Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KOUDELKA
Ale ne, čím teď bude českej řezník jezdit? Pohroma ! 😂
To jste jim fakt neměli dělat… no snad to nebude mít vliv na kvalitu sekaný nebo snad špakáčků, které v tom kufru vozili… 😂
To je zase den, chjo
To jste jim fakt neměli dělat… no snad to nebude mít vliv na kvalitu sekaný nebo snad špakáčků, které v tom kufru vozili… 😂
To je zase den, chjo
Arese
Velmi malý zájem zákazníků o habridní Octavií RS jen potvrzuje, že hybridizace vždy řidiči ničí radost z jízdy a zbytečně zvyšuje složitost, hmotnost a cenu vozu.. Proto hybridy zásadně nebrat!
P.S. První, co by Škodovka měla v zájmu prodejnosti Octavie RS udělat, je ji alternativně opět nabízet i s manuální převodovkou!!!
P.S. První, co by Škodovka měla v zájmu prodejnosti Octavie RS udělat, je ji alternativně opět nabízet i s manuální převodovkou!!!
@Arese
jj, manualu je skoda
za par roku v autech bude stejne jenom jeden redukcni prevod a na prevodovku si nikdo ani nevzpomene, natoz aby se rozjel s manualem
taky bych asi nebyl schopnej vylizt na kozlik, vzit do ruky oprate a s konskym povozem vyrazit do hospody tak, jak jezdili nasi praprapradedove
a hospodskej pak vozralyho dedka hodil na zebrinak a kun ho sam odvez domu
ta doba se opet blizi
jen bio-kone nahradej ty elektricky s autonomnim rizenim
a taxikari nebudou mit co zrat
jj, manualu je skoda
za par roku v autech bude stejne jenom jeden redukcni prevod a na prevodovku si nikdo ani nevzpomene, natoz aby se rozjel s manualem
taky bych asi nebyl schopnej vylizt na kozlik, vzit do ruky oprate a s konskym povozem vyrazit do hospody tak, jak jezdili nasi praprapradedove
a hospodskej pak vozralyho dedka hodil na zebrinak a kun ho sam odvez domu
ta doba se opet blizi
jen bio-kone nahradej ty elektricky s autonomnim rizenim
a taxikari nebudou mit co zrat
3_diamanty
Konecne kusok logiky uz v tom vidim... ved stejne ked RS octavku tak jedine benzin ... to platilo stale a aj platit bude... dizel v passate kombi ci hiluxe ma pritom vobec neuraza ba prave naopak... tu by som inu volbu fakt ani nechcel ... ale RS octavka proste musi mat benzin
@3_diamanty : vůbec jsi to nepochopil. Zpráva dne je že končí PHEV hybrid v RS. To jen aktivističtí pisálkové na Auto CZ napsali že končí diesel RS, ten už přece dávno skončil.
Tím se zdejší pisálkové snaží zakrýt fakt že RS PHEV nikdo nechtěl.
Podívej se na jiné zpravodajské servery a uvidíš to.
Tím se zdejší pisálkové snaží zakrýt fakt že RS PHEV nikdo nechtěl.
Podívej se na jiné zpravodajské servery a uvidíš to.
Marek Lalke
Velka cast ridicu se nezvladne v zatacce udrzet ve svem pruhu, nekteri to nezvladnou ani na rovne dalnici, na semaforu se lidi rozjizdeji jak zaci v autoskole… Manualni prevodovka dnes opravdu nedava smysl.
iudex
Inak podľa prvých testov faceliftované eReSo chvália, najmä čo do pohonu. Nový motor je pozitívum, chvália aj doladenie podvozku, výzor našťastie facelift nepokazil, takže jediný problém je len tá vyššia cena. 41 tisíc za Octaviu je hodne.
