Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat vyvinul dva nové turbodiesely biturbo (132 a 140 kW)

Od léta se bude vyrábět nový dvojitě přeplňovaný motor s tradičním objemem 1910 cm3, ale s výkonem 132 kW. Za rok nabídku rozšíří verze se 140 kW.
Zpět na článek
17. 6. 2007 11:45
neregistrovaný "Pipo"
17. 6. 2007 12:30
anonym
17. 6. 2007 14:19
19. 6. 2007 09:40
neregistrovaný "BMWest"
17. 6. 2007 13:54
17. 6. 2007 14:40
neregistrovaný "Pipo"
17. 6. 2007 15:18
17. 6. 2007 16:05
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 16:40
neregistrovaný "Pipo"
17. 6. 2007 16:43
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 20:31
17. 6. 2007 12:41
neregistrovaný "rout"
17. 6. 2007 12:49
neregistrovaný "Ada"
17. 6. 2007 13:11
neregistrovaný "BigFoot007"
17. 6. 2007 14:59
neregistrovaný "Jyrki"
18. 6. 2007 16:30
neregistrovaný "Dan Dare"
17. 6. 2007 13:13
anonym
17. 6. 2007 18:40
anonym
20. 6. 2007 08:38
neregistrovaný "ITAL 1"
25. 6. 2007 10:31
neregistrovaný "Viva Fiat"
28. 6. 2007 18:21
neregistrovaný "pawelno"
17. 6. 2007 14:00
17. 6. 2007 14:04
18. 6. 2007 14:39
neregistrovaný "clayman"
18. 6. 2007 16:13
21. 6. 2007 11:38
neregistrovaný "komo"
17. 6. 2007 14:52
anonym
17. 6. 2007 15:04
neregistrovaný "Jyrki"
17. 6. 2007 15:14
17. 6. 2007 15:11
17. 6. 2007 16:01
neregistrovaný "Hannu"
17. 6. 2007 16:09
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 16:20
17. 6. 2007 16:26
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 20:54
neregistrovaný "pjetka"
17. 6. 2007 21:08
neregistrovaný "Hannu"
18. 6. 2007 14:25
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 12:55
18. 6. 2007 14:09
18. 6. 2007 18:51
25. 6. 2007 18:20
17. 6. 2007 20:34
17. 6. 2007 20:52
17. 6. 2007 20:58
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:03
17. 6. 2007 21:11
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:58
17. 6. 2007 21:31
18. 6. 2007 08:39
20. 6. 2007 08:53
neregistrovaný "ITAL 1"
17. 6. 2007 21:07
17. 6. 2007 20:55
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 20:57
neregistrovaný "pjetka"
17. 6. 2007 21:22
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:33
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:59
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 22:18
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 11:42
neregistrovaný "Bru"
18. 6. 2007 11:57
neregistrovaný "spawny"
18. 6. 2007 14:46
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 17:11
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 6. 2007 13:47
neregistrovaný "anti gti"
18. 6. 2007 18:57
neregistrovaný "Vanity_Voice"
18. 6. 2007 05:52
neregistrovaný "Paja"
18. 6. 2007 09:28
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
20. 6. 2007 09:50
neregistrovaný "ITAL 1"
17. 6. 2007 21:24
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:35
neregistrovaný "Milý stydlín"
22. 6. 2007 10:33
neregistrovaný "¨hmm"
17. 6. 2007 21:37
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:51
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 05:53
neregistrovaný "Paja"
18. 6. 2007 09:07
neregistrovaný "Paja"
18. 6. 2007 05:09
neregistrovaný "Mike"
18. 6. 2007 00:48
neregistrovaný "Písek"
18. 6. 2007 09:25
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
18. 6. 2007 10:06
neregistrovaný "A2"
18. 6. 2007 14:25
neregistrovaný "HER *"
18. 6. 2007 20:39
neregistrovaný "Martyr"
17. 6. 2007 21:29
anonym
17. 6. 2007 22:34
neregistrovaný "rasto"
18. 6. 2007 00:09
22. 6. 2007 10:40
anonym
25. 6. 2007 14:38
neregistrovaný "smudliky budliky"
26. 6. 2007 04:33
18. 6. 2007 07:49
neregistrovaný "Beaumont"
18. 6. 2007 09:39
neregistrovaný "beran"
18. 6. 2007 11:48
neregistrovaný "jirka d."
18. 6. 2007 12:17
neregistrovaný "Beaumont"
18. 6. 2007 18:45
neregistrovaný "beran"
18. 6. 2007 10:22
neregistrovaný "A2"
18. 6. 2007 12:21
neregistrovaný "t.it"
18. 6. 2007 12:23
neregistrovaný "t.it"
18. 6. 2007 13:12
18. 6. 2007 13:45
18. 6. 2007 13:55
18. 6. 2007 14:13
18. 6. 2007 14:17
18. 6. 2007 14:14
18. 6. 2007 14:34
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 14:52
neregistrovaný "clayman"
18. 6. 2007 15:00
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 15:22
anonym
18. 6. 2007 16:21
18. 6. 2007 17:12
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 18:52
18. 6. 2007 19:04
neregistrovaný "A1"
18. 6. 2007 19:42
19. 6. 2007 06:49
neregistrovaný "A2"
19. 6. 2007 10:42
neregistrovaný "BMWest"
19. 6. 2007 12:51
neregistrovaný "A2"
27. 6. 2007 14:03
neregistrovaný "anti gti"
22. 6. 2007 16:04
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
22. 6. 2007 16:33
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
23. 6. 2007 09:02
neregistrovaný "Skoro"
23. 6. 2007 23:40
neregistrovaný "Janik"
neregistrovaný "Pipo"
17. 6. 2007 11:45
Motory
Ano lebo 2 ventilova 1,9 s 120 k vypadne nabuduci rok z ponuky a pribudne 4 ventilova 1,6 s 105 a 120 k. A dalsi motor, ktory sa objavi vo fiate bude benzinovy 1,8 JTS s vykonom 220 k ten sa objavi vo Fiate Bravo a aby som nezabudol bude aj 2.0 MTJ s vykonom 165 k.
Rozbalit vlákno
10
anonym
17. 6. 2007 12:30
Re: Motory
no a co, ty chytrolíne, mám si kvůli tomu zout boty, nebo co jako?
neregistrovaný "BMWest"
19. 6. 2007 09:40
Re: Motory
Víš co? Zuj si boty!
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 13:54
Re: Motory
Jasne, 2.0 MultiJet se 165konma, kdyz 1.9 bude mit 180 a 190k ...Jsi chytry :)
neregistrovaný "Pipo"
17. 6. 2007 14:40
Re: Motory
Ta 2.0 MTJ bude u Fiatu a tieto s dvojitym turbom sa objavia najprv u Alfa Romeo a Lancii a az potom u Fiatu, viem co pisem. Je mi divna ta politika naftovych motorov u Fiatu ale je to tak osobne by som siel do tej 120k 1,6. 120k Bravo mame v robote a vravim vam v pohode mi to staci
;-)
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 15:18
Re: Motory
V Bravu je ale 120k 1.9 MJT ne?
Jestli je pravda co rikas, tak pak jejich motorovou politiku uplne nechapu a souhlasim, ze je "nejaka divna" :-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 16:05
Re: Motory
V Bravu ZATÍM je 120k Mjet 1,9 l, ale to je pouze provizorium do uvedení nové naftové šestnáctistovky plánovaného na jaro příštího roku. Spolu s ní přijde i její slabší verze 105k a v létě pak právě dnes diskutovaný Mjet 132kW.
neregistrovaný "Pipo"
17. 6. 2007 16:40
Re: Motory
Ved som to pisal ja robim vo Fiate tak to viem ale vravim ze ten 2.0 MTJ mi tan nepasuje ale pride. Osobne by som siel do tej 1,6 120k co sa tyka poistky, vykonu a ceny mi do Fiatu Bravo uplne staci
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 16:43
Re: Motory
Mě by stačila klidně i 105k verze bez VGT, na svižný svezení i to bude stačit. :-)
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 20:31
Re: Motory
Co se tyce vykonu, ceny, pojistky a zazitku bych sel v Bravu radeji do 1.4T-Jet >:-[] :yes:
neregistrovaný "rout"
17. 6. 2007 12:41
málo
Biturbo je málo, dokud to nebude minimálně triturbo ev. quatroturbo tak u mě nemají šanci. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada"
17. 6. 2007 12:49
Italske turbodiesely
Bravo! Na svete je tedy dalsi italsky turbodiesel se zivotnosti mensi, nez 100 tis km. Kola businessu se zkratka musi tocit...

