Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeStellantis omezí výrobu v Turíně. O luxusní auta a elektomobily není velký zájem
54 komentářů
Pepa_007
12
Ale stále budeme BEV vyrábět a spalovací ukončovat...... . Ekonomický nesmysl.
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pepa_007
5
@Ja Prvni a Posledni 😂😂
Nebo Nebo
4
@Ja Prvni a Posledni Horký Rome 🤦🤦🤦
Arese
4
@Ja Prvni a Posledni Už zase zde soutěžíš o titul "Diskusní trapák roku"? 😃
Arese
Je to velmi prosté - až i.m.-b.e.c.-i.l.n.ě jednající EU nebude nutit evropské automobilky do výroby nechtěných odporných zkratowozů a pokutovat produkci těch chtěných spalovacích, žádné stupidní dotace nebudou potřeba. Lidi si taková auta, nabízená za rozumné ceny, rádi koupí!!!
rohYpnol
A je to tu opět doníčci, hendlíčci, mikešové...🤣🤣🤣
Opět se potvrzují moje slova. Opět se děje přesně to, co jsem předpovídal.
Opět se potvrzují moje slova. Opět se děje přesně to, co jsem předpovídal.
@rohYpnol
Oni to budou bagatelizovat. A nebo budou týden hrát mrtvého brouka, aby nemuseli přiznat krach GD.
Oni to budou bagatelizovat. A nebo budou týden hrát mrtvého brouka, aby nemuseli přiznat krach GD.
@rohYpnol
Ne. ikazuje se to, ze o EV starych znacek neni zajem.
Globalne trh s EV roste. Jen proste nikdo nechce predrazeny, elektrický Fiat 500e
Nokia tuky tuk
Ne. ikazuje se to, ze o EV starych znacek neni zajem.
Globalne trh s EV roste. Jen proste nikdo nechce predrazeny, elektrický Fiat 500e
Nokia tuky tuk
@Hendly
Už nevieš, čo by si na obhajobu GD vymyslel, slniečko.
Už nevieš, čo by si na obhajobu GD vymyslel, slniečko.
@traveldrive
Stellantis je globalni znacka.
Fiat dlouho dobu soustavne upada. Prodeje minimalni, modely zastarale.
Ale zde je slepa nenavist na EU…
Stellantis je globalni znacka.
Fiat dlouho dobu soustavne upada. Prodeje minimalni, modely zastarale.
Ale zde je slepa nenavist na EU…
@traveldrive
Je to samozřejmě totální nesmysl co píše hujer hendly.
Kdyby trh aut v EU rostl a zvyšoval se podil BEV, navíc růstem mimo evropských značek, tak by platilo co píše. Jenže platí úplně něco opačného.
Argumentace celosvětovým růstem prodejů BEV je asi stejné jako říkat zemědělci v České republice že měl skvělý rok úrody protože celosvětově se sklidilo více obilí, zatímco český zemědělec sklidil nejméně za posledních 20 let...
Prostě hujeri jako hendlíček jsou mentálně retardovaní jedinci... IQ50...
Je to samozřejmě totální nesmysl co píše hujer hendly.
Kdyby trh aut v EU rostl a zvyšoval se podil BEV, navíc růstem mimo evropských značek, tak by platilo co píše. Jenže platí úplně něco opačného.
Argumentace celosvětovým růstem prodejů BEV je asi stejné jako říkat zemědělci v České republice že měl skvělý rok úrody protože celosvětově se sklidilo více obilí, zatímco český zemědělec sklidil nejméně za posledních 20 let...
Prostě hujeri jako hendlíček jsou mentálně retardovaní jedinci... IQ50...
ptr078
Ved vyroba 500e uz stoji par mesiacov, mali ju obnovit teraz
@ptr078
Obnovit výrobu elektrického Fiatu 500 klidně můžou. Problém je v tom, že ekonomika není jen o nabídce, ale i o poptávce. A vyrobit auta, aby ležela ve skladu bez perspektivy, že je někdo koupí, si ani Stellantis nemůže dovolit.
Obnovit výrobu elektrického Fiatu 500 klidně můžou. Problém je v tom, že ekonomika není jen o nabídce, ale i o poptávce. A vyrobit auta, aby ležela ve skladu bez perspektivy, že je někdo koupí, si ani Stellantis nemůže dovolit.
PowerHouse
Jak to ten Arese myslí?
EU má vyrábět spalovací auta
a více než polovina lidstva Čina, Indie, Mexiko ... zase BEV?
EU má vyrábět spalovací auta
a více než polovina lidstva Čina, Indie, Mexiko ... zase BEV?