Ako berúc do úvahy tie rozmery a priestorovú kapacitu moc konkurencie nemá (v kombíku len Focus ST, Golf R a Leon a v liftbacku nikto), takže z tohto pohľadu si to asi môže Škoda dovoliť. Komu ale nejde o kufor, sú lacnejšie hotheče (napr. samotný koncernový brat Golf GTI stojí menej).
Ako berúc do úvahy tie rozmery a priestorovú kapacitu moc konkurencie nemá (v kombíku len Focus ST, Golf R a Leon a v liftbacku nikto), takže z tohto pohľadu si to asi môže Škoda dovoliť. Komu ale nejde o kufor, sú lacnejšie hotheče (napr. samotný koncernový brat Golf GTI stojí menej).
@iudex 40 tisic za oktu je vela, ale zase 40 tisic dnes stoji kdeco, takze sa cene necudujem a st kombi sa na slovensku dlhodobo neda kupit. Gti na 18kach dcc plus farba a si na 42k
W.O. PRSCLEY
TDI už byla odpískána dříve, hloupost. Nyní odpískali - A TO JE SKUTEČNÁ ZPRÁVA DNE - plug in hybrid, od samého začátku naprosto nesmyslný.
Takže - o TDI RS by byl vysoký zájem ale vyrábět se nesmí
Takže - o PHEV RSI je takřka nulový zájem ale přesto se ho zákazníkům snažili nacpat
Jojo, takhle fungují dnes automobilky, VAG a Škoda.
Takže - o TDI RS by byl vysoký zájem ale vyrábět se nesmí
Takže - o PHEV RSI je takřka nulový zájem ale přesto se ho zákazníkům snažili nacpat
Jojo, takhle fungují dnes automobilky, VAG a Škoda.
@W.O. PRSCLEY
VW aj Škoda stále ponúkajú dízle, práve naopak sú jedni z posledných, ktorí stále dízle v portfóliu majú, v Octavii konkrétne dva.
Choď plakať k dverám Volva, Toyoty, Renaultu či ďalších automobiliek, ktorí nielenže nemajú naftu v športovo ladených autách, ale v žiadnych osobných autách.
A inak áno, TDI v športovom modeli bol nezmysel (to platí nielen pre RS od Škody, ale aj pre GTD či naftové Ská od Audi). Buď si chcem užívať športovú jazdu, alebo chcem jazdiť na spotrebu, ale športový dízel je principiálne blbosť.
VW aj Škoda stále ponúkajú dízle, práve naopak sú jedni z posledných, ktorí stále dízle v portfóliu majú, v Octavii konkrétne dva.
Choď plakať k dverám Volva, Toyoty, Renaultu či ďalších automobiliek, ktorí nielenže nemajú naftu v športovo ladených autách, ale v žiadnych osobných autách.
A inak áno, TDI v športovom modeli bol nezmysel (to platí nielen pre RS od Škody, ale aj pre GTD či naftové Ská od Audi). Buď si chcem užívať športovú jazdu, alebo chcem jazdiť na spotrebu, ale športový dízel je principiálne blbosť.
@iudex V podstatě souhlas. Jen s úsměvem vzpomínám na doby, kdy do první Fabie RS nic jiného než TDI nemontovali...😃
@iudex pise o tom, ze RS TDI odpiskali uz davno, nie diesle vseobecne, do clanku o PHEV sa zviezli v nadpise s clickbaitom RS TDI...
@W.O. PRSCLEY
Věc se má tak, že PHEV je výrobně drahý a smysl dává tehdy, pokud automobilka potřebuje nahnat kredity na CO2. Letos to zřejmě škodovka (resp. koncern VW, za který se to reportuje) nepotřebuje a tak nabídku PHEV omezila. Příští rok se ale limity zpřísňují a Škodovce případně nic nebrání Octavii PHEV znovu nabídnout.
