Novinky
Zpět na článek
Elektrický Dodge Charger se ukazuje na nových fotkách. Jak vypadá R/T i Scat Pack?
18 komentářů
DonVito
@Prezivkynetreba
Ten zvuk byl skvelej.
Ale taky pomerne obtezujici pro okoli.
Ten zvuk byl skvelej.
Ale taky pomerne obtezujici pro okoli.
Prezivkynetreba
Neviem či ste niekedy počuli zvuk druhej alebo tretej generácie Chargeru R/T ale ten zvuk bol nenormálny a tomu autu to dávalo dušu a emóciu. Elektrické auto toto nikdy nemôže poskytnúť aj keby fake zvuk z reprákov bol akokoľvek kvalitný...
adamzprahy
@Lucky85 to je ale celková hmotnost, prázdný má těsně pod 2t. Jestli je těch 2648 kg prázdné auto, tak celková bude něco přes 3t.
iudex
Pozitíva😒br />
- dizajn nie je negatívne dotknutý tým, že je to elektro (porovnaj s BMW 5er, ktoré značne zmohutnelo a nabralo neželanú výšku)
- solídna kapacita baterky, cez 100 kWh má málokto
- pekné hodnoty výkonov
Negatíva😒br /> - váži to ako kamión, 2,6t na športové kupé je úplný des
- na daný výkon tá dynamika nie je úplne ohurujúca (lebo hmotnosť)
- pri tom výkone to bude žrať ako sviňa
- solídna kapacita baterky, cez 100 kWh má málokto
- pekné hodnoty výkonov
Negatíva😒br /> - váži to ako kamión, 2,6t na športové kupé je úplný des
- na daný výkon tá dynamika nie je úplne ohurujúca (lebo hmotnosť)
- pri tom výkone to bude žrať ako sviňa
ericn
@iudex Zajímavé bude, až vylezou první čísla prodejů a uvidí se, jak to US trh přijme... např. 1Q 2025 😄
Anonym
@DonVito Boubín čeká pokud ti vadí hluk ve měste. Nechápu proč už tem nejsi, trolle 😊
Man Ký
@adamzprahy každé kupé na elektřinu vítáno. aktuálně jen Maserati GT a neví co by za to chtěli😞
Anonym
@Prezivkynetreba Zvuk k klasickému muscle caru prostě patří. A to jak od motoru tak, z výfuků. Uvidíme jaký zajáme bude o EV muscle car, podle reakcí z USA hodně špatný, všichni bud čekají na spalovák s R6 Hurricane, nebo utekli ke konkurenci (Mustang V😄 nebo vykoupili skladovky Challengerů a Chargerů s V8 HEMI
DonVito
@iudex
Popravde mi tohle kupe docela nadchlo.
Navic je svym kufrem i docela prakticke.
Klidne bych ho bral i jen se zadnim pohonem a s nizsim vykonem.
Bez pubertalniho zvuku dokazu zit...
Tenhle Charger ma navic taky zvuk.
Ale ta cena?
https😐/elektrickevozy.cz/…y-pekelne-vysoko
Kolik, že ale za takovou zábavu zaplatíte? Jelikož se vozy Dodge Charger Daytona vyrábí v Ontariu, mohou si zájemci odečíst 7 500 dolarů státní dotace. I poté vás základ vyjde na 59 595 dolarů (1 380 000 Kč). Výkonnější verze vychází na 73 190 dolarů (1 695 000 Kč). Vždy musíte přičíst doručovací poplatek ve výši 1 995 dolarů a případně i doplňkové balíky jako prosklenou střechu nebo prémiový audio systém.
Popravde mi tohle kupe docela nadchlo.
Navic je svym kufrem i docela prakticke.
Klidne bych ho bral i jen se zadnim pohonem a s nizsim vykonem.
Bez pubertalniho zvuku dokazu zit...
Tenhle Charger ma navic taky zvuk.
