
Proste veris nesmyslum.
Pises o potrebe kobaltu a niklu.
Nikl a kobalt ale pro LFP baterie neni potreba.
Proste veris nesmyslum.
@yHendly
Ne, opět lžeš. Nebo jsi tak hloupý, že jsi doteď nepochopil, že elektromobil a obsah článku trakční baterie jsou zcela odlišné pojmy 🤣
Ne, opět lžeš. Nebo jsi tak hloupý, že jsi doteď nepochopil, že elektromobil a obsah článku trakční baterie jsou zcela odlišné pojmy 🤣
@rohYpnol
Tak povidej k cemu potrebujes u EV s LFP kobalt a nikl.
To zas bude z tve strany ohlušující ticho…
Tak povidej k cemu potrebujes u EV s LFP kobalt a nikl.
To zas bude z tve strany ohlušující ticho…
@Hendly
Zase lžeš.
Nikl je již dlouho klíčovou součástí lithium-iontových baterií používaných v elektromobilech. Je schopen absorbovat více energie a umožňuje výrobcům omezit používání kobaltu, který je dražší.
A než zas vymyslíš nesmysl LiFePo4....
Materiál získaný po zpracování napájecí baterie
1. Předúprava fyzikální metodou: demontáž použité baterie lifepo4 (kterou lze přímo nabíjet a demontovat), zahřátí a transport elektrolytu po rozdrcení, odpaření elektrolytu pod 140 stupňů a odpařené materiály komplexně roztříděny, extrahovat magnetické železo a NIKL, plastové fólie, těžké kovové pólové plasty a pozitivní a negativní desky.
Blbý, co??🤣🤣🤣
Zase lžeš.
Nikl je již dlouho klíčovou součástí lithium-iontových baterií používaných v elektromobilech. Je schopen absorbovat více energie a umožňuje výrobcům omezit používání kobaltu, který je dražší.
A než zas vymyslíš nesmysl LiFePo4....
Materiál získaný po zpracování napájecí baterie
1. Předúprava fyzikální metodou: demontáž použité baterie lifepo4 (kterou lze přímo nabíjet a demontovat), zahřátí a transport elektrolytu po rozdrcení, odpaření elektrolytu pod 140 stupňů a odpařené materiály komplexně roztříděny, extrahovat magnetické železo a NIKL, plastové fólie, těžké kovové pólové plasty a pozitivní a negativní desky.
Blbý, co??🤣🤣🤣
@Hendly
Na LFP kobalt ani nikl nepotřebuješ. Ale potřebuješ klasický "trojboj", tzv. velmi tenké měděné a hliníkové folie a syntatický grafit. Doufám, že si uvědomuješ, že každá baterka vyrobená v Evropě má tyto komponenty dovezené z Číny. A abychom nezapomněli, LFP obsahuje P, který je jedním z kritických prvků nedostatkových v EU, jelikož kromě baterek je naprosto nezbytný i do průmyslových hnojiv. Tato průmyslová hnojiva s P, který se těží například v Maroku (právě na základě dovozu fosfátů z Maroka Babiš položil základy svého Agofertu), přinesla lidstvu výnosy zemědelských plodin, dáky kterým lze uživit všech 8 miliard lidí na této planetě.
Na LFP kobalt ani nikl nepotřebuješ. Ale potřebuješ klasický "trojboj", tzv. velmi tenké měděné a hliníkové folie a syntatický grafit. Doufám, že si uvědomuješ, že každá baterka vyrobená v Evropě má tyto komponenty dovezené z Číny. A abychom nezapomněli, LFP obsahuje P, který je jedním z kritických prvků nedostatkových v EU, jelikož kromě baterek je naprosto nezbytný i do průmyslových hnojiv. Tato průmyslová hnojiva s P, který se těží například v Maroku (právě na základě dovozu fosfátů z Maroka Babiš položil základy svého Agofertu), přinesla lidstvu výnosy zemědelských plodin, dáky kterým lze uživit všech 8 miliard lidí na této planetě.
@rohYpnol
Zajimave, hlavni kritik BEV a nevis zaklady.
Tak treba wikipedia.
https://en.m.wikipedia.org/…hosphate_battery
“ Iron and phosphates are very common in the Earth's crust. LFP contains neither nickel[33] nor cobalt, both of which are supply-constrained and expensive”
Zajimave, hlavni kritik BEV a nevis zaklady.
Tak treba wikipedia.
https://en.m.wikipedia.org/…hosphate_battery
“ Iron and phosphates are very common in the Earth's crust. LFP contains neither nickel[33] nor cobalt, both of which are supply-constrained and expensive”
@Tycoon
A kolik spotrebujes toho P na bateriia kolik na hnojeni?😀
Dle GPT je v baterii asi tolik P jako je potreba na jedno pohnojeni 1 ha…
Proc zas hledas problém kde neni?
