Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Karoq buduje u německých domácností, na Sandero ale nestačí

91 komentářů

Petr Kozohorský
Co přesně "buduje" u těch domácností?
Arese
@Petr Kozohorský Fakt je to ostuda. To už nejste schopni bez chyby napsat ani titulek?!! Kdo u vás v redakci dělá funkci korektora?!!!
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Arese Hamuna
traveldrive
@Mokrous

Čo sa vám, ľudia, nepáči? Proste je to Karoq - budovateľ!
Lord Owl
No tak jestli se ta tabulka opravdu týká domácností, tak nějak nechápu, proč domácnosti docela slušně kupují Fiat Ducato ???
PavelK_
@Lord Owl to budou domácnosti obohacovačů se čtyřmi až sedmi dětmi.
vor
@PavelK_ a kupujú si preto funglovky.
Tak to určite!
Frfla
@vor jo, maji dost vysoky podpory - Burgergeld. Budete se divit, ale jsou na tom lip nez pracujici Nemec.
ptr078
@Lord Owl prestavba
Almirante
@Lord Owl
Vždyť to tam máte napsané - je to nejčastější základ pro obytňáky. A v Německu jsou obytňáky opravdu hodně oblíbené, s ČR nesrovnatelně.
Arese
@Almirante Dlouho už asi nebudou. Až se Němcům kvůli zločinné ekoteroristické politice úplně položí energetika i průmysl, jejich střední třída výrazně zchudne... :((((
JakTak
@Lord Owl Odpověď je v článku
johny555
Jinými slovy, slavný vlhký sen českých chalupářů Oktávka v TDíčku Němce absolutně nebere. 41. místo je fakt katastrofa. Až firmy přejdou na elektroauta, tak je Oktávka mrtvá.
Avatar - Stejsn
Stejsn
@johny555 No a co? Češi mají rádi oktávky, Němci třeba ne. Američani mají rádi F-150, kolik jich jezdí v Evropě? Některá auta jsou regionální, některá jsou globální.
Frfla
@Stejsn Nemci maji zase radi Golf TDI ;-) a jeste lepe Golf GTD.
Arese
@johny555 Vlhký sen elektrofašistického eurohujera. Fakt k smíchu! :))))
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@johny555
Žádná katastrofa to opravdu není. Má stejná čísla jak Kodiaq, na 1 Octavii jsou řekněme zjednodušeně 2 Karoqy. Což je úplně v pohodě.
Když bys naopak u nás vyfiltroval nefiremní prodeje, tak rodiny Octavii nebudou kupovat téměř vůbec. Protože na ni prostě nemají. (protože přeci auta jsou levná jak nikdy dříve, a to díky inflaci, že... 🤣🤣🤣)
Hendly
@rohYpnol
Kdy byla Octavia realne nejak vyrazne levnejsi nez dnes?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Kolem 2010 začínala na 260 tis. ... Například. V te době ji kupovaly i rodiny s běžnými příjmy.

A než opět začneš nesmysly a bláboly na téma inflace a průměrný plat, tak ti rovnou říkám že tohle tupé porovnání bez souvislostí ani nezkoušej. Podstatná je ekonomická dostupnost, ne ceníková cena.
Hendly
@Rohypnol
2009-2010.
Totalni krize automotiv prumyslu, zavadeni srotovneho.
Kolaps bankovniho systemu celeho sveta.
Opravdu chces porovnavat toto obdobi s dneskem?
Ano, je to asi jedine obdobi, kdy byla auta realne levnejsi nez dnes, ale to je asi tak vse.
Cenik Skoda 25.5.2009 nejlevnejsi octavia 349 tis bez klimatizace.. ta je plus 35 tis..
rok 2010 https://www.auto.cz/…-roce-2011-53765
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Zase lžeš.

Cena akčního modelu Octavia Tour Trumf v provedení liftback s benzinovým agregátem 1.6 MPI/75 kW a pětistupňovou manuální převodovkou činí 269 900 Kč.

Blbý, co???
A než vymyslíš nesmysl, že Tour nebyla Octavia... tak to Octavia byla. A dvojková Tour měla i viceprvek v tom nejzákladnějším ze všech základů...🤣🤣
Hendly
@Rohypnol

Ano. Tato cena byla.
Byla to 13 let stara Octavia 1 bez klimatizace a ESP s 2 airbagy oholena na totalni kost.
Zoufala snaha prodat v hluboke automotiv krizi alespon neco.

