Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCarlos Tavares končí v čele koncernu Stellantis. Jeho strategie vedla k nižším tržbám
26 komentářů
Th0r
8
A tzv. zlatej padak za to dostal?
del42sa
0
@Th0r měl by vrátit ty milionové odměny co dostal
MarekAbsolon
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
Zaostalý Západ
(kromě Tesly)
již s produktivitou nestačí na Asii.
(kromě Tesly)
již s produktivitou nestačí na Asii.
@PowerHouse Dovolím si poznamenat, že gigapressy jsou z italských hlav a fabrik. Ať jen nehladíme východu ego.
MarekAbsolon
Tak pravdu mazat můžete, ale že evropský automotive už po působení pánů jako byl Továryšč nejde zachránit je fakt.
del42sa
To že Tavares skončil je sice skvělá zpráva, ale někdo bude muset ten nepořádek po něm uklidit a to rozhodně nebude jednoduchá práce, dalším problémem je to, že zpožděný nebo opuštěný vývoj se nedá dohnat jen lusknutim prstu a konkurence nespí. Možná to ještě není úplně zřejmé, ale Tavaresova zaslepenost a sázka na EV bez možnosti diverzifikace celý koncern hodně poškodila. Novému CEO vůbec nezávidím jeho pozici.....
@del42sa Vůbec nevěřím, že přijde po něm někdo schopný a normální. Bude nové vydání zeleného šílence, který je stáhne ještě hloub.
@MarekAbsolon Tak snad tak zle nebude a Stellantis se probere s elektrického snu a bude diverzifikovat pohony u všech značek :-) Malý benzin, velký benzin, nafta, hybrid a EV, ať si zákazník vybere sám...
Btw při pondělku docela dobrá zpráva :-)
Btw při pondělku docela dobrá zpráva :-)
Arese
Tak to není žádné, ale vůbec žádné překvapení. Tento dříve chytrý pán totiž naprosto zešílel a vývoje ceny akcií a ziskovosti Stellantisu tomu plně odpovídá...
První, co musí jeho nástupce udělat, je vrátit jednotlivým koncernovým značkám Stellantisu koupitelné spalovací motory. Doporučuji použít skvělé a již vyvinuté jednotky Fiat nové generace!
První, co musí jeho nástupce udělat, je vrátit jednotlivým koncernovým značkám Stellantisu koupitelné spalovací motory. Doporučuji použít skvělé a již vyvinuté jednotky Fiat nové generace!
@Arese
ano souhlasím, že stellantisu chybí diverzifikace. Sjednocení motorů napříč načkami a segmenty není zrovna nejlepší nápad. Něco ušetří, ale ztratí dost klientelu. Výkonové skoky mezi HEV a PHEV jsou obrovské. Když někde dají výkonný PHEV, chybí jim tam nějaký mezistupeň.
ano souhlasím, že stellantisu chybí diverzifikace. Sjednocení motorů napříč načkami a segmenty není zrovna nejlepší nápad. Něco ušetří, ale ztratí dost klientelu. Výkonové skoky mezi HEV a PHEV jsou obrovské. Když někde dají výkonný PHEV, chybí jim tam nějaký mezistupeň.
@Arese Doporučil bych jim obnovit staré a zlaté 2.0HDi a 2.2JTd. A prodeje budou. Ovšem s lepšími parametry, emisemi atd. A z benzínu pak hlavně HEMI!
@Arese
Preco vlastne tie podarene ff motory od fiatu odpisali... tie pezatacke 1,2ky ktore pchaju uz vsade ( lebo ine uz ani nemaju ) mi tiez nerezu... a chudak aj opel... ale pride mi stale ako jediny kupitelny z toho ich cirku.. ehm stellantisu
Preco vlastne tie podarene ff motory od fiatu odpisali... tie pezatacke 1,2ky ktore pchaju uz vsade ( lebo ine uz ani nemaju ) mi tiez nerezu... a chudak aj opel... ale pride mi stale ako jediny kupitelny z toho ich cirku.. ehm stellantisu
kruskar
Tavares byl především naprostý oportunista. Jednou mluvil moudře jako kniha, a druhý den vše popřel vyjádřením naprostého elektrohujera. To jsem opravdu zvědavý, jestli situaci a příčiny díky kterým se Stelantis dostal tam, kde je, dokáží číst i ostatní lidé z představenstva firmy. Pokud ne, dosadí místo Tavarese někoho úplně stejného, a pojedou dál z kopce.
3_diamanty
Odpisal polovicu portfolia vsetkych tych svojich znaciek... ocesal aj motory a teraz pada prec... skvela praca ... ehm nechcel by som to po nom "upratovat" .. zlaty vw koncern kde ako jedny z mala este nacisto neosprosteli
@3_diamanty
...a preto 9 fabrík VW stávkuje. Daj si mokrý uterák.
...a preto 9 fabrík VW stávkuje. Daj si mokrý uterák.
@traveldrive Možná to jen myslel tak, že u koncernu se dá ještě i vybrat kombinace modelu a motoru 😋 Jinak koncern je taky v pěkných sra*kách… Sázka primárně na elektromobilitu se prostě nevyplácí, být to jen o dalším typu pohonu u jednotlivých modelů jsou v suchu, viz BMW 👍
@ericnTo je naco dobre ten vyber motorov? Staci jeden vykonny elektromotor a nech ho montuju vsade. Kto si vyberie nejaky slabsi motor, ked moze mat za rovnaku cenu vykonnejsi? Mozno to nejak softverovo orezat mozu, ale aky to ma zmysel?
@xxc to je stejné vyjádření jako když napíšeš, že ti stačí jedny trenky na celý život, ale ostatním ne… Elektrika je doplňkový pohon, určený do města. K čemu je ti výkon, když ho nedokážeš přenést na silnici a když ho chceš využít naplno, nikam nedojedeš? EV není řešením a už vůbec ne pro všechny 😋
Freddka
Vite co. Koupis GM tedy amiky a tim se primo exponujes brutalni realite americke burzy.
A k tomu GM je fakt radost uz dobre 50 let je to jen horsi a horsi.
Copak ze ho vyhodili, to jinak neslo, ale koho za nej a co s tim?
Aby tahle evropska megalomanska akcicka nahodou neskoncila americkym prevzetim celeho Stellantisu, to by asi docela cumeli. Takovy veci se klidne muzou stat.
Tak hodne stesticka preju. Budou ho asi docela potrebovat. A prachy… :-)
A k tomu GM je fakt radost uz dobre 50 let je to jen horsi a horsi.
Copak ze ho vyhodili, to jinak neslo, ale koho za nej a co s tim?
Aby tahle evropska megalomanska akcicka nahodou neskoncila americkym prevzetim celeho Stellantisu, to by asi docela cumeli. Takovy veci se klidne muzou stat.
Tak hodne stesticka preju. Budou ho asi docela potrebovat. A prachy… :-)