Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tříkolka Piaggio Ape v Evropě končí. Dvoutaktní kozí dech nesplňuje emise

18 komentářů

el sendador
Legenda, kterou potkas v Italii od severu po jih doslova na kazdem rohu. ❤️
Jinak tohle je presne ten typ vozidla, kde dava elektropohon smysl.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@el sendador : a cena bude trojnásobná, takže pro malé podnikatele přímo ideální. Cena tedy smysl dávat rozhodně nebude a továrna na tato elektrozmatečná vozidla moc prosperovat nebude, pokud tedy rovnou nekrachne.
ericn
@W.O. PRSCLEY Souhlas, další obět na oltář GD 🤢👎
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@W.O. PRSCLEY Provozovat tohle ve městech a městečkách s dvoutaktem? Pálit olej v centru města ve velkém? Jako v roce 1960 dejme tomu, ale v roce 2025 absurdní...
Nebo Nebo
@Barry Lyndon Proti všemu máš něco, u nafty ti vadí smrad, benzín asi taky, dvoutaktní benzín... Jediné dobré je elektřina viď? Ale zase pálit uhlí někde ve městě a dýchat to v roce 2025 ještě více kvůli elektromobilitě?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Nebo Nebo
kde je ve městě tepelná elektrárna a jak vysoký komín má?
Nebo Nebo
@Mikesus Třeba obec Trnavka (U Chvaletic), u které je tep. elektrárna?? A na výšce komínu sice záleží, ale počasí neporučíš, třeba vítr apod.
kesumb
@Nebo😒br /> coze? Jaky uhli? Todle bej ne elektriku pojede z par panelu zadarmo 10 mesicu v roce i u nas, v Italii celorocne. Nastesti to na rozdil od tebe v EU vi a uhli konci! Mestsky motorky jsou na vyzluceni hned po rakovinometech!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nechapu.

Vzduchem chlazena 125 by tam byla jako doma.
Nic vymyslet nemuseji.

Je ji skoda.
gil54
@Ja Prvni 123

Nevím, co nechápeš.

Vždyť se to píše v článku, že nejde jen o motor, ale kromě emisních i bezpečnostní předpisy. A jejich aplikace se do stávající konstrukce asi nevyplatí, pokud je vůbec nějak smysluplně realizovatelná.
traveldrive
@gil54

Retardovaná doba - čo bezpečnosť elektrobicyklov, elektrokolobežiek a ďalších elektrických srágor, ktoré lietajú po uliciach aj chodníkoch ako splašené motýle?
gil54
@traveldrive

Vlastně nevím, jak na to nějak správně a pokud možno nekonfliktně odpovědět.

Snad jedině že se jedná o zcela odlišné kategorie vozidel z hlediska předpisů a to i bezpečnostních a za to jak a kudy jezdí může vždy pouze uživatel.

Čímž ovšem rozhodně nechci slepě obhajovat veškeré současné platné předpisy, normy a limity.
traveldrive
@gil54
Pochopil si ma úplne správne. Tá akože bezpečnosť je dnes už celkom na hlavu. pridáva nám zbytočné starosti a ochudobňuje svet o dobré veci. Autá dnes kvôli nej vyzerajú ako obrnené počítače a musia mať výkonné motory, aby dokázali slušne jazdiť a aj preto platíme za ne majland. Keby šlo vrátiť čas aspoň o 30 rokov späť a robiť veci s rozumom, a nie podľa peňazí a súvisiaceho lobbingu...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@gil54
No, a to je presne to, co nechapu...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Bezpečnost... koukněte na tohle a pak se bavme o bezpečnosti 😊

https😐/www.youtube.com/watch?…

BTW od 16. minuty tam právě tyhle tuktuky svařují.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Stejsn
Vis jak to je, tyhle vcelicky pouzivaji zmrzlinari, zahradnici, drobni remeslnici... ne, ti fakt airbag nepotrebuji.
Prejedou tricitkou na misto a tam pul dne prodavaji zmrzlinu.

Dal bych tam ctyrtakt 125, a klidne omezil rychlost.
Trikolka stejne neni uplne stabilni, pro blbnuti ve meste.
vitapb
@Stejsn Co si z toho máme vzít, že my to děláme blbě a afričaní dobře? Ono v tý Africe by taky rádi měli takový bezpečnostní standardy, jako máme my, nicméně jim na to chybí oběživo.
Avatar - Stejsn
Stejsn
@vitapb Ne, že si tady stěžujeme na bezpečnost, ale proti jiným regionům je tu i tak na obrovské výši.