To byla asi jedina doba kdy byla auta realne levnejsi nez dnes.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Zase lži. Vesměs za tu cenu byly skladovly vč. paketu plus s klimou a předními elektrickými okny (a myslím že i esp bylo v základu, ale hledat to fakt nebudu kvůli takovému hujerovi jako jsi ty).
Avatar - Mokrous
Mokrous
@johny555 Bere, ale koupí si ji v bazaru po 3 letech za polovic, hlavo, protože se kupovala nová do fleetu.
vor
@Mokrous Až ich fleet prestane brať, tak v tých bazaroch jednoducho nebudú. O tom píše @johny555.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@vor Taky se těšíš až ti EV nařídí povinně, že?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@johny555 Němec koupi Golf v TDI.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Tak to bude za pár let hodně kvalitních vozu dovezeno ze západu do ČR.
Frfla
@Jenik3 Jop, rozumny kousek, aby clovek pohledal. A to bude jeste prebrany samotnymi Nemci, kteri se ted hromadne obraci k trhu s ojetinami. Rikaji tomu Havana-Effekt.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Můj kamarád si letos koupil Sandero, tak jsem v tom před týdnem chvíli seděl (nejel jsem s tím). Z toho co jsem víděl musím říct, že mám velmi dobrý dojem - prostorné, robustní auto ze kterého je dobře vidět a má celkem i místo na nohy vzadu. Kolega měl kdysi to první Sandero, kupoval ho taky jako nové. Tam jsem se bál i vzít za kliku, aby mi nezůstala v ruce. Dacia udělala obrovský pokrok, vždyť už si troufá i na Dakar.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Stejsn
Nemám s Dacií problém. Dokonce ani dříve. Je to jedna z mála značek, kde ta cena fakt odpovídá tomu co kupuješ.

Ale z druhé strany nevím. Zub času na Dacii hlodá rychleji než třeba na Škodě, tim jen narážím na to, že mladá ojetá Škoda podle mě vydrží víc než nová Dacia a muze být za podobné peníze.

Každopádně šrouby, díly podvozku, výfuk... tohle prostě na Dacii rezne, karoserie 10 let nemá smysl řešit, co bude pak je také otázka...

Nevím, co je lepší volbou. Z druhé strany když někdo chce nový, tak dnes volbu... kupodivu má. A to Dacia nebo MG nebo Ssangyong.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět potvrzení mých slov hujeříčci. BEV nikdo nechce 🤣 Prodeje BEV byly založeny na dotacích 🤣

Opět se potvrzuje, jak tady v diskusi doníčci, hendlíčci, mikešové jen lžou.
Hendly
@rohYpnol

Opravdu tohle pises pod clnek o tom, ze Tesla Y je v zebricku na 5. miste pres Skodou Karoq?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Y -4%
Karoq +23%

I mentálně retardovaný jedinec by měl chápat rozdíl.
Hendly
@rohYpnol
Tesla Y pátý nejprodávanější model pro spukromniky. To opravdu neni nezajem o EV.
A to je Tesla Y nejdražší auto z prvních mist
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Když někdy pochopíš vyznam slova DOTACE, pak teprv budeš schopen pochopit 5. místo Y... a trend, kterým prodeje Y jdou.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@rohYpnol Do EV jsou tlačený firmy a korporáty pojebaným ESG auditem. To je celý. Před tejdnem jeden kámoš co dodává velký firmě dostal výzvu ke snížení CO2 stopy, aby mohl dodávat dál. Včera další známej, kterej dělá střechy, tak měl dostat zakázku u jedný z našich největších firem a to samý.
Prostě nakup EV posunovadla, postav na dvorku nabíječky, namontuj si soláry a čerpadla a zatepluj a pak nám můžeš dodávat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mokrous
Bohužel je to tak. A pak budou hujeři psát jak se BEV prodávají... Pritom realita je úplně jiná.

