Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stellantis omezí výrobu v Turíně. O luxusní auta a elektomobily není velký zájem

54 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ale stále budeme BEV vyrábět a spalovací ukončovat...... . Ekonomický nesmysl.
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Ja Prvni a Posledni 😂😂
Nebo Nebo
@Ja Prvni a Posledni Horký Rome 🤦🤦🤦
Arese
@Ja Prvni a Posledni Už zase zde soutěžíš o titul "Diskusní trapák roku"? 😃
Arese
Je to velmi prosté - až i.m.-b.e.c.-i.l.n.ě jednající EU nebude nutit evropské automobilky do výroby nechtěných odporných zkratowozů a pokutovat produkci těch chtěných spalovacích, žádné stupidní dotace nebudou potřeba. Lidi si taková auta, nabízená za rozumné ceny, rádi koupí!!!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Luxusní?
Avatar - Barrichello
Barrichello
@KANKUNEN Maserati není luxusní značka?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A je to tu opět doníčci, hendlíčci, mikešové...🤣🤣🤣

Opět se potvrzují moje slova. Opět se děje přesně to, co jsem předpovídal.
Tycoon
@rohYpnol

Oni to budou bagatelizovat. A nebo budou týden hrát mrtvého brouka, aby nemuseli přiznat krach GD.
Hendly
@rohYpnol

Ne. ikazuje se to, ze o EV starych znacek neni zajem.
Globalne trh s EV roste. Jen proste nikdo nechce predrazeny, elektrický Fiat 500e

Nokia tuky tuk
traveldrive
@Hendly

Už nevieš, čo by si na obhajobu GD vymyslel, slniečko.
Hendly
@traveldrive
Stellantis je globalni znacka.
Fiat dlouho dobu soustavne upada. Prodeje minimalni, modely zastarale.

Ale zde je slepa nenavist na EU…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive
Je to samozřejmě totální nesmysl co píše hujer hendly.
Kdyby trh aut v EU rostl a zvyšoval se podil BEV, navíc růstem mimo evropských značek, tak by platilo co píše. Jenže platí úplně něco opačného.

Argumentace celosvětovým růstem prodejů BEV je asi stejné jako říkat zemědělci v České republice že měl skvělý rok úrody protože celosvětově se sklidilo více obilí, zatímco český zemědělec sklidil nejméně za posledních 20 let...

Prostě hujeri jako hendlíček jsou mentálně retardovaní jedinci... IQ50...
traveldrive
@Hendly

Slepotu nájdeš iba ak u seba. Adoruješ GD a BEV úplne bezhlavo.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Nokia 1000x vyvrácená lež hujerů. ŤUky ťuk.
Arese
@rohYpnol Ta sedla! 🙂👍
Avatar - Barrichello
Barrichello
@rohYpnol cinty s Nokií sou fakt trapné. Auto není mobil
Avatar - Barrichello
Barrichello
@rohYpnol co bys od nich čekal jiného :)
ptr078
Ved vyroba 500e uz stoji par mesiacov, mali ju obnovit teraz
Tycoon
@ptr078

Obnovit výrobu elektrického Fiatu 500 klidně můžou. Problém je v tom, že ekonomika není jen o nabídce, ale i o poptávce. A vyrobit auta, aby ležela ve skladu bez perspektivy, že je někdo koupí, si ani Stellantis nemůže dovolit.
ptr078
@Tycoon Si ma nepochopil. V clanku sa pise, ze sa zastavi vyroba 500e. Ale ta uz par mesiacov stoji
traveldrive
@ptr078

Že by opäť jedna odležaná, len oprášená záležitosť? Ten časový sklz začína byť pre ACZ typický...
PowerHouse
Jak to ten Arese myslí?

EU má vyrábět spalovací auta
a více než polovina lidstva Čina, Indie, Mexiko ... zase BEV?
Nebo Nebo
@PowerHouse Čína má vše potřebné doma (-: Fabriky na baterie, fabriky na elektromotory atd. EU nemá skoro nic potřebného pro baterie.
Arese
@PowerHouse Však proč ne. Ať si kazdý vyrábí to, co po něm jeho zákazníci chtějí. To je přece ta nejelementárnější zásada zdravého kapitalismu!
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Výroba elektro aut je předimenzovaná. Těch 5-10 % zájemců, fandů a firem už je mají. Ostatní je nechtějí. Co je na to divného? Italové musí začít opět dělat 500 se spalováky! A ideálně přidat nové Punto , Bravo atd.. pak bude po problémech 😉😁
Nebo Nebo
@Jaros 00071 Asi raději by neměli nic vyvíjet nového, protože by to dostalo opět 1.2 Turbo plug in hybrid a nakonec by třeba to nové Punto stálo 700tis., což za hatchback... je moc.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
@Nebo Nebo no když mrkneš na Sandero ...tak to jde 😉 A FIAT dělal vždy skvěle malé levné vozy..
Meky
@Jaros 00071

Fiat už neexistuje.

