Je svůj.
Ne vždy s ním lze souhlasit.
V poslední době se mu trochu pomátly elektronky v hlavě.
Ale buďme rádi za to, že tu je, že natáčí videa, že má i jako jeden z mála sebereflexi a rok 2024 byl rokem aErodynamiky a koncem ajrodynamiky... 😆
Přeji hodně úspěchů a zdraví Martinu Vaculíkovi (a celé redakci SM a ACZ) do roku 2025.
A věřím, že opadne prvotní nadšení z BEV a přijde vystřízlivění. Zkušeností ukazují, že BEV mají hromadu problémů společných s ICE, jen jsou hůře řešitelné. A mají hromadu jiných problémů, než měly ICE... zdaleka nejde jen o baterie. Ale i měniče, DCDC, ložiska motorů atd. Vyšší spolehlivost BEV zkrátka byla jen další iluze a zbožné přání hujerů...
traveldrive
2
@rohYpnol
Pripájam sa. Aj keď jeho tvorba nepatrí k mojim obľúbeným.
jam2015
0
Chýbajú mi články ,,Quo Vadis elektromobilita?".Ako keby sa bál/báli koncernov!
buchtij
0
Posez pana řidiče vzadu, kdy má oči za B sloupkem ??
Ne vždy s ním lze souhlasit.
V poslední době se mu trochu pomátly elektronky v hlavě.
Ale buďme rádi za to, že tu je, že natáčí videa, že má i jako jeden z mála sebereflexi a rok 2024 byl rokem aErodynamiky a koncem ajrodynamiky... 😆
Přeji hodně úspěchů a zdraví Martinu Vaculíkovi (a celé redakci SM a ACZ) do roku 2025.
A věřím, že opadne prvotní nadšení z BEV a přijde vystřízlivění. Zkušeností ukazují, že BEV mají hromadu problémů společných s ICE, jen jsou hůře řešitelné. A mají hromadu jiných problémů, než měly ICE... zdaleka nejde jen o baterie. Ale i měniče, DCDC, ložiska motorů atd. Vyšší spolehlivost BEV zkrátka byla jen další iluze a zbožné přání hujerů...
Pripájam sa. Aj keď jeho tvorba nepatrí k mojim obľúbeným.