Viz teď BZ4X... Naprosto vyhozené peníze v situaci, kdy stát je ekonomicky totálně v *** .
Hendly
@Mokrous
No a rekl ti taky to B?
Ucetni odpisy?
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Hendly Tak nám tu povyprávěj, kterak jsme dodnes neměli odpisy a až teď je konečně máme díky EV a ESG. A taky nám povyprávěj, že na ty investice vlastně nemusíme vydělat, protože si je přece odepíšeme...
Hendly
@Mokrous
tak odpis u EV je jiny a vyhodnejsi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Když je odpis na EV výhodnější, tak není důvod zakazovat spalováky protože všechny firmy nakupují EV, že...

Ty jsi opravdový.... ***
Hendly
@Rohypnol

Jsem rad, ze si zde potvrdil tvou ciste teoretickou znalost a zkusenost s elektromobily.
Odpis je jedena z hlavnich podpor prodeje. Kazdy kdo EV realne kupval, ma ho jakobsluzebni a nebo se kolem toho pohybuje to vi.
Tady se tato podpora nikdy od kritiku nezminuje. Proc, nevedi to, protoze o EV vi jen jak jsou”spatna”😀
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Co meleš za úplné nesmysly? Ty jsi se už úplné pomátnul???

Já se tě ptám, když jsou odpisy tak výhodné, tak k čemu budeme zakazovat ICE když přeci všichni budou kvůli výhodnosti odpisů kupovat podle tebe BEV!!!
Hendly
@Rohypnol

Ty jsi tady hlavni kritik BEV a ja ti mam opakovaně vysvětlovat zaklady a opravovat se ve chyby?

Zakaz spalovaku je ve finale stav ktery puvodne chtel automotiv. Dat jasny legislativní ramec at muzou planovat a maji paky na akcionare.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Opět lži.

Kdy automotive chtěl zákaz spalováků? Kdo chtěl 2035???

A opět jsi neodpověděl. Takže znovu - proč zákaz když odpisy jsou tak výhodné?!?
Hendly
@Rohypnol

Co treba proto, ze zakaz s prezkoumanim v roce 2026 je legislativa EU a odpis legislativa jednotlivych statu?

Jak z Vaclavaku. Nevis zaklady ale hlavne rev jak je vse spatne….
Frfla
...buduje nebo boduje?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Výborná práce pane Shitnere.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Je to hezký auto, všechno .... ale vono už dva roky stojí víc než 26 tisíc ojro v tom Německu! Co, dvacet šest; třicet, třicet pět to stojí! Tísíc... Jak to má jít proti tomu dastru, nebo jak se to menuje....
JIRI KLIMES
@Ringhofer
Dobře vy 🤣😀
Frfla
Proste Nemci jdou po cene jak slepice po flusu. Bude to az na par vyjimek (Svycarsko, Norsko) zvykem v cele Evrope. V te vychodni je to stale stejne po tech 35 let od prevratu. Ted to dopada i na zapadni Evropu. Levne znacky budou vitezit a je jedno, jestli to jezdi na elektriku, benzin nebo plyn. V Nemecku uz se lidi odvraci od novych aut k tem ojetym, tzn. trh s ojetinama pujde vys.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Frfla

Je to tak. Jenže to že Němci díky greendealu chudnou znamená že místo Audi kupují Škodu a místo Renaultu Dacii.

To, že Češi chudnou díky greendealu znamená že místo Hyundaie a Dacie nekupují nic nebo 15ti leté ojetiny že západu... To je ten průšvih.
Frfla
@rohYpnol Ano, taky souhlas a ja jsem toho dukazem. 15 let stara skodarna a nemenim. Novy odmitam za ty prachy koupit (i kdyz bych na nej mel) a ojety uz mam. Pokud nebude pokles cen novych aut aspon o 30%, tak u toho i zustane, dokud nas STK nerozdeli.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Frfla

Já bych si třeba nové auto i koupil. Ale prostě není co. Všechny nové auta, které mi prošly rukama, jsou za mě řádově horší než starší auta. Kdybych musel, tak samozřejmě něco vyberu. Ale naštěstí nemusím.
Displaye, asistenty, materiály... fakt bída nových aut. A co je nejhorší - prémie není kvalitativně lepší, jsou to bohužel stejné konzumní plečky, jen zabalené do hezčího papíru.

