Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
Když bude mít diesel, manuální převodovku a čtyřkolku - a menší kola, bude se prodávat dobře. Jinak je to marné, marné, marné...
@Ada je zase tady V roce 2029 už nikoho nebude zajímat manuál ani nějaká nafta. Dnes taky nikoho nezajímají CRT obrazovky a ruční přepínání kanálu bez DO.
MihiCZ
Tak snad tech dlouhych 10 let do roku 2035 VW prezije, kdyz se rozhodli ze uz nebudou delat nove ICE modely. Mezi tim sem Cinan priveze kazde 3 roky nekolik novych ICE modelu.
@MihiCZ VW asi podrží německá vláda, nicméně, asi z VW zůstane jen torzo, co známe dnes. Něco se rozprodá Číňanům, něco se zavře.
Arese
Tak "sofwarově definovaná" zkratoplečka je přesně to, co drtivá většina evropských zákazníků VW nechce!
DonVito
https://www.forum24.cz/…e-stahuji-mracna
„Mocná EU“ nutí elektromobily i Číně. Nad evropskými výrobci aut se stahují mračna
„Mocná EU“ nutí elektromobily i Číně. Nad evropskými výrobci aut se stahují mračna
@DonVito
“ A asi není úplná náhoda, že boj za zachování spalovacích motorů a „svobody“ dále ničit životní prostředí významně koreluje s médii, která více či méně otevřeně šíří ruskou propagandu.”….
“ A asi není úplná náhoda, že boj za zachování spalovacích motorů a „svobody“ dále ničit životní prostředí významně koreluje s médii, která více či méně otevřeně šíří ruskou propagandu.”….
@Hendly
Je úplná náhoda, že kdo má jiný technický nebo politický názor na Green Deal, bývá často onálepkován jako proruský šváb?
Je úplná náhoda, že kdo má jiný technický nebo politický názor na Green Deal, bývá často onálepkován jako proruský šváb?
@Hendly
Nejsem tiskový mluvčí Turka. Ale nezaznamenal jsem, že by obhajoval Rusko a Putina. Ty snad ano?
Nejsem tiskový mluvčí Turka. Ale nezaznamenal jsem, že by obhajoval Rusko a Putina. Ty snad ano?
@DonVito
O tom nic nevím. Dokonce bych řekl, že nejen já, ale i hodně těch tvých "EV haterů" podporuje například jadernou energetiku, která by umožnila rychlejší a efektivnější dekarbonizaci a menší závislost na ruských surovinách. Rusku hráli do karet vždy němečtí Zelení.
O tom nic nevím. Dokonce bych řekl, že nejen já, ale i hodně těch tvých "EV haterů" podporuje například jadernou energetiku, která by umožnila rychlejší a efektivnější dekarbonizaci a menší závislost na ruských surovinách. Rusku hráli do karet vždy němečtí Zelení.
@Tycoon
Vis kdo ukoncil jadro v Nemecku?
Pozdejsi reditel Gazpromu!
A sef socialnich demokratu, ne zelenych.
https://www.spiegel.de/…000-000008452409
KERNENERGIE
Abschied vom Atomstrom
In aller Stille haben sich Bundeskanzler Schröder und die Strombosse auf den Ausstieg verständigt: In 20 Jahren soll Schluß sein mit der Kernenergie in Deutschland.
Kdo si mysli, ze za tim nestalo rusko, je zaslepenec!
Bez jadra se neobejdeme.
A predevsim je trestuhodne zavirat funkcni jaderne elektrarny!
Vis kdo ukoncil jadro v Nemecku?
Pozdejsi reditel Gazpromu!
A sef socialnich demokratu, ne zelenych.
https://www.spiegel.de/…000-000008452409
KERNENERGIE
Abschied vom Atomstrom
In aller Stille haben sich Bundeskanzler Schröder und die Strombosse auf den Ausstieg verständigt: In 20 Jahren soll Schluß sein mit der Kernenergie in Deutschland.
Kdo si mysli, ze za tim nestalo rusko, je zaslepenec!
Bez jadra se neobejdeme.
A predevsim je trestuhodne zavirat funkcni jaderne elektrarny!
@Tycoon
Tema spalovacich motoru vs elektromobil je jedno z tema ktereho využívá rusko ve sve agende na internetu jako jedno z temam na cem lamat spolecnost.
V CR to je jedno z hlavnich temat. Spojovaní s kritikou EU je dalsi.
turek je jasne prorusky viz jak a s kym hlasuje a tema EV a kritika EU bylo jedno z jeho hlavních volebních témat.
To ze technologie baterii je jedno z nejvic důležitých pro budoucnost je jasne.
Proto i ta snaha EU o podporu rozvoje.
