Ekonomika
@šofér Ono by jen stacilo mene agresivity a zkusit si tu vetu precist jeste jednou, a pomalu 😉
@DonVito " Nejprodávanějším vozem prémiové značky (tedy pokud se za ni nepovažuje Tesla) bylo v Česku loni Volvo XC90, následované Volvem XC60."
Tusim to nejsou ryze elektricka auta... jestli nahodou tam nehraje i cena a design, jelikoz je povazuji za hezka auta.
Volvu to preji, mel jsem petivalcovou V60 a naprosta spokojenost.
Tusim to nejsou ryze elektricka auta... jestli nahodou tam nehraje i cena a design, jelikoz je povazuji za hezka auta.
Volvu to preji, mel jsem petivalcovou V60 a naprosta spokojenost.
@Fiho - Ne, není, že ty ses nezamyslel. Výkon? Komfort? Výbava? Opravdu? Tak pak se podívej na čínský automobilky, co mají lepší výbavu, větší komfort a větší výkon než D3 a tvrď mi, jak jsou premiové. Tvůj argument ad absurdum znamená, že Škoda Superb v 2.0TSI Laurin Klement je prémie, protože bude komfortnější, lépe vybavené a mít lepší výkon než Audi A5 v základním dieselu a výbavě. O tom, že pravdu máme my svědčí to, že ikdyž bude ve všech tebou uvedených parametrech premiovější Superb, cenově bude možná stále dražší nová A5.... Nikdo o plně vybaveném 280 konovém Superbu neřekne, že je prémie, ale o A5 v základu všichni. To je svět, vítej.
Nebo máš pocit, že když Mazda udělá kvalitní interiér a dá do auta 6válec, že je to najednou prémiová značka?
Nebo máš pocit, že když Mazda udělá kvalitní interiér a dá do auta 6válec, že je to najednou prémiová značka?
Volvo nie je premiova znacka ani nikdy nebola... je to subpremia spolu s alfou ci hondou a pod...
@šofér V té větě se jasně píše, že EX30 je nejprodávanější mezi prémiovkami, a celkově (tedy včetně neprémiovek, jako jsou Tesla, nebo Škoda) je čtvrté. Nechápu, čemu nerozumíte.
@TiaS1 Trochu jste mimo, ja tvrdim, ze premie je Mercedes, BMW, Audi a Porsche a vy se mnou nesouhlasite ale zaroven davate argumenty, ktere to me tvrzeni podporuji. Jeste bych zminil to nejdulezitejsi co charakterizuje premii a to je tradice a lety overena zkusenost, coz nesplnuji urcite cinske automobilky
@Fiho33
Tak jak pise fOE, jeden model nedělá automobilku premiovou a naopak. Třeba k S klasse je u lexusu LS, ale jeden model opravdu prémii nedělá. Je to obecne koncept "přidané " hodnoty za více peněz. At už je to více komfortu, lepsi materiály, lepsi technika, prostě obecne tohle. Prémii dle meho dela součet toho všeho, te přidané hodnoty.
Tak jak pise fOE, jeden model nedělá automobilku premiovou a naopak. Třeba k S klasse je u lexusu LS, ale jeden model opravdu prémii nedělá. Je to obecne koncept "přidané " hodnoty za více peněz. At už je to více komfortu, lepsi materiály, lepsi technika, prostě obecne tohle. Prémii dle meho dela součet toho všeho, te přidané hodnoty.
@šofér
U Tesly to není jednoznačné, ale dle meho spis není. Techniku by na to měla, ale materiály, kvalita zpracování a odhlučnění ji řadí do mainstreamu.
U Tesly to není jednoznačné, ale dle meho spis není. Techniku by na to měla, ale materiály, kvalita zpracování a odhlučnění ji řadí do mainstreamu.
@3_diamanty
Honda je uplnebobycejnej mainstream stejne jako vw, toyota atd. Možná jsi myslel mazdu, která interiéry umí hodne kvalitni, tam by se dalo i říct, že máš něco navíc
Honda je uplnebobycejnej mainstream stejne jako vw, toyota atd. Možná jsi myslel mazdu, která interiéry umí hodne kvalitni, tam by se dalo i říct, že máš něco navíc
@TiaS1 Premiovost je samozrejme cena, ale i vykon, vybava, komfort. Volvo i Lexus konci na urovni BMW 5 nebo X3, Ecka u Mercedesu nebo GLE. Pokud vsak srovnas napr. RX od Lexusu tak se ani nahodou nemuze rovnat X5 nebo GLE a to nemluvim o X6 nebo X7 nebo o GLS a GLE coupe, ktere jsou o tridu vys nez Volvo a Lexus. Samozrejme mezi ty tri nemce patri i Porsche, ktere je z nich asi nejvys
@fOE Přesně tak. Pokud se opravdu zamyslíš nad tím, co definuje prémii, je to cena. A Volvo i Lexus mají prémiovou cenu. Technika už dávno není rozhodující, pokud někdy byla. To by prémie bylo cokoliv, protože kdejaký čínský produkt dnes v elektromobilitě překonává D3 i Porsche prakticky ve všem.
@šofér -teig, tango- takže Tesla není v EE prémie, ano? A co tedy, když je technologicky nejlepší???
@Fiho33 definuj mi premii. Ono to totiz neni jen o technice, resp. to o ni neni vubec, ale o tom umet presvedcit zakaznika, ze premie jses a to tak, ze je zakaznik za tebe ochoten utratit premiove penize. Pokud mi dokazes, ze za Lexus ani Volvo premiove penize zakaznici neplati, dam ti rad za pravdu.
Za sebe napisu, ze to jde model od modelu. U kazde znacky, i u D3, najdu model ktery bych premii neoznacil, a stejne tak u Volva nebo Lexusu najdu model, ktery premiovy je. Jaky je pomer tech modelu u te ktere znacky by bylo na dlouhou debatu nekde u piva 😊
Za sebe napisu, ze to jde model od modelu. U kazde znacky, i u D3, najdu model ktery bych premii neoznacil, a stejne tak u Volva nebo Lexusu najdu model, ktery premiovy je. Jaky je pomer tech modelu u te ktere znacky by bylo na dlouhou debatu nekde u piva 😊
Pri vsi ucte neni Volvo ani Lexus premie. I kdyz ta prvni trojka dela vse pro to, aby o ten pojem taky prisla. V nizsich modelech jsou ty znacky srovnatelne: GLA, dvojkova rada, ale S klasse, GLS, 7er, X5 a vyse nebo A8 a Q8 ekvivalent u Volva nebo Lexusu nemaji, takze jsou to asi kvalitni a fajn auta, ale nejsou to premiove znacky
Vzdyt jede jen 180.
A uz nema ani diesel!
Navic vsadilo na elektromobilitu.
Mam hledat kdo vsechno predvidal problemy Volva nebo se prihlasite sami?
Nasel jsem😒br /> Ve střední Evropě my všichni naftou odkojení a milovníci zrychlení a výkonu půjdeme od Volva pryč a je to škoda ..dokonce i Volvisti budou přecházet ke konkurenci Audi, BMW, Mercedes kde ještě naftový motory pár let budou. Od Volva předčasnej a špatnej krok co je bude stát zbytečně moc prodejů :no😒br />https😐/www.auto.cz/diskuse/92909/1#…