Toto je len prekopírovaná pezot
ericn
Tak to je pech…. Co ten Fiat bude mimo dodávek prodávat, ví bůh 🤣
Arese
@ericn Už tady měla být nová generace čistě spalovacího Punta a Tipa, samozřejmě se skvělými fiaťáckými motory!!!
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
@Arese souhlasím ‼️
ericn
@Arese No jo, Punto s 1.3FF by mohlo být i zajímavé auto… jenže Fiat je bohužel v koncernu Stellantis = jeho konec…
Nebo Nebo
Jestli vůbec Stellantis něco luxusního nabizí... udrncanej tříválec se považovat za luxus nedá, v luxusu chci kultivovaný čtyřválec nebo šestiválec, popř. V8 bez uprav.
Hendly
“ Důvodem je pokles poptávky po elektrických vozidlech v Evropě a slabý zájem o luxusní automobily na americkém a čínském trhu.”

Za to EU fakt nemuze.

Problem je, že ve světě vyrostla konkurence.
Obvinovat nekoho, ze nechce predrazeny Fiat na elektřinu je hloupost.
traveldrive
@Hendly

Zase pletieš hlúposti. Predražené je všetko okrem Číny. Prečo? Lebo sa to presadzuje nasilu, bez dopytu. Vinný je greendeal a teda EU. Áno, EU za to môže, bez ohľadu na to, akú výhovorku vymyslíš.
Hendly
@traveldrive

EU muze za to, ze Fiat globalne neprodava.
To je blbost co?
Arese
@Hendly Jako vždy lžeš. Třeba v jižní Americe Fiat prodává parádně. Proč asi? 🙂
Hendly
@Arese
Fiat prodava kolik? 650 tis aut rocne?
To i ta Tesla je skoro 3x vetsi
traveldrive
@Hendly

EU je hlavným vinníkom, že sa prakticky celý priemysel, nie len automotive, tak dokurvil.
Avatar - kruskar
kruskar
@Hendly Za to EU může. Její ***ské scénáře o tom, jak všichni hodí svá dosavadní auta do díry a poženou se do showroomů poprat o auťáky dvakrát dražší s poloviční užitnou hodnotou, je přesně ta příčina dnešního stavu v Evropě.
Hendly
@kruskar

Ty si myslis, ze EU ke v globalnim pohledu nejaky zasadni trh pro auta?

Fiat nabizi spatna auta, proto neprodava.
Arese
@Hendly Seš odporný demagog a lhář. Co ale taky čekat od hnusného elektrofašisty? 🤮👎
ericn
@Hendly To jsou argumenty hodné dítěte, zapni mozek a začni přemýšlet, kde je problém. Neodkazuj se na globální trh, jsme v Čechách, v EU = auta kupujeme tady, ne v Číně, ne v Americe... Jsi opravdu tak omezený, že to nechápeš a jen hledáš za každou cenu pozitivní argument pro EV?
Hendly
@Ericn
jiste, auta kupujeme tady. Mas snad spatny vyber?
Mozna je ale naivni si myslet, ze svet bude brat nejak vazne preference zeme s 10mil lidi coz je mene nez maji velka mesta ve svete.
Fiat proda globalne 650 tis aut na 90 milionovém trhu…
ericn
@Hendly Ano mám špatný výběr, hlavně rodinných aut. Většina SUV se k tomu nehodí, neb jsou uvnitř malá a když už velká, tak poměr cena/výkon neodpovídá. Malá motorová paleta skoro u všech mimo koncern. EV se na rodinné auta nehodí vůbec, jelikož mají mizerný dojezd, slabé materiály (namátkou iD.Buzz) a v dodávce jezdit nechci... a to nemluvím o hnusném a nepraktickém, neergonomickém designu interiérů skoro všude :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
https://medium.seznam.cz/…a-realita-101194

...Reálný život s BEV 🤣🤣🤣
Hendly
@rohYpnol
To je tak kdyz misto realne zkusenosti s elektromobilem ctes blbosti od trollu na netu.
ericn
@Hendly tak hlavně, že ty je máš 🤣👍
Hendly
@ericn
Klidne se o zkusenosti podelim.
Co te zajima?
ericn
@Hendly se zájmem si přečtu recenzi tvého elektromobilu na moje.auto.cz:-)
Arese
@Hendly Pro tebe je každý, kdo si dovolí popsat své osobní zkušenosti se zoufale nepratickými zkratowozy "troll". Jak směšné, trapné a ubohé! 😂👎
Avatar - Barrichello
Barrichello
@Hendly Každej kdo se libtardům nehodí do krámu je troll, jasná věc.