Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 911 Carrera S přijíždí po modernizaci. Puristé ostrouhají

29 komentářů

Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
Auto, které je snad nejvíc autem na celém světě je již bez manuálu.
....nojo, hold je to tak, jak to je

Za sebe musím říct, že tohle je pro mě opravdu hodně smutná zpráva.
traveldrive
@Tomáš Hromádka

Máš Porsche? Alebo ho máš v pláne?
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@traveldrive Nemám Porsche, nemám ho v plánu.
Avatar - HEMI
HEMI
@Tomáš Hromádka
Porsche 911 gen. 922.2 s manuálom tu je v 2025 a bude naďalej s tým rozdielom, že v Porsche umne vyčlenili manuál do viac "puristickej" 911, a to osobitného modelu 911 T, ktorý sa snažia prakticky aj marketingovo viac odlíšiť od pôvodného "obyčajného" manuálu takto:
- Carrera T bude dostupná výhradne so 6 stupňovým manuálom (drevená hlavica á la Carrera GT, či historické modely), 290kw (394k) a 450Nm, top speed 295 km/h (Coupe);
- brzdy s priemerom 350mm (all around), vpredu 6 piestikové;
- s odľahčenými škrupinovými sedačkami (Sportschalensitze) bude váha 1478kg (Coupe);
- štandardne bude SportChrono + TrackPrecision Appka, športový výfukový systém, AutoBlip;
- menej odlučnenia;
- štandardne natáčanie zadnej náprávy + strmší pomer riadenia;
- špeciálna geometria/naladenie zadnej nápravy pre Carrera T + upravené aj predné stabilizátory;
- štandardne PASM -10mm;
- pneu vpredu 245/35 ZR20 a vzadu 305/30 ZR21;
- plus dizajnové odlíšenie a mierne aero prvky.
TiaS1
@HEMI
To se všeobecně ví, a pokud to Mr. Hromádka nevěděl, tak zřejmě není cílovka. Těch možností manuálu je u 911 nakonec víc....
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@TiaS1 jasně že to není cílovka. Ta by měla být hlavně u GT3 RS pokud jde o manuál když se budeme bavit objektivně. Za svůj osobní názor a smutek se jinak moc omlouvám. S pozdravem Mr. Hromádka
TiaS1
@Tomáš Hromádka

Zajímavé, to je jako bych si na ženském foru stěžoval na vložky. Sice jsem je nikdy nepoužil, ani nejsem cílovka, ale cítím smutek. Ale co, lidi mají čas na různé věci.
Pavel Fiala
@Tomáš Hromádka mám 992.1, je to můj splněnej sen, jezdim s ní každen den. Zkusil jsem manuál i automat, podle mě je manuál přežitek, kdy si každej nezkušenej s těmito spotovními auty myslí, že řídí jako závodní pilot. To auto mám 5 let, strašně mě baví a pořád se učím. Za mě je lepší držet volant oběma rukama a řadit pádly, neni čas si hrát s klackem, auto je fakt hbitý a rychlý, prostě téměř vždy lepší, než jeho řidič. Navíc je pro mě řazení vopruz ve městě. Je to fakt absolutní hračka a přeju jí všem nadšencům… jednou to třeba taky klapne 👍.
ericn
Tak už i Porsche blbne. Za ty nekřesťanské peníze nedostaneš ani manuál. Myslím, že ten kdo na to má, by si klidně těch pár desítek tisíc i připlatil...
traveldrive
@ericn