A proc je to z ciny? Ze by podpora vyvoje? Tedy to co kritizujete na EU?
A kolik spotrebujes toho P na bateriia kolik na hnojeni?😀
Dle GPT je v baterii asi tolik P jako je potreba na jedno pohnojeni 1 ha…
Proc zas hledas problém kde neni?
A proc je to z ciny? Ze by podpora vyvoje? Tedy to co kritizujete na EU?
Pepa_007
A je to tu bitva jedněch proti druhým. Stačí se podívat do doby COVIDu jak to bylo a co potom vyplynulo, kdo šel za katr a jaké byly pravdivé informace.
S CO2 je to stejné. Úplně. Straší se všude. Ale ve finále to tak není. Je plno studií které tvrdí opak. Je plno faktů a důkazů, že klimatické studie jsou placené aby zajistily jeden výsledek.
Takže ve finále tu bojují věřící proti nevěřícím. Kdo má pravdu se ukáže, ale bude už pozdě. ;-) "Kdo se nepoučí z historie, je odsouzen ji opakovat." Citát Winstona Churchilla
S CO2 je to stejné. Úplně. Straší se všude. Ale ve finále to tak není. Je plno studií které tvrdí opak. Je plno faktů a důkazů, že klimatické studie jsou placené aby zajistily jeden výsledek.
Takže ve finále tu bojují věřící proti nevěřícím. Kdo má pravdu se ukáže, ale bude už pozdě. ;-) "Kdo se nepoučí z historie, je odsouzen ji opakovat." Citát Winstona Churchilla
@Pepa_007
Ne. Bohužel je to typický důsledek demokracie. Mlčící většina, která nemá zájem o nesmysly jako je greendeal, elektromobilita, klimatický ideologismus.
A bohužel aktivní ekofašistické menšina hujerů...
Je to stejné jako ti tupani co se na protest lepí k silnicím. Naprostá menšina. Přesto, pro hodnoty a práva jedince a pro demokratické práva a ochranu svobod trpí většina pro neschopnost se proti tomu bránit, stojí v kolnách, a čeká...
A tak jako vždy, většina se ozve až skutečně narazí, až skutečně pocítí to, před čím jiní, kteří přemýšlejí, dávno varovali.
A já varoval... A děje se přesně to, před čím jsem varoval.
Ne. Bohužel je to typický důsledek demokracie. Mlčící většina, která nemá zájem o nesmysly jako je greendeal, elektromobilita, klimatický ideologismus.
A bohužel aktivní ekofašistické menšina hujerů...
Je to stejné jako ti tupani co se na protest lepí k silnicím. Naprostá menšina. Přesto, pro hodnoty a práva jedince a pro demokratické práva a ochranu svobod trpí většina pro neschopnost se proti tomu bránit, stojí v kolnách, a čeká...
A tak jako vždy, většina se ozve až skutečně narazí, až skutečně pocítí to, před čím jiní, kteří přemýšlejí, dávno varovali.
A já varoval... A děje se přesně to, před čím jsem varoval.
@rohYpnol
Problem je, ze az se zkaze zda maji vedci pravdu tak bude pozde.
Obecne je deviatni tebou prosazovany nazor: “ A co kdyz se o to ciste životní prostředí snazime zbytecne”
Problem je, ze az se zkaze zda maji vedci pravdu tak bude pozde.
Obecne je deviatni tebou prosazovany nazor: “ A co kdyz se o to ciste životní prostředí snazime zbytecne”
@Hendly
Green deal a politiky EU vede k přesně opačnému cíli. Zvyšuje emise, zvyšuje zátěž životního prostředí. To je alfa a omega všeho. Protože politika EU je jen IDEILOGIE.
Green deal a politiky EU vede k přesně opačnému cíli. Zvyšuje emise, zvyšuje zátěž životního prostředí. To je alfa a omega všeho. Protože politika EU je jen IDEILOGIE.
@Hendly
Snižování prodejů nových aut v EU.
Zvyšování průměrného stáří vozového parku v EU.
Snižování výroby v EU a přesun výroby do rozvojových zemí.
Zvyšování intenzity dopravy a přepravy zboží.
Atd.
Důkazy jsou všude kam se jen podíváš.
Snižování prodejů nových aut v EU.
Zvyšování průměrného stáří vozového parku v EU.
Snižování výroby v EU a přesun výroby do rozvojových zemí.
Zvyšování intenzity dopravy a přepravy zboží.
Atd.
Důkazy jsou všude kam se jen podíváš.
Krize, soucast zivota.
Horsi je, ze se toho chytají populisti.
Misto skutecneho duvodu, ztrata trhu mimo EU a konkurence mimo EU populisti hlasaji jak za to muze EU.
