Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Škoda Superb v testu Martina Vaculíka: Tlumiče netlučou, takže samá chvála?
51 komentářů
wings
vypadaju ako doobjednane z aliexpresu. To je neodpustitelny dizajnovy preslap, uplne to bije do oci, fuj.
KOUDELKA
Superb - čínský design pro dědky, “hlavně kufr na pivo do Chorvatska” .
A chybí už jen verze RS pro českého řezníka, aby se na vesnici ukázal, že na to má.
Chjo
A chybí už jen verze RS pro českého řezníka, aby se na vesnici ukázal, že na to má.
Chjo
Ada je zase tady
Tak především je vidět, že pan Vaculík neumí řídit. Sedí za volantem blbě a stejně tak ho drží. Jak potom od takového evidentního neřidiče mohou ostatní řidiči přebírat důvěryhodně nějaké informace? Je to všechno jen hloupá reklama.
Avantime
Ale tlučou, teda asi skôr kolesá než tlmiče, ale deje sa to aj s DCC+. Akusticky nepríjemné ako všetky súčasné škodovky.
@Avantime Passat si neskusal na porovnanie?
@ptr078 Skúšal, ale dávnejšie a nie na ceste s panelovým základom. Na nej som potom ešte šiel s Camry a tá má podľa mňa lepší podvozok.
rohYpnol
Tak co hujeři, mikešové, nějak se opět potvrdily moje slova co?
1) zadní náprava Superbu nebouchá
2) perfektní sedadla
3) negativní dojmy ze soužití s BEV
Blbý, co???
1) zadní náprava Superbu nebouchá
2) perfektní sedadla
3) negativní dojmy ze soužití s BEV
Blbý, co???
@rohYpnol
Co tam máš dál?
https://forum.skodahome.cz/…s-dcc-bubnovani/
https://automato.cz/…rb-iii-generace/
https://www.tipcars.com/…-superb-iii.html
https://www.autoforum.cz/…m-nevedela-rady/
u čtyřky se to zde dozvíme až bude tato generace odcházet.
Co tam máš dál?
https://forum.skodahome.cz/…s-dcc-bubnovani/
https://automato.cz/…rb-iii-generace/
https://www.tipcars.com/…-superb-iii.html
https://www.autoforum.cz/…m-nevedela-rady/
u čtyřky se to zde dozvíme až bude tato generace odcházet.
@Mikesus
OMG ty jsi opravdu neskutečný pokrytec!!!
Teď je ti AF dobrý, co??? Ale když píše o EV, tak to je dezinformační web 🤣🤣🤣🤣
Jinak smutné, že jsi nepochopil, že se bavíme o Sup4, zatímco 3 odkazy dáš na Sup3, což dokazuje jak jsi úplně mimo.
OMG ty jsi opravdu neskutečný pokrytec!!!
Teď je ti AF dobrý, co??? Ale když píše o EV, tak to je dezinformační web 🤣🤣🤣🤣
Jinak smutné, že jsi nepochopil, že se bavíme o Sup4, zatímco 3 odkazy dáš na Sup3, což dokazuje jak jsi úplně mimo.
@rohYpnol
ne je to pecka, ty mas dycky pravdu. Jeste se potvrdily tvoje slova, ze DSG nepodtaci a neskube.
ne je to pecka, ty mas dycky pravdu. Jeste se potvrdily tvoje slova, ze DSG nepodtaci a neskube.
rohYpnol
K pozici za volantem - nevím kdo by k tomu co mohl mít. Za mě zcela ideální, neseděl bych jinak.
rohYpnol
No, hujeři, doníčci, hendlíčci, přiznejme že zazněla poprava BEV 🤣🤣🤣
1) mizerná zkušenost s dobíjením, opět nesmysly jako kávičky, hambáče a věci, co normalni zdravě žijící člověk fakt nechce...
2) 17 let životnost baterie... Průměrný věk vozu v ČR je 16 let... Takže naprosté potvrzení toho, že budoucnost v BEV žádná není. A tvrzení o tom, jak budoucnost BEV levné a dostupné ojetiny jsou zcela lživé.
Jo, hujeříčci, opět se potvrdily moje slova.