Ktery marnotratnik si koupi levny italsky, nebo francouzsky diesel?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "BigFoot007"
17. 6. 2007 13:11
Re: Italske turbodiesely
Dalsi zastanca VW a ich traktorovych dieslov TDI-PD???
BTW- francuzi a ich diesele- pokial viem tak PSA robi s BMW- a to momentalne nici vsetky statistiky predajnosti dieselov(v premiovom segment)- spomeniem len jeden motor- 3.0 SD- superdiesel od BMW- v X3- ma mam taky pocit 210 kW pod kapotou, s 2.2 tonovou X zrychluje na 1000 za 6.6, je to twinturbo...a tak to aj vyzera...
neregistrovaný "Jyrki"
17. 6. 2007 14:59
Re: Italske turbodiesely
Ale PSA dela s BMW pouze maloobjemove benzinove motory. Naftu dela PSA s Fordem, kde PSA ma na starosti mensi objemy a Ford ty vetsi objemy (nevim presne kde je ta hranice, ale 2.7 V6 by mel byt urcite z produkce Fordu).
Jinak samozrejme TDI-PD :no:
neregistrovaný "Dan Dare"
18. 6. 2007 16:30
Re: Italske turbodiesely
Ano, to je uzasny motor - v sobotu jsem testoval v horskych vlasenkach na Celadne s timto motorem BMW 335 kupe, ten zatah a zrychleni byl opravdu uzasny, vubec jsem nebyl schopnost poznat ze nejedu s benzinem, chvilku pred tim jsem ridil Z4 s motorem 3.0, papirove sice je na stovce rychleji, ale subjektivne bylo pomalejsi.
anonym
17. 6. 2007 13:13
Re: Italske turbodiesely
je fakt, že bazarovky se začnou trochu prodražovat na údržbě ;-)
anonym
17. 6. 2007 18:40
Re: Italske turbodiesely
hodne omezeny nazor...
Jeden italsky turbodiesel vlastnim. 1.9 JTD, ma nahrkano 260 tis, jede spickove, se spotrebou 4,5l.
Ale my se preci nebavime o zkusenostech, nybrz o famach...
25. 6. 2007 18:07
Re: Italske turbodiesely
Navic, JTD nikdy nebude chrochtak jako PDcko :)
neregistrovaný "ITAL 1"
20. 6. 2007 08:38
Re: Italske turbodiesely
Kdo ti napovídal životnost menší jak 100 000 km ? Nebo levný italský či francouzký disel? Dosud mám páté diselové italské auto většinou přeplňované, starší měli najeto i více jak 250 000 km a byly v naprosté pohodě, zimní starty bez jediné vady, spotřeba oleje neměřitelná, výkon nadprůměrný. Myslíš že jsem marnotratník? Italská auta jsou mírně levnější oproti konkurenci,což je jistě dobře, nicméně nadstandartně vybavená a italské disely jsou ve své třídě součástí špičkové naftové technologie, což dokazuje nákup motorů od jiných značek, a opětně to dokazuje náběh výroby diskutovaných motorů. S francouzkými nemám přímé zkušenosti, ale pokud se jedná o přímovstřikové motory CR pokud nepoužívají vstřikování Delphi nemohou mít žádnou chybu, technika je dnes již tak jednoduchá a vychytaná že nevěřím tomu že by mohly mít chybu.Kompresory a vstřikování CR stejně všichni většinou kupují od Bosche a KKK nebo Garet. Oproti německým dvoulitrovým diselům se kterými mám osobní jisté zkušenosti / WV Touran / je italská 1,9 neskonale lepší, tižší, výkonější, bezporuchová, spolehlivější, modernější, nižší emise, a lehčí. Každý nechť si věří čemu chce ale mám své dost bohaté zkušenosti.
neregistrovaný "Viva Fiat"
25. 6. 2007 10:31
Re: Italske turbodiesely
Tohle muze napsat jen clovek aut velice neznaly,
ktery sleduje tak mozna reklamni spoty v televizi,
ale to je vse co o autech vi. Fiat byl prvni kdo zavedl
common rail u dieselu, a to uz nekolik let pred Audi. 1,9Mj je skvely motor se kterym se da i ve meste jezdit za 6-7 litru,pritom je velice pruzny uz od 1800ot./min, ve Fiatu Bravo stoji 600 tisic, za to v A3 sportback, ktera je mimochodem este o neco mensi, nema ani automatickou klimatizaci ani sest airbagu, za to ma ctyri krouzky na kapote a proto stoji v nafte 800 tisic. A to se prece vyplati ne? :) Nene panove, doba naskoku VW koncernu uz davno skoncila. Ony to uz nejsou davno ty neznicitelne auta s litonovym podvozkem a motorem. O jejich hlinikovych napravach myslim netreba psat. Fandim Fiatu.
neregistrovaný "pawelno"
28. 6. 2007 18:21
Re: Italske turbodiesely
Tak to je také vidět. Protože při svovnání Audi A3 a Brava je to asi takhle. Audi, pak dlouho dlouho nic, pak zbytek a také Fiat. Bravo je prima, také se mi líbí, ale A3 je nejen cenou naprosto někde jinde.
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 14:00
DDT
Me by jenom zajimalo, co na tuhle zpravu reknou skalni priznivci VW. Pokud vim, tak VW zadne dieslove biturbo nema. Ma zpozdeni...Na to, jak tady kdosi (...) porad vykrikoval naskok VW ("diky technice" :D ). Ale uvidime nova generace TDI, treba prijemne prekvapi. Osobne nejsem zastancem fiatu, ale tady musim opet: :yes: FIAT :yes:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 14:04
Re: DDT
4.2 TDI ma dve turba, pravda. Jina trida...
neregistrovaný "clayman"
18. 6. 2007 14:39
Re: DDT
4.2 TDI má dvě turba, ale je to biturbo (jako 3.0 TDI), tenhle článek je o twinturbu, což je jiná a (předpokládám) náročnější technologie, kterou zatím sériově aplikovalo jen BMW u třílitru (dvě různě velká turba za sebou) a PSA u 2.2HDI (dvě stejná turba za sebou), tj. VW opravdu twinturbo nedělá...
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 16:13
Re: DDT
Jestli je to twin nebo bi, to nevim, ani sem to nerozebiral, ale kazdopadne 3.0 ma jen jedno...koukal sem ted na stranky audi a 3.0TDI je tam popsano takto: "Vznětový šestiválec V6 s turbomychadlem VTG s proměnnou geometrií, DOHC, přímé vstřikování paliva TDI®"
a 4.2TDI takto: "Osmiválcový vidlicový turbodieselový motor, se dvěma turbodmychadly VTG, časování vačkových hřídelí DOHC, přímé vstřikování TDI®, vahadla s kladkou s hydraulickým vyrovnáním vůle ventilů "
Z cehoz bych tvrdil, ze do 3.0TDI davaj pouze jedno turbo...
neregistrovaný "komo"
21. 6. 2007 11:38
Re: DDT
Styri valce v jednom rade jedno turbo,dalsie styri v druhom rade - dalsie turbo,tot vsjo.
anonym
17. 6. 2007 14:52
Re: DDT
Příznivci VW nemají asi důvod vyjadřovat se k FIATu stejně vehementně, jako to dělají příznivci FIATu k článků týkajícím se VW nebo škodovky. Asi to bude tím, že vlastnictví či přízeň ke značkám koncernu Volkswagen nevyvolává ten hluboký, nepřekonatelný a neodstranitelný komplex méněncennosti....

