Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTesla Model Y po faceliftu je tady! Juniper se inspiroval i cybertruckem
94 komentářů
Nebo Nebo
Teď to vypadá jako někaký robot na kolečkách...
Ale předek se za mě povedl, a to Teslu (a celkově EV) nemusím. Ze zadu teda nic moc, vždy, když jsem viděl zadní stranu Tesly, hned mi to došlo, že je to Tesla... Tady to vypadá hůř, a nejprve by mě napadlo, že je to nějaká random čína.
Ale předek se za mě povedl, a to Teslu (a celkově EV) nemusím. Ze zadu teda nic moc, vždy, když jsem viděl zadní stranu Tesly, hned mi to došlo, že je to Tesla... Tady to vypadá hůř, a nejprve by mě napadlo, že je to nějaká random čína.
@Nebo Nebo
Za mě z auta zmizely pro mě neakceptovatelné linie. Bohužel, nevzhledný profil zůstal...
Každopádně to jde s Teslou strmě z kopce. Je to zastaralý krám, zůstal tomu kulatý volant 🤣🤣🤣
Za mě z auta zmizely pro mě neakceptovatelné linie. Bohužel, nevzhledný profil zůstal...
Každopádně to jde s Teslou strmě z kopce. Je to zastaralý krám, zůstal tomu kulatý volant 🤣🤣🤣
rohYpnol
O 5% dražší...🤣🤣🤣
Ano, opět se potvrzují rohYpnolova slova 🤣🤣🤣
Smolík, co? Hujeři 🤣🤣🤣
Ale jasně, ted přijdou opět zásadní protiargumenty jako inflace!!! výbava!!! 🤣🤣🤣
A díky Fialově neschopnosti nám jistě díky nejvyšší inflaci zlevní auta nejvíc z EU... 🤣🤣🤣
Ano, opět se potvrzují rohYpnolova slova 🤣🤣🤣
Smolík, co? Hujeři 🤣🤣🤣
Ale jasně, ted přijdou opět zásadní protiargumenty jako inflace!!! výbava!!! 🤣🤣🤣
A díky Fialově neschopnosti nám jistě díky nejvyšší inflaci zlevní auta nejvíc z EU... 🤣🤣🤣
@rohYpnol vsak on ti někdo vysvětlí, že je to vlastně levnější 😎
@del42sa
Tak asi predpokladaji zajem i za tuto cenu.
Muj tip je, ze zajem bude.
Tak asi predpokladaji zajem i za tuto cenu.
Muj tip je, ze zajem bude.
@Hendly
Hlavně 5% je v Číně, u nás zatím cena není. Rohypnol začal mít svůj vzor nejen v Rusku, ale už i v Číně. Ostatní trhy už jsou nepodstatné asi. Prostě podle toho, co se mu zrovna hodí. Za týden, kdyz se mu to nebude hodit, bude zase psát, že to je jen díky Číně atd.
Hlavně 5% je v Číně, u nás zatím cena není. Rohypnol začal mít svůj vzor nejen v Rusku, ale už i v Číně. Ostatní trhy už jsou nepodstatné asi. Prostě podle toho, co se mu zrovna hodí. Za týden, kdyz se mu to nebude hodit, bude zase psát, že to je jen díky Číně atd.
@Mikesus
Ty jsi asi vážně úplně padlý na hlavu.
Když v Číně, vysoce konkurenčním trhu, Y zdražila, co asi udělá v EU??? To je, co???
Ty jsi asi vážně úplně padlý na hlavu.
Když v Číně, vysoce konkurenčním trhu, Y zdražila, co asi udělá v EU??? To je, co???
@rohYpnol
Pán ráči byť Nostradamus?
Poslednou dobou to už preháňaš. Čo sa ti stalo? Nebýval si taký.
Pán ráči byť Nostradamus?
Poslednou dobou to už preháňaš. Čo sa ti stalo? Nebýval si taký.
@Mikesus
Rohypnol je troll.
To ze dlouho očekávaná novinka jde ven s novym ceníkem je naprosto normální vec.
