Profi
https😐/www.forum24.cz/…e-stahuji-mracna
Zprávy o konci elektromobilů, které v letošním roce zaplavily český internet, jsou tak spíše zbožným přáním. Ve skutečnosti se stalo jediné: některé agentury mírně korigovaly svůj odhad prodeje elektrických aut v roce 2024. Zájem o elektrická auta ale neklesá. Naopak trh s EV roste asi dvacetkrát rychleji než poptávka po autech se spalovacím motorem. Budoucnost automobilů je jednoznačně v elektrickém pohonu. Lpění evropských automobilek na starém přístupu povede jen k tomu, že se brzy dostanou do bodu, ze kterého už nebude návratu. Už dnes čínské elektromobily podle webu carnewschina.com tvoří 67 procent všech celosvětově prodaných elektrických aut.
Zprávy o konci elektromobilů, které v letošním roce zaplavily český internet, jsou tak spíše zbožným přáním. Ve skutečnosti se stalo jediné: některé agentury mírně korigovaly svůj odhad prodeje elektrických aut v roce 2024. Zájem o elektrická auta ale neklesá. Naopak trh s EV roste asi dvacetkrát rychleji než poptávka po autech se spalovacím motorem. Budoucnost automobilů je jednoznačně v elektrickém pohonu. Lpění evropských automobilek na starém přístupu povede jen k tomu, že se brzy dostanou do bodu, ze kterého už nebude návratu. Už dnes čínské elektromobily podle webu carnewschina.com tvoří 67 procent všech celosvětově prodaných elektrických aut.
@rohYpnol
Naopak to dělají dobře. Snaží se snížit zbytecne cesty zboží, které cestuje sem a tam přes celou Evropu. To je hlavní cíl GD.
U nás vyroste dobytek, do Španělska se odveze a porazí, doveze se do Německa, kde se naporcuje, pak do Polska,kde se zabalí a nakonec zpět do CR. Je dobre, ze tento zbytečný převoz se bude zdrazovat.
Naopak to dělají dobře. Snaží se snížit zbytecne cesty zboží, které cestuje sem a tam přes celou Evropu. To je hlavní cíl GD.
U nás vyroste dobytek, do Španělska se odveze a porazí, doveze se do Německa, kde se naporcuje, pak do Polska,kde se zabalí a nakonec zpět do CR. Je dobre, ze tento zbytečný převoz se bude zdrazovat.
@Tycoon
Jako ze se bude vozit z Asie dobytek nebo maso a jiné potraviny místo toho, aby jezdilo sem a tam? Jestli jo, tak jsem pro. Pořád lepší jednou po Evropě nez 4x.
Jako ze se bude vozit z Asie dobytek nebo maso a jiné potraviny místo toho, aby jezdilo sem a tam? Jestli jo, tak jsem pro. Pořád lepší jednou po Evropě nez 4x.
@rohYpnol
Můžeš dat odkaz co nejak podlozi tvůj výrok, ze 9 z 10 lidi chce ICE a ze polovina majitelu se vrací k ICE? Nebo to je jen cucani z prstu?
A kde píšu o cine jako vzoru? To určitě taky máš. Nebo jen pomlouváš a lžeš?
Můžeš dat odkaz co nejak podlozi tvůj výrok, ze 9 z 10 lidi chce ICE a ze polovina majitelu se vrací k ICE? Nebo to je jen cucani z prstu?
A kde píšu o cine jako vzoru? To určitě taky máš. Nebo jen pomlouváš a lžeš?
@rohYpnol
Však jsem proti dotacím a zvyhodnenim. Ty tu jen pořád jsi pro zvyhodnovani nafty, ale pak křičíš, ze se nema nic zvyhodnovat a ze za to může EU.
A ano, souhlasím s tebou, ze v tomhle má prsty eu a její politika. Proto je dobře, že se s tim snaží neco delat, i když je to neoblíbené u těch, co využívají tyhle subvence, ať už dotace nebo snížené daňové zátěže. Je potřeba tohle vše zrušit a dávat peníze na rozumnější věci. Kdzy by nastavili jednotná pravidla v celé EU, všechno tohle by ušetřilo spoustu peněz.
Však jsem proti dotacím a zvyhodnenim. Ty tu jen pořád jsi pro zvyhodnovani nafty, ale pak křičíš, ze se nema nic zvyhodnovat a ze za to může EU.
