Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ericn
Tak už i Porsche blbne. Za ty nekřesťanské peníze nedostaneš ani manuál. Myslím, že ten kdo na to má, by si klidně těch pár desítek tisíc i připlatil...
@ericn
Zrejme to berú tak, že automat je pridaná hodnota. A keď už musia kvôli malosériovej výrobe pýtať vysoké ceny, tak tam narvú aspoň viac koní, automat a vlastne čo sa dá.
Mne už tie výkony motorov prídu silne prehnané, však už by som sa bál dávať to do rúk bežným vodičom, zišiel by sa tréning ako na superšport. Alebo ho už v Porsche robia?
Zrejme to berú tak, že automat je pridaná hodnota. A keď už musia kvôli malosériovej výrobe pýtať vysoké ceny, tak tam narvú aspoň viac koní, automat a vlastne čo sa dá.
Mne už tie výkony motorov prídu silne prehnané, však už by som sa bál dávať to do rúk bežným vodičom, zišiel by sa tréning ako na superšport. Alebo ho už v Porsche robia?
@ericn
Porsche na to ide rozumne a pozná svojich zákazníkov, preto aj 911 gen 922.2 s manulálom tu je a bude, ale v driver-focused verzi Carrera T. Viď môj príspevok vyššie.
Porsche na to ide rozumne a pozná svojich zákazníkov, preto aj 911 gen 922.2 s manulálom tu je a bude, ale v driver-focused verzi Carrera T. Viď môj príspevok vyššie.
@HEMI Mám raději, když je na výběr a zákazník se rozhodne sám... Čím víc na výběr, tím líp...
@ericn
No právě, že zákazníci, co na to mají a koupí porsche, tak většinou PDK. Na porsche fórech jsou diskuze majitelů MT, kteří přešli na PDK a nemohou si to vynachválit. Tady je to samej zákazník, co by chtěl porsche MT, ale nekoupí si to. Přesně takhle funguje trh.
No právě, že zákazníci, co na to mají a koupí porsche, tak většinou PDK. Na porsche fórech jsou diskuze majitelů MT, kteří přešli na PDK a nemohou si to vynachválit. Tady je to samej zákazník, co by chtěl porsche MT, ale nekoupí si to. Přesně takhle funguje trh.
KANKUNEN
Koupil by jsem si do auta co má 500 koní a je nacpané moderní technikou manuál? Nikoliv, lezlo by mi na nervy, že řadím rukou 10x pomaleji než Aisin dieslové dodávce a ten mačo v Tesle mi ujel kvůli toho přeřazení ručně. Co bych ale vyžadoval, aby po cvaknutí pádlem auto přeřadilo za co nejkratší čas. Prostě mi už zní v uších lépe přeřazení WRC nebo MB AMG, BMW M než to hnnnn, pauza, hnnnn. Asi jsem špatně zarostl do doby minulé a uznávám progres automatů
@KANKUNEN
Progres automatov je nepopierateľný ale nejaký mačo v Tesle mi je u …ele.
Mám 400/500 koňové autá a s manuálom a zatiaľ ma baví radiť a počúvať to cvaknutie keď sa zaradí rýchlosť.
Na daily a časy na okruhu je samozrejme automat lepší.
Progres automatov je nepopierateľný ale nejaký mačo v Tesle mi je u …ele.
Mám 400/500 koňové autá a s manuálom a zatiaľ ma baví radiť a počúvať to cvaknutie keď sa zaradí rýchlosť.
Na daily a časy na okruhu je samozrejme automat lepší.
@KANKUNEN To není problém Porsche, ale tvůj, že řadíš pomalueji neš asisn v dieselové dodávce. A přemýšlel jsi nad tím, že "tupá" rychlost není vše? Že existují i jiná měřítka zábavy? Někoho ten pocit "připravenosti" kdy pracuje se třemi pedály a chirurgicky přesným manuálem baví a je mu jedno, že při tom bude o 0,3s pomalejší.
Jinak Porsche má automat skvělý, o tom se nedá přít.
Jinak Porsche má automat skvělý, o tom se nedá přít.