U spalovaku to nikoho netrápí.
Hadani s Rohypnolem je jen krmeni trolla.
Rohypnol je troll.
To ze dlouho očekávaná novinka jde ven s novym ceníkem je naprosto normální vec.
U spalovaku to nikoho netrápí.
Hadani s Rohypnolem je jen krmeni trolla.
@Hendly
"Tak asi predpokladaji zajem i za tuto cenu.
Muj tip je, ze zajem bude."
Hlavne, že máš na všetko pripravenú odpoveď. Krútiš sa jak had.
"Tak asi predpokladaji zajem i za tuto cenu.
Muj tip je, ze zajem bude."
Hlavne, že máš na všetko pripravenú odpoveď. Krútiš sa jak had.
@Hendly
I ty chudáčku hlupáčku... ale tady nikdo neřeší že nový model má nový ceník 🤣🤣🤣
Já říkám něco úplně jiného!!! Opět jsi nic nepochopil!!! Jsou ti nové ceny, a žádné dramatické ZLEVNĚNÍ SE NEKONÁ!!! Je to v úplném protikladu toho, jak tady hujeři neustále lžou o tom, jak BEV rychle zlevňují!!!
I ty chudáčku hlupáčku... ale tady nikdo neřeší že nový model má nový ceník 🤣🤣🤣
Já říkám něco úplně jiného!!! Opět jsi nic nepochopil!!! Jsou ti nové ceny, a žádné dramatické ZLEVNĚNÍ SE NEKONÁ!!! Je to v úplném protikladu toho, jak tady hujeři neustále lžou o tom, jak BEV rychle zlevňují!!!
@Rohypnol
Jediny racionalni duvod proc ma Tesla zlevnovat svuj nejvice prodavany model na kterem ma super zisk a ma zajištěny odbyt?
Jediny racionalni duvod proc ma Tesla zlevnovat svuj nejvice prodavany model na kterem ma super zisk a ma zajištěny odbyt?
@Hendly
Opět nedokážeš odpovědět?! 🤣🤣🤣
Opět nic nechápeš!!!
Hujeři jako ty tvrdí, jak BEV o statisíce a překotně zlevňují!!!
Tak teď už zase nezlevňují?!? 🤣🤣🤣
Opět nedokážeš odpovědět?! 🤣🤣🤣
Opět nic nechápeš!!!
Hujeři jako ty tvrdí, jak BEV o statisíce a překotně zlevňují!!!
Tak teď už zase nezlevňují?!? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Od kdy je pro tebe vzor čínský trh? Všude píšeš, že ten je nerelevantni a jednou je. Zajímavé. Ze bys kromě diktatorskeho ruska začal dávat za vzor i čínskou diktaturu?
Od kdy je pro tebe vzor čínský trh? Všude píšeš, že ten je nerelevantni a jednou je. Zajímavé. Ze bys kromě diktatorskeho ruska začal dávat za vzor i čínskou diktaturu?
@rohYpnol Výbava? Vždyť zmizely i repráky ze sloupků. Šetření jako kráva pokračuje.
Horký Hrom
Budoucnost nastala. Letošek se zapíše do epochy lidstva hned dvěma důležitými momenty ekologické a sociální transformace.
1) Je zde modernizovaná Ypsilonka. Auto, na které čekaly milijony lidí po celém světě. Od Číny přes Pappuu Novou Guineu až po evropu. Dostupné, ekologické, pokrokové elektromobily jsoou realita!!!
https://www.msn.com/…-for/vi-AA1tVVWn#…
2) Máme tolik levné elektřiny že se bude mařit. Energetici odkojeni fosilním dehtem a sazemi sice bručí, ale ani tak nezabrání pokroku zelené energetické tranzice. Ekologická elektřina je levná a dostupná a vytváří přepodklad pro změnu chování celé společnosti.
https://www.irozhlas.cz/…e_2501100615_jaf
1) Je zde modernizovaná Ypsilonka. Auto, na které čekaly milijony lidí po celém světě. Od Číny přes Pappuu Novou Guineu až po evropu. Dostupné, ekologické, pokrokové elektromobily jsoou realita!!!
