Testy
Osobne sa mi viac paci touareg tiez so 6valcovym dizlom .. Q7 ma akysi efekt nafuknuteho kombi... kdezto touareg je fakt krasne SUV .... technicke kvality Q7cke samozrejme neberiem... ked si spomeniem este na prvu Q7 tak ufff... voci tejto novej kombikovej vyzera ako offroad... keby ze chciet Q od audi tak u mna Q3 vedie... aj velkostne uplny ideal... ale inak good luck Q7 🫱
@3_diamanty Tak to radsej ako q3 t roc z vypredaja alebo tiguan v lepsej cene, s lepsou vybavou s lepsim priestorom
@ptr078
Z Q od audi za mna Q3... ine znacky samozrejme tam je uz vyber velky... bud novy tigi alebo novy kodiaq sorento ... RAVka ... moznosti je uz dost... auta vsetko paradne.. zalezi len na tom komu sa co najviac od daneho vyrobcu pozdava
Z Q od audi za mna Q3... ine znacky samozrejme tam je uz vyber velky... bud novy tigi alebo novy kodiaq sorento ... RAVka ... moznosti je uz dost... auta vsetko paradne.. zalezi len na tom komu sa co najviac od daneho vyrobcu pozdava
@3_diamanty jenže ten efekt "nafouknutého kombi" z toho dělá jedno z nejpraktičtějších SUV na trhu. V kombinaci s plnotučnou RWD technikou a prémiovým interiérem tomu pak člověk pro rodinné využití promine i nějaké ty neduhy...
Přesně tak. Takhle je to správně. 3.0 TDI. Tady je svět ještě vpořádku.
Nevím kde se vzala ta mantra, že čím větší ráfky, tím je to lepší a hezčí a celkově luxusnější. Není to ani lepší a když se to přežene, tak ani hezčí, protože s těmi obřími ráfky jednak designově neladí vůči nim směšně malé brzdy a druhak nízký profil pneumatiky (obzvlášť na SUV) evokuje tuzingového pošuka.
@Barry Lyndon
Ti tuzingovi posuci tento trend nastolili, prichodom internetu a sociek sa riesi hlavne vizual, to ze tie auta s tymi rozmermi trpia a nefunguju nespoznali, alebo ignorovali.
https😐/www.aaaalu.cz/…y-%C5%A1koda.jpg
Ti tuzingovi posuci tento trend nastolili, prichodom internetu a sociek sa riesi hlavne vizual, to ze tie auta s tymi rozmermi trpia a nefunguju nespoznali, alebo ignorovali.
https😐/www.aaaalu.cz/…y-%C5%A1koda.jpg
je to stary a motoricky podprumer, ale na druhou stranu ten prisernej dvou displayovej infotaiment je snad lepsi nez posledni idrive, sedacky pokud zrovna nevrzou vetraj a jsou pohodlny a umi to mit super podvozek.
Proc me posledni dobou nejak laka GLS...
Proc me posledni dobou nejak laka GLS...
@kesumb s idrive poslednej generácie, bez tlačítok fakt nemám problém. A to som mal obavy.
Ovláda sa mi to lepšie ako dvojitý Audi displej, a navyše v Audi mi chýbajú odkladacie priestory.
Ovláda sa mi to lepšie ako dvojitý Audi displej, a navyše v Audi mi chýbajú odkladacie priestory.
@Lubo
stridam pul roku predface x5, e tron a ix a to ix je za me suverene nejhorsi. Jakej *** delal tu logiku. Co jsou treba jizdni styly posahany nejakejma vzhledama. Co je tech tisic ikonek na hlavni obrazovce ze kterejch sice vyhledavas ale zustavaj kolem i ostatni takze je to bordel na klleckach. Jakej *** nazval neco live vehicle apod. Ten etron ma zas nesmyslny preslapy jako treba to, ze nocni videni je dostupny pouze kdyz si zapnes vsecky asistenty a i s digital metrixama to neumi vyblikat chodce. Plus jakej *** dal nastaveni rekuperacniho brzdeni do kolonky nabijeni. Jako s tou x5 mam mnohem vic km, ale to byl temer (az na zbastleniny plynouci z puvodniho idrivu do toho apple vzhledu..) dokonalej system..
stridam pul roku predface x5, e tron a ix a to ix je za me suverene nejhorsi. Jakej *** delal tu logiku. Co jsou treba jizdni styly posahany nejakejma vzhledama. Co je tech tisic ikonek na hlavni obrazovce ze kterejch sice vyhledavas ale zustavaj kolem i ostatni takze je to bordel na klleckach. Jakej *** nazval neco live vehicle apod. Ten etron ma zas nesmyslny preslapy jako treba to, ze nocni videni je dostupny pouze kdyz si zapnes vsecky asistenty a i s digital metrixama to neumi vyblikat chodce. Plus jakej *** dal nastaveni rekuperacniho brzdeni do kolonky nabijeni. Jako s tou x5 mam mnohem vic km, ale to byl temer (az na zbastleniny plynouci z puvodniho idrivu do toho apple vzhledu..) dokonalej system..
