Novinky
Zpět na článek
Stellantis omezí výrobu v Turíně. O luxusní auta a elektomobily není velký zájem
54 komentářů
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
PowerHouse
Jak to ten Arese myslí?
EU má vyrábět spalovací auta
a více než polovina lidstva Čina, Indie, Mexiko ... zase BEV?
EU má vyrábět spalovací auta
a více než polovina lidstva Čina, Indie, Mexiko ... zase BEV?
rohYpnol
A je to tu opět doníčci, hendlíčci, mikešové...🤣🤣🤣
Opět se potvrzují moje slova. Opět se děje přesně to, co jsem předpovídal.
Opět se potvrzují moje slova. Opět se děje přesně to, co jsem předpovídal.
Pepa_007
Ale stále budeme BEV vyrábět a spalovací ukončovat...... . Ekonomický nesmysl.
Hendly
@traveldrive
Stellantis je globalni znacka.
Fiat dlouho dobu soustavne upada. Prodeje minimalni, modely zastarale.
Ale zde je slepa nenavist na EU…
Stellantis je globalni znacka.
Fiat dlouho dobu soustavne upada. Prodeje minimalni, modely zastarale.
Ale zde je slepa nenavist na EU…
Hendly
@kruskar
Ty si myslis, ze EU ke v globalnim pohledu nejaky zasadni trh pro auta?
Fiat nabizi spatna auta, proto neprodava.
Ty si myslis, ze EU ke v globalnim pohledu nejaky zasadni trh pro auta?
Fiat nabizi spatna auta, proto neprodava.
Hendly
“ Důvodem je pokles poptávky po elektrických vozidlech v Evropě a slabý zájem o luxusní automobily na americkém a čínském trhu.”
Za to EU fakt nemuze.
Problem je, že ve světě vyrostla konkurence.
Obvinovat nekoho, ze nechce predrazeny Fiat na elektřinu je hloupost.
Za to EU fakt nemuze.
Problem je, že ve světě vyrostla konkurence.
Obvinovat nekoho, ze nechce predrazeny Fiat na elektřinu je hloupost.
Jaros 00071
Výroba elektro aut je předimenzovaná. Těch 5-10 % zájemců, fandů a firem už je mají. Ostatní je nechtějí. Co je na to divného? Italové musí začít opět dělat 500 se spalováky! A ideálně přidat nové Punto , Bravo atd.. pak bude po problémech 😉😁
Arese
Je to velmi prosté - až i.m.-b.e.c.-i.l.n.ě jednající EU nebude nutit evropské automobilky do výroby nechtěných odporných zkratowozů a pokutovat produkci těch chtěných spalovacích, žádné stupidní dotace nebudou potřeba. Lidi si taková auta, nabízená za rozumné ceny, rádi koupí!!!
Hendly
@rohYpnol
Ne. ikazuje se to, ze o EV starych znacek neni zajem.
Globalne trh s EV roste. Jen proste nikdo nechce predrazeny, elektrický Fiat 500e
Nokia tuky tuk
Ne. ikazuje se to, ze o EV starych znacek neni zajem.
Globalne trh s EV roste. Jen proste nikdo nechce predrazeny, elektrický Fiat 500e
Nokia tuky tuk
Hendly
@Arese
Fiat prodava kolik? 650 tis aut rocne?
To i ta Tesla je skoro 3x vetsi
Fiat prodava kolik? 650 tis aut rocne?
To i ta Tesla je skoro 3x vetsi
Hendly
@rohYpnol
To je tak kdyz misto realne zkusenosti s elektromobilem ctes blbosti od trollu na netu.
To je tak kdyz misto realne zkusenosti s elektromobilem ctes blbosti od trollu na netu.
Hendly
@Ericn
jiste, auta kupujeme tady. Mas snad spatny vyber?
Mozna je ale naivni si myslet, ze svet bude brat nejak vazne preference zeme s 10mil lidi coz je mene nez maji velka mesta ve svete.
Fiat proda globalne 650 tis aut na 90 milionovém trhu…
jiste, auta kupujeme tady. Mas snad spatny vyber?
Mozna je ale naivni si myslet, ze svet bude brat nejak vazne preference zeme s 10mil lidi coz je mene nez maji velka mesta ve svete.
Fiat proda globalne 650 tis aut na 90 milionovém trhu…
Arese
@Hendly Jako vždy lžeš. Třeba v jižní Americe Fiat prodává parádně. Proč asi? 🙂
traveldrive
@Hendly
Zase pletieš hlúposti. Predražené je všetko okrem Číny. Prečo? Lebo sa to presadzuje nasilu, bez dopytu. Vinný je greendeal a teda EU. Áno, EU za to môže, bez ohľadu na to, akú výhovorku vymyslíš.
Zase pletieš hlúposti. Predražené je všetko okrem Číny. Prečo? Lebo sa to presadzuje nasilu, bez dopytu. Vinný je greendeal a teda EU. Áno, EU za to môže, bez ohľadu na to, akú výhovorku vymyslíš.
Arese
@PowerHouse Však proč ne. Ať si kazdý vyrábí to, co po něm jeho zákazníci chtějí. To je přece ta nejelementárnější zásada zdravého kapitalismu!
Tycoon
@rohYpnol
Oni to budou bagatelizovat. A nebo budou týden hrát mrtvého brouka, aby nemuseli přiznat krach GD.