https://www.msn.com/…-for/vi-AA1tVVWn#…
2) Máme tolik levné elektřiny že se bude mařit. Energetici odkojeni fosilním dehtem a sazemi sice bručí, ale ani tak nezabrání pokroku zelené energetické tranzice. Ekologická elektřina je levná a dostupná a vytváří přepodklad pro změnu chování celé společnosti.
https://www.irozhlas.cz/…e_2501100615_jaf
@Horký Hrom Ano, elektřina nejsou brambory, aby ji šlo schovat do sklepa na horší časy za půl roku...
@Horký Hrom Ne, nemáme tolik levné elektřiny. Máme čím dál méně stabilní síť, která se musí chránit obdobnými bizarnostmi, aby nenastal blackout.
@twistedTSD
až se rozšíří elektromobily bude díky V2L a V2G technologiím možno stabilizovat sítě takto
až se rozšíří elektromobily bude díky V2L a V2G technologiím možno stabilizovat sítě takto
@Horký Hrom
To je samozřejmě úplný blábol hodný zlatého ventilku. Odběr ze soukromých baterií koncových spotřebitelů do sítě je totální fantasmagorie a představa někoho, kdo o tom vůbec nic neví.
Fantasmagorie NA KVADRÁT! Stejně jako síť nezvládne dobíjet stovky, tisíce aut na DC, Stejně tak nezvládne brát ze stovek, tisíců zdrojů větší odběr i kdyby to bylo jinak možné.
To je samozřejmě úplný blábol hodný zlatého ventilku. Odběr ze soukromých baterií koncových spotřebitelů do sítě je totální fantasmagorie a představa někoho, kdo o tom vůbec nic neví.
Fantasmagorie NA KVADRÁT! Stejně jako síť nezvládne dobíjet stovky, tisíce aut na DC, Stejně tak nezvládne brát ze stovek, tisíců zdrojů větší odběr i kdyby to bylo jinak možné.
@Panadol
fantasmagorie je tvuj vypocet inflace a chapani ekonomiky. Obchodovat na spotu energii z baterie umi kde co. Victron kdyz mu zadas cenu a zivotnost tve baterie zvlada dokonce obchodovat sam. Nestaras se o nic. To je co, to koukas!
Jinak tvoje chapani site je total dno. Neni vubec zadnej problem nabit baterku v noci maximem svyho jistice a totez poslat druhej den odpoledne v maximu za vysolej spot do site. Dokonce tim sitstabilitujes. A mimochodem tohle bude mozny poskytovat za stalej pausal ne jenom jak sem popsal z pohledu psi boudy. Tvl proc pises o necem o cem nevis ale vubec nic, delas ze sebe vola
fantasmagorie je tvuj vypocet inflace a chapani ekonomiky. Obchodovat na spotu energii z baterie umi kde co. Victron kdyz mu zadas cenu a zivotnost tve baterie zvlada dokonce obchodovat sam. Nestaras se o nic. To je co, to koukas!
Jinak tvoje chapani site je total dno. Neni vubec zadnej problem nabit baterku v noci maximem svyho jistice a totez poslat druhej den odpoledne v maximu za vysolej spot do site. Dokonce tim sitstabilitujes. A mimochodem tohle bude mozny poskytovat za stalej pausal ne jenom jak sem popsal z pohledu psi boudy. Tvl proc pises o necem o cem nevis ale vubec nic, delas ze sebe vola
@kesumb
Začínáš se řadit k Mikešovi, který absolutně nechápe souvislosti.
Já nikde netvrdím, že to není technicky možné ty troubo. Já říkám, že to je prakticky v širším měřítku nerealizovatelné!!!
Pokud jsi tak zabržděný, ano, jednotky odběratelů se tak můžou chovat. Statisíce nikoliv.
