Novinky
Nechapu.
Vzduchem chlazena 125 by tam byla jako doma.
Nic vymyslet nemuseji.
Je ji skoda.
Vzduchem chlazena 125 by tam byla jako doma.
Nic vymyslet nemuseji.
Je ji skoda.
@Ja Prvni 123
Nevím, co nechápeš.
Vždyť se to píše v článku, že nejde jen o motor, ale kromě emisních i bezpečnostní předpisy. A jejich aplikace se do stávající konstrukce asi nevyplatí, pokud je vůbec nějak smysluplně realizovatelná.
Nevím, co nechápeš.
Vždyť se to píše v článku, že nejde jen o motor, ale kromě emisních i bezpečnostní předpisy. A jejich aplikace se do stávající konstrukce asi nevyplatí, pokud je vůbec nějak smysluplně realizovatelná.
@gil54
Retardovaná doba - čo bezpečnosť elektrobicyklov, elektrokolobežiek a ďalších elektrických srágor, ktoré lietajú po uliciach aj chodníkoch ako splašené motýle?
Retardovaná doba - čo bezpečnosť elektrobicyklov, elektrokolobežiek a ďalších elektrických srágor, ktoré lietajú po uliciach aj chodníkoch ako splašené motýle?
@traveldrive
Vlastně nevím, jak na to nějak správně a pokud možno nekonfliktně odpovědět.
Snad jedině že se jedná o zcela odlišné kategorie vozidel z hlediska předpisů a to i bezpečnostních a za to jak a kudy jezdí může vždy pouze uživatel.
Čímž ovšem rozhodně nechci slepě obhajovat veškeré současné platné předpisy, normy a limity.
Vlastně nevím, jak na to nějak správně a pokud možno nekonfliktně odpovědět.
Snad jedině že se jedná o zcela odlišné kategorie vozidel z hlediska předpisů a to i bezpečnostních a za to jak a kudy jezdí může vždy pouze uživatel.
Čímž ovšem rozhodně nechci slepě obhajovat veškeré současné platné předpisy, normy a limity.
@gil54
Pochopil si ma úplne správne. Tá akože bezpečnosť je dnes už celkom na hlavu. pridáva nám zbytočné starosti a ochudobňuje svet o dobré veci. Autá dnes kvôli nej vyzerajú ako obrnené počítače a musia mať výkonné motory, aby dokázali slušne jazdiť a aj preto platíme za ne majland. Keby šlo vrátiť čas aspoň o 30 rokov späť a robiť veci s rozumom, a nie podľa peňazí a súvisiaceho lobbingu...
Pochopil si ma úplne správne. Tá akože bezpečnosť je dnes už celkom na hlavu. pridáva nám zbytočné starosti a ochudobňuje svet o dobré veci. Autá dnes kvôli nej vyzerajú ako obrnené počítače a musia mať výkonné motory, aby dokázali slušne jazdiť a aj preto platíme za ne majland. Keby šlo vrátiť čas aspoň o 30 rokov späť a robiť veci s rozumom, a nie podľa peňazí a súvisiaceho lobbingu...
Bezpečnost... koukněte na tohle a pak se bavme o bezpečnosti 😊
https😐/www.youtube.com/watch?…
BTW od 16. minuty tam právě tyhle tuktuky svařují.
https😐/www.youtube.com/watch?…
BTW od 16. minuty tam právě tyhle tuktuky svařují.
@Stejsn
Vis jak to je, tyhle vcelicky pouzivaji zmrzlinari, zahradnici, drobni remeslnici... ne, ti fakt airbag nepotrebuji.
Prejedou tricitkou na misto a tam pul dne prodavaji zmrzlinu.
Dal bych tam ctyrtakt 125, a klidne omezil rychlost.
Trikolka stejne neni uplne stabilni, pro blbnuti ve meste.
Vis jak to je, tyhle vcelicky pouzivaji zmrzlinari, zahradnici, drobni remeslnici... ne, ti fakt airbag nepotrebuji.
Prejedou tricitkou na misto a tam pul dne prodavaji zmrzlinu.
Dal bych tam ctyrtakt 125, a klidne omezil rychlost.
Trikolka stejne neni uplne stabilni, pro blbnuti ve meste.
@Stejsn Co si z toho máme vzít, že my to děláme blbě a afričaní dobře? Ono v tý Africe by taky rádi měli takový bezpečnostní standardy, jako máme my, nicméně jim na to chybí oběživo.
Jinak tohle je presne ten typ vozidla, kde dava elektropohon smysl.
kde je ve městě tepelná elektrárna a jak vysoký komín má?