Ale kupovat auto, které je už primárně vyvíjeno tak, aby se dobře šrotovalo a aby opravitelnost byla nula protože auto má za 10 let být v lisu... ne. Já mám rád auta z doby, kdy automobilky chtěli udělat co nejlepší a nejkvalitnější auto.
Avatar - xxc
xxc
@Frfla a tak to ma byt, naco kupovat nove, ked stare auto sluzi?
Hendly
@rohYpnol
Jestli ma na ekonomiku nemecka neco vliv tak valka na hranicich EU.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Hendly, proč ty lži? Jestli má něco vliv, tak je to válka i GDeal. Obojí to je. Kdo tvrdí opak lže.
Hendly
@Kankunen
ma na to vliv spousta veci. Rozebírá to spousta studii a poslednich zprav.
Valka je hlavni pricina dnesnich cen energie.
Sazka na plyn z ruska byla zasadni chyba.
To samozrejme znacne komplikuje GD. Prvotni problem je ale valka.

A co nejen tady slysis od trollu? Ze za to muze GD a oslavuji proruske nazory…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Opět lžeš.

Priklad - ČR poskytla Ukrajině zbraně za cca 8 mld. 8mld fakt není problém našeho rozpočtu.
Stejne tak dopad na ceny.

Energií umíme vyrobit levně, opět válka není problém.
Teplo, tam je to horší. Ale opět- suroviny máme, těžbu jsme si zrušili sami díky greendealu a zelenorudé utopické ideilogii.

Zkrátka nebýt nesmyslné zelenorudé ideologie EU, tak ani válka nehraje tak podstatnou roli.
No a nebýt nesmyslné zahraniční politiky, tak válka není problém EU takřka vůbec.
Arese
@Hendly A taky zavření 6 naprosto bezvadně fungujících německých atomových elektráren, které měly před sebou ještě řadu desetiletí pohodového provozu! Ty němečtí bezmozci je zavřeli čistě z ideologických důvodů - pod tlakem zločinců v německé staně zelených. Prý kvůli Fukušimě. Jakoby nějaká německá jaderka stála na pobřeží Baltu a jako by Německo bylo pravidelně sužováno silnými zemětřeseními!!! :(((((( Tak teď když nefouká ani nesvítí slunce, tak Němci pálí daleko víc uhlí i plynu (a tím výrazně zvyšují svoji produkci CO2) a hlavně hltavě nakupují proud ve všech okolních zemích, čímž tamním spotřebitelům brutálně zdražují elektřinu. Němečtí fanatičtí zloduši už zase ve velkém škodí svým sousedům!!!
https://energozrouti.cz/…ystrelily-vzhuru?…
Hendly
@Rohypnol

a troll se ozval.
Energii vyrabime napr v CR velice levne.
Draze ji prodavame a za utrzene penize si pak majitele uhelek kupuji media jako je auto.cz kde pisou, ze za ty ceny muze nekdo jiny.

Valka na hranicich EU je pro EU zasadni problem vzdy.
Hendly
@Arese
opet spousta polopravd. Nemecko si konec JE několikrát potvrdilo ve svobodnych volbach.

Sazka na plyn z ruska se nevyplatila. Tobje ten problem.
Jinak se nejen nemeckonuz dostava s podilem OZE nad 50% spotreby.
Aktualne je obrovsky narust bateriove kapacity. V kombinaci s aktualni velice nizkou cenou FVE panelu to bude nejsois prevrat v elektroenergetice.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Zase lžeš. Žádný převrat se nekoná. OZE je vhodné pouze jako alternativa, OZE generuje potřebu vyrovnávacích zdrojů.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Hendly showroomy by prodávaly, ale kvóty jim to nedovolí. Neprodáš elektro, máš stopku.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Hendly Za úpadek Německa může:

a) Schröder, který se nechal Ruskem zkorumpovat k tomu, aby s ním Německo úzce energeticky provázal.
b) Následující vlády, které v duchu německé potřeby vždy pokračovat až do hořkého konce nebyly schopné vytyčený směr revidovat, ale naopak na něm postavily rádoby zelenou Energiewende.
c) Rádoby zelení fanatici, kteří mystifikují veřejnost plácáním o podílu OZE a levných FVE, místo aby se pochlubili emisní bilancí a cenou za Energiewende.
d) Hrobaři evropského průmyslu v Bruselu.