A tímto nabíjením a vybíjením si samozřejmě opotřebováváš baterii. Navíc bys měl vyblokované auto, špička je ráno a večer u domácností, přes den firmy. Což asi nikdo nestojí zrovna s autem doma, že ... a než napíšeš další chujovinu, že to můžeš udělat i s autem v práci, tak 1) většina nemá ani dobíjecí místo doma, natož aby měl ještě druhé v práci, a 2) jistě, dojedeš s polovybitým autem do práce, a ještě s ho necháš vybíjet, protože spot... hahaha no comment... a ještě budeš poučovat jak o tom nic nevím, jsi naprosto směšný!
Začínáš se řadit k Mikešovi, který absolutně nechápe souvislosti.
Já nikde netvrdím, že to není technicky možné ty troubo. Já říkám, že to je prakticky v širším měřítku nerealizovatelné!!!
Pokud jsi tak zabržděný, ano, jednotky odběratelů se tak můžou chovat. Statisíce nikoliv.
A tímto nabíjením a vybíjením si samozřejmě opotřebováváš baterii. Navíc bys měl vyblokované auto, špička je ráno a večer u domácností, přes den firmy. Což asi nikdo nestojí zrovna s autem doma, že ... a než napíšeš další chujovinu, že to můžeš udělat i s autem v práci, tak 1) většina nemá ani dobíjecí místo doma, natož aby měl ještě druhé v práci, a 2) jistě, dojedeš s polovybitým autem do práce, a ještě s ho necháš vybíjet, protože spot... hahaha no comment... a ještě budeš poučovat jak o tom nic nevím, jsi naprosto směšný!
@rohYpnol
realizovatelne ve vetsim meritku to pochopitelne lze, dokonce to lex oze3 vyslovene umoznuje jako stabilizaci site za stalej pausal jako si dneska muzes koupit dizl.
Necekal sem ze to pochopis ale zkusim to znovu, psal sem ze si muzes nastavit cenu cyklu baterie a obchodovat az nad to kdyz se ti to vyplati
zbytek jsou tvoje klasicky kecy panelak psi bouda fiala... Je fasicnujici, ze mas nazor na neco co vubec nechapes..
realizovatelne ve vetsim meritku to pochopitelne lze, dokonce to lex oze3 vyslovene umoznuje jako stabilizaci site za stalej pausal jako si dneska muzes koupit dizl.
Necekal sem ze to pochopis ale zkusim to znovu, psal sem ze si muzes nastavit cenu cyklu baterie a obchodovat az nad to kdyz se ti to vyplati
zbytek jsou tvoje klasicky kecy panelak psi bouda fiala... Je fasicnujici, ze mas nazor na neco co vubec nechapes..
@kesumb
Úplně jednoduše - můžeš si na každým RD i bytovým domě i psí boudě zbudovat domácí FVE. To je tvoje myšlení.
No a realita je taková, že pro naprostou většinu domácností to vůbec nedává smysl, je technicky nerealizovatelné a na mnoha místech ti vůbec ani FVE nepovolí připojit. To je realita.
Já žiji v realitě. Ty žiješ ve vlastní bublině. To je ten rozdíl mezi námi.
Úplně jednoduše - můžeš si na každým RD i bytovým domě i psí boudě zbudovat domácí FVE. To je tvoje myšlení.
No a realita je taková, že pro naprostou většinu domácností to vůbec nedává smysl, je technicky nerealizovatelné a na mnoha místech ti vůbec ani FVE nepovolí připojit. To je realita.
Já žiji v realitě. Ty žiješ ve vlastní bublině. To je ten rozdíl mezi námi.
@twistedTSD
Tak to je hloupost. Zdroje jako FVE jdou jednoduše vypnout, tohle je o financích.
Tak to je hloupost. Zdroje jako FVE jdou jednoduše vypnout, tohle je o financích.
@Horký Hrom Potěší zejména přeměna přebytečné elektřiny na teplo, které se jen tak zbůhdarma vypustí do atmosféry, což v létě přijde vhod, když je poslední roky taková zima. Kupředu levá!
