Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
dodo24
Velmi podarený produkt, podla mna bude mať úspech na trhu. Škoda, že sa neuvádza zrýchlenie 0-200km/h. Predsa len tá stovka dnes už nič nepovie, aj rozdiel tisícky koní sa môže prejaviť v desatinách sekundy.
@dodo24 Akorát je to ohledem na použitý motor z plebejského japonce poněkud drahé. Tím neříkám, že je ten motor špatný a nebo že je ta cena vzhledem ke kvalitě auta neúměrná (to nevím), myslím to čistě marketingově... :-)
Jinak mi připadá jako trochu voser, že se do toho musí nastupovat oknem a ne dveřma, i když chápu, že cílovka je na to (skrze všechny ty trubky ve dveřích okruhových aut) tak nějak zvyklá... :-)
Je asi jedno, kde to zbouchají a mně je nakonec i jedno, jak se do toho leze nebo i kolik to stojí.
Ale ty zrcátka na těch dlouhejch zahnutejch hůlkách, minimálně metr a půl, možná dva, před hlavou řidiče, jsou fakt tragický a to absolutně nejhorší na celý káře. Jak designově, tak aerodynamicky, tak i bezesporu funkčně.
A za ty prachy dvojnásob.
Nehodlám se hádat o centimetry kvůli expresivnímu vyjádření, že zrcátka jsou prostě daleko od očí řidiče. A když si uvědomíš, kde je konkrétně hlava řidiče a kde je pravé zrcátko z tohoto obrázku, https://www.auto.cz/…ensky-supersport?…… tak se můžeme hádat až do té doby, než si někdo sedne za volant a změří to metrem.
A za jízdy se klepat na těch hůlkách nebudou ne, to ne, ani trochu, protože auto bude jistě měkce odpérované a pojede na těch balónových gumách s plným profilem jako na vzduchovém polštáři.
Když už mermomocí potřebují, aby z kdovíjakého důvodu - asi komerčně propagačního - to mohlo jezdit i po veřejných komunikacích, tak v dnešní době už existují kamery tak malé, že si jich na autě pomalu nikdo ani nevšimne, službu udělají možná lepší, než klepoucí se zrcátko a cena takového řešení se do rozpočtu určitě vejde taky.