Zrejme to berú tak, že automat je pridaná hodnota. A keď už musia kvôli malosériovej výrobe pýtať vysoké ceny, tak tam narvú aspoň viac koní, automat a vlastne čo sa dá.
Mne už tie výkony motorov prídu silne prehnané, však už by som sa bál dávať to do rúk bežným vodičom, zišiel by sa tréning ako na superšport. Alebo ho už v Porsche robia?
Avatar - HEMI
HEMI
@ericn
Porsche na to ide rozumne a pozná svojich zákazníkov, preto aj 911 gen 922.2 s manulálom tu je a bude, ale v driver-focused verzi Carrera T. Viď môj príspevok vyššie.
ericn
@HEMI Mám raději, když je na výběr a zákazník se rozhodne sám... Čím víc na výběr, tím líp...
Avatar - honzaHK
honzaHK
@ericn
No právě, že zákazníci, co na to mají a koupí porsche, tak většinou PDK. Na porsche fórech jsou diskuze majitelů MT, kteří přešli na PDK a nemohou si to vynachválit. Tady je to samej zákazník, co by chtěl porsche MT, ale nekoupí si to. Přesně takhle funguje trh.
ericn
@honzaHK nejsem cílovka, ten kdo si 911 koupí, ať si to rozhodne sám :-)
Avatar - honzaHK
honzaHK
@ericn
Děkujeme za tvůj zcela nepodstatný názor.
ericn
@honzaHK Nic hloupějšího tě nenapadlo? 😉 Stačilo mlčet…
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Koupil by jsem si do auta co má 500 koní a je nacpané moderní technikou manuál? Nikoliv, lezlo by mi na nervy, že řadím rukou 10x pomaleji než Aisin dieslové dodávce a ten mačo v Tesle mi ujel kvůli toho přeřazení ručně. Co bych ale vyžadoval, aby po cvaknutí pádlem auto přeřadilo za co nejkratší čas. Prostě mi už zní v uších lépe přeřazení WRC nebo MB AMG, BMW M než to hnnnn, pauza, hnnnn. Asi jsem špatně zarostl do doby minulé a uznávám progres automatů
Avatar - speedfred
speedfred
@KANKUNEN
Progres automatov je nepopierateľný ale nejaký mačo v Tesle mi je u …ele.
Mám 400/500 koňové autá a s manuálom a zatiaľ ma baví radiť a počúvať to cvaknutie keď sa zaradí rýchlosť.
Na daily a časy na okruhu je samozrejme automat lepší.
Avatar - kari.laz
kari.laz
@KANKUNEN To není problém Porsche, ale tvůj, že řadíš pomalueji neš asisn v dieselové dodávce. A přemýšlel jsi nad tím, že "tupá" rychlost není vše? Že existují i jiná měřítka zábavy? Někoho ten pocit "připravenosti" kdy pracuje se třemi pedály a chirurgicky přesným manuálem baví a je mu jedno, že při tom bude o 0,3s pomalejší.
Jinak Porsche má automat skvělý, o tom se nedá přít.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@kari.laz přesně tak, tady jde o požitek a ne o nesmyslný ego jestli někomu ujedu. Možnost různých rychlostí řazení, podřázování, meziplyny, rozjezdy. Vnímání auta při řízení s manuálem je naprosto odlišná jízda a maximální propojení s autem pokud to kapacita řidiče umožňuje, respektive kapacita pro vnímání chování auta (ne kapacita pro co nejlepší čas) A pokud jsem pomalej a manuál v supersportu nezvládám, jdu do automatu, to je přece jasný - a třeba také ne.

A vůbec nic proti tomu, kdo i přes supermanovské vjemy vozu a dovednosti s ním si zvolí automat. Sekvence je taky pořádná pecka.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@KANKUNEN Kakunen, dnes jsou lidé líní a tak se kupují SUV a automaty.
Jednoduché je šlapat jen na plyn. Um vyžaduje řazení a práce se spojkou.
Avatar - honzaHK
honzaHK
@Pepa_007
Tak jednou se tady pláče, že lidi nemají možnost volby a nemohou si koupit auta, která chtějí. A když si svobodně chtějí koupit SUV v automatu, třeba i proto, že jsou líní, tak je to taky špatně. A třeba jsou líní, protože jezdí do práce, kde jsou naopak aktivní a produktivní. A třeba si v autě mohou odpočinout, aby se potom mohli věnovat rodině. A nechtějí při odpočívání cestou do práce a z práce kvedlat pákou a šlapat nohama. A třeba je dnes provoz ve špičkách takový, že řazení a práce se spojkou je otrava a šlapat na plyn je pohoda. A o tom si rozhoduje sám zákazník, to je přece místní mantra po staletí.
Avatar - pradeda777
pradeda777
@honzaHK ...ano, a o tom to je. Lidi k.u.r.w.a zlenivěli....celkově....😫
Avatar - honzaHK
honzaHK
@pradeda
Nemyslím si. Že si lidí více vozí zadky v AT SUV přece nemusí implikovat lenost.
Avatar - m.z.
m.z.
@KANKUNEN automat do sportovní káry ani omylem
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Puristé ostrouhají????
Nechápu.
Neměl by tam být puritán?
Man Ký
@Pepa_007 panejo pepo, ty to nehraješ. ty seš fakt tak hloupatej:)
Avatar - honzaHK
honzaHK
@Man Ký
On pepa je totiž takovej náš neustálej protestant...
Man Ký
@honzaHK hlavně, že ne Amiš:)