@Horký Hrom
Maření energie či ničení jakéhokoliv produktu je nejen ekonomický, ale i ekologický zločin a zrůdnost. Záporná cena ukazuje na nefunkčnost současné energetické koncepce. Je to důsledek šílené zelené ideologie.
Maření energie či ničení jakéhokoliv produktu je nejen ekonomický, ale i ekologický zločin a zrůdnost. Záporná cena ukazuje na nefunkčnost současné energetické koncepce. Je to důsledek šílené zelené ideologie.
@Tycoon
Jenze současná energetická koncepce založená na uhlí ničí planetu.
Jenze současná energetická koncepce založená na uhlí ničí planetu.
@Hendly
Dobře víš, že já nejsem fanoušek ani uhelné energetické koncepce, ale jaderných elektráren. Podíl JE 60 až 70 %, jako má Francie nebo Slovensko, by pro naši zemi byl ideální.
Dobře víš, že já nejsem fanoušek ani uhelné energetické koncepce, ale jaderných elektráren. Podíl JE 60 až 70 %, jako má Francie nebo Slovensko, by pro naši zemi byl ideální.
@Tycoon
Jak pomoci JE vyresis problem marenu energie kdyz prave JE jsou duvodem proc se to deje?
Jak pomoci JE vyresis problem marenu energie kdyz prave JE jsou duvodem proc se to deje?
@Arese
Takze radsi chcipnout s zničit budoucnost mladym nez zmenit chovani.
Mas zajimavy pristup….
Takze radsi chcipnout s zničit budoucnost mladym nez zmenit chovani.
Mas zajimavy pristup….
@Hendly
Teď jsi to už trochu přehnal, to už hraničí s ideologickým fanatismem. Každému soudnému je jasné, že v našich zeměpisných podmínkách za vysokou fluktuaci cen na spotovém trhu můžou FVE v kombinaci s jejich provozními dotacemi, zatímco státy s vysokým podílem JE, jako je Francie, s tím problém nemají. JE sice potřebují k vyrovnávání denních š***k přečerpávací elektrárnu, ale pak zajišťují stabilní dodávky včetně velmi důležitého aspektu, kterým je zvýšená výroba v zimním obddobí, kdy je spotřeba elektřiny nejvyšší, a to díky vyšší účinnosti samotné výroby v chladném počasí a plánování odstávek a doplňování paliva na teplá období.
Teď jsi to už trochu přehnal, to už hraničí s ideologickým fanatismem. Každému soudnému je jasné, že v našich zeměpisných podmínkách za vysokou fluktuaci cen na spotovém trhu můžou FVE v kombinaci s jejich provozními dotacemi, zatímco státy s vysokým podílem JE, jako je Francie, s tím problém nemají. JE sice potřebují k vyrovnávání denních š***k přečerpávací elektrárnu, ale pak zajišťují stabilní dodávky včetně velmi důležitého aspektu, kterým je zvýšená výroba v zimním obddobí, kdy je spotřeba elektřiny nejvyšší, a to díky vyšší účinnosti samotné výroby v chladném počasí a plánování odstávek a doplňování paliva na teplá období.
@Tycoon
Jedna vec pro abys videl jak hloupe dnes system funguje- HDO.
Cele noci nedela dnesni energetika nic jineho nez mari elektrinu o kterou neni zajem.
Marice energie je jen zpusob spekulantů jak vydelat na tom, ze JE a uhli nejde regulovat. Takze palis uhli abys mel elektriku pro chlazeni. Tak to dnes funguje.
JE to tu jedes stale. Proc ji ale nikdo nestavi? Protoze to skoro nikdo nechce financovat. Nezbzacnes pohadky o zle EU tak se podivej do Polska.
Jedna vec pro abys videl jak hloupe dnes system funguje- HDO.
Cele noci nedela dnesni energetika nic jineho nez mari elektrinu o kterou neni zajem.
Marice energie je jen zpusob spekulantů jak vydelat na tom, ze JE a uhli nejde regulovat. Takze palis uhli abys mel elektriku pro chlazeni. Tak to dnes funguje.