Ale jinak jseš machr - když ohodnotíš motor jenom na základě novinového článku, tak to teda svědčí o tvých hlubokých znalostech a širokém rozhledu v automobilové branži. No ale nakonec takových, co auta znají jenom při pohledu na ulici nebo z internetu je tady víc, tak proč se stydět, že? Jinak slogan náskok dík technice nemá VW, ale jiná značka tohodle koncernu. Jestlipak uhodneš, která?
neregistrovaný "Jyrki"
17. 6. 2007 15:04
Re: DDT
Osobne clanky s VW, Skodou a dalsimi prechazim a v tech diskuzich se pokud mozno nevyjadruju. Ovsem onanie kterou dela GTI v jakemkoli clanku je proste neprehlednutelna. Tech diskuzi, ktere se netykaji VW, co ten clovek ponekud zasvinil svymi prispevky...pak proc se nekteri ohani komentari typu "co na to reknou fanousci VW" jsou naprosto pochopitelne.
1.9 JTD neni spatny motor, tak nevim proc by jeho biturbo verze mela by t propadak. Alespon papirove to nevypada vubec zle, ale pockejme az ten motor bude v autech, jake budou testy/zkusenosti a take jake budou ceny...
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 15:14
Re: DDT
Presne, tak nejak sem ten svuj vyplod myslel! :yes:
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 15:11
Re: DDT
Pletes se, kdyz tu byl nedavno clanek o 1.4T-Jet, tak prave priznivci VW vehementne vyjadrovali, jak je to spatny italsky motor a jak je 1.4TSI nejlepsi. Jelikoz jsem se i tam zapojil do diskuze, nemohl jsem si ani tady odpustit rypnuti. Osobne jezdim Octavii 2.0TDI, mas pravdu ze zadny komplex to u me nevyvolava, stejne tak, jako fakt, ze novy Fiat Bravo je dle me jedno z nejkrasnejsich aut na trhu. Ja se za svoje nazory nestydim, ani netrpim zadnym komplexem.
Pokud jde o hodnoceni motoru, procti si jeste jednou, co jsem k nemu napsal. Nevim o nem vice nez Ty, takze sem nepsal o nic vic nez Ty. Zadne hodnoceni se z me strany nekonalo. Pouze konstatovani faktu, ze VW nema v obdobne kategorii twinturbo diesel (ano, bylo to mysleno jako jemne rypnuti do jesitnosti skalnich priznivcu VW).
Nevim jaky je Tvuj rozhled v motorove branzi, ale muj si myslim je vcelku slusny, kazdopadne doufam, ze nejsi zrovna ten, o kterych tu pises, ze jedine co vedi, maji z papiru ci monitoru.
Slogan jsem pouzil zamerne u jine automobilky, nez ktera ho "vlastni", prave v narazce na chvastani nekterych lidi z diskuze pod T-Jetem. Ale je videt, ze aspon premyslis, to je dobre. Preji hezky den! :yes:
neregistrovaný "Hannu"
17. 6. 2007 16:01
Re: DDT
Ježiš a Vy jste fakt někdo jako zarytým fanouškem VW, FIATU, GM, MB, BMW...? Oni maj někde nějaký turnaje s dřevci a meči nebo jak? Nebo dávaj góly? To, že jezdim Mondeem mě jako přeurčuje k hlásání slova psaného fordylicí a pod polštářem musím mít servisní knížku, jinak mě budí obraz DanielDesigna kterak mi spílá do "debylů ůplňe slepích"?
Mám pocit, že tohle zavání globálním komplexem, kterej teda nesouvisí vůbec s autem. Sympatie ke značce mi nejsou cizí, ale co Vás vede k tomu, že jste ochotný ze sebe dělat trouby a bít se tady za to, že "ten FIAT tomu VW natrhne vejfuk voe voe..." a naopak? Hoši hoši...
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 16:09
Re: DDT
Četl jsi příspěvek, ke kterému je připojena tvoje reakce? Slušný, věcný a prostý fanatismu - vždyť píše, že má OII, takže to zarytý fiaťák nebude... Než opět něco napíšeš, mysli ;-)
Avatar - CtvrtSardel
17. 6. 2007 16:20
Re: DDT
Dekuju, odpovedel si za me :-) :yes:
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 16:26
Re: DDT
:-)
neregistrovaný "pjetka"
17. 6. 2007 20:54
Re: DDT
Fiat mám, ale co postrádám, je ten komplex... kdybych ho měl, musel bych se schovávat za echt-značku a ne za tenhle skoro no-name, ne ? ;-)
Jinak JTD motor naprosto perfektní, jestli má Fiat nějaký muchy, tak motory určitě ne (spíš elektrika od B..che - to je skoro sprostý slovo, proto ty tečky >:D )
neregistrovaný "Hannu"
17. 6. 2007 21:08
Re: DDT
Upřímně se omlouvám za blbě zvolený vlákno, zkrátka jsem kliknul na odpověď jinde než jsem chtěl... Takže než něco napíšeš, zbav se zbytečný záště ;-)
K tomu příspěvku samozřejmě nemám co říct, je (jak řikáš) slušný a věcný. Tak sorry kluci...
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 14:25
Re: DDT
:-)
18. 6. 2007 12:55
Re: DDT
Prave preto je biturbo od Fiatu uplna vtakovina, poruchovy motor, ktory sa pokazi uz cestou z predajne a ktory polozi Fiat na kolena...Ale ked o par rokov pride dvojite turbo od VW, to bude pecka!!! :-!
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 14:09
Re: DDT
Ty ten motor tak znas? Zavidim ;-) Taky bych se s nim chtel projet a mit s nim tak rozsahly zkusenosti...
Jojo, z VW je to dycky pecka, pekne tvrda :-) Ale to je otazkou budoucnosti, vedma nejsem, Ty asi jo...
18. 6. 2007 18:51
Re: DDT
Ja tiez nie, len sa sam niekedy divim aku mam fantaziu... >:D
25. 6. 2007 18:20
Re: DDT
Chtel jsi si rict, motor, ktery kupuje polovina automobilek na svete, a ktery Fiat postavil na nohy, ze ho zase polozi... prima, tesim se ;)
17. 6. 2007 16:51
počkajme si na vysledok
ja sam budem VW a Fiat porovnávať ,až ked bude mať VW novu generacie TDičiek s CR a až potom sa môže aspoň papierovo porovnavať 1.9JTD s VW motorom inak by som moc nepredbiehal ,lebo to že má nieoč dobrý základ ešte neznamena,že to bude dobre...
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2007 20:34
BI-FIAT
Zajímavá informace. Ovšem pro majitele Saabu. Ale - dost mě překvapilo, co je na diskuzi FFK (fiat-fanatik-kovbojů) co si jen tak kupují motory od fiatu. Asi nečetli článek. Tak sice pozvolna, ale tu těžkou zprávu jim holt sdělme - tyhle motory tedy rozhodně s Pandou cloumat nebudou. Ostatně i v článku je informace, že tyto motory osadí fiat JEN do některých svých modelů. Fiat není AUDI, na to pamatuj, kam by to strčil... cca 180 až 200 koní v naftě... vždyť bys při akceleraci utrh´ přední nápravu... jen považ, krouťák bude kolem 400... Takže počítám nějaký model střední třídy. Sakra. Ale vyrábí Fiat dnes vůbec auto střední třídy? Regulerní ne, to víme všichni... jen snad Croma... ten zázrak na čtyřech kolech, který jsem ještě na silnici nepotkal... tam ano, tam s tím myslím můžeme počítat... P.S. V posledním auto TIPu je velice rozsáhlý článek-test výhledu z auta. Celkem 20 modelů napříč spektrem... V nižší střední velmi zabodoval - GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU. dále M-B A. Na druhém konci (s nadpisem KATASTROFA) skončilo... BRAVO. Jeho zadní okno má průhled široký jen 90 cm... Nebreč... bude líp. Možná.