A ano, souhlasím s tebou, ze v tomhle má prsty eu a její politika. Proto je dobře, že se s tim snaží neco delat, i když je to neoblíbené u těch, co využívají tyhle subvence, ať už dotace nebo snížené daňové zátěže. Je potřeba tohle vše zrušit a dávat peníze na rozumnější věci. Kdzy by nastavili jednotná pravidla v celé EU, všechno tohle by ušetřilo spoustu peněz.
@ericn
A co má dálková přeprava s teplou u policie? Jinak tedy bavil jsem se s několika řidiči od dpd/ppl/gls. A ten kdo měl nebo vyzkousle EV, tak si to vesměs pochvaloval. Jeden si stěžoval, že nemůže udělat víc okruhu a vic si vydělat, ale ze je to jinak uplne jiný vesmír a mnohem lepší. No a dálková přeprava je naprosto nevyhovující pro EV. Což je jedno, to se má vozit vlakem a rozvázet pak z hubu.
A co má dálková přeprava s teplou u policie? Jinak tedy bavil jsem se s několika řidiči od dpd/ppl/gls. A ten kdo měl nebo vyzkousle EV, tak si to vesměs pochvaloval. Jeden si stěžoval, že nemůže udělat víc okruhu a vic si vydělat, ale ze je to jinak uplne jiný vesmír a mnohem lepší. No a dálková přeprava je naprosto nevyhovující pro EV. Což je jedno, to se má vozit vlakem a rozvázet pak z hubu.
@DonVito
Ach jo. Zase blábolíš nesmysly... věřím, že jsi volič Pirátů nebo podobných progresivistů, kteří mají jedno společné - vyhledávají fakta, ale nesou schopni z nich vyvodit racionální závěry.
Samozřejmě, že prodeje BEV celosvětově rostou. Protože je táhne Čína 🤣🤣🤣
Samozřejmě, že prodeje BEV celosvětově rostou rychleji než celý trh automobilů. Protože BEV rostou "z nuly" a získávají si svých 10%... Samozřejmě, že BEV rostou, když prodeje stále jsou živeny dotacemi!
To nic nemění na faktu, že o BEV celkově není zájem. To nic nemění na faktu, že až polovina prvomajitelů BEV si další BEV už koupit nechtějí a chtějí spalovaci motor. To nic nemění na tom, že 9 z 10ti chce spalovací motor. Taková je realita.
To nic nemění na tom, že evropská ideologie elektromobility je rudozelený utopický projekt který právě narazil do zdi.
A nejvtipnější je, že místní sebranka hujerů jako doníček, hendlíček, mikeš a spol. dávají Evropě za vzor komunistickou nesvobodnou Čínu, která opravdu prokazuje, že lidi k elektromobilitě skutečně DONUTIT LZE 🤣🤣🤣
Ach jo. Zase blábolíš nesmysly... věřím, že jsi volič Pirátů nebo podobných progresivistů, kteří mají jedno společné - vyhledávají fakta, ale nesou schopni z nich vyvodit racionální závěry.
Samozřejmě, že prodeje BEV celosvětově rostou. Protože je táhne Čína 🤣🤣🤣
Samozřejmě, že prodeje BEV celosvětově rostou rychleji než celý trh automobilů. Protože BEV rostou "z nuly" a získávají si svých 10%... Samozřejmě, že BEV rostou, když prodeje stále jsou živeny dotacemi!
To nic nemění na faktu, že o BEV celkově není zájem. To nic nemění na faktu, že až polovina prvomajitelů BEV si další BEV už koupit nechtějí a chtějí spalovaci motor. To nic nemění na tom, že 9 z 10ti chce spalovací motor. Taková je realita.
To nic nemění na tom, že evropská ideologie elektromobility je rudozelený utopický projekt který právě narazil do zdi.
A nejvtipnější je, že místní sebranka hujerů jako doníček, hendlíček, mikeš a spol. dávají Evropě za vzor komunistickou nesvobodnou Čínu, která opravdu prokazuje, že lidi k elektromobilitě skutečně DONUTIT LZE 🤣🤣🤣
@Tycoon
Je zcela absurdní, v co se EU vyvinula. Přitom na počátku byla svoboda pohybu a volný trh zboží, služeb a práce.
Místo toho máme neustálé omezování, zakazování, nařizování, dotování, subvencování sankce, restrikce. Neustálý nárůst byrokracie. Všechno jen ne to, co bylo na počátku myšlenky a hodnot EU.
Je zcela absurdní, v co se EU vyvinula. Přitom na počátku byla svoboda pohybu a volný trh zboží, služeb a práce.
