Nástupce komerčně nepříliš úspěšného modelu Phaeton bude oproti svému předchůdci menší. I v jeho případě využije koncern nové platformy vyvinuté automobilkou Audi.
Ci dlhsi alebo kratsi, to je jedno. Staci, ze bude. Uz to je strasna sprava. O jednu luxusne sa tvariacu opachu s noblesnym pohladom xenonovych reflektorov so znakom ludoveho auta na prednej maske. Preco sa stale hrabu tam kde nemaju co robit? Alebo chcu silou-mocou ukazat, ze vedia robit auta zrovnatelne s premiovkami? O.K., ale komu to budu predavat...? Uz ani tie "ludovky" nemaju zdaleka ludove ceny...
Cenovo nie, to mas pravdu, co sa tyka vybavy, tak "nad segmentom" podla mna figuruju max. s motorom W12 a hydraulickym pruzenim (oprav ma ak sa v tej technike mylim, nemam Touarega prave nastudovaneho). Inak myslim, ze je to auto, ktore s kludom a vpohode postavim do radu s celou plejadou jeho konkurentov. Ale su tam aj modely, ktore ponukaju viac, mas pravdu. To je vsak jedno auto a ako vravi prislovie, jedna lastovicka leto nerobi. Co ostatne triedy? Povedal by som slusne auta za slusnu (podla mna trochu nadsadenu) cenu. Nic viac a nic menej. Co znizuje hodnotu spickovych modelov, ktore kvalitou, technikou a vybavou mozu smelo konkurovat premiovym autam, je prave znacka Volkswagen. To uz tu niekto pisal, tak nebudem duplikovat. Pointa je v tom, ze keby to iste auto (tak napriklad tento Phaeton) vyrabali pod znackou Audi ako nekorunovaneho krala ponuky znacky, predaval by sa celkom inak ako pod znackou VW. Preto pisem, preco sa hrabu tám, kde nemaju co robit. Nie kvoli technike, vybave alebo comukolvek meratelnemu (akurat ten dizajn nemusim, najma v spojeni s najcastejsim ciernym lakom a chromom - brrrr. Chyba tomu svih a smrnc, moj nazor teda). Jedine kvoli image. Nieco v tom zmysle, ako keby napriklad zo Skody hceli urobit konkurenta pre Bentley (to je trochu prehnane samozrejme).
Nezhadzujem Phateona ako takeho, nepoznam to auto, a nepredpokladam, ze model, s ktorym rubu tak vysoko, by nejako odflakli, alebo nieco v nom zanedbali, ci nedotiahli na potrebnu uroven. Akurat v tomto pripade "imidz je nanic, pocuvaj smad" rozhodne neplati. :-);-)
súhlasím VW ma know how,ale nema dostatočne zvučne meno,aby si povedal majitel BMW 7,že nabuduce pojde do Phaetona ..osobne by som prefgeroval ,aby sa sustredili na SUVčka ..nie sice premia,ale taky lepší mainstream určite
Takze ziadna premia. "Iba" mainstream. Lepsi ci horsi. Kazdopadne to je oblast, na ktoru tato znacka rozhodne ma, kde ma vybudovane meno, a kde by, podla mna, mala maximalne upevnovat svoju poziciu. :yes:
souhlasím s tim ze nejvetsi chyba tohoto bezpochyb kvalitniho a pohledneho vozu je prislusnost ke znacce... tady si neni treba co dokazovat...meli udelat uz davno to co zamysleli a sice ozivit padlou legendu nemeckeho automobiloveho průmyslu, znacku HORCH. Vuz by se podle me prodval mnohem lepe jako HORCH Phaeton nezli Lidový vůz Phaeton, zakladni cena 1,5 mega. :)
Volkswagen - německé auto pro každého německého dělníka. Takhle to zakladatel automobilky, Adolf Hitler, myslel ! Novodobí otroci postavili továrnu... a pak se to všechno nějak zvrtlo.
Ach jo. Zatím po dvou komentářích od dvou blbů co zase plkají ty samé nesmysly pořád dokola. Uvidíme co se tu objeví dál. Prostě omezenost některých "přispěvatelů" nezná mezí.
Sam si to ukazal, ako vidim podla Tvojho prispevku, obmedzeny si dost. Pozri sa do zrkadla, uvidis blba.
Nevsimol som si, ze by si napisal nieco k autu. Cakat, "co se tu objevi dal", a potom to okomentovat a rypat, pripadne nadavat prispievatelom. To uz je len "inteligentny" postup. Ja som napisal svoj nazor, ty zrejme ziadny nemas. Tak kto z nas je blb, Hurvinku...?
Máš velký kus pravdy, stejně jako Arnošt.K Pépíkóví se vyjadřovat nebudu, samotný příspěvek vypovídá.
Jen se divím sám sobě, že vlastně na takové auto reaguju.
