Asi vás zklamu, budeme se držet i nadále jednotek SI. Jednotka koňská síla bude uváděna jako doplňková u sportovních a laděných aut. Myslím, že to není námět na hlasovací anketu.
Jedním z důvodů pro [kW] je to, že jde o hodnotu, která se obvykle získá výpočtem z naměřeného točivého momentu [Nm] a dále se zaokrouhluje (!). Přepočet na [k] je pak pochopitelně nepřesný, protože u [k] už zaokrouhlujeme jednou zaokrouhlenou hodnotu. Důvodů je ale více.
Věřím, že existuje řada argumentů pro [k], ale zatím zůstáváme u [kW].
Tak fajn, pan Lanik, ake su tie dalsie dovody? Je take tazke, aby autor clanku vynasobil pocet kW prislusnou konstantou a napisal pocet k do zatvorky alebo za lomitko? Nikto predsa nechce, aby sa tu pisali super presne cisla, staci cele kone, alebo cele kW. Aj sami vyrobcovia napisu, ze napriklad ich motor ma vykon 80kW/110k, a ina znacka u svojho modelu uvadza vykon 81kW/110k. Nepresnost je zrejma, napriek tomu nikomu neprekaza a nikto sa nad tym nepozastavuje. Dalsia vec je to, ze ani jednotlive motory v reali nemaju presne papierovy vykon, ale ze v urcitom rozmedzi kolise, a kolise aj dalej pocas jazdenia podla stylu jazdy, zatazenia a dalsich faktorov. Ide iba o to, ze takto uvedene udaje su pristupnejsie a privetivejsie sirsej citatelskej obci. Tym padom bude mat Vase clanky rado viac ludi a Vas server bude este oblubenejsi. Je to len o pristupe, spravi to lepsi dojem, lepsiu atmosferu a zivot je opat o kusok krajsi. Zelam Vam nadherny den. :-):yes:
Prominte, ale Vase oduvodneni absolutne nechapu. Nemel by pro redaktory byt na prvnim miste komfort pro Vase ctenare??? A ne nejake pseudo-argumenty na kterych jste se nepochopitelne dohodli. Ze to neni namet na hlasovaci anketu??? Ono to ze vetsina ctenaru neco chce neni dostatecny duvod??? Jaky prepocet na k? Co to s prominutim placate? Kdyz se podivate do ceniku v napriklad Nemecku tak tam zadne kW nenajdete, tak proste uvadejte oficialni pocet (k) ktery udavaji automobilky a nemejte takoveto vymluvy. Opravdu toto smysleni nechapu. :no: (jinak auto.cz ctu pravidelne asi osm let)
Uklidni se,ok? ;-) Do ceniku v Nemecku? Nejsou tam kW ? Tak ja nevim no,zasel jsem na audi.de, dal konfigurator A3 a hle...motorizace - vykon udavanej v kW,za tim v zavorce kone! Ale asi chodis k jinejm vyrobcum-v tom pripade se omlouvam,na VW ani Bawo se mi koukat nechtelo! A ten podle tebe "pseudoargument" mi prijde naopak docela padnej a vecnej!!! Je fakt,ze neni problem pro autora prenasobit to a uvadej oboji...je to otazka vterin. Mne kW vyhovujou,takze v tom problem nevidim ;-) peace
Niekomu to vyhovuje, niekomu nie. A vysvetli mi, co to ma spolocne s nemeckymi cennikmi? To sa viac ceni opicenie sa po niekom ako vlastny nazor? A ked niekomu viac povie vykon v konskych silach, tak preco nie?
Ale jo. Zamíchá - jasně že zamíchá! To jen holt někdo kouká zase na malá auta povrchně, protože "on by si ho nekoupil" protože je to "nákupní taška". Já s ní vůbec nemám problém! Bude to fest konkurence Fabce, GP, Fiestě a podobným. A jen tak mimochodem - pro autora článku a AUTO.CZ - fakt jste trapní - neni nic lepšího než získávat feedback od čtenářů a tomu se rozumně přizpůsobit!!! Nevim kde je problém uvádět i koně!!!!!
Mne je na tomto modeli sympaticke, ze voci predchadzajucej generacii nenarastli rozmery, teda najma dlzka. Ten trend ustavicneho zvacsovania a priberania na vahe povazujem za nezdravy...
co je komu nesrozumitelne na kw.... vim, ze je to nepresne ale to 1.36 jetse porad plati ne? a ono vubec metodika mereni je tak ruznoroda a zavisla na tolika aspektech, ze to cislo stejne neni pravda :-)))) viz EVO VIII a IX, specialne auta z JP maji ten vykon lehce jinde nez je nekde napsano.