Rozbalit vlákno
67
17. 6. 2007 20:52
Re: BI-FIAT
V pátek jsem jednu Cromu potkal. Řídila ji manželka místního dealera Fiatu. Jen nevím, jestli ji má za odměnu nebo za trest. >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 20:58
Re: BI-FIAT
Za odměnu, to auto jede skvěle a komfortně. Mezi ním a tvojí Oktávkou je podobný rozdíl jako mezi Tvojí Oktávkou a Felicií. Samozřejmě se Ti nemusí líbit, ale na kvalitě auta to nic nemění.
17. 6. 2007 21:03
Re: BI-FIAT
Nejde o to jestli se mi líbí, ale o to, že Cromu tady téměř nepotkáš. Prostě se nějak nechytila a nějaké důvody to asi mít bude ? Oktávka není moje, ale manželky. Za odměnu >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:11
Re: BI-FIAT
Já najel včera 50 km a potkal dvě. :-) Fakt že je oktávka manželky na přirovnání nic nemění, s feldou máš jistě taky zkušenost, takže podstatu přirovnání jistě chápeš. Croma se nechytla, ano. Na českém trhu, holt kombinace image, nové modelové řady a nulové propagace dělá své.
17. 6. 2007 21:58
Re: BI-FIAT
Tvé přirovnání jsem samozřejmě pochopil. Croma je o třídu výš, bylo by smutné, kdyby tam rozdíl nebyl.
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 01:03
Re: BI-FIAT
Cromu potkas, ale jako Octavku asi ne no >:D Je fakt ze u nas sem nezachytil jedinou reklamu na Cromu...castecne to je urcite i tim. Designove je diskutabilni, jinak sem o ni slysel spis pozitivni veci, ale lidi ji asi tolik neveri a nevi o ni. Za trest to urcite nebude, to spis OII s 1.4 je za trest ;-)
18. 6. 2007 08:39
Re: BI-FIAT
S OII 1.4 jsem dosud nejel, takže nehodnotím. Co se týče Cromy, souhlas. :-)
neregistrovaný "ITAL 1"
20. 6. 2007 08:53
Re: BI-FIAT
Sice se nechytla v česku ale když přijedu do Západních čech tak Němců tam s nimi jezdí na obědy a nákupy více než dost. Osobně ji má můj soused s domu, svezl jsem se s tím, je to komfort, má v tom sice 1,9 JTD 150 koníků ale je to fakt solidní luxus. Vlastním Stilo 3 dv 1,9 JTD 115 / již 5 let / a rovněž stále stejně dobré. Jinak Stilo GT má výkon 180 K a podvozek to zvládá stále s dostatečnou rezervou. Nevím proč by nezvládl více. To jsou pouze hloupé výlevy neznalců.
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 20:55
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
1) Nepleť sem svou povinnou večerní modlitbu, buď od té dobroty. Tvých stokrát GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU tu nikoho nezajímá a diskuze je o něčem jiném. I když... Chystá se něco podobného do tvé ikony? Odpovídat nemusíš >:-[]
2) Jediný, kdo je dostatečně slaboduchý pro nápad montovat dnes diskutovaný motor do Pandy je místní kašpárek. Jmenovat není třeba. Stejně naivní by bylo předpokládat kupříkladu instalaci 2.0 TDi do veleúspěšného Foxe >:-[] Fiat samozřejmě osadí motor jen do některých modelů, tedy do Brava (od příštího léta) a Cromy, pod kapotu se vejdou bez problémů. Pořád je to ta samá dobrá devatenáctistovka. Kultivovaná a zároveň výkonná i úsporná.
neregistrovaný "pjetka"
17. 6. 2007 20:57
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
to GTI: konečně víme, podle čeho vybíráš auta - podle zadních oken. Tam bude koncern fakt asi na špici >:D
17. 6. 2007 21:08
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
A taky podle otvírání kufru, na to NIKDY nezapomínej >:D >:D
17. 6. 2007 21:12
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
Souhlas. To jsou drobnosti, které zejména v zimě dělají luxus užívání auta.
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 01:06
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
V zime ocenuji spise kvalitu topeni, vyhrivani, startovani a stability nezli zpusob otevirani kufru >:D >:D >:D Tohle uz je vazne moc >:-[]
18. 6. 2007 13:00
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
Najkrajsie su drzaky vika kufru Passata vzhladu "ohnuty kus zeleza" (a´la Dacia),
tie obdivujem na Passate najviac... ;-)
17. 6. 2007 21:11
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
Až si půjdeš koupit své první auto, nezapomeň se s ním pokusit couvat... je to poměrně častý úkon, zejména jestli žiješ ve městě... Ten výsledek Brava je opravdu šokující. Má sice zadní okno cca 130 cm, ale velká část je ho zatmavena, takže dozadu je výhled asi jako z ponorky... Což je tedy opravdu katastrofa.
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:22
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
Ty necouváš podle asistenta a vnějších zrcátek? >:D
17. 6. 2007 21:27
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
Ne, asistenta bych si nepořídil a do zpětného zrcátka může koukat leda tak rozvážeč rohlíků v dodávce nebo antoušek. Polož pravou ruku na pravé opěradlo, vytoč trup doprava a zadním oknem se dívej kam couváš (pokud tedy nevlastníš Bravo). To je má velmi upřímná a velmi praktická rada. Pokud máš nějakého mamuta, čiš´zatmaven na N1, není od věci zadní kamera.
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:33
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
To je mi ale novina, já tak parkuji denně a ještě jsem nikomu do auta nenarazil. V zrcátku je prostě lépe vidět na konec vozu, který zadním oknem Tvojí metodou ani nemusíš vidět, je-li to nějakej prcek. Prostě si myslím, že vytváříš problém, abys jej mohl řešit. ;-)
17. 6. 2007 21:41
Re: GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU?
Nejezdím prckem, to je pravda, ale i když jedu manželčiným autem, které je o poznání menší, vždy (vždy, to je zásada) se otočím dozadu. P.S. To také ručkuješ po volantu, resp. si ho tzv. podáváš viď, když koukáš do zrcátek. Uaaaa to mi raději nepiš. Ale nechme toho, byla tu asi před půl rokem o tom velmi rozsáhlá diskuze. O tomhle opravdu odmítám diskutovat a šoféry, co couvaj na zrcátka nepovažuji za šoféry, to jsou antouškové, tedy s výjimkou těch v dodávkách, neb jim nic jiného nezbývá.
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:59
Re: falešný a prázdný problém
A nikdy jsi s tou svojí metodou do auta za sebou neťuknul, viď? Nejezdíš náhodou starým modrým Passatem Variant? Má ho jeden soused, starý páprda a přestože parkuje, jak prosazuješ, měl jsem od něj a jeho tažného zařízení v nárazníku díru. Já jedu podle zrcátek a cizí auta neničím. Přestože bys mi rád demagogicky vsugerovával něco jiného. Volant si nepodávám, v mém autě drží na svém místě. V Tvém VW ne? To Ti nezávidím... >:D >:D BTW kde jsem rozlišoval parkování ve velkém a malém autě? Doporučuji Ti kurzy čtení, zcela jasně byla řeč o malém autě za mnou.
17. 6. 2007 22:07
Re: falešný a prázdný problém
Takže ty když zajíždíš cca 100 metrů někde v ulici couváním na uvolněné místo jedeš na zrcátka? nebo v takovéto situaci jedeš jako já a na zrcátka jen zacouváš do toho místa? Přece mi nechceš říci, že když třeba vyjíždíš z podzemního parkování, že se nepodíváš dozadu tím, že otočíš hlavu. Vždyť přece když vyjíždíš z příčného stání, musíš zároveň pohledem přes boční okno kontrolovat, jestli nepříjíždí auto... To je opravdu na léčbu, stydlíne. Jezdit na zrcátka... to je vyloučené. Takhle couvají dědci v kloboukách a ve varťasech.