Místo toho máme neustálé omezování, zakazování, nařizování, dotování, subvencování sankce, restrikce. Neustálý nárůst byrokracie. Všechno jen ne to, co bylo na počátku myšlenky a hodnot EU.
@rohYpnol
My jsme to už u nás prožili. Utopistické pětiletky v dobách komunismu. Na západ od našich hranic to neznají, tak jim bude trvat déle, než pochopí, že ta jejich ideologie nefunguje a ani nebude fungovat.
My jsme to už u nás prožili. Utopistické pětiletky v dobách komunismu. Na západ od našich hranic to neznají, tak jim bude trvat déle, než pochopí, že ta jejich ideologie nefunguje a ani nebude fungovat.
I 3letému dítěti je zjevné, že to nejsou utopické cíle EK. Ale že to jsou ZCELA ABSURDNÍ A BIZARNÍ utopické cíle!!!
Green deal je pro EU likvidační ideologií. Vlastně je to ale možná dobře. Čím víc budou Green deal eurohujeři a rudolezení kmérové jako je Leyen, Ribera a další, prosazovat, tím dříve se EU rozpadne...
EU prostě ten náraz do zdi potřebuje, jinak se nic nezmění. Bohužel to odnesou běžní lidi, evropský průmysl, evropská automotive...
Green deal je pro EU likvidační ideologií. Vlastně je to ale možná dobře. Čím víc budou Green deal eurohujeři a rudolezení kmérové jako je Leyen, Ribera a další, prosazovat, tím dříve se EU rozpadne...
EU prostě ten náraz do zdi potřebuje, jinak se nic nezmění. Bohužel to odnesou běžní lidi, evropský průmysl, evropská automotive...
@Mikesus
A víš proč se nesmyslně to zboží převáží?
PRÁVĚ PRO TU NESMYSLNOU POLITIKU EU!!! založenou na dotacích, nařízeních, omezeních, sankcích, kvótách!!
A víš proč se nesmyslně to zboží převáží?
PRÁVĚ PRO TU NESMYSLNOU POLITIKU EU!!! založenou na dotacích, nařízeních, omezeních, sankcích, kvótách!!
No.... Co k tomu říci? Je třeba přehodnotit uhlíkové cíle. Udělat posun o 50 let. Uršula a její komise ale nechce. Takže pojďme zažít ekonomický pád Evropy. Čím dříve, tím lépe. 😉
@W.O.PRECLEJ
Myslím, že na počet sprostaren a urážek s přehledem vedeš a kdo se k nim uchyluje? Člověk bez argumentů, je to jen ubohá agresivní obrana. Místo toho, aby ses sama pokusila chápat psaný text.
Ale třeba jednou vyrosteš, multiWinDiesIe.
Myslím, že na počet sprostaren a urážek s přehledem vedeš a kdo se k nim uchyluje? Člověk bez argumentů, je to jen ubohá agresivní obrana. Místo toho, aby ses sama pokusila chápat psaný text.
Ale třeba jednou vyrosteš, multiWinDiesIe.
@Mikesus zkus se pobavit s řidiči, jak jim vyhovuje EV pohon na dlouhé vzdálenosti u nákladních aut 🙈 Btw rozvozové elektrické Atego nezvládne dojet víc jak 180-200km = nedá víc než jedno objetí Prahy za den a pak musí na nabíječku, což je na dlouho. Nadávali jak špačci, že nebudou mít výkon, tj. nevydělají si….
@Mikesus
Jenže GD způsobí jen to, že se skoro všechno bude vozit až někde z Asie či Ameriky. Jak to prospěje klimatu?
Jenže GD způsobí jen to, že se skoro všechno bude vozit až někde z Asie či Ameriky. Jak to prospěje klimatu?
Ano, EU totiž nepomáhá nikomu. Tedy nepomáhá nikomu v EU. Zato skvěle pomáhá Rusku, Číně a Spojeným státům.
@Mikesus: když ti dojdou argumenty, urážíš se a dožaduješ se "nezpochybnitelných důkazů" a odkazů, podobně jako další elektrofandové.
Na druhou stranu uznávám že na 10-bodové škále elektrofanatizmu máš tak 4, na rozdíl od Dona Seladona (10), zatímco Hamuna už všechny měřáky polámal 😄
Na druhou stranu uznávám že na 10-bodové škále elektrofanatizmu máš tak 4, na rozdíl od Dona Seladona (10), zatímco Hamuna už všechny měřáky polámal 😄
@Mikesus
Co chceš podkládat?!?