Oni to budou bagatelizovat. A nebo budou týden hrát mrtvého brouka, aby nemuseli přiznat krach GD.
ericn
@Hendly To jsou argumenty hodné dítěte, zapni mozek a začni přemýšlet, kde je problém. Neodkazuj se na globální trh, jsme v Čechách, v EU = auta kupujeme tady, ne v Číně, ne v Americe... Jsi opravdu tak omezený, že to nechápeš a jen hledáš za každou cenu pozitivní argument pro EV?
Arese
@Hendly Seš odporný demagog a lhář. Co ale taky čekat od hnusného elektrofašisty? 🤮👎
rohYpnol
@traveldrive
Je to samozřejmě totální nesmysl co píše hujer hendly.
Kdyby trh aut v EU rostl a zvyšoval se podil BEV, navíc růstem mimo evropských značek, tak by platilo co píše. Jenže platí úplně něco opačného.
Argumentace celosvětovým růstem prodejů BEV je asi stejné jako říkat zemědělci v České republice že měl skvělý rok úrody protože celosvětově se sklidilo více obilí, zatímco český zemědělec sklidil nejméně za posledních 20 let...
Prostě hujeri jako hendlíček jsou mentálně retardovaní jedinci... IQ50...
Je to samozřejmě totální nesmysl co píše hujer hendly.
Kdyby trh aut v EU rostl a zvyšoval se podil BEV, navíc růstem mimo evropských značek, tak by platilo co píše. Jenže platí úplně něco opačného.
Argumentace celosvětovým růstem prodejů BEV je asi stejné jako říkat zemědělci v České republice že měl skvělý rok úrody protože celosvětově se sklidilo více obilí, zatímco český zemědělec sklidil nejméně za posledních 20 let...
Prostě hujeri jako hendlíček jsou mentálně retardovaní jedinci... IQ50...
kruskar
@Hendly Za to EU může. Její ***ské scénáře o tom, jak všichni hodí svá dosavadní auta do díry a poženou se do showroomů poprat o auťáky dvakrát dražší s poloviční užitnou hodnotou, je přesně ta příčina dnešního stavu v Evropě.
Arese
@ericn Už tady měla být nová generace čistě spalovacího Punta a Tipa, samozřejmě se skvělými fiaťáckými motory!!!
Arese
@Ja Prvni a Posledni Už zase zde soutěžíš o titul "Diskusní trapák roku"? 😃
ericn
@Hendly Ano mám špatný výběr, hlavně rodinných aut. Většina SUV se k tomu nehodí, neb jsou uvnitř malá a když už velká, tak poměr cena/výkon neodpovídá. Malá motorová paleta skoro u všech mimo koncern. EV se na rodinné auta nehodí vůbec, jelikož mají mizerný dojezd, slabé materiály (namátkou iD.Buzz) a v dodávce jezdit nechci... a to nemluvím o hnusném a nepraktickém, neergonomickém designu interiérů skoro všude :-)
ericn
@Hendly se zájmem si přečtu recenzi tvého elektromobilu na moje.auto.cz:-)
Tycoon
@ptr078
Obnovit výrobu elektrického Fiatu 500 klidně můžou. Problém je v tom, že ekonomika není jen o nabídce, ale i o poptávce. A vyrobit auta, aby ležela ve skladu bez perspektivy, že je někdo koupí, si ani Stellantis nemůže dovolit.
Obnovit výrobu elektrického Fiatu 500 klidně můžou. Problém je v tom, že ekonomika není jen o nabídce, ale i o poptávce. A vyrobit auta, aby ležela ve skladu bez perspektivy, že je někdo koupí, si ani Stellantis nemůže dovolit.
traveldrive
@Hendly
Slepotu nájdeš iba ak u seba. Adoruješ GD a BEV úplne bezhlavo.
Slepotu nájdeš iba ak u seba. Adoruješ GD a BEV úplne bezhlavo.
Arese
@Hendly Pro tebe je každý, kdo si dovolí popsat své osobní zkušenosti se zoufale nepratickými zkratowozy "troll". Jak směšné, trapné a ubohé! 😂👎
ericn
@Arese No jo, Punto s 1.3FF by mohlo být i zajímavé auto… jenže Fiat je bohužel v koncernu Stellantis = jeho konec…
Jaros 00071
@Nebo Nebo no když mrkneš na Sandero ...tak to jde 😉 A FIAT dělal vždy skvěle malé levné vozy..
Nebo Nebo
Jestli vůbec Stellantis něco luxusního nabizí... udrncanej tříválec se považovat za luxus nedá, v luxusu chci kultivovaný čtyřválec nebo šestiválec, popř. V8 bez uprav.
Nebo Nebo
@PowerHouse Čína má vše potřebné doma (-: Fabriky na baterie, fabriky na elektromotory atd. EU nemá skoro nic potřebného pro baterie.
Nebo Nebo
@Jaros 00071 Asi raději by neměli nic vyvíjet nového, protože by to dostalo opět 1.2 Turbo plug in hybrid a nakonec by třeba to nové Punto stálo 700tis., což za hatchback... je moc.
traveldrive
@Hendly
EU je hlavným vinníkom, že sa prakticky celý priemysel, nie len automotive, tak dokurvil.
EU je hlavným vinníkom, že sa prakticky celý priemysel, nie len automotive, tak dokurvil.
traveldrive
@ptr078
Že by opäť jedna odležaná, len oprášená záležitosť? Ten časový sklz začína byť pre ACZ typický...
Že by opäť jedna odležaná, len oprášená záležitosť? Ten časový sklz začína byť pre ACZ typický...
ptr078
@Tycoon Si ma nepochopil. V clanku sa pise, ze sa zastavi vyroba 500e. Ale ta uz par mesiacov stoji