Ruské zneužití německých chyb k vydírání Evropy a vyvražďování sousedního národa je očekávatelný, resp. plánovaný výsledek, ne chyba v Matrixu, která zhatila obnovitelný ráj.

Kdyby Německo část peněz utopených v Energiewende investovalo do prodloužení životnosti existujících reaktorů a stavby nových + nejpozději v roce 2014 začalo vyzbrojovat armádu a neblokovalo vstup Ukrajiny do NATO, byli bychom dnes někde jinde.

Ostatně obnovitelné zdroje jsou za hubičku, takže je můžeš Němcům stavět třeba sám a pak s přiměřeným ziskem prodávat všechnu tu levnou elektřinu.

PS: Byli to zelenorudí, kdo usiloval o co nejtěsnější propojení na trhu s energetikou. Takže logicky nakupujeme na přeshraničních burzách a když nesvítí sluníčko, nefouká vítr a ruský kámoš zavře Německu kohoutek, ale ty chceš pořád psát na ACZ, tak si kupuješ levnou elektřinu z uhelek za cenu z německé plynovky. Vinit z toho podnikatele s energiemi je dobrá komedie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@twistedTSD

Němci byli jedna ruka s Ruskem už 1939, stejně tak východní NDR si nese vazby na Rusko stále. Není se čemu divit.
Hendly
@Twisted
Castesne mas pravdu, ale spousta duvodu ma historické koreny a vse je jako vzdy daleko složitější. To je proste realny fakt a takto svet funguje.
Neni zadny ideqlni stav a nebo idealni bod nula kde zacit.
Nejsem žádný politolog mebo historik, ale vim naprosto presne, ze nadavat a kricet jak za vsechno muze EU, Nemecko a nebo nevim kdo naˇ nepomuze.
Aktualne je v Evrope brutalni valka a vede se i proti CR.
Nadavt na to, ze se mam trochu hur a proto volit stranu agresora (coz komunisti, SPD atd rozhodne jsou) je ukazka totalni hlouposti.
Ted mi jen prijde divne, ze agendu pomlouvani EU, GD atd maji hlavne komunisti, SPD atd….
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Hendly Já mám agendu podpory svobodného tržního prostředí, které je motorem prosperity, a nezajímají mě komouši ani komouši z SPD.
Tycoon
Zajímavá data.

Pro doplnění pořadí značek u soukromých německých zákazníků (v závorce prodejní čísla v tisících za 1-11/2024).

1. VW (131)
2. Mercedes (85)
3. Škoda (63)
4. Seat (58)
5. BMW (50)
6. Dacia (49)
7. Audi (33)
8. Ford (33)
9. Toyota (31)
10. Hyundai (27)

Do první desítky se kupříkladu nedostal dřívější německý hlavní rival VW (Opel).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon

Ano, už opět ten fakt, že nejprodávanější značka se potácí v obrovských problémech značí a je dalším potvrzením toho, že politika EU a greendealu je likvidační pro evropský automotive.
Hendly
@rohYpnol
Problem VW je ale uplne jinde nez v EU.
Problem je totalni pad prodeju VW na Cinskem trhu kde nedokaze konkurovat v oblasti elektromobilů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

No, jestli někdy pochopíš, že v Číně nikdy VW nebyl, ale měl pouze 1/2 podíl v čínských společnostech, tak to bude na ohňostroj a týdenní slavnosti.

A stejně tak asi evropské fabriky se fakt nezavíraji kvůli Číně, že... 🤣🤣🤣
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Hendly Jj, VW zavírá továrny v Německu, protože mu padají prodeje EV v Číně. :D
Tycoon
@Hendly
VW do Číny skoro nic nevyváží a většina tamních prodejů jsou výrobky Joint-venture továren, kde má VW menšinový podíl. Podle výroční zprávy za rok 2023 bylo pouze 16 % tržeb koncernu VW získáno v Číně.