Věc se má tak, že PHEV je výrobně drahý a smysl dává tehdy, pokud automobilka potřebuje nahnat kredity na CO2. Letos to zřejmě škodovka (resp. koncern VW, za který se to reportuje) nepotřebuje a tak nabídku PHEV omezila. Příští rok se ale limity zpřísňují a Škodovce případně nic nebrání Octavii PHEV znovu nabídnout.
rohYpnol
Zbytečné ořezání nabídky. Ale důsledek zcela nesmyslné ideologie se dal čekat...
A u 2.0 TSI je průšvih že zmizel nepřímý vstřik... Každopádně buďme rádi aspoň za ten 2.0 TSI, v dnešním světě zničeném nesmyslnou ekofašistickou politikou EU je už jen toto výhrou. Většina by stejně sáhla po 2.0 TSI.
A u 2.0 TSI je průšvih že zmizel nepřímý vstřik... Každopádně buďme rádi aspoň za ten 2.0 TSI, v dnešním světě zničeném nesmyslnou ekofašistickou politikou EU je už jen toto výhrou. Většina by stejně sáhla po 2.0 TSI.
@rohYpnol no, Octavia 3 RS měla výraznou převahu nafty... a tady by to nejspíš bylo stejně.
@Emel
Nemyslím že byla převaha nafty. Ano, byla převaha nafty v ČR.
Nemyslím že byla převaha nafty. Ano, byla převaha nafty v ČR.
@Emel
No tak jsi mě umluvil ;-)
Mimnochodem, je to opět další důkaz toho, jak negativně dopadá ekofašistická politka EU na nabídku vozů. Automobilka škrtá to, o co je větší zájem... zcela absurdní!!!
No tak jsi mě umluvil ;-)
Mimnochodem, je to opět další důkaz toho, jak negativně dopadá ekofašistická politka EU na nabídku vozů. Automobilka škrtá to, o co je větší zájem... zcela absurdní!!!
Arese
Pseudozelená levičácká debilita v praxi:
https://www.autoforum.cz/…ekaji-u-dealeru/
https://www.autoforum.cz/…ekaji-u-dealeru/
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Zase jen trapné rádoby ideologické hodnocení. Zato k otřesným faktům uvedeným v článku jsi nenapsal nic. Jak typické, jak trapné a jak ubohé! 🤮
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ada je zase tady
Musí následovat krach VW? Jediné, proč lidi ještě tuzemské auta kupovali, byl motor TDI!
plug-in neni obecne systemove reseni, protoze aby fungoval, musis ho dobijet, coz se tem co bydlej po kralikarnach nevyplati
lepsi je klasickej hybrid, na kterej nemusis sahnout a snizi spotrebu o 1-2 litry, ten ale koncern bohuzel nema
kdyby nesmyslne necpali penize a usili vyvojaru do dyzlu, ale do HEV, udelali by mnohem lip
kazdopadne svet zacina bejt aspon v tomhle trochu normalni, kdyz se do "sportovnich" aut necpe dyzl
blbost, jediny potvrzeni je, ze panadol ma dycky pravdu!
🤣🤣🤣
Přesně tak. Blbost, ale naprosto kardinální.
Takže plugin není ok, protože ho musím dobíjet, Ale BEV, které musím dobíjet a bez nabití nepojede vůbec, to je ok... :-DDD
To je na zlatý ventilek!!!
tim, ze u O4 IV je baterka v kufru, tak to ma neblahej vliv rozlozeni hmotnosti a tedy jizdni vlastnosti, tak je logicky, ze to prinejmensim u "sportovni" verze oct vypadlo.
kdyby baterka u PHEV byla v podlaze podobne jakou BEV bez vlivu na negativni rozlozeni hmotnosti, tak by to byla jina
cekal bych, ze takhle samozrejmou vec budes chapat, a ne ze se tomu budes divit
nemyslim si ze v kufru, ale pod sedadly. V kufru je nadrz
tak proc je kufr o 150 litru mensi?
baterka je pod podlahou kufru
zase odvraciš debatu úplně jinam, co? Jsi trapný až za hrob.
