Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZačátek stavby nové části Pražského okruhu má datum. Bude skoro dárkem k Vánocům
14 komentářů
Stejsn
Než sedm ilustračních fotek kdoví odkud jste do galerie mohli dát mapku.
@Stejsn jop, marně jsem proklikával galerii, článek pomalu na úrovni rychlého tweetu :D
eLzyx
video o ničem, fotky o ničem, prosím nahraďte tyhle "autory" nějakou AI, svoji práci odvede jistě lépe.
topten
diky Kupko
snad to budes ty, kdo bude strihat pasku
a nebude se tam naparovat bures 25085 s kcharlem sony gavlickem a schillenou tiktikovou hranolkou schillerovou
snad to budes ty, kdo bude strihat pasku
a nebude se tam naparovat bures 25085 s kcharlem sony gavlickem a schillenou tiktikovou hranolkou schillerovou
Pepa_007
Rozšíření D5 o jeden pruh: Podle úředníků by byla cesta autem pro dojíždějící příliš atraktivní, měli by přesedlat na železnici. Takže vydal úřad zamitave stanovisko.
@Pepa_007 Banda ***ů a to že u napojení na D0 u Zličína každý den v týdnu stojí kolony kamionů jim nevadí....
Ještě se modlit aby aspoň i ta severovýchodní část od Satalic se schválila. Kbelská je totiž taky slušná, jednak je to tankodrom, druhak každý všední den kolona od Černého Mostu až do Letňan. Vše jen kvůli tranzitu, který by tam vůbec být nemusel.
Viděl jsem diskuze ŘSD a MD s místníma a vypadá to nadějně. Co je depresivnější je severozápadní část...no teď hlavně tu východní část co nejdříve postavit a dostavit aspoň do Zdib...
Pochybuju, ze budou otvírat po částech. Taky bych byl rád, aby to bylo co nejdříve, ale zase buďme rádi že už se začíná stavět. Je škoda, že to nepůjde aspoň az do Zdib a bude končit na boleslavsky. Tam bude špunt pokračovat. Ale jižní spojce se parádně uleví.
Tak teď nám nezbývá než si holt počkat.
Osobně jsem velmi skeptický k tomu že to pomůže.
1. se u nás nové stavby staví poddimenzovaně, takže už při otevření nestačí kapacitě - viz blanka, opravená D1. atd.
2. Už dnes je problém na konci vnitřního okruhu kdy od tunel mrázovka se stojí až k odbočce na kačerov, přitom kamiony do této části nesmějí.
3.nikdo dopravu v praze smysluplně neřídí. často v tunelech dochází k nesmyslnému zavírání jednotlivých pruhů, regulaci vjezdu do tunelů atd.
4. při každém otevření nějaké dopravní stavby se něco jiného zavře nebo omezí. Viz letná po otevření blanky. Řidiči jsou pro vedení města jen onuce.
Kdyby byl kompletní vnější okruh tak mým laickým odhadem od stolu ubyde přes 50% aut v Blance, protože nebude důvod tamtudy jezdit. Jednak kamkoliv se dostat ze severní části Prahy a okolí směrem na západ a jih Prahy znamená jet Blankou bez alternativy. Druhak okruhem zmizí spousta dopravy z jiných tras a oblastí, takže ten zbytek vnitropražské dopravy bude moct jet tam a tím se to celé uvolní. Právě Letná a Dejvice nejvíce trpí tím, že z té strany neexistuje žádná alternativa jak se někam dostat než vjet do tunelu. A paradoxně navazující oblasti (obce) u Prahy 6 ten okruh nejvíce blokují!
Vzhledem k tomu jak hluboko má tento problém kořeny, tak se to dá označit za naprosté selhání celého českého národa a politiky už od devadesátých let, protože se to týká takřka poloviny národa přímo a potažmo celého národa nepřímo kvůli ekonomickým škodám a brzdám, které to způsobuje (centrální sklady okolo Prahy atd.). V Česku se nedá nikam dojet, protože těch českých pár dálnic vede do Prahy kde dosud není žádné odpovídající propojení.