Podle toho, kde VW plánuje zavírání fabrik, je hlavním problémem Evropa, respektive Německo.
Hendly
@Rohypnol atd

Ne, VW opravdu nebyl na Cinskem trhu z lasky. Cina prinasela obrovsky zisk a ten je pryc.
Trh aut Cine neustale roste, stejne tak Cina se velice rychle stava top exporterem. To vse bere prodeje VW.
Proste uz nejsou penize na to udrzovat v chodu neefektivní vyrobu Nemecku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@twistedTSD

Ještě líp - VW zavírá evropské továrny vyrábějící spalováky po kterých je v EU poptávka protože VW klesaji prodeje EV v Číně... 🤣🤣🤣 To prostě normální uvažující člověk nevymyslí... 😅
Hendly
@Rohypnol

Tak asi neni poptavka po VW kdyz nedokazou vyrobu naplnit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

To už ti taky bylo asi 1000x vysvětleno. Poptávka je, ale kvůli zelenorudým kmérům v EK prostě vyrobit nemůžou!!!

Krásným příkladem z poslední doby je Octavia RS TDI. Přestože tvořila většinu prodejů RS, tak skončila. Kdyby neskončila, mohli továrny vyrábět Octavie RS TDI.

To je, co? Blbý, hujere!!!
Hendly
@Tycoon
kolik subdodavatelů z Nemecka zilo z dodavek na VW Cinske projekty… vse se to hrouti a ty penize nejsou a ty oenize nejsou v Nemecke ekonomice.

Proc tohle nechcete videt?
Tycoon
@Hendly
Ale vždyť jsem na to už několikrát upozorňoval. Německý průmysl klesá už od roku 2017 a kumulativní pokles už činí 15 %. A pokles bude pokračovat, uzavírání svých provozů nedávno oznámily například největší chemické a ocelářské firmy BASF a ThyssenKrupp. Co naopak roste, jsou investice německých firem v Číně, které byly v roce 2023 opět rekordní. Jinými slovy, německé firmy přesouvají výrobu z Německa do Číny. Hlavní příčinou je německá zelená politika Energiewende. Politika Green Dealu, která je celoevropským Energiewende, tohle přinese i do dalších evropských zemí.
Hendly
@Tycoon
a hak chces zajistit levné energie v evrope?
Nemame zdroje takze jedine co je sance je vyvoj novych technologii=GD
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Levné energie je velmi snadné zajistit. Zrušit nesmyslný greendeal, zrušit nesmyslné emisní povolenky, zrušit nesmyslnou zahraniční politiku. Jinými slovy, zrušit to, co tady EU za posledních 20 let zprasila. A máme opět levné energie.
Hendly
@Rohypnol
“ zrušit nesmyslnou zahraniční politiku”

Je uzasne jak to vzdy nakonec vyplave na povrch o co jde.
Znova zacit obchodovat ve velkem s ruskem.

Tam vede veskera troll linka nejen tady.
Tycoon
@Hendly

Vývoj nových technologií ano.

GD ne, to je politické určování technologií. A to je vždy nejméně efektivní. Proto máme energie tak drahé.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

"znovu začít obchodovat s Ruskem" 🤣🤣🤣

Takže milej zlatej hujere:

1) já o Rusku nenapsal ani náznak!!!! 🤣🤣🤣 krásně jsi se vybarvil... Svět fakt není jen Rusko!!!

2) většina plynu do ČR přitekla z Německa, v listopadu tvoří více než 95 procent dodávek plyn, který přitekl ze Slovenska. Tímto směrem přitom podle odborníků proudí především ruský plyn. Vyplývá to z přepravních statistik společnosti Net4Gas

Takže opět jen lžeš, šíříš demagogii a ignoruješ realitu a fakta. Jsi ubohý zelenurudý hujer!!!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Tycoon Opel za Hyundaiem a Fordem. Slušná ostuda pro Stellantis, opět.
Tycoon
@twistedTSD

Největší ostuda Stellantisu je teď Itálie.
Jezdec667
Karoq je pro německo skvělé auto. Je to přesně ta nuda, co žádá německý důchodce, který do nižšího auta nezvládne nastoupit.
Arese
@Jezdec667 Hmm, je zajímavé, že prodeje Karoqu v posledních měsících prudce rostou i na českém trhu. Takže tedy máme podobně bohaté důchodce, jako Německo? :)))
Vladan Motyka
Prosím naučte se psát články bez chyb, Karoq nic nebuduje, ale boduje. Pnožství překlepů mne fascinuje - to nemáte redakční systém, který vás zkoriguje ?