Mimochodem, baterka v kufru má vliv naopak na lepší rozložení hmotnosti u azta, kde motor je vepředu, ty troubo.
Octavia RS byla vždy víc o feelingu, designu, výbavě, než o nějakých řidičských zážitcích.
Konekckonců jak mě Emel napsal níž, většina volila naftu.
Takže vyhození nafty ani vyhození phev za mě není důkazem ničeho jiného, než dopad eurohujekrské ekofašistické politiky, kdy co bude ve výrobě neurčuje zájem ani zákazník, ale tabulky hujerů.
tahat 150 kilo za zadni napravou, to muzes jit rovnou na okruh
a jeste muzes prihodit par pytlu brambor:-)))
vím že iq50 jako ty to asi nedokáže pochopit, ale např. Octavia CNG měla lepší rozložení hmotnosti než klasická. právě proto, že ocelové nádrže měla za zadní nápravou.
A vím, že ani toto nedáš, ale hádej kde má Porsche 911 motor... :-DDD
co zobes ???
https://cdn.skoda-storyboard.com/…cz-1920x1080.jpg
tady
https://www.garaz.cz/…ouzivat-21005780
pisou ze je v kufru
"... Elektrickou energii dodává baterie o kapacitě 13 kWh ukrytá pod podlahou kufru (ten se kvůli tomu zmenší o 150 litrů na 450 l liftbacku a na 490 l u kombi) ... "
mqb pod sedackama, nadrz za nima do cca poloviny, pak prostor pro kabely (mel se rok supa iv a mel to tak)
mlb kufr
mercedes kufr
bmw pod sedackama a baterky v kufru
bmw 5 a 7 pod podvozkem
jinak sup byl tezkej na *** moc, nefungovalo to. GLE phev je tezky na ***, x5 49/51 vic zadek. Co panadol nechape jsou setrvacny momenty k tezisti, proto je lepsi hmota uprostred. Neni to jenom o vyvazeni predek zadek
No, vím že to asi nedáš, ale hádej kde má Porsche 911 motor... 🤣🤣🤣
A hádej kde má motor 718...
A to nejlepší, hádej který z nich jezdi líp 🤣🤣🤣
Jo, tohle už jsem raději ani nepsal, by se z toho opupínkovali úplně... Každopádně je relativně jedno, jestli je baterka před nebo za nádrží, ta hlavní podstata je v tom, že rozložení hmotnsti je lepší a ani více váhy za zadní nápravou vůbec automaticky neznamená špatné jízdní vlastnosti.
Je vtipné, že velebí zaříznutí TDI, ale o zaříznutí phEV raději mlčí jak hrob :-DDD Prostě hujer.
Je to škoda, že nechali jen TSI. Každopádně je to potvrzení toho, jak nesmyslná EU politika neblaze dopadá na nabídku na trhu. Ano, je to potvrzení mých slov.
pisu ti to vejs
hlupaka jako ses ty nenapadne, ze baterka tim ze je v kufru, ma negativni vliv na jizdni vlastnosti, coz je proti duchu "sportovniho" auta
no, hlupáka jako jsi ty hlavně nenapadne, že u auta s motorem vepředu dojde zatížením v zadní části k vyvážení vozu.
tahat 150 kilo za zadni napravou, to muzes jit rovnou na okruh
a jeste muzes prihodit par pytlu brambor:-)))
jel jsi vubec nekdy s nalozenym kufrem ???
ty musis bejt totalni neridic, jenom tupej tocvolant
1. Zdraží potraviny kvůli logistiky. Zboží se v regálu mávnutím kouzelné tyčky neobjeví.
2. Zdražení MHD a busu celkově. Ano, přejeme si, aby lidé jezdily busy, je to levnější než OA, takto bychom k tomu nedosáhli.
Nejen kvůli logistice. Ale kvůli zemědělství, zemědělec jezdi na naftu a s BEV by zemědělec neobdělal ani záhumenek.