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 22:18
Re: falešný a prázdný problém
Ty nemáš problém se čtením, ale s halucinacemi. Kde jsi zase vyčetl stometrové couvání? O parkování do řady vozů jsi nic neslyšel? Pokud ano a nacouváš při něm sto metrů, jsi opravdový mistr >:-[] To samé platí pro podzemní parkování, vyjíždíš po zpátku až na komunikaci? Většina z nás vyjede z místa a dál pokračuje normálně čumákem vpřed. Při tom také není třeba sledovat zadní okno, ale spíše boční (pokud je řeč o kolmém stání). Většinou ovšem couvám již při zajíždění na místo. A světe div se, podle zrcátek. :-) Je-li tu něco zralé na léčbu, je to tvá demagogie a hledání problémů, kde nejsou.
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 00:51
Re: falešný a prázdný problém
GTI kdyz vycouvavas z rady a nemusis hlidat kazdej centak okolo blatniku, staci, kdyz kouknes do bocnich oken, jak rikas. Kdyz nekam zacouvavas, potrebujes vedet o kazdym centaku, nestaci se mirne otocit, abys videl z bocnich oken jak rikas, ale potrebujes videt dozadu. Na to se musis otocit uplne, abys videl skrz zadni okno. Nekdo to resi zrcatkama. Nevim kde si prisel ke svymu presvedceni, ze pres zrcatka jezdi jenom dedci, podle zrcatek je to podle me o dost tezsi, ale vidis lip, proto vetsina lidi jezdi otocena. Ja se taky radsi otocim...Nesnaz se tady celymu svetu namluvit, ze co delas Ty je to jediny spravny. Nekdo radi v 2500, nekdo ve 3000...nekdo jezdi pres rameno, nekdo pres zrcatka. Takze chladnou hlavu! :yes:
18. 6. 2007 08:36
Re: falešný a prázdný problém
Přes zrcátka couvá ovšem jen antoušek, děděk v klobouku a ve varťasu. Nejsou různé druhy couvání, je jen - couvání. A ať jedu pozpátku 2, 10 či 50 metrů, vždy se otočím a koukám zadním oknem, případně zadním bočním kontroluji provoz. Na zrcátka MUSÍ couvat ten, kdo namá průhled dozadu, tedy dodávkář. Ten ovšem nemůže takto couvat (poměrně svižně) těch 50 metrů, neb by havaroval. Závěr - řidič, který couvá na zrcátka, to je přesně ten týpek, co drží volant podhmatem na číslovce 6, podácá si ho v zatáčkách, nosí klobouk a o zařazené pětce nikdy nikde neslyšel.
neregistrovaný "Bru"
18. 6. 2007 11:42
Re: falešný a prázdný problém
Pokud má GTI podobné sklony častěji, doporučil bych mu zařídit si licenci autoškoly a vychovat si novou, čistou rasu řidičů. Á propos při couvání používám jak zrcátka tak zadní okno a to pouze podle toho co je právě výhodnější, čili u řízení myslím!!!! Což je vlastnost, která nejvíce chybí českým řidičům.
neregistrovaný "spawny"
18. 6. 2007 11:57
Re: falešný a prázdný problém
To jsou problemy a nazory a z je mi to k smichu. Ja vetsinou couvamprs zrcatka, nekdy se otocim, presneji vidim podle zrcatek. mam 3dv s useklym kufrem a tam jde blbe videt, kdyz otocim a hur se odhaduje. Takze kazdy couva jak mu to vyhovuje, tim rozprava konci. Jo a zadny kloboucnik nejsem >:D
18. 6. 2007 13:36
Re: falešný a prázdný problém
GTI, mas pokriveny pohlad na vec. Najcastejsie cuvam podla zrkadiel, pretoze si mozem kontrolovat lavu aj pravu cast zadku auta ako potrebujem, hlavne v stiesnenych priestoroch. Tretie zrkadlo mam v strede nad celnym sklom. Otacam sa vyslovene len pri dlhsich cuvackach, alebo tam, kde je dost miesta a na par centimetroch do jednej alebo druhej strany az tak nezalezi. Myslis, ze som vo svojich 34 rokoch nejaky "dedek"? Ovsem o Tebe zacinam dost pochybovat, podla zrkadiel nezvyknu cuvat zaciatocnici a casto zeny (priroda im nenadelila dost dobre periferne a priestorove videnie, takze to je v poriadku) a tiez babraci, ktori by tie zrkadla hned odrazili, lebo maju obidve ruky lave alebo skulia do jednej strany...A nove zrkadla su drahe, pravda kamos...?
18. 6. 2007 14:40
Re: falešný a prázdný problém
Klaudie, jestli couváš na zrcátka, rychle to opusť, to je opravdu praxe antoušků. A to i když, jak připouštíš, jde jen o centimetry.
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 14:46
Re: Zusammenfassung...
...aneb shrnutí: Dnes bezvadně naplňuješ rčení "Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo." Takže vše při starém :yes: >:D
18. 6. 2007 15:58
Re: Zusammenfassung...
To, že couváš jak balík neznamená, že mi to budeš přičítat k tíži. Nauč se to a pak piš. Takhle se jen směji >:-[]
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 16:19
Re: Zusammenfassung...
Kamionaci taky couvaj jako ko.ko.ti a uz se tresou, az doma sednou do octavky a budou se moci v klidu otocit, jako normalni slusny lidi, jasne.
Nech si svy antousky pro sebe, to ze couvas celem vzad je tvoje vec, kazdej couva jak umi, jak se mu to libi, jak ma lepsi odhad, to ze couva podle zrcatek neznamena ze je i.di.ot a couva jako 70lety ridic ve 105ce. U VW asi podle zrcatek nejde couvat, tak ses to nenaucil vid. Bud uz radsi zticha prosimte... :-(
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 17:11
Re: Zusammenfassung...
Ano, nezbývá Ti než se opět přihlouple usmívat. Celá diskuze není vůbec o couvání, ale o omezenosti. O omezenosti přijmout odlišný názor a respektovat jej bez urážení jeho původce. Klidně si při parkování nacouvej 1000 metrů, urážet Tě kvůli tomu nebudu (narozdíl od Tebe), ale NESNAŽ SE Z TOHO DĚLAT STANDARD. Pouze ze sebe znovu a znovu děláš omezence. Takže platnost mého tvrzení z předchozího příspěvku je opět potvrzena.
neregistrovaný "anti gti"
27. 6. 2007 13:47
Re: Zusammenfassung...
Když teda couváš z řady a čučíš si přes pravý rameno, jak pak můžeš vědět že se na tebe zleva neřítí třeba rozvášněná vétřieska. A nebo máš vedle sebe tu svoji kotrmelínu která ti musí hlídat druhou stranu, když to tvůj malinký monomozeček nezvládá? ;-)
19. 6. 2007 06:38
Re: Zusammenfassung...
was ist das "antousek"?
25. 6. 2007 18:43
Re: Zusammenfassung...
Je mi 23, mam velky auto, couvam podle zrcatek i pohledem dozadu, ale vic podle zrcatek, max. rychlost co jsem kdy jel byla 255 a tak rychly auto abych to dal na 4 zase nemam, a jinak mas pravdu, volant kdyz jedu po dalnici drzim na 6 az 7 a jsem s tim schopnej odjet i 200 km nejen po dalnici ale i po okreskach... klobouk nenosim a kre**ny s VW a OI nebo O2 nemam rad. a volant si nepodavam :)
25. 6. 2007 18:49
Re: Zusammenfassung...
Jest s podivem, ze vsichni instruktori v autoskole me nutili ucit se couvat podle zrcatek, to je hrozny, jaky to byli proti GTI idi.oti
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 6. 2007 00:35
Re: Zusammenfassung...
GTI, snad se nechces stavet do role nejakeho nadcloveka, ktery bude rozhdovat o tom, jaky zpusob couvani je ten spravny. Klidne si couvej treba s hlavou vystrcenou ze stresniho okna, pokud ti to pomuze. Lidi couvajicich podle zrcatek znam spoustu a sramy na naraznicich opravud nemaji ! PS: Pokud potrebujes couvat 100m, pak patrne nemas orientacni smysl... >:D
neregistrovaný "Vanity_Voice"
18. 6. 2007 18:57
Re: Zusammenfassung...