1) mizerná zkušenost s dobíjením, opět nesmysly jako kávičky, hambáče a věci, co normalni zdravě žijící člověk fakt nechce...
2) 17 let životnost baterie... Průměrný věk vozu v ČR je 16 let... Takže naprosté potvrzení toho, že budoucnost v BEV žádná není. A tvrzení o tom, jak budoucnost BEV levné a dostupné ojetiny jsou zcela lživé.
Jo, hujeříčci, opět se potvrdily moje slova.
@rohYpnol bóžinku - co se ti stalo tabletko? Vyšiluješ tady jak jeden ukvičenej stbák… dyť je to jen plechovka ne???
Říkám ti - kup si mašinu, projeď se a dej se do pohody, uvidíš, nebudeš řešit kraviny…jak ti mlátí ta zadní náprava…
Ps: uděláš pro nás skoro všechny něco? Že si nezapomeneš ráno vzít čípek že ne?
Říkám ti - kup si mašinu, projeď se a dej se do pohody, uvidíš, nebudeš řešit kraviny…jak ti mlátí ta zadní náprava…
Ps: uděláš pro nás skoro všechny něco? Že si nezapomeneš ráno vzít čípek že ne?
milous
Palubní deska je tvořena pro bohaté podnikatelé a úředníky aby se cítili jak v kanceláři u počítače ? Milují Mazdy to jsou palubovky mám benzin hybrid CX 60 bomba
bazycek
Na tohle jsem cekal a nelituji,ze jsem presne tento kousek jiz pred 3 mesici zakoupil.
Vyroba 25.9
Potvrzuji jiz upravene dcc+
Spotreba za 5000km 6.3
Asistenti funguji
Vyroba 25.9
Potvrzuji jiz upravene dcc+
Spotreba za 5000km 6.3
Asistenti funguji
Marek Lalke
Nekoupit minuly rok auto tak o tom superbu snad i uvazuju. Sice to neni to EV, ale kufr by se mi hodil pro prepravu psu.
Ale otazka je zda rovnou nejit do passatu… Z historie mam superb zafixovany jako zastaralou verzi passatu - digitalni pristrojovka, matrix led, hlidani mrtveho uhlu, 360˚ kamera… na vse superb roky cekal.
Uz se to sjednotilo? Nebo zase skodovaci sklopili zrak a nechali si neco zakazat?
Ale otazka je zda rovnou nejit do passatu… Z historie mam superb zafixovany jako zastaralou verzi passatu - digitalni pristrojovka, matrix led, hlidani mrtveho uhlu, 360˚ kamera… na vse superb roky cekal.
Uz se to sjednotilo? Nebo zase skodovaci sklopili zrak a nechali si neco zakazat?
@Marek Lalke Dnes už jsou to prakticky totožný auta. Rozdíl je jen v designu a provedení interiéru, kde Sup má pár koleček a otřesnou kapličku a žebrování palubky. Passat je uklizenější, ale ceníkově dražší. Otázkou tak zůstává reálná cena po slevě u dealera, kde na VW je vždy sleva vyšší...
@Mokrous
Passat má pro změnu hnusný tvar kapičky (resp. tam jen nevzhledně trčí digitální panel) a palubka má nezehké lesklé obklady s kolotočářským laciným podsvícením... I co se týká interiéru i přes ty přešlapy Superbu bych si raději vzal Superb.
Passat má pro změnu hnusný tvar kapičky (resp. tam jen nevzhledně trčí digitální panel) a palubka má nezehké lesklé obklady s kolotočářským laciným podsvícením... I co se týká interiéru i přes ty přešlapy Superbu bych si raději vzal Superb.