Tak tedy nad aby tu krabici stáhli z výroby a nemusel jsem tu ostudnou obludu vůbec potkávat. Zářný příklad, jací jsou. Být evropským politikem, byl bych výrazně opatrnější!
Co tak kym nieco napises tak najprv nad tym porozmyslat a potom radsej nenapisat nic? Urazat niekoho dokaze hocijaky *, ale nevsimol som si, ze by si napisal cokolvek relevantne a najma inteligentne k clanku. Iba ze Phaeton je "luxusni kara" voci Vel Satisu. Odporucam ist sa previezt a potom zrovnavat.
No, povedal by som, ze to delenie do tried je niekedy dost diskutabilne. Ale vklude s Tebou mozem suhlasit, ak postavime vedla seba Phaeton a napriklad C6. Co sa tyka luxusu. V Phaetone som sa zatial neviezol, v C6 je to uplna balada, Vel Satis podla mna ponuka najlepsie mozne s konvencnou technikou. Za predpokladu, ze Phaeton bude "nemecky" tvrdsi, tak ja, clovek preferujuci pohodlie, by som na dlhe cesty (tentoraz bez ohladu na davku lux. vybavy)bral radsej Vel Satis. Ale to je moj subjektivny pohlad, nebudem tvrdit, ze by ma realna skusenost s Phaetonom nemohla presvedcit aj o opaku...
Josef má pravdu, podobné články z gustem vyhledávám, abych si přečetl pindy, jako ty tvoje - a nejen od tebe, i když se tady objevuješ dost často. Nauč se psát česky, tý tvý hatlamatilce ne vždy docela rozumím - nicméně si dej pohov, nejseš zajímavej....
Tak v tom pripade ti poradim ist si dokupit trochu mozgovych buniek, aby si sa mohol doucit tych par slovenskych slov. Nech tu nie si za blba. Inteligentny Cech po slovensky rozumie dobre, prave tak ako solidny Slovak bez problemu rozumie po cesky. Alebo to skus inak: necitaj moje prispevky, ved ked mi nerozumies, a navyse nie som zaujimavy, tak naco ich este aj vyhladavas...?
zaujimava teória,že vzhľad vozidla a znak na kapote určuje k
zaujímavé reakcie,ale musím nesúhlasiť,lebo Phaeton je vynikajúcie technikou ,motormi spracovanim a tento dojem kazí len "všedný" vzhľad tohto inak dobrého auta...technika zdielana s A8čkou a bentleyom Continental myslím hovorí za všetko...dajte jeden jediný dôvôd prečo je Phaeton zlý,okrem toho,že to je Volkswagen a že má dizajn aký má...tak čakám
Re: zaujimava teória,že vzhľad vozidla a znak na kapote urču
povedz mi odkedy má v tejto triede hlavné slovo váha? :no:
tieto auta niesu na športove jazdenie ,ide tu o poholie predsa neviem ako spozná pasažier na zadnom sedadle,že ma o 400kg viac ako konkurencia...
Re: zaujimava teória,že vzhľad vozidla a znak na kapote urču
Volkswagen si zato môže sám hádže si pod nohy polena sám...predsalen vyrobca ktry predava male auto za 250tisíc a predava luxusnu limuzinu za 3 melony :D
Re: zaujimava teória,že vzhľad vozidla a znak na kapote urču
Aj to by slo, ak by na tych drahsich autach prelepil znak fabriky nejakou inou nalepkou. Nebol by prvy ani posledny, ktory by vytvoril imaginarnu znacku....Lexus, Infity....
Dnes jsem viděl Phaeton v bílé perleti a moc mu to slušelo. Je to velmi decentní luxusní auto. Když si do toho nebudu tahat technologie tak se mi líbí mnohem víc než Lex. Ta značka na kapotě ho ale zničila, stejně jako kdyby Lex měl na kapotě znak Toyoty.
Vypadá to že VW neví co s penězi.Sype je do dvou černých děr: Bugatti Veyron a Phaeton. Měl by se poučit u Fiatu. Ten se taky vrátil tam, kde umí auta nejlíp (myslím kategorie).
Presne. Je proste nad moznostibeznych smrtelnikov. Avantime je teraz, 4 roky po skonceni vyroby, pre mna dostupny. Len ho tazko zozenies. Navyse v drvivej vacsine pripadov slo o 3-litrovy 6-valec, co je na dnesnu dobu (aspon pre mna) trochu velky luxus. Robil sa este 2.0 T a 2.2 dCi, tych bolo ale este menej. Vlastne jeden 2.0T je v jednom z bratislavskych bazarov, ma malo km, stoji nieco cez 400 tis. Sk, problem je, ze je dost poodierany a navyse bol zrejme burany, vrchne dielce, najma v zadnej casti dobre nelicuju...
Mam realnu a uz pomerne dlhodobu :-) skusenost s tym trojlitrom v Lagune a nie je to tak zle ako sa zda na prvy pohlad. Spotreba sa da udrzat v jednocifernej oblasti :-!