Ty jsi ženatý?!? A já myslel, že už mě nic nepřekvapí. Nic ve zlém, opravdu, ale podle nadšení, který vkládáš do svých výtvorů, jsem byl téměř přesvědčen, že jsme vrstevníci. To jsi do toho vletěl docela brzo...Jo, ještě něco, proč jsi tak zažranej do VW? Dyť jejich auta jsou tak trochu nudná, nebo ne? Skoro mi přijde, že by jsi byl schopen říci, že Golf je lepší než dejme tomu AM V8 Vantage...
neregistrovaný "Paja"
18. 6. 2007 05:52
Re: Zusammenfassung...
GTI zapomnels napsat, ktere auto bylo nejhorsi, kdyz uz chces psat tak hloupe jako se Ti to posledni rok dari, pak se musis spolehat na to, ze okolo je banda ignorantu, nebo na to, ze periodikum je nedosazitelne pro vsechny krome tebe. Podstatne horsi vysledek mel VW Touran!
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
18. 6. 2007 09:28
Re: Zusammenfassung...
a kdy si pujdes kupovat prvni auto ty Vycvachthubo? >:-[]
neregistrovaný "ITAL 1"
20. 6. 2007 09:50
Re: Zusammenfassung...
Tak si kup starého Wartburga a buď spokojený. Na co jsou asi couvací asistenti případně kamery?
17. 6. 2007 21:06
Re: Zusammenfassung...
Bravo GTI, nezklamal jsi... ;-) Když vyšla zpráva, že Fiat nasazuje motory 1.4T tak jsi diskusi zaplavil tím, že VW má lepší motor 1.4T - OK, no problem. Když teď Fiat představí motor 1.9JTD, na který se žádný motor od VW nechytá, tak co se od tebe nedozvíme: Bravo má malé zadní okno. Demagogie hodná Goebelse. Chápu, že v den, kdy má svátek Adolf, od tebe nemůžeme čekat nic než to cos tady napsal, ale přecejen už je to poněkud trapné ;-) A mimochodem, Cromu v ČR asi fakt nepotkáš, ale celkově je prodávanější než Superb - co s tím, to je jako Superb nepovedená plečka? Já si to nemyslím... Jinak tento motor si v nějaké sportovní variantě Brava dokážu v pohodě představit, že ty ne, je spíš tvůj problém, že...
17. 6. 2007 21:20
Re: Zusammenfassung...
Měl bys přibrzdit. Tohle není diskuze primitivů, co si češou patku na druhou stranu. Croma je prodávaná v Itálii. Jinak se asi oba shodneme, že jsme do ní sice snad všichni dávali velkou naději... leč k zázraku opravdu nedošlo. Tenhle motor (v menším výkonu) nejspíše osedlá Bravo a v tom vyšším výkonu Croma... To je vše, Kubasi. O tom jsem nahoře psal. To okno jsem sdělil, protože, a to doufám uznáš - je to šok. Ostatně, už jsi o nějakém novém stežejním modelu jakéhokoli auta četl nadpis - Katastrofa? Já ne.
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:24
Re: Zusammenfassung...
Já ano. Bylo to tuším o designu GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU 5. generace. >:D
17. 6. 2007 21:32
Re: Zusammenfassung...
Ne ne, to si pleteš. Katastrofa byl test VW Touran na 100.000km >:D >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:35
Re: Zusammenfassung...
No jo, ten taky. To je myslím větší KATASTROFA než horší výhled dozadu. Ostatně i kvůli němu jakožto důsledku dynamických tvarů Brava se lidem auto tak líbí.
neregistrovaný "¨hmm"
22. 6. 2007 10:33
Re: Zusammenfassung...
A to jsi vzal kde ze se lidem libi >:D
17. 6. 2007 21:30
Re: Zusammenfassung...
Základní problém ovšem není to, jestli je Croma propadák nebo není, nebo kam si kdo češeme patku ;-) Neodbíhejme od tématu, kterým dnes je, že Fiat představil špičkový diesel 1.9. Je mi jasné, že tento holý fakt se ti nehodí do propadandy VW, proto stáčíš diskusi jinam... Děláš tady z fiaťáků zaslepené fanatiky (což někteří určitě jsou) a zároveň k článku o novém motoru začneš tahat nějaké zadní okno a Golfa... Každý ať si přebere sám, jestli to má smysl...
17. 6. 2007 21:36
Re: Zusammenfassung...
Co blázníš? Kam co stáčím? Přečetl jsem včera test o výhledu a dnes to napsal pod fiat... nehledej v tom spiknutí zednářsko-velko-buržoažně-latifundální-l… proti Pandám... Fiat představil byturbo v naftě. Motor, který nebude motorovým leadrem Fiatu v jeho modelech. Narozdíl od 1.4 komr/turbo od VW. Jistě, že je to výborný motor. Co s tebou ovšem udělá turboefekt, to zjistíme až ho opravdu pojedeme...
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:37
Re: Zusammenfassung...
byturbo je od slovesa být? >:D
17. 6. 2007 21:44
Re: Zusammenfassung...
Není, spletl jsem se. Koukám, že ses už dostal na úroven těch hlupáků, jimž pocit vítěze na diskuzi přináší odhalení chyby v textu... Kolik ti je? 13? ;-\ :no:
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 6. 2007 21:51
Re: Zusammenfassung...
Klíd, za chyby obvykle nechytám, ale tato bije do očí, že jsem si nemohl pomoci. Je to všude okolo i v nadpisu a nemohl jsem uvěřit, že jsi takový umělec, prófo ;-)
17. 6. 2007 21:45
Re: Zusammenfassung...
OK, už to neřešme... Faktem je, že až se ten motor objeví v reálném provozu, tak teprv můžem řešit, jaký je...
17. 6. 2007 21:52
Re: Zusammenfassung...
:yes:
neregistrovaný "Paja"
18. 6. 2007 05:53
Re: Zusammenfassung...
Nepij! Na (ne)kvalitu tvych prispevku to vliv nema, ale neumis udrzet pravopis!
18. 6. 2007 08:30
Re: Zusammenfassung...
co to? 8-s
neregistrovaný "Paja"
18. 6. 2007 09:07
Re: Zusammenfassung...
Komr/Turbo a Byturbo bily defynytyvne strelbou mymo! >:-[]
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 01:08
Re: Zusammenfassung...
Problem je v tom, ze Kubas ma naprostou pravdu, sam sem byl ucastnikem diskuze o TJetu, vim o cem mluvi, a ted tohle >:D
neregistrovaný "Mike"
18. 6. 2007 05:09
Re: Zusammenfassung...
podle toho, jak se tady vyjadrujes o tech co couvaji na zrcatka bych soudil, ze to diskuze primitivu ci primitiva je :-!
25. 6. 2007 18:54
Re: Zusammenfassung...
A superb se prodava kde prosimte? Jinak troufam si tvrdit, ze tenhle motor neosedlaji jenom tyhle dva modely, a minimalne se v jeho nejvykonejsich variantach a setkame i v lanciich a alfach. Rikam minimalne, protoze je jenom otazkou casu, nez se tenhle motor objevi u jinych znacek
neregistrovaný "Písek"
18. 6. 2007 00:48
Re: Zusammenfassung...