Pokud máš mozek a umíš ho používat jinak než jen jako těžítko, tak 9 z 10ti je zjevný fakt. Podil BEV na trhu.
Více než polovina chce zpět k ICE bylo řečeno myslím přímo zástupcem automobilky v rozhovorech.
Co chceš podkládat?!?
Pokud máš mozek a umíš ho používat jinak než jen jako těžítko, tak 9 z 10ti je zjevný fakt. Podil BEV na trhu.
Více než polovina chce zpět k ICE bylo řečeno myslím přímo zástupcem automobilky v rozhovorech.
@Mikesus
iste,ja som o pohone nic nepisal, vsetko co pises je uvedene v odkaze v mojom prispevku,dal som odkaz na konkretnych policajtov a ich tesly ako priklad.... saskaren z toho urobil hamuna
iste,ja som o pohone nic nepisal, vsetko co pises je uvedene v odkaze v mojom prispevku,dal som odkaz na konkretnych policajtov a ich tesly ako priklad.... saskaren z toho urobil hamuna
@Mikesus rozvážky dodávkou kolem komína a MKD jsou dvě odlišné věci. Nepřekvapuje mě, že o tom nic nevíš 😊
Na MKD nikdo Ev trucky nechce, má to pro ně akorát samé nevýhody.
Na MKD nikdo Ev trucky nechce, má to pro ně akorát samé nevýhody.
@ericin To nemá smysl se o tom s ním bavit. Musel by zajít mzei profi šoféry a majitele přepravních firem a optat se jich proč nemaj Ev trucky a proč je nechtějí. Asi by se dost divil tomu, co by mu řekli 😊
@Lubo - když jsem ten článek četl, tak mi přijde, že celá EK je banda dementů, jinak to nejde ani nazvat! Ekologičtější železnice je zatížena emisními povolenkami ! Ty kretény, imbecily, hlupáky,(nejde je jinak pojmenovat) co to vymysleli, bych naházel do kamenolomu a nechal je tam živořit !
@rohYpnol
chci podlozit tu polovinu majitelu bev co se vraci ke spalovakum
😀
je to samozrejme kolosalni rohynolova kravina
https😐/elektrickevozy.cz/…ry-je-nepravdivy
Nedávný průzkum tvrdil, že Teslu opouští 51 % kupujících
Pravda je ale takova😒br /> Svou Teslu za auto na benzín vymění 13 % kupujících, 1 % volí diesel, 4 % si vyberou hybrid a 2 % plug-in hybrid.
chci podlozit tu polovinu majitelu bev co se vraci ke spalovakum
😀
je to samozrejme kolosalni rohynolova kravina
https😐/elektrickevozy.cz/…ry-je-nepravdivy
Nedávný průzkum tvrdil, že Teslu opouští 51 % kupujících
Pravda je ale takova😒br /> Svou Teslu za auto na benzín vymění 13 % kupujících, 1 % volí diesel, 4 % si vyberou hybrid a 2 % plug-in hybrid.
Úžasný zmysel pre realitu EU znova v praxi.
Kamióny nemajú ani kde odparkovať na povinné prestávky, nákladná železničná doprava stagnuje - aj kvôli drahým emisným povolenkám, železničné trate na hrane kapacít. Ale pokuty musia byť, není čas ptat se kdo je kdo…
https😐/www.e15.cz/…-dopravy-1418421
Kamióny nemajú ani kde odparkovať na povinné prestávky, nákladná železničná doprava stagnuje - aj kvôli drahým emisným povolenkám, železničné trate na hrane kapacít. Ale pokuty musia byť, není čas ptat se kdo je kdo…
https😐/www.e15.cz/…-dopravy-1418421
@ Mikesus
Ja bych si fakt pral at vlada zvedne spotrebni dan o tech par drobnych na nafte, aby dementi jako ses ty prestali mlit nesmysly o tom, ze je nafta dotovana.
Ja bych si fakt pral at vlada zvedne spotrebni dan o tech par drobnych na nafte, aby dementi jako ses ty prestali mlit nesmysly o tom, ze je nafta dotovana.
Tady je o nich clanek. Tesla jim nevyhovuje kvůli prostoru, pohon naopak je vychvalovan. Dalsi problematickou věci je dotykový display, takže nic ,co by se nedalo vyřešit.
Tedy důvod není pohon, ale prostor, pro tohle konkrétní město a policisty.