Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeElektrický Dodge Charger se ukazuje na nových fotkách. Jak vypadá R/T i Scat Pack?
18 komentářů
Prezivkynetreba
Neviem či ste niekedy počuli zvuk druhej alebo tretej generácie Chargeru R/T ale ten zvuk bol nenormálny a tomu autu to dávalo dušu a emóciu. Elektrické auto toto nikdy nemôže poskytnúť aj keby fake zvuk z reprákov bol akokoľvek kvalitný...
@Prezivkynetreba
Ten zvuk byl skvelej.
Ale taky pomerne obtezujici pro okoli.
Ten zvuk byl skvelej.
Ale taky pomerne obtezujici pro okoli.
@Prezivkynetreba Zvuk k klasickému muscle caru prostě patří. A to jak od motoru tak, z výfuků. Uvidíme jaký zajáme bude o EV muscle car, podle reakcí z USA hodně špatný, všichni bud čekají na spalovák s R6 Hurricane, nebo utekli ke konkurenci (Mustang V😄 nebo vykoupili skladovky Challengerů a Chargerů s V8 HEMI
- solídna kapacita baterky, cez 100 kWh má málokto
- pekné hodnoty výkonov
Negatíva😒br /> - váži to ako kamión, 2,6t na športové kupé je úplný des
- na daný výkon tá dynamika nie je úplne ohurujúca (lebo hmotnosť)
- pri tom výkone to bude žrať ako sviňa
Souhlas. Jsem rad, kdyz hodnoceni neni ideologicky zabarvene. 👍
K hmotnosti - tyhle auta (az na posledni generace Camaro nebo Mustangu) nikdy nebyly musi vaha ani moc sportovni. Drive byly predevsim o velkem motoru a zrychleni v primce. Coz je pro EV idealni...
Posledni bod jsi myslel tak, ze kdyz pojedes rychle, bude to zrat?
S tim taky souhlas.
Na druhou stranu kdyz pojedes normalne, tak to bude urcite porad pomerne usporny (narozdil od V8, ktere nebyly usporne nikdy).
👍
Za me je u muscle-car trochu zklamani, ze je jeste jen 400V. Na druhou stranu je videt, ze i (relativne) nizke napeti udela dost muziky.
Diky. Nadhera. Libi se mi moc.
👍
Ale hej, toto bol vždy muscle car na zrýchlenie v priamke, nie na horské okresky, takže z tohto hľadiska vyššia hmotnosť bude vadiť podstatne menej ako napr. pri hybridnom Lamborghini. V priamke to ten vysoký výkon v pohode vykomepzuje a gumy dokáže spáliť.
Na druhej strane ako píše kolega nižšie, čaro Chargera a ostatných muscle carov bolo aj v tom trochu pubertálnom, ale obľúbenom zvuku V8, jeho charaktere a hulvátstve. Toto sa prechodom na EV stráca a uvidíme, ako to americkí zákazníci príjmu. A tiež kam sa dostane s cenou, lebo Charger bol taký ľudový športiak v US za "pár šupov" (na danú výkonovú kategóriu).
Každopádne je fajn, že EV pribúdajú nielen ako SUV a crossovery, ale aj v tradičných karosárskych verziách.
Popravde mi tohle kupe docela nadchlo.
Navic je svym kufrem i docela prakticke.
Klidne bych ho bral i jen se zadnim pohonem a s nizsim vykonem.
Bez pubertalniho zvuku dokazu zit...
Tenhle Charger ma navic taky zvuk.
Ale ta cena?
https😐/elektrickevozy.cz/…y-pekelne-vysoko
Kolik, že ale za takovou zábavu zaplatíte? Jelikož se vozy Dodge Charger Daytona vyrábí v Ontariu, mohou si zájemci odečíst 7 500 dolarů státní dotace. I poté vás základ vyjde na 59 595 dolarů (1 380 000 Kč). Výkonnější verze vychází na 73 190 dolarů (1 695 000 Kč). Vždy musíte přičíst doručovací poplatek ve výši 1 995 dolarů a případně i doplňkové balíky jako prosklenou střechu nebo prémiový audio systém.
"The curb weight of a 2023 Charger Scat Pack is listed as 4,361 lbs."
"The 2024 Charger Daytona is listed at a porkier 5,838 lbs."
Rozdíl je krásných 700kg, no to bude panečku pekáč 😄
https😐/www.forbes.com/…se-no-emissions/