Populismus je cesta do pekel viz stav na Slovensku a nebo zcela prorusky postoj Turka.
Myslíš si, že ty nevytěžené suroviny nebudou chybět?
Myslíš si, že to nevytěžené uhlí nebude chybět?
Myslíš si, že ta elektřina ze zavřených elektráren nebude vůbec nikde chybět?
Ubožáku.
Tebe živí tatínek, ale zkus si žít za svoje a naházet během roku 1/2 příjmů do automatů, jak se ti bude dařit. EU se chová stejně. Jako závislý gambler.
A myslis, ze ty penize z milionu aut co pradavaji cinane, Tesla atd zapadnim znackam nebudou chybet?
Cena elektriny sla nahoru s cenou plynu po zacatku ruske agrese na Ukrajinu a ruskem vydirani plynem.
Ceny elektřiny i plynu směřují dolů. Problém to pořád je, ale ne zásadní. Aktuální problém je rozežranost Evropy. Nechtějí se ušpinit výrobou čehokoliv ne právě voňavého a zeleňoučkého. Takže žádná těžba surovin - máme tu plyn a všemožné potřebné kovy, nechtějí otevírat nezelené provozy - primární rafinace surovin pro baterky. Ale ještě větší problém je zaměstnanost. Nastupuje generace flinků a nefachčenků. Nechce se jim makat a chtějí neadekvátní platy. Tady diskutuje víceméně generace X a mileniálové (spíše ti starší mileniálové), ale pozdní generace mileniálů a nebo hůř, generace Z tu není. Tohle je generace, která nás bude jednoho dne živit - připravte se na důchod pořádně, protože ta uživí velký kulový.
Pro mladší asijskou generaci je práce čest. Flákačka je symbolem neúspěchu.
Protože za to může EU.
VW/Škoda ztratil Čínsky trh, což se evrospkých závodů vůbec netýká!!! Auta pro Čínu vyráběli v Číně v poločínksých fabrikách!!!
No akorát chybí obrovsky zisk z nejen z cinskeho trhu…
Jistě, chybí zisk a to je problém padající výroby v Evropě pro nezájem o BEV a zdražování ICE z důvodu dotování vývoje a prodjeů BEV že... Ty jsi hujer...
Navíc nechybí zisk z čínských fabrik, přinejlepším chybí polovina zisku. Ta drujá je ziskem Číny!!!
Zajem o BEV je, ale o jina nez evropskych znacek.
Auta jsou prakticky nejlevnejsi co kdy bylo.
Ty už fakt ani nevíš co říkáš 🤣
Jistě, zájem je o EV neevropských značek... ale jo, ona už i ta Škoda je vlastně pomalu Čínská, že... 🤣
Tak celosvětove zadna evropská znacka zrovna trh nevalcuje.
Skoro bych rekl, ze jedna z nejvetsich znacek lije 10 miliard eur do elektricke konkurence po tom co utopila x miliard ve vlastni snaze o SW pro 21. století.
Jo ale vlastne tohle nejspis podle jednoducheho sveta taky muze EU.
Jako být ruská filcka nebo jak to myslíš se probudit a ze Slováci už to zvládli?
Vždy když někdo je kritický na EU, tak je automaticky russska filcka. 😂😂😂😂
Překvapuje mne jak může být někdo tak jednoduchý.....
Na jednej strane im vadí všetko z Ruska,ale na druhej im nevadí odoberať obrovské množstvo plynu z Ruska.Určite im nevadí nim ani kúriť,ani variť.
https://zpravy.kurzy.cz/…ovoz-z-alzirska/
Takze nema treba dotovat zemědělství?
A jak chce dosahnout levné elektřiny?
Uj jsem se te jednou plat.
Zrusenim emisnich povolenek toho fakt nedosahnes v dobe, kdy uhelné elektrárny maji rekordní zisky.
Turek? Je proti EU, takže je automaticky proruský. 😂😂😂 IQ houpacího koně? 👍🏻😁
Proc Turek nepodporil v EP usneseni o Ukrajine?
https://www.novinky.cz/…a-turek-40499134
Usnesení nepodpořila ani komunistka Konečná a motorista Turek. Ruku nezvedl ani nezařazený Ondřej Dostál nebo europoslanec z SPD Ivan David.
...nehlasoval pro přijetí Usnesení o posílení podpory EU Ukrajině v kontextu rostoucí vojenské spolupráce mezi Ruskem a Severní Koreou.
V našem světě se peníze natisknou a nebo půjčí (což je v aktuální finančním systému cca totéž) a jede se dál. Teda zdánlivě. Napřed přijde inflace, potom hyperiflace a potom se to sesype, resp. si opič@né zvolí nějakého nového Hitlera. Ti největší kr€téni se dostali k moci buď jako protikorupční a nebo jako protiinflační hnutí.