Ono by nebylo od věci podívat se jak v tom samém časopise, v tom samém čísle a dokonce ve stejném článku dopadl technicky spřízněný bratr Golfu, Gé Golfu, Gé jako Guru, tedy model Touran. Že s ním konkurence zametla asi nemá cenu povídat. Ale to by poctiví časopisáři a pánové *** zkušeností, které tady s takovou vervou zastupuješ, museli napsat o koncernu více, než jim velí kalhoty. :no:
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
18. 6. 2007 09:25
Re: stop SPAM GTI
no jasne Gti jasne Ge jako Guru a dalsi zvasty tvych kvalit, buch hlavne ze je z Bravy tak spatne videt, to muselo vycvachthubu gtiho tak potesit, ty proste vzdycky najdes chybu, alespon ten vyhled z auta je nejhorsi, ze jo kdyz uz je to auto hezci, lip zpracovany tak je z nej alespon spatne videt, a to ma vycvachthuba GTI Vanoce. co Gti uz mas alespon pionira? nebo furt sockou? :-! :no: :no:
neregistrovaný "A2"
18. 6. 2007 10:06
Re: stop SPAM GTI
Já vidím,že tu brečíš ty, protože VW už ti na výše uvedené argumenty nestačí, tak sis aspoň pohladil duši výhledem z Brava, to nám ale vadí ze všeho nejmíň ty Guru..
neregistrovaný "HER *"
18. 6. 2007 14:25
Re: stop SPAM GTI
To je parada,posudzovat auto podla vyhladu...To potom znamena,ze supersporty su najhorsie auta na svete,lebo z nich nikam nevidis...
neregistrovaný "Martyr"
18. 6. 2007 20:39
Re: stop SPAM GTI
Bez se vyblit do diskuze VW, chudinko! G.ramotny T.lachajici I.mbecile
anonym
17. 6. 2007 21:29
bi-fiat
ja mam jen obavu aby ty turba nedopadly jak pocet ziletek v holicim strojku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
17. 6. 2007 22:34
tsi
motory 1.4 Tsi nie su spolahlivostou tiez ziadna slava,opytajte sa servisakov vo velkych VW servisoch
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2007 00:09
CROMA
Nato jak nemam rad kombiky, CROMA se mne libi. Sedel jsem v ni jednou jak na miste ridice, tak na miste vpravo vzadu a musim rict, ze tento vuz je velice povedeny. Vyborne se hodi pro stredne duleziteho managera. Tem mene nechme jejich Passaty, tento vuz dycha kvalitou a vybornymi materialy. Motor 1.9 bi turbo vypada papirove vyborne. Motory Fiat byly a jsou kvalitnimi motory, tento se jiste zaradi mezi ne. Rad si ho vyzkousim.
Rozbalit vlákno
3
anonym
22. 6. 2007 10:40
Re: CROMA
Auto pro managera....mozna tak pro 4členou rodinku...v tomto by jezdil tak možná rádobymanager... :-(
neregistrovaný "smudliky budliky"
25. 6. 2007 14:38
Re: CROMA
Nedávno jsi zase středním manažerům doporučoval sonatu... Bože můj, ty musís být nejméně CEO, jinak si to nedovedu vysvětlit... Myslím, že podtext tvých příspěvků je jasný: rýpnout si do VW. Bože, že to někoho ještě baví...
26. 6. 2007 04:33
Re: CROMA
Ne, nedoporucoval, jen jsem napsal, ze znamy si ji koupil, kdyz se chtel odlisit od beznych manageru. Povedlo se mu to. Take jsem napsal, ze jsem se s nim jednou projel a prijemne me jeho vuz prekvapil. Podobne s Cromou, je to velice pohodlny vuz, kvalitne zpracovany. Vyborny pro managery. K cemu jinemu muzeme managerske auto prirovnat, nez k ceskemu beznemu managerskemu etalonu Passatu??? Ano pravdou je, ze na VW se mi libi pouze prevodovka DSG, zbytek je podle me prilis tuctove. Kdyz si do VW rypnu, tak to vetsinou napisu, ze jde o rypnuti.
neregistrovaný "Beaumont"
18. 6. 2007 07:49
Croma live
Měl jsem teď nedávno příležitost se s Cromou trochu projet (ano, předváděčka na Autosalonu, kdo si jí tam všiml? ) ;-)

Motor 1.9 JTDm 110 kW. A byl jsem vážně hodně příjemně překvapený. Čekal jsem tišší chod motoru než TDI PD v Passatu nebo Octavii, ale ten rozdíl je obrovský! Croma se proti koncernovým TDI zdá tichá málem jako Jaguar XJD6! Vyšší posaz za volantem byl celkem příjemný, sportovní geny Croma opravdu nemá, snad kromě šestikvaltu s nečekaně krátkými drahami a trochu vyšší ovládací silou. A na zadních sedadlech je místa mnohem víc než v Octavii, Superb by vyhrál jen o kousíček. A jako už tradičně - špičková sedadla Fiatu (uznávám, to je velmi subjektivní).

Mimochdem (off-topic): proč se mi dobře sedělo ve všech Fiatech, Alfách, většině francouzských aut, ale taky ve všch Audi a Seatech co jsem zažil, zatímco z většiny Škodovek vč. Superbu a několika (ne všech) VW jsem měl pocit, že sedím na tvrdé lavičce v parku?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "beran"
18. 6. 2007 09:39
Re: Croma live
Mimochodem, kolik jsi toho v těch fiatech, alfách, většině francouzskýc aut, audi a seatech naseděl a najezdil? Na rozdíl od Tebe jsme měl předchozí alfu 156 a když jsem porovnal např. cestu k moři (jeden rok Oktávie I a druhý moje 156), tak v tom nebyl absolutně rozdíl. A cesta Lagunou letos (v nejlepší výbavě v kůži) do AUT na hory byla utrpením, takže nevím, o čem mluvíš. Jestli porovnáváš ten posez na Autosalonu, tak Ti můžu říct, že seš vedle. Tvrdší sedadla nemusí znamenat nepohodlná. No, ale na rozdíl od Tebe tak bohaté zkušenosti nemám. V audi jsme jel jako spolujezdec pár kilometrů, fiaty neznám a troufl bych si posoudit ještě tak Mazdu 6 (dost dobře), Mondeo, Val Satis a Fabii. Asi málo na objektivní a všeobjímající soudy......
neregistrovaný "jirka d."
18. 6. 2007 11:48
Re: Croma live
Wow...loni jsem jel taky do Italie k mori, ve 156 sw. Prijemny posezeni, 950 km uplne v pohode. A to nemluvim o bocnim drzeni, kdyz to trochu osolis... Kdyz to srovnam se vcerejskem, kdy jsem vezl kamose v jeho Octavii RS 50 km za Prahu, ehm, jde to vubec srovnat? Nevim...osobne jezdim s tou Alfou a firemnim Getzem a Octavii bych prirovnal spis k tomu Getzi.
neregistrovaný "Beaumont"
18. 6. 2007 12:17
Re: Sedadla
Se dvěma Fiaty, dvěma Peugeoty a jednou Alfou dlouhodobá zkušenost vč. dlouhých cest (byly / jsou v rodině), jinak jsem si vyzkoušel skoro všechno, co tyhle značky za poslední roky vyráběly a vyrábí. Jediná pro mě nepohodlná sedadla mělo z výše zmíněných Stilo (5dv.). Ve Škodovkách a VW pár delších cest (častěji jako spolujezdec vpředu, ale sedadla jsou stejná) a kromě Octavie II a Passatu jsem si stěžoval ve všech. Citroën jen kratší jízdy (max. půl hodiny), Renaulty skoro neznám. Seat a Audi spíš jen staticky, ale jejich sedadla mi vyhovovala – hlavně u Seatu jsem byl příjemně překvapen.

Ale jak už bylo řečeno - je to spolu s designem snad nejsubjektivnější věc u aut.
neregistrovaný "beran"
18. 6. 2007 18:45
Re: Sedadla
To máš pravdu, taky dost záleží na výšce - já mám 190, takže lehce nadstandart. Alfa byla i dost úzká, ale co mě dostalo, bylo jak do její nástupkyně 159 narvali navigaci a to tak, že rozšířili středový panel - sedl jsem si do toho v Brně a vadilo mně to u pravého kolena. Moje zkušenost s Renaulty (služební v rodině) je taková, že sedadla jsou měkká a to i v takových verzích jako je třílitrová Laguna nebo vlajková loď - Val Satis. Na druhou stranu mě pobaví, když si proberu nářky na pohodlí a uvědomím si, jak rodiče jezdili do Jugoslávie (po horších silnicích a menší rychlostí) v pěti v embéčku na střeše se zahrádkou......nebo čtyři lidi v trabantu. A bez klimatizace, posilovačů a já nevím čeho ještě. To musela být síla....