O tom jake bludy koluji o EV na netu snad vis, viz debata kde si byl a kde Rohypnol hlsao jak pro LFP baterie potrebujes kobalt a nikl.
Na tokových nesmyslech se vede debata o EV…
BTW Rohypnol zde je jasne prurusky viz jeho “Ukron***”
Tema spalovacich motoru vs elektromobil je jedno z tema ktereho využívá rusko ve sve agende na internetu jako jedno z temam na cem lamat spolecnost.
V CR to je jedno z hlavnich temat. Spojovaní s kritikou EU je dalsi.
turek je jasne prorusky viz jak a s kym hlasuje a tema EV a kritika EU bylo jedno z jeho hlavních volebních témat.
To ze technologie baterii je jedno z nejvic důležitých pro budoucnost je jasne.
Proto i ta snaha EU o podporu rozvoje.
O tom jake bludy koluji o EV na netu snad vis, viz debata kde si byl a kde Rohypnol hlsao jak pro LFP baterie potrebujes kobalt a nikl.
Na tokových nesmyslech se vede debata o EV…
BTW Rohypnol zde je jasne prurusky viz jeho “Ukron***”
@DonVito
Ano, rozhodla o tom vláda vedené kacléřem Shroderem, jejíž součástí byli i Zelení.
BTW Z veřejných zdrojů vyplývá, že nebyl ředitelem Gazpromu, ale "jen" členem dozorčí rady Rosňeftu. A samozřejmě byl hlavní postavou konsorcia Nord Stream.
Ano, rozhodla o tom vláda vedené kacléřem Shroderem, jejíž součástí byli i Zelení.
BTW Z veřejných zdrojů vyplývá, že nebyl ředitelem Gazpromu, ale "jen" členem dozorčí rady Rosňeftu. A samozřejmě byl hlavní postavou konsorcia Nord Stream.
@Hendly
Takže aby člověk nebyl označen za proruského švába, má se přetvařovat a říkat, že Green Deal je super strategie a že protlačování BEV za každou cenu je propracovaný a realistický plán?
Já nikde podporu EU ohledně technologie baterie nevidím. Kromě toho, že nasypala miliard do černé díry jménem Northvolt. Bez vytvoření dodavatelského řetězce založeném na chemickém, metalurgickém a elektrotechnickém průmyslu nelze být špičkou v technologii baterií. Všechny země, které jsou v bateriích silné, tzn. Čína, Jižní Korea a Japonsko, mají silný ten dodavatelský průmyslový řetězec.
Takže aby člověk nebyl označen za proruského švába, má se přetvařovat a říkat, že Green Deal je super strategie a že protlačování BEV za každou cenu je propracovaný a realistický plán?
Já nikde podporu EU ohledně technologie baterie nevidím. Kromě toho, že nasypala miliard do černé díry jménem Northvolt. Bez vytvoření dodavatelského řetězce založeném na chemickém, metalurgickém a elektrotechnickém průmyslu nelze být špičkou v technologii baterií. Všechny země, které jsou v bateriích silné, tzn. Čína, Jižní Korea a Japonsko, mají silný ten dodavatelský průmyslový řetězec.
@Tycoon
Tak samozřejmě, že legislativa kolem EV je silna podpora rozvoje baterii, stejně tak financovani atd.
To nejn firmam pomaha budovat retezce, ale hlavne vytvaret know how.
To co tvori zisk neni dolovani ze zeme, ale finalni vyroba s ohromnou pridanou hodnotou.
Ve finale jsou dnes nejhodnotnejsi firmy co vlastne nic hmotného netvori. Jen “par” radku kodu.
Tak samozřejmě, že legislativa kolem EV je silna podpora rozvoje baterii, stejně tak financovani atd.
To nejn firmam pomaha budovat retezce, ale hlavne vytvaret know how.
To co tvori zisk neni dolovani ze zeme, ale finalni vyroba s ohromnou pridanou hodnotou.
Ve finale jsou dnes nejhodnotnejsi firmy co vlastne nic hmotného netvori. Jen “par” radku kodu.
@Tycoon Z toho si nic nerob. Minule som tu napisal, ze dotacie su cesta do pekla a krivia trh a nejaky pan miketrus ma nazval putinovcom a mam tu prestat mavat ruskou zastavou 🤣 a pritom zijem cez 20 rokov v uk a us a dokonca mam obcianstvo britskej ludovodemokratickej republiky a nejaky hnup tu bude pod kazdym clankom 🤮
@DonVito
Autor článku je bezpochyby odborník na public relations. Čemu však vůbec nerozumí, jsou baterie, auta a všeobecně technika. Na první pohled to jde už poznat podle toho, že si plete kW a kWh, a celkově je dost mimo. V nejnovějším článku z dnešního dne se dokonce prezentuje jako odborník na chemii a metalurgii, zejména lithium ... asi se začnu živit komentováním krasobruslení a kritikou vážné hudby.