@kesumb nie som si istý či má ix poslednú verziu systému 8.5, alebo 8.0.
S 8.5 som úplne v pohode.
Predface X5 nič nechýbalo, ale prechod na iDrive 8.5 úplne bezproblémový u mňa aj u iných ľudí čo poznám.
S 8.5 som úplne v pohode.
Predface X5 nič nechýbalo, ale prechod na iDrive 8.5 úplne bezproblémový u mňa aj u iných ľudí čo poznám.
@kesumb
Protoze si ho koupil Tary a je to nejvic nejlepsi auto.
Spolu Gelendewagenem samozrejme.
A proto ze ma zamerovac.
Jinak me uz nic nenapada.
😀
Protoze si ho koupil Tary a je to nejvic nejlepsi auto.
Spolu Gelendewagenem samozrejme.
A proto ze ma zamerovac.
Jinak me uz nic nenapada.
😀
@DonVito
kdo je tary?
hele narovinu ev mam rad, ale gls stoji o minimalne milion min nez eqs, utahne velkej vlek a da se s tim jet s rakvi na hory. V patek mam vezt 200km daleko 3t nakladac, pak dalsich 300km s trinapravovym vlekem a zas 200km. To je proste totalne nerealny s elektrem. A je to nerealny se skvarkem tdi, ale auta jako gls smysl
maj. Ne jako mamacar ale za rangeroverama se bezne tahaj auta z italie a na to je to tezko nahraditelny...
kdo je tary?
hele narovinu ev mam rad, ale gls stoji o minimalne milion min nez eqs, utahne velkej vlek a da se s tim jet s rakvi na hory. V patek mam vezt 200km daleko 3t nakladac, pak dalsich 300km s trinapravovym vlekem a zas 200km. To je proste totalne nerealny s elektrem. A je to nerealny se skvarkem tdi, ale auta jako gls smysl
maj. Ne jako mamacar ale za rangeroverama se bezne tahaj auta z italie a na to je to tezko nahraditelny...
Kofort tychto SUV ma zatial ani raz prijemne neprekvapil. X5 na 22 palcoch tie zdrncá (len obcas, o to otravnejsie), dobry pocit som mal z Tuaregu 2gen kde boli 18ky.
Lepsi komfort ponukne napr Golf/O4 na 205/60 R16 ...
Lepsi komfort ponukne napr Golf/O4 na 205/60 R16 ...
@lamal s novou X5 LCI na R22 som teraz jazdil 1600 km diaľnice a okresky a komfort veľmi fajn. Podvozok nebol vzduchový.
Inak jazdím na X7 so vzduchom, a je to o čosi lepšie, ale podvozkovo by som X5 nič nevyčítal.
Inak jazdím na X7 so vzduchom, a je to o čosi lepšie, ale podvozkovo by som X5 nič nevyčítal.
Diesel je vždycky správně!
Hlavního neduhu se těžko zbavil, otravného zvuku naftového motoru. Je to stejný motor jako v Q8.
Jistě. Protože vyrobit BEV auto navíc je více ekologické než těch pár gramů CO2, co se ušetří tím BEV vůči ICE, že ...
Jo, takže ono je ekonomické jezdit "zadarmo" a za tu možnost jezdit "zadarmo" vysolit 1M ... 🤣🤣🤣
Ano, tak jednoduché to je... asi tě to nenapadlo, viď?
😉
A potom az si poridi EV bez ohledu na solary.
Co ty na to?
Ted se ti asi zavari hlava.
Ze jsem hlupak a demagog muzes dnes vynechat.
😀
Reaguji jen na to, co jsi napsal. O to tu jde.
Poukazujš na to, že Elroqem můžeš jezdit "zadarmo" a je to super. A já ti říkám, že jestli to "zadarmo" znamená 1,0M pořizovací ceny, tak to tvoje označení ZADARMO je zcela nesmyslným tvrzením.