Ale ta cena?
https😐/elektrickevozy.cz/…y-pekelne-vysoko
Kolik, že ale za takovou zábavu zaplatíte? Jelikož se vozy Dodge Charger Daytona vyrábí v Ontariu, mohou si zájemci odečíst 7 500 dolarů státní dotace. I poté vás základ vyjde na 59 595 dolarů (1 380 000 Kč). Výkonnější verze vychází na 73 190 dolarů (1 695 000 Kč). Vždy musíte přičíst doručovací poplatek ve výši 1 995 dolarů a případně i doplňkové balíky jako prosklenou střechu nebo prémiový audio systém.
ericn
@adamzprahy😒br />
"The curb weight of a 2023 Charger Scat Pack is listed as 4,361 lbs."
"The 2024 Charger Daytona is listed at a porkier 5,838 lbs."
Rozdíl je krásných 700kg, no to bude panečku pekáč 😄
https😐/www.forbes.com/…se-no-emissions/
"The curb weight of a 2023 Charger Scat Pack is listed as 4,361 lbs."
"The 2024 Charger Daytona is listed at a porkier 5,838 lbs."
Rozdíl je krásných 700kg, no to bude panečku pekáč 😄
https😐/www.forbes.com/…se-no-emissions/
Lucky85
@adamzprahy na US stránke mi v lb vyskočila len táto hmotnosť. Ale dáva to zmysel keďže pri 100 kW baterke treba čakať aj 500 kg navyše
iudex
@DonVito
Ale hej, toto bol vždy muscle car na zrýchlenie v priamke, nie na horské okresky, takže z tohto hľadiska vyššia hmotnosť bude vadiť podstatne menej ako napr. pri hybridnom Lamborghini. V priamke to ten vysoký výkon v pohode vykomepzuje a gumy dokáže spáliť.
Na druhej strane ako píše kolega nižšie, čaro Chargera a ostatných muscle carov bolo aj v tom trochu pubertálnom, ale obľúbenom zvuku V8, jeho charaktere a hulvátstve. Toto sa prechodom na EV stráca a uvidíme, ako to americkí zákazníci príjmu. A tiež kam sa dostane s cenou, lebo Charger bol taký ľudový športiak v US za "pár šupov" (na danú výkonovú kategóriu).
Každopádne je fajn, že EV pribúdajú nielen ako SUV a crossovery, ale aj v tradičných karosárskych verziách.
Ale hej, toto bol vždy muscle car na zrýchlenie v priamke, nie na horské okresky, takže z tohto hľadiska vyššia hmotnosť bude vadiť podstatne menej ako napr. pri hybridnom Lamborghini. V priamke to ten vysoký výkon v pohode vykomepzuje a gumy dokáže spáliť.
Na druhej strane ako píše kolega nižšie, čaro Chargera a ostatných muscle carov bolo aj v tom trochu pubertálnom, ale obľúbenom zvuku V8, jeho charaktere a hulvátstve. Toto sa prechodom na EV stráca a uvidíme, ako to americkí zákazníci príjmu. A tiež kam sa dostane s cenou, lebo Charger bol taký ľudový športiak v US za "pár šupov" (na danú výkonovú kategóriu).
Každopádne je fajn, že EV pribúdajú nielen ako SUV a crossovery, ale aj v tradičných karosárskych verziách.
Souhlas. Jsem rad, kdyz hodnoceni neni ideologicky zabarvene. 👍
K hmotnosti - tyhle auta (az na posledni generace Camaro nebo Mustangu) nikdy nebyly musi vaha ani moc sportovni. Drive byly predevsim o velkem motoru a zrychleni v primce. Coz je pro EV idealni...
Posledni bod jsi myslel tak, ze kdyz pojedes rychle, bude to zrat?
S tim taky souhlas.
Na druhou stranu kdyz pojedes normalne, tak to bude urcite porad pomerne usporny (narozdil od V8, ktere nebyly usporne nikdy).
👍
Za me je u muscle-car trochu zklamani, ze je jeste jen 400V. Na druhou stranu je videt, ze i (relativne) nizke napeti udela dost muziky.