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 12:03
Re: Sedadla
Ono to sezeni je podle me hodne zavisly na tom, na co si zvyklej. Ja se dlouho vozil v mekkejch francouzich, pak sem jel asi 60km ve Fabii a myslel sem ze z ty tvrdy lavice umru, to se fakt nedalo. Od ty doby nakej cas utek, ted jezdim v OII, uplne v pohode, ale kdyz sem si sednul do 405ky, tak sem cumel, co to tam je za vodni sedadla houpavy.
Kdyz je nekdo zvyklej na tvrdsi sedacky, tak mu pak mekky vadi, a naopak, nejde rict jo, tyhle jsou dobry, tyhle spatny, kazdej to muze videt jinak. Tvrdsi sou lepsi kdyz ces sportovat, podrzej te, mekci te hyckaj na delsi houpavy dalnicni ceste. Cim z toho travis vic casu, podle toho vybirej sedacky...nic vic, nic min... ;-)
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 16:27
Re: Sedadla
Ha, ted mi pod oknama zastavila nova tmava Croma...a pak ze nejsou! >:-[]
neregistrovaný "A2"
18. 6. 2007 10:22
Fiat
Pan GTI už se ani nemůže vyjadřovat o technice Fiatu, tak žvaní o nesmyslech. Fiat dodává motory Suzuki, Oplu, Saabu atd., je tvůrcem a průkopníkem systému př.vstř. common rail, takže jeho naftové motory jsou nejmodernější na světě, ostatně i VW je nucen přejít poruchovosti a vysokým nákladům na tento systém..
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "t.it"
18. 6. 2007 12:21
Re: Fiat
Kdyby měla Croma znáček VW, tak by se prodávala skoro tak, jak se prodává Passat, ale Fiat udělal v minulosti dost chyb a výsledek je ten, že lidé touží po VW. Navíc tím nejdokonalejším produktem koncernu VW je PR a většina řidičů
jsou pouze spotřebitelé, kteří posoudí pouze image, vel. kufru, hlučnost a několik dalších základních charakteristik.
Finesy, které oddělují výborná auta od dobrých, pozná a opravdu ocení pouze malá skupina příznivců aut /kteří třeba diskutují na auto.cz apod. ale masa kupců, kteří zajímají automobilky, o tom neví zhola nic a nechají se ovlivnit PR.
neregistrovaný "t.it"
18. 6. 2007 12:23
Re: fiat
Kdyby měla Croma znáček VW, tak by se prodávala skoro tak, jak se prodává Passat, ale Fiat udělal v minulosti dost chyb a výsledek je ten, že lidé touží po VW. Navíc tím nejdokonalejším produktem koncernu VW je PR a většina řidičů
jsou pouze spotřebitelé, kteří posoudí pouze image, vel. kufru, hlučnost a několik dalších základních charakteristik.
Finesy, které oddělují výborná auta od dobrých, pozná a opravdu ocení pouze malá skupina příznivců aut /kteří třeba diskutují na auto.cz apod. ale masa kupců, kteří zajímají automobilky, o tom neví zhola nic a nechají se ovlivnit PR.
18. 6. 2007 13:12
Re: fiat
Tys někde snad ode mně četl, že bych tu tento dvojjediný motor od fiatu kritizoval? ;-\ Tys nečetl, jak nahoře píši o tom, že mohou být rádi u Saabu? ;-\ Ty považuješ za nesmysl to, že má Bravo špatný výhled dozadu? P.S. Pokud se domníváš, že VW přechází na CR z důvodů poruchovosti PD a bezporuchovosti CR, pak o autech a zvláště o motorech nevíš takřka nic, Ádva.
18. 6. 2007 13:45
Re: fiat
Mna by zaujimalo, co ma novy motor spolocne s vyhladom dozadu.... ;-)
18. 6. 2007 13:55
Re: fiat
Nahoře o tom píši.
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 14:17
Re: fiat
Nic, jen si o tom psal, protoze si to cetl poslednim Tipu...jediny spojujici clanek je tam GTI. Zajimava souvislost, ale OK :-)
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 14:14
Re: fiat
To, ze kdyz mas spatny vyhled dozadu, tak motor bude spatnej taky prece, ne? ;-) Ale to sou lidi, ktery neumi couvat podle zrcatek vis...
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 14:34
Re: fiat
Fakt? >:-[] :yes:
neregistrovaný "clayman"
18. 6. 2007 14:52
Re: fiat
...je to talent, milostivá... jak udělat z diskuse o motoru diskusi o šířce zadního okna... :no:
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 15:00
Re: fiat
Já se nedivím, když při parkování vozidla do řady nacouvá 100 metrů, musí to pro něho být zcela zásadní vlastnost vozu... >:D
anonym
18. 6. 2007 15:22
Re: fiat
:-) :yes:
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 6. 2007 17:12
Re: fiat
Tato diskuze se opravdu vydařila >:D
18. 6. 2007 18:52
Re: fiat
Najlepsia tohtorocna.....:yes: >:D
neregistrovaný "A1"
18. 6. 2007 19:04
Re: fiat
Hlavním důvodem jsou právě vysoké náklady na systém PD, právě to čerpadlo. Já to nejsem, kdo by o motorech nic nevěděl, nepíši takové žvásty, že 1.4 T od VW je lepší než od Fiatu, zvlášť když to není pravda.(má o 20kw méně), tak jako ty.
Výhled dozadu je pro mě při nákupu automobilu, ta poslední věc, na kterou bych se ohlížel, to opravdu není nejdůležitější, dávám přednost designu.
Avatar - CtvrtSardel
18. 6. 2007 19:42
Re: fiat
On existuje i T-Jet s 88kW a ten nema navic 20kW, nybrz 2kW namin. A taky o 60 000,- namin...;)
Kazdopadne vykriky, ze VW 1.4T je mnohem lepsi nez FIAT 1.4T, uz jsou opravdu z mody...
neregistrovaný "A2"
19. 6. 2007 06:49
Re: fiat
..vím, nejsu blbý. :-)
neregistrovaný "BMWest"
19. 6. 2007 10:42
Moje troška do mlýna...
za 1) TDI je sazomet, zní jako gdyby něgdo zvracel při vysávání, a je to přímý, vývojově starší, konstrukčně zaostalejší předchůdce JTD.
za 2) Gdyž má něgdo na autě už z továrny štrejchlý pravý zrcátko, nedívím se že tak bazíruje na výhledu zadním oknem.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "A2"
19. 6. 2007 12:51
Re: Moje troška do mlýna...
:yes:
neregistrovaný "anti gti"
27. 6. 2007 14:03
Re: Moje troška do mlýna...
Ono to nebude asi tím že by ho měl z fabriky štrejchlý ale spíš tím že na babetě je jenom jedno a couvat podle něj opravdu nejde
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
22. 6. 2007 16:04
První přímé vstřikování
Otázka pro znalce automobilové techniky:
Víte která automobilka použila přímé vstřikování do sériově vyráběného vozu? ... FIAT - tehdejší model Croma s motorem o objemu 1929 ccm a výkonem 66kW. Koncern Vw to do vozidel začal cpát až od roku 1993. Jak překvapující.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
22. 6. 2007 16:33
První přímé vstřikování
Otázka pro znalce automobilové techniky:
Víte která automobilka použila přímé vstřikování do sériově vyráběného vozu? ... FIAT - tehdejší model Croma s motorem o objemu 1929 ccm a výkonem 66kW. Koncern Vw to do vozidel začal cpát až od roku 1993. Jak překvapující, že?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skoro"
23. 6. 2007 09:02
AUTO RADIO
ahoj potreboval by som vedieť ako sa da vybrať auto rádio z nového brava 2007..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Janik"
23. 6. 2007 23:40
Hm,GTI...
...GTI je zase v praci.Neviem,preco si vsetci myslite,ze GTI je na hlavicku,alebo ze ma sexualnu uchylku na VW(ved je dokonca zenaty,ako sam priznava),alebo ze je nebodaj fanusik.Musim sa ho zastat,len si robi svoju pracu,za ktoru je plateny.Tak majte trochu ucty...poviem to aj svojej myske,ktora chce vzdy sama kliknut pri jeho prispevkoch na Nahlasit administratorovi.
Rozbalit vlákno
0