Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
mame vic penez a tak kupuje novy anebo starsi koupeny jako novy tady v cesku, takze se jich tolik netaha od turku z nemecka
.
to je ta fyjalova drahota
fyjalo octup !
.
to je ta fyjalova drahota
fyjalo octup !
@topten Vyprodané dovolené a ucpané hory. Fyjalo, neumíš ani zajistit dost dovolených a více cest na hory. A to zdravotnictví, máme nejlepší index, ale ten náskok je malý. A hlavně žádné prachy na zbraně, to aby tu mohl šaškovat národ, co dává na válku polovinu.
@KANKUNEN
jj,
za komousu slo do armady neco pres 6%HDP (tehdy ND (narodni duchod)), coz by dnes bylo cca 500mld, tedy 3x tolik nez ted
a vzalo by se to z duchodu, takze misto 750mld na duchody by slo 400
tedy polovicni duchody
spousta duchodcu to tak evidentne chce
jj,
za komousu slo do armady neco pres 6%HDP (tehdy ND (narodni duchod)), coz by dnes bylo cca 500mld, tedy 3x tolik nez ted
a vzalo by se to z duchodu, takze misto 750mld na duchody by slo 400
tedy polovicni duchody
spousta duchodcu to tak evidentne chce
@topten I tak asi třetina Čechů vidí svou lepší budoucnost jako stát se Běloruskem 2. Tam není Green Deal. Pozor, mi GD jako takový taky leze na nervy.
@Tycoon
sou, ale aspon o necem to kazdopadne vypovida
navic za komousu byla armada nekolikrat vetsi nez armada dnes, takze relativne stala mnohem vic
.
ke konci komousu slouzilo v CSLA cca 200tis vojaku
z toho 70tis profi, zbytek zakladaci
gumaci brali plat, zakladaci zold
gumaci jakozto silova slozka, o kterou se komousi opirali, brali v prumeru vic nez byl prumernej plat v zemi
provoz kasaren, ktery byly snad v kazdym okresnim meste, prisel taky na nejaky penize
to samy nakup, provoz a udrzba techniky, ktery bylo mnohem vic nez dnes
.
vubec bych se nedivil, ze armada stala vzhledem k vykonnosti ekonomiky jeste mnohem vic nez trojnasobek proti dnesku
sou, ale aspon o necem to kazdopadne vypovida
navic za komousu byla armada nekolikrat vetsi nez armada dnes, takze relativne stala mnohem vic
.
ke konci komousu slouzilo v CSLA cca 200tis vojaku
z toho 70tis profi, zbytek zakladaci
gumaci brali plat, zakladaci zold
gumaci jakozto silova slozka, o kterou se komousi opirali, brali v prumeru vic nez byl prumernej plat v zemi
provoz kasaren, ktery byly snad v kazdym okresnim meste, prisel taky na nejaky penize
to samy nakup, provoz a udrzba techniky, ktery bylo mnohem vic nez dnes
.
vubec bych se nedivil, ze armada stala vzhledem k vykonnosti ekonomiky jeste mnohem vic nez trojnasobek proti dnesku
Nesmysl. Pro většinu lidí, kteří mají rádi auta bzucak rozhodne není vysněné auto.
Souhlasím, že s vyšším i platy prodej starších vozů (reknemez 10 a viceletych) pokles e. Je otázkou o kolik, neboť některá novější auta již ani nenabidnou některé vlastnosti co ta starší.
vetsine lidi je uplne jedno co ma pod kapotou
jinak by tady nejezdilo tolik smradlavejch a rachoticich chrochtu
kadlekadle
Většině lidí to jedno není, jen prostě jezdí tim na co mají. Osobně mě ten litrovy 3hrnek mě pěkně štve....ale je to nejekonomictejsi varianta (služebnák)
Zda je to většině lidí jedno, to je otázka.
Mne třeba to zas tak jedno není, preferuji více válec (takže vzhledem k nákladů mám v reálu 4 válce 2,0 a 3 válec bych fakt nechtěl).
A mám jak Vznětový tak i zážehový. To ze někdo jezdí autem se Vznětový motorem, tak mu to může i vycházet. Já jezdím většinou další trasy a poučky po městě autem téměř nejezdím.
@rezna
Jo jo darovanému koní na zuby nehled :) . V nafasovanem sluzebaku bych ten 3 hrnek taky pretrpel, soukromé bych jej však neporidil.