Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Nissan Primera Wagon 2.2 Di – Stopařova závist (07/2002)

18 komentářů

Arese
Když si vzpomenu, jaký skok do obrovské kupy exkrementů byla pro Nissan tato (poslední) generace Primery, musím se tomu perexu u článku od srdce zasmát. Pan autor byl asi slepý, protože hnusnější auto střední třídy (a to jak zvenčí, tak i uvnitř) snad ještě nevzniklo... A jakémukoliv Evropanovi, který se v autech vyznal, bylo hned při premiéře této šílenosti jasné, že to bude velký průser!
P.S. Přední sedadla vůbec nebyla zdařilá, ale naprosto příšerná. Po jízdě do Paříže a zpět s tímto Nissanem se moje páteř vzpamatovávala ještě týden poté...
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
@hiphop Těší mě, (ne)rád vás poznávám!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Arese
Fakt?
Vypada hodne podivne, ale myslel jsem, ze pohodlnej byl.
V tomhle aute jsem nikdy nejel.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Arese
Ani mne sa ta posledna generacia primery nepacila .. havne dizajn exterieru ale aj samotny interier uz boli divne ... pritom predosle primery boli ake krasne vozy a vo svojom segmente boli kedysi aj jedny z najlepsich .... touto poslednou generaciou si ale vsetko pokaslali... za mna je aj extremne nesympaticka... ale to uz je zase hodne individualne
traveldrive
@3_diamanty

Táto generácia len proste nebola pre konzervy, to je celé. Niektoré nové riešenia boli pokrokové, len už nie tak spoľahlivé, ale to je sprievodný znak väčšiny inovatívnych riešení.
Arese
@traveldrive Ano, byl natolik "inovativní", že se stal (na rozdíl od I. a II. velmi úspěšné generace) naprostým prodejním propadákem.
traveldrive
@Arese

Holt Európania sú asi z veľkej časti konzervy. Ako sa hovorí, kto nič nerobí, nič nepokazí.
traveldrive
@Arese

V Európe Nissan týmto modelom veľmi nezabodoval, Primera bola zrejme stavaná viac pre ázijské trhy. ale bolo to jedno z najcharizmatickejších áut svojej doby. Kritizovať všetko, čo nevyzeralo ako Passat bolo vtedy príznačné a ako vidím, pretrvalo to dones.
Tycoon
@traveldrive

Primera byla od začátku cílena na evropský trh. Vzhled auta měl na starosti Nissan Design Europe. Design je samozřejmě subjektivní záležitost, ale za mě je exteriér i interiér asi nejošklivější výtvor ve střední třídě všech dob. Tohle prostě nemělo šanci na úspěch, Vel Satis, Thema a Scorpio II o třídu výše také neuspěly.

Nikdo neříká, že auta mají vypadat nudně jako Passat. Rok po tomto Nissanu Primera uvedla Mazda na trh svůj nový model Mazda 6, design se povedl a prodával se jak housky na krámě.
Arese
@Tycoon Přesně tak. Největší designovou "perlu" dostala verze liftback - zadní okno ve tvaru záchodového prkénka! Příšernou přístrojovou desku s trojicí centrálně (!) umístěných budíků dostaly všechny verze...
traveldrive
@Tycoon

Tak asi nezvolili správny recept, to sa holt stáva. Aj keď si nemyslím, že to auto je také strašné, aby si zaslúžilo takú bezbrehú kritiku. Dnes sú na cestách neporovnateľne hnusnejšie obludky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@traveldrive Který asijský trh? To by mě zajímalo.
traveldrive
@KANKUNEN
Ja to netvrdím, skôr hádam podľa neeurópsky ladeného dizajnu, nízkych nepohodlných sedačiek... Možno to tak nie je, ale pochybujem, že kreslili na úplne čistý list papiera. Popravde nie celkom chápem zášť prejavovanému voči tomuto modelu. Zďaleka nebol taký kontroverzný ako Vel Satis alebo Ssangyongy.
Arese
@KANKUNEN To auto bylo určené výhradně pro evropské trhy. Proto byl jeho šílený design takový megaúlet...
traveldrive
@Arese

Mne príde šialenejší tvoj negatívny pohľad.
traveldrive
@arese

Neposer sa, kamoš.
😁
vencelín
Vzhledově bych taktéž upřednostnil předchudkyni než recenzovanou generaci. V čem se tato generace vylepšila, tak to bych řekl, že byla oblast protikorozní ochrany, předchůdkyně přeci jen v tomto ohledu zrovna nevynikaly.