Autor článku je bezpochyby odborník na public relations. Čemu však vůbec nerozumí, jsou baterie, auta a všeobecně technika. Na první pohled to jde už poznat podle toho, že si plete kW a kWh, a celkově je dost mimo. V nejnovějším článku z dnešního dne se dokonce prezentuje jako odborník na chemii a metalurgii, zejména lithium ... asi se začnu živit komentováním krasobruslení a kritikou vážné hudby.
@Tycoon
Jeden preklep (chybejici h)?
Co tam mas dal?
Jeden preklep (chybejici h)?
Co tam mas dal?
@DonVito
Chybějící "h" by mohl být překlep, to ano. Ale o kousek vedle je to dokonce i napsáno slovně jako "1 kilowattu v bateriích". To je jako kdybych se já pouštěl do odborné debaty o vážné hudbě a pletl si stupnice. Co tam máš dál?
Chybějící "h" by mohl být překlep, to ano. Ale o kousek vedle je to dokonce i napsáno slovně jako "1 kilowattu v bateriích". To je jako kdybych se já pouštěl do odborné debaty o vážné hudbě a pletl si stupnice. Co tam máš dál?
@DonVito
Z technických výroků například:
"náklady na výrobu elektrického auta jsou oproti tomu se spalovacím motorem asi o třetinu nižší"
"ve skutečnosti recyklujeme asi 90 procent baterie"
... jinak je tam samozřejmě spousta zavádějících propagandistických tvrzení, jako "Akio Toyoda, generální ředitel Toyoty, že bude proti elektrickým autům bojovat" nebo snaha označit jako ruského švába každého, kdo nesouhlasí s politikou EU.
Z technických výroků například:
"náklady na výrobu elektrického auta jsou oproti tomu se spalovacím motorem asi o třetinu nižší"
"ve skutečnosti recyklujeme asi 90 procent baterie"
... jinak je tam samozřejmě spousta zavádějících propagandistických tvrzení, jako "Akio Toyoda, generální ředitel Toyoty, že bude proti elektrickým autům bojovat" nebo snaha označit jako ruského švába každého, kdo nesouhlasí s politikou EU.
@Tycoon
je zajimave jak tento odkaz pozorne rozebiras. Myslim, že je to ok přístup.
Divne je, ze jindy na stovky jinych odkazu zde pod clanky mlcis i kdyz jsou olne technickych chyb atd.
Mozna je to tim, ze zastavaji opacny nozor😀
je zajimave jak tento odkaz pozorne rozebiras. Myslim, že je to ok přístup.
Divne je, ze jindy na stovky jinych odkazu zde pod clanky mlcis i kdyz jsou olne technickych chyb atd.
Mozna je to tim, ze zastavaji opacny nozor😀
@Hendly
Opravdu nemám čas číst stovky odkazů. Ale tenhle jsem přečetl. Snaží se působit odborným dojmem, ale ve skutečnosti jde jen o propagandu.
BTW Nemůžu se chytat každé technické chyby. Mohl bych třeba pod mnohými články oponovat, že tlak v pneumatikách není 2,5 bar, ale technicky vzato je to 3,5 bar. Těch proklamovaných 2,5 bar je ve skutečnosti přetlak, respektive relativní tlak, a měla by tomu i odpovídat jednotka barg, nebo bar(g).
Opravdu nemám čas číst stovky odkazů. Ale tenhle jsem přečetl. Snaží se působit odborným dojmem, ale ve skutečnosti jde jen o propagandu.
BTW Nemůžu se chytat každé technické chyby. Mohl bych třeba pod mnohými články oponovat, že tlak v pneumatikách není 2,5 bar, ale technicky vzato je to 3,5 bar. Těch proklamovaných 2,5 bar je ve skutečnosti přetlak, respektive relativní tlak, a měla by tomu i odpovídat jednotka barg, nebo bar(g).
@Tycoon Zajímavé. Když sem DonVito pošle takový slint, jásá radostí. Když někdo posle odkaz z autofora, hned fanatici se sejdou, brečí a vymyšlí si.
Ale chápu, EV je pro ně jediná dobrá technologie.
Ale chápu, EV je pro ně jediná dobrá technologie.
johny555
V roce 2029... Takže funkční verze bez bugů tak v 2031. Je vidět, že ve VW se ještě neprobrali.
je v úkolování, které u ICE bylo daleko menší.
Elektronika Rivian, Qualcomm
Pohon včetně elektromotorů taky potřebuje spolupráci. Dříve se motory navrhovaly v rámci automobilky.
Baterky - taky koupí
AI výrobní linku - to budou muset okoukat u Asiatů. V AI taky nejsou silní stejně jako v té elektronice.