JE to tu jedes stale. Proc ji ale nikdo nestavi? Protoze to skoro nikdo nechce financovat. Nezbzacnes pohadky o zle EU tak se podivej do Polska.
@Hendly
Tohle jako součást nové energetické koncepce je co?!?!?
https://www.irozhlas.cz/…e_2501100615_jaf
Tohle jako součást nové energetické koncepce je co?!?!?
https://www.irozhlas.cz/…e_2501100615_jaf
@Rohypnol
tak o tom odkazu se tady bavime. Jde o zneuzivani natavených podminek na hrane podvodu.
Nikdo, krome spekulantu, si nemysli, ze je to dobre.
tak o tom odkazu se tady bavime. Jde o zneuzivani natavených podminek na hrane podvodu.
Nikdo, krome spekulantu, si nemysli, ze je to dobre.
@Hendly
HDO není maření energie, ale akumulace elektřiny ve formě tepelné energie.
Uhlí regulovat lze. Ale já nejsem příznivec pálení uhlí, já jsem byl vždy pro JE a zavření uhelných elektráren.
A jak už jsem řekl minule, tvá milovaná Čína právě staví 24 reaktorů.
HDO není maření energie, ale akumulace elektřiny ve formě tepelné energie.
Uhlí regulovat lze. Ale já nejsem příznivec pálení uhlí, já jsem byl vždy pro JE a zavření uhelných elektráren.
A jak už jsem řekl minule, tvá milovaná Čína právě staví 24 reaktorů.
@Tycoon
co jineho nez mareni energie je ohrev vody 23 hodin pred spotrebou a to i v dobe kdy je dostatek energie pres den?
co jineho nez mareni energie je ohrev vody 23 hodin pred spotrebou a to i v dobe kdy je dostatek energie pres den?
@Rohypnol
ne, je to min moralni podvod.
Nema se jednat o mareni energie, ale o vyuziti. Ze nekdo vymysli misto vyuzity pouze zneuziti je proste podvod.
Existuje spousta prikladu kde to funguje, ty vytahnes jen extrem.
Chces diskutovat? Tak napis prijlad kde to funguje spravne, a je jich dost. Znas je?
ne, je to min moralni podvod.
Nema se jednat o mareni energie, ale o vyuziti. Ze nekdo vymysli misto vyuzity pouze zneuziti je proste podvod.
Existuje spousta prikladu kde to funguje, ty vytahnes jen extrem.
Chces diskutovat? Tak napis prijlad kde to funguje spravne, a je jich dost. Znas je?
@Hendly
Ohřev vody 23 hodin před spotřebou není maření energie, ale její akumulace. Časy HDO si nastavuje distribuční společnost a nikde není řečeno, že spínání HDO musí být v noci, když budou chtít, můžou to dát na den.
BTW Když si elektromobil nabiješ 23 hodin před jízdou, tak je to podle Hendlyho také maření energie?
Ohřev vody 23 hodin před spotřebou není maření energie, ale její akumulace. Časy HDO si nastavuje distribuční společnost a nikde není řečeno, že spínání HDO musí být v noci, když budou chtít, můžou to dát na den.
BTW Když si elektromobil nabiješ 23 hodin před jízdou, tak je to podle Hendlyho také maření energie?
@Tycoon
Musim rict, ze me tyto diskuse dist nudi. Stale jen vykriky o Spatne EU GD atd a pritom vse vzdy konci u neschopnosti/neochoty vnímat technicke veci a znat fungovani sveta.
Ta ohrata voda nedela 23 hodin nic jineho nez ze chladne.
Jen velice vyjimecne se dozvim neco noveho a nebo zajimavy pohled na problematiku.
Musim rict, ze me tyto diskuse dist nudi. Stale jen vykriky o Spatne EU GD atd a pritom vse vzdy konci u neschopnosti/neochoty vnímat technicke veci a znat fungovani sveta.
Ta ohrata voda nedela 23 hodin nic jineho nez ze chladne.