@kari.laz přesně tak, tady jde o požitek a ne o nesmyslný ego jestli někomu ujedu. Možnost různých rychlostí řazení, podřázování, meziplyny, rozjezdy. Vnímání auta při řízení s manuálem je naprosto odlišná jízda a maximální propojení s autem pokud to kapacita řidiče umožňuje, respektive kapacita pro vnímání chování auta (ne kapacita pro co nejlepší čas) A pokud jsem pomalej a manuál v supersportu nezvládám, jdu do automatu, to je přece jasný - a třeba také ne.
A vůbec nic proti tomu, kdo i přes supermanovské vjemy vozu a dovednosti s ním si zvolí automat. Sekvence je taky pořádná pecka.
A vůbec nic proti tomu, kdo i přes supermanovské vjemy vozu a dovednosti s ním si zvolí automat. Sekvence je taky pořádná pecka.
@KANKUNEN Kakunen, dnes jsou lidé líní a tak se kupují SUV a automaty.
Jednoduché je šlapat jen na plyn. Um vyžaduje řazení a práce se spojkou.
Jednoduché je šlapat jen na plyn. Um vyžaduje řazení a práce se spojkou.
@Pepa_007
Tak jednou se tady pláče, že lidi nemají možnost volby a nemohou si koupit auta, která chtějí. A když si svobodně chtějí koupit SUV v automatu, třeba i proto, že jsou líní, tak je to taky špatně. A třeba jsou líní, protože jezdí do práce, kde jsou naopak aktivní a produktivní. A třeba si v autě mohou odpočinout, aby se potom mohli věnovat rodině. A nechtějí při odpočívání cestou do práce a z práce kvedlat pákou a šlapat nohama. A třeba je dnes provoz ve špičkách takový, že řazení a práce se spojkou je otrava a šlapat na plyn je pohoda. A o tom si rozhoduje sám zákazník, to je přece místní mantra po staletí.
Tak jednou se tady pláče, že lidi nemají možnost volby a nemohou si koupit auta, která chtějí. A když si svobodně chtějí koupit SUV v automatu, třeba i proto, že jsou líní, tak je to taky špatně. A třeba jsou líní, protože jezdí do práce, kde jsou naopak aktivní a produktivní. A třeba si v autě mohou odpočinout, aby se potom mohli věnovat rodině. A nechtějí při odpočívání cestou do práce a z práce kvedlat pákou a šlapat nohama. A třeba je dnes provoz ve špičkách takový, že řazení a práce se spojkou je otrava a šlapat na plyn je pohoda. A o tom si rozhoduje sám zákazník, to je přece místní mantra po staletí.
Pepa_007
Puristé ostrouhají????
Nechápu.
Neměl by tam být puritán?
Nechápu.
Neměl by tam být puritán?
....nojo, hold je to tak, jak to je
Za sebe musím říct, že tohle je pro mě opravdu hodně smutná zpráva.
Máš Porsche? Alebo ho máš v pláne?
Porsche 911 gen. 922.2 s manuálom tu je v 2025 a bude naďalej s tým rozdielom, že v Porsche umne vyčlenili manuál do viac "puristickej" 911, a to osobitného modelu 911 T, ktorý sa snažia prakticky aj marketingovo viac odlíšiť od pôvodného "obyčajného" manuálu takto:
- Carrera T bude dostupná výhradne so 6 stupňovým manuálom (drevená hlavica á la Carrera GT, či historické modely), 290kw (394k) a 450Nm, top speed 295 km/h (Coupe);
- brzdy s priemerom 350mm (all around), vpredu 6 piestikové;
- s odľahčenými škrupinovými sedačkami (Sportschalensitze) bude váha 1478kg (Coupe);
- štandardne bude SportChrono + TrackPrecision Appka, športový výfukový systém, AutoBlip;
- menej odlučnenia;
- štandardne natáčanie zadnej náprávy + strmší pomer riadenia;
- špeciálna geometria/naladenie zadnej nápravy pre Carrera T + upravené aj predné stabilizátory;
- štandardne PASM -10mm;
- pneu vpredu 245/35 ZR20 a vzadu 305/30 ZR21;
- plus dizajnové odlíšenie a mierne aero prvky.
To se všeobecně ví, a pokud to Mr. Hromádka nevěděl, tak zřejmě není cílovka. Těch možností manuálu je u 911 nakonec víc....
Zajímavé, to je jako bych si na ženském foru stěžoval na vložky. Sice jsem je nikdy nepoužil, ani nejsem cílovka, ale cítím smutek. Ale co, lidi mají čas na různé věci.