@rohYpnol On nikam netrčí a je součástí celé palubky, ale souhlasím, že je hnusnej. Stejně tak ty lesklý obklady s kolotočářským podsvícením, jak správně píšeš. To je snad to nejhorší na designu B9. Ono celkově to je krok zpět a čím dál víc si chci nechat B8FL, který je nadčasově hezký a ergonomický a funkční. Je tam fůra drobností, co by mě sr.ly. Zadní sedačky už nejsou 40:20:40. Byly. Už není v kufru tlačítko na zavření kufru/auta při vzdálení se. Bylo. (Já ho u sebe zmáčknu, třeba v dešti, když chci vzít krabici a prchat do sucha. Tak ji popadnu a valím a až zmizím od auta, tak se samo zavře - praktické). Loketka mi jde polohovat. U B9 už ne. Mám rád stěrače na pravý ruce na jedno hrábnutí poslepu. Nechci mít celou jízdu automatiku na superkomplikovaný levý páčce na všechno, byť proti tesle to je jinej vesmír. Mám rád řadící páku na středovým tunelu a velkou, nemám rád ***y ani páky za volantem. Vadí mi, že nemůžu mít alcantaru v elektrice, vadí mi, že nejde Elegance s černým stropem, vadí mi, že nejde výhřev skla bez nezávislýho topení atd...
Přesto všechno to je pořád solidní auto za cenu poplatnou dnešní zkurw... době.
Když člověk kousne kapličku Supu a pořídí si silnej aku vysavač na imbecilní žebrování palubky, tak je L&K nejlepší volba s ohledem na cenu.
Přesto všechno to je pořád solidní auto za cenu poplatnou dnešní zkurw... době.
Když člověk kousne kapličku Supu a pořídí si silnej aku vysavač na imbecilní žebrování palubky, tak je L&K nejlepší volba s ohledem na cenu.
@Marek Lalke
Vše vč. odladění je stejné na Passatu i Superbu. Liší se jen design.
Mě víc sedí jednoznačně Superb, ale musím uznat, že zakomponování digitálního přístrojového štítu a ty plastové žebra v interiéru se fakt nepovedlo.
Vše vč. odladění je stejné na Passatu i Superbu. Liší se jen design.
Mě víc sedí jednoznačně Superb, ale musím uznat, že zakomponování digitálního přístrojového štítu a ty plastové žebra v interiéru se fakt nepovedlo.
Juraj Balco
Ostuda takto robiť reklamu elektromobilom.
Doteraz som si p. Vaculíka vážil ako nezávislého mot. odborníka s reálnym pohľadom na technickú budúcnosť osobnej mobility.
Kúpenie šikovného automechanika pre propagáciu byrokratickej dogmy s posadnutosťou zelenou totalitou EÚ, isto podporené výhodami z Boleslavi a servilnym vydavateľom SM a auto.cz ho v mojich očiach úplne diskvalifikovalo. Hanba po slovensky!!!
Doteraz som si p. Vaculíka vážil ako nezávislého mot. odborníka s reálnym pohľadom na technickú budúcnosť osobnej mobility.
Kúpenie šikovného automechanika pre propagáciu byrokratickej dogmy s posadnutosťou zelenou totalitou EÚ, isto podporené výhodami z Boleslavi a servilnym vydavateľom SM a auto.cz ho v mojich očiach úplne diskvalifikovalo. Hanba po slovensky!!!
Benjamin Hulboj
Nejlepší sedačky co kdy Škodovka měla? No konkurence v sedačkách u Škodovky opravdu nic moc, některé jiné značky i neprémiové sedačky zvládají 10 let. No škodovka potřebovala 4. Generaci vrcholového modelu. Pana Vaculíka mám rád, má můj respekt, ale nemám rád když někdo poučuje, jak třeba správně sedět za volantem, při tom si neumí nastavit hlavovou opěrku.
Stanislav Kůla
Nějak nechápu co se děje. Dříve jsem sledoval recenzi nového auta a říkal jsem si, "takové auto mít, to by bylo". Dnes? Emoce jsou pryč. Mám být rád za to, že se vypíná motor za jízdy? Že milostivě vrátili ovladače a nemusím vše ovládat přes tablet? Že musím vypínat otravné asistenty? A navíc rada, že správné sezení je na invalidu těsně u volantu?
buchtij
video 54:30 ... elektromotor má účinnost 90% ... ????? kde to vzali :-)
A kde je účinnost paroplynové elektrárny (50%) , účinnost rozvodné soustavy a trafo (95%), účinnost nabíjení a rychlonabíjení 90%, ztráty na chlazení a ohřev aku, samotný elektromor 95% + zdražení ceny vyrovnávací špičkové elektřiny kvůli větru a slusníčku ... já nevím ... (nechci říkat že lidi nevyhodili základku)
--- mně vyšla účinnost EV auta 0,38% a účinnost dieselu 40% (bude to trochu méně v nízké zátěži) z výchozího uhlíkatého paliva.