Jaros 00071
Výroba elektro aut je předimenzovaná. Těch 5-10 % zájemců, fandů a firem už je mají. Ostatní je nechtějí. Co je na to divného? Italové musí začít opět dělat 500 se spalováky! A ideálně přidat nové Punto , Bravo atd.. pak bude po problémech 😉😁
@Jaros 00071 Asi raději by neměli nic vyvíjet nového, protože by to dostalo opět 1.2 Turbo plug in hybrid a nakonec by třeba to nové Punto stálo 700tis., což za hatchback... je moc.
ericn
Tak to je pech…. Co ten Fiat bude mimo dodávek prodávat, ví bůh 🤣
Nebo Nebo
Jestli vůbec Stellantis něco luxusního nabizí... udrncanej tříválec se považovat za luxus nedá, v luxusu chci kultivovaný čtyřválec nebo šestiválec, popř. V8 bez uprav.
Hendly
“ Důvodem je pokles poptávky po elektrických vozidlech v Evropě a slabý zájem o luxusní automobily na americkém a čínském trhu.”
Za to EU fakt nemuze.
Problem je, že ve světě vyrostla konkurence.
Obvinovat nekoho, ze nechce predrazeny Fiat na elektřinu je hloupost.
Za to EU fakt nemuze.
Problem je, že ve světě vyrostla konkurence.
Obvinovat nekoho, ze nechce predrazeny Fiat na elektřinu je hloupost.
@Hendly
Zase pletieš hlúposti. Predražené je všetko okrem Číny. Prečo? Lebo sa to presadzuje nasilu, bez dopytu. Vinný je greendeal a teda EU. Áno, EU za to môže, bez ohľadu na to, akú výhovorku vymyslíš.
Zase pletieš hlúposti. Predražené je všetko okrem Číny. Prečo? Lebo sa to presadzuje nasilu, bez dopytu. Vinný je greendeal a teda EU. Áno, EU za to môže, bez ohľadu na to, akú výhovorku vymyslíš.
@traveldrive
EU muze za to, ze Fiat globalne neprodava.
To je blbost co?
EU muze za to, ze Fiat globalne neprodava.
To je blbost co?
@Hendly Za to EU může. Její ***ské scénáře o tom, jak všichni hodí svá dosavadní auta do díry a poženou se do showroomů poprat o auťáky dvakrát dražší s poloviční užitnou hodnotou, je přesně ta příčina dnešního stavu v Evropě.
@kruskar
Ty si myslis, ze EU ke v globalnim pohledu nejaky zasadni trh pro auta?
Fiat nabizi spatna auta, proto neprodava.
Ty si myslis, ze EU ke v globalnim pohledu nejaky zasadni trh pro auta?
Fiat nabizi spatna auta, proto neprodava.
@Hendly To jsou argumenty hodné dítěte, zapni mozek a začni přemýšlet, kde je problém. Neodkazuj se na globální trh, jsme v Čechách, v EU = auta kupujeme tady, ne v Číně, ne v Americe... Jsi opravdu tak omezený, že to nechápeš a jen hledáš za každou cenu pozitivní argument pro EV?
@Ericn
jiste, auta kupujeme tady. Mas snad spatny vyber?
Mozna je ale naivni si myslet, ze svet bude brat nejak vazne preference zeme s 10mil lidi coz je mene nez maji velka mesta ve svete.
Fiat proda globalne 650 tis aut na 90 milionovém trhu…
jiste, auta kupujeme tady. Mas snad spatny vyber?
Mozna je ale naivni si myslet, ze svet bude brat nejak vazne preference zeme s 10mil lidi coz je mene nez maji velka mesta ve svete.
Fiat proda globalne 650 tis aut na 90 milionovém trhu…
@Hendly Ano mám špatný výběr, hlavně rodinných aut. Většina SUV se k tomu nehodí, neb jsou uvnitř malá a když už velká, tak poměr cena/výkon neodpovídá. Malá motorová paleta skoro u všech mimo koncern. EV se na rodinné auta nehodí vůbec, jelikož mají mizerný dojezd, slabé materiály (namátkou iD.Buzz) a v dodávce jezdit nechci... a to nemluvím o hnusném a nepraktickém, neergonomickém designu interiérů skoro všude :-)
rohYpnol
@rohYpnol
To je tak kdyz misto realne zkusenosti s elektromobilem ctes blbosti od trollu na netu.
To je tak kdyz misto realne zkusenosti s elektromobilem ctes blbosti od trollu na netu.
@Hendly tak hlavně, že ty je máš 🤣👍
@Hendly Pro tebe je každý, kdo si dovolí popsat své osobní zkušenosti se zoufale nepratickými zkratowozy "troll". Jak směšné, trapné a ubohé! 😂👎