Novinky
Volkswagen - německé auto pro každého německého dělníka. Takhle to zakladatel automobilky, Adolf Hitler, myslel ! Novodobí otroci postavili továrnu... a pak se to všechno nějak zvrtlo.
Ach jo. Zatím po dvou komentářích od dvou blbů co zase plkají ty samé nesmysly pořád dokola. Uvidíme co se tu objeví dál. Prostě omezenost některých "přispěvatelů" nezná mezí.
Sam si to ukazal, ako vidim podla Tvojho prispevku, obmedzeny si dost. Pozri sa do zrkadla, uvidis blba.
Nevsimol som si, ze by si napisal nieco k autu. Cakat, "co se tu objevi dal", a potom to okomentovat a rypat, pripadne nadavat prispievatelom. To uz je len "inteligentny" postup. Ja som napisal svoj nazor, ty zrejme ziadny nemas. Tak kto z nas je blb, Hurvinku...?
Nevsimol som si, ze by si napisal nieco k autu. Cakat, "co se tu objevi dal", a potom to okomentovat a rypat, pripadne nadavat prispievatelom. To uz je len "inteligentny" postup. Ja som napisal svoj nazor, ty zrejme ziadny nemas. Tak kto z nas je blb, Hurvinku...?
Máš velký kus pravdy, stejně jako Arnošt.K Pépíkóví se vyjadřovat nebudu, samotný příspěvek vypovídá.
Jen se divím sám sobě, že vlastně na takové auto reaguju.
Tak tedy nad aby tu krabici stáhli z výroby a nemusel jsem tu ostudnou obludu vůbec potkávat. Zářný příklad, jací jsou. Být evropským politikem, byl bych výrazně opatrnější!
Jen se divím sám sobě, že vlastně na takové auto reaguju.
Tak tedy nad aby tu krabici stáhli z výroby a nemusel jsem tu ostudnou obludu vůbec potkávat. Zářný příklad, jací jsou. Být evropským politikem, byl bych výrazně opatrnější!
Dovol, abych se zasmál i tvé reakci - a ***, jejímž jménem se honosíš je co? Phaeton je proti tomu luxusní kára, i když ji taky nemusím....
Co tak kym nieco napises tak najprv nad tym porozmyslat a potom radsej nenapisat nic? Urazat niekoho dokaze hocijaky *, ale nevsimol som si, ze by si napisal cokolvek relevantne a najma inteligentne k clanku. Iba ze Phaeton je "luxusni kara" voci Vel Satisu. Odporucam ist sa previezt a potom zrovnavat.
No Vel Satis je krásné auto, ale Phaeton je minimálně o třídu výš.
No, povedal by som, ze to delenie do tried je niekedy dost diskutabilne. Ale vklude s Tebou mozem suhlasit, ak postavime vedla seba Phaeton a napriklad C6. Co sa tyka luxusu. V Phaetone som sa zatial neviezol, v C6 je to uplna balada, Vel Satis podla mna ponuka najlepsie mozne s konvencnou technikou. Za predpokladu, ze Phaeton bude "nemecky" tvrdsi, tak ja, clovek preferujuci pohodlie, by som na dlhe cesty (tentoraz bez ohladu na davku lux. vybavy)bral radsej Vel Satis. Ale to je moj subjektivny pohlad, nebudem tvrdit, ze by ma realna skusenost s Phaetonom nemohla presvedcit aj o opaku...
Josef má pravdu, podobné články z gustem vyhledávám, abych si přečetl pindy, jako ty tvoje - a nejen od tebe, i když se tady objevuješ dost často. Nauč se psát česky, tý tvý hatlamatilce ne vždy docela rozumím - nicméně si dej pohov, nejseš zajímavej....
Tak teda teď ses kámo předved... ;-\ Buran zůstane opravdu jen buranem. :no: Chceš nám ještě něco inteligentního říct??
Tak v tom pripade ti poradim ist si dokupit trochu mozgovych buniek, aby si sa mohol doucit tych par slovenskych slov. Nech tu nie si za blba. Inteligentny Cech po slovensky rozumie dobre, prave tak ako solidny Slovak bez problemu rozumie po cesky. Alebo to skus inak: necitaj moje prispevky, ved ked mi nerozumies, a navyse nie som zaujimavy, tak naco ich este aj vyhladavas...?
zaujímavé reakcie,ale musím nesúhlasiť,lebo Phaeton je vynikajúcie technikou ,motormi spracovanim a tento dojem kazí len "všedný" vzhľad tohto inak dobrého auta...technika zdielana s A8čkou a bentleyom Continental myslím hovorí za všetko...dajte jeden jediný dôvôd prečo je Phaeton zlý,okrem toho,že to je Volkswagen a že má dizajn aký má...tak čakám
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
povedz mi odkedy má v tejto triede hlavné slovo váha? :no:
tieto auta niesu na športove jazdenie ,ide tu o poholie predsa neviem ako spozná pasažier na zadnom sedadle,že ma o 400kg viac ako konkurencia...
tieto auta niesu na športove jazdenie ,ide tu o poholie predsa neviem ako spozná pasažier na zadnom sedadle,že ma o 400kg viac ako konkurencia...
Pisal som Ti o tom na inom mieste. Auto tak velmi nepoznam, takze techniku ani parametre zrovnavat nebudem. 😉
Volkswagen si zato môže sám hádže si pod nohy polena sám...predsalen vyrobca ktry predava male auto za 250tisíc a predava luxusnu limuzinu za 3 melony 😁
Dnes jsem viděl Phaeton v bílé perleti a moc mu to slušelo. Je to velmi decentní luxusní auto. Když si do toho nebudu tahat technologie tak se mi líbí mnohem víc než Lex. Ta značka na kapotě ho ale zničila, stejně jako kdyby Lex měl na kapotě znak Toyoty.
Vypadá to že VW neví co s penězi.Sype je do dvou černých děr: Bugatti Veyron a Phaeton. Měl by se poučit u Fiatu. Ten se taky vrátil tam, kde umí auta nejlíp (myslím kategorie).
tak tenhle VW je a bude prostě super, jak vzhled tak interier, toužím po něm, chci ho !!!!!!!!!!
kup si ho 😉 ja by som radsej ako toto bral Avantime, skoda, ze ho uz nevyrabaju.... ;-\
Jo, avantime je super :yes:
To je možná problém těchto aut. Všichni by ho chtěli, ale moc málo si ho koupí.
Presne. Je proste nad moznostibeznych smrtelnikov. Avantime je teraz, 4 roky po skonceni vyroby, pre mna dostupny. Len ho tazko zozenies. Navyse v drvivej vacsine pripadov slo o 3-litrovy 6-valec, co je na dnesnu dobu (aspon pre mna) trochu velky luxus. Robil sa este 2.0 T a 2.2 dCi, tych bolo ale este menej. Vlastne jeden 2.0T je v jednom z bratislavskych bazarov, ma malo km, stoji nieco cez 400 tis. Sk, problem je, ze je dost poodierany a navyse bol zrejme burany, vrchne dielce, najma v zadnej casti dobre nelicuju...
Nezhadzujem Phateona ako takeho, nepoznam to auto, a nepredpokladam, ze model, s ktorym rubu tak vysoko, by nejako odflakli, alebo nieco v nom zanedbali, ci nedotiahli na potrebnu uroven. Akurat v tomto pripade "imidz je nanic, pocuvaj smad" rozhodne neplati. 😄 😉