Kdyby se stejně bazírovalo na aerodynamice a ekonomice pneu i u spalovacích aut jako u EV ... vyšlo by to pro EV ještě hůř.
Doufám, že mně nebudete chytat za nějaké procentíčka, ale vyjde to nastejno.
A kde je účinnost paroplynové elektrárny (50%) , účinnost rozvodné soustavy a trafo (95%), účinnost nabíjení a rychlonabíjení 90%, ztráty na chlazení a ohřev aku, samotný elektromor 95% + zdražení ceny vyrovnávací špičkové elektřiny kvůli větru a slusníčku ... já nevím ... (nechci říkat že lidi nevyhodili základku)
--- mně vyšla účinnost EV auta 0,38% a účinnost dieselu 40% (bude to trochu méně v nízké zátěži) z výchozího uhlíkatého paliva.
Kdyby se stejně bazírovalo na aerodynamice a ekonomice pneu i u spalovacích aut jako u EV ... vyšlo by to pro EV ještě hůř.
Doufám, že mně nebudete chytat za nějaké procentíčka, ale vyjde to nastejno.
buchtij
https://www.auto.cz/diskuse/95515/1#…
k tomuto tvrzení o "hlučnosti" i relativně luxusních aut uvedu jen to, že odhlučněná téměř nejsou (podlaha, podběhy, kufr, dveře, ... odhl. materiál nenajdete) a náklady utopí ve věcech, které musí dělat z donucení EU.
Vražte dalších 80 tisíc do odhlučnění u profi firma v Praze a pak budete mít tiché auto ... je zajímavé kolik majitelů i luxusních aut si odhlučnění doplatí. Natož moje Vitara
k tomuto tvrzení o "hlučnosti" i relativně luxusních aut uvedu jen to, že odhlučněná téměř nejsou (podlaha, podběhy, kufr, dveře, ... odhl. materiál nenajdete) a náklady utopí ve věcech, které musí dělat z donucení EU.
Vražte dalších 80 tisíc do odhlučnění u profi firma v Praze a pak budete mít tiché auto ... je zajímavé kolik majitelů i luxusních aut si odhlučnění doplatí. Natož moje Vitara
Hujeři jako mikeš a spol. Ati vysvětlí, že hrozne tluče... 🤣🤣🤣
skoda, zes to nepochopil...
Ono to ani nemůže překvapit, ze zrovna on to nepochopí.
Jestli chceš slovíčkařit, tak je to důkazem tvé hlouposti. Inteligentní člověk ví a chápe co těmi slovy autor chtěl říct.
No hlavně ty by jsi měl pochopit, že jsi opět pod diskusí o Camry lhal.
Zadní náprava Superbu nebouchá, sedadla Superbu jsou skvělá. Přesně jak jsem napsal.
Tak si přečti co pise ave
Avantime. Ja bych se jen opakoval. Až budeš mít nejake zkušenosti s jiným autem, než s tím, kterému boucha zadni náprava, tak napiš.
https://automato.cz/…rb-iii-generace/
"Nevýhodou Superb třetí generace, na kterou mnohé recenze a zkušenosti majitelů poukazovaly, je hlučnost podvozku při jízdě. Za tepla tvářené plechy vydávají při jízdě specifický zvuk a kvůli nastavení tlumičů je Superb hlučný i při jízdě na nekvalitní vozovce."
To bylo zde keců, že nebouchá a když přišla 4.gen, tak i zde na ACZ se to najednou objevilo. No bohužel ani ta 4 to zatím nevyřešila, co jsem se v ní svezl. A co hůř, nový kodiaq bouchá taky, takže to bude systémové.
Co tam máš dál?
No, jako základ by jsi mohl pochopit, že o Sup3 vs. Camry se nikdo nebavil. Psal jsem že Sup nebouchá, což Sup4 nebouchá. Máš t otady potvrzené testem Vaculíka.
Měl jsem pravdu, ty jsi opět lhal. Blbý, co?