Jen velice vyjimecne se dozvim neco noveho a nebo zajimavy pohled na problematiku.
@Hendly
Když řekneš, že "Ta ohrata voda nedela 23 hodin nic jineho nez ze chladne", tak je to jako bys řekl u svého elektromobilu, že "ta nabitá baterka nedělá 23 hodin nic jiného než že se vybíjí". Z technického pohledu je to prostě to samé, jen v jinén formě energie.
Buď budeš ve svých názorech konzistentní a stejnou technickou logiku budeš uplatňovat pro vše ... a nebo budeš dogmatik, který jednou říká tak a podruhé jinak, aby se to shodovalo s jeho ideologií/vírou.
Když řekneš, že "Ta ohrata voda nedela 23 hodin nic jineho nez ze chladne", tak je to jako bys řekl u svého elektromobilu, že "ta nabitá baterka nedělá 23 hodin nic jiného než že se vybíjí". Z technického pohledu je to prostě to samé, jen v jinén formě energie.
Buď budeš ve svých názorech konzistentní a stejnou technickou logiku budeš uplatňovat pro vše ... a nebo budeš dogmatik, který jednou říká tak a podruhé jinak, aby se to shodovalo s jeho ideologií/vírou.
@Tycoon
nn zrudnost je palit uhli v lete kdyz jedou fve naplno...
nn zrudnost je palit uhli v lete kdyz jedou fve naplno...
@kesumb
Tepelné elektárny regulovatelné jsou. Ono je to o tom, že obchodníci s elektřinou si (logicky) kupují majoritně dlouhodobé dodávky stabilních zdrojů.
Tepelné elektárny regulovatelné jsou. Ono je to o tom, že obchodníci s elektřinou si (logicky) kupují majoritně dlouhodobé dodávky stabilních zdrojů.
@kesumb
A tohle je co??? Zrůdnost jsou tvoje názory zcela odtržené od reality.
https://www.irozhlas.cz/…e_2501100615_jaf
A tohle je co??? Zrůdnost jsou tvoje názory zcela odtržené od reality.
https://www.irozhlas.cz/…e_2501100615_jaf
@Rohypnol
“ Vyřešit problém nerovnováhy výroby a spotřeby efektivněji by měly akumulační systémy, především velká bateriová úložiště. Jejich výstavba v Česku však zatím vázne kvůli zpožděné legislativě.”
Takze co, zase jako vzdy. Nekdo ohyba CR legislativu pro svuj prospech a ty tady nadavas na EU.
Takhle to finguje. Kdyz neco neznas muze si s tvym nazorem kazdy hrat jak chce.
“ Vyřešit problém nerovnováhy výroby a spotřeby efektivněji by měly akumulační systémy, především velká bateriová úložiště. Jejich výstavba v Česku však zatím vázne kvůli zpožděné legislativě.”
Takze co, zase jako vzdy. Nekdo ohyba CR legislativu pro svuj prospech a ty tady nadavas na EU.
Takhle to finguje. Kdyz neco neznas muze si s tvym nazorem kazdy hrat jak chce.
KANKUNEN
No dost lepší, nemám rád lakované předky z důvodu much a šutrů. Tesla interiér je pro mě - nemohu.
topten
nejlevnejsi kodiaq pred 5 lety 800k
dnes 1M
narust 200k (+25%)
.
nejlevnejsi tesla Y pred 5 lety 1M7
dnes 1M1
pokles 600k (-35%)
.
ale EV prej nezlevnujou ...
dnes 1M
narust 200k (+25%)
.
nejlevnejsi tesla Y pred 5 lety 1M7
dnes 1M1
pokles 600k (-35%)
.
ale EV prej nezlevnujou ...
@topten Elektrický kompakt s dojezdem 450-550km pod 600k už alespoň výhledově máme, nebo je elektromobilita pořád pro většinu lidí nepoužitelná?
@twistedTSD
jak pisu jinde - opel frontera ev 630k
muj tip - koncem roku pod 600 i s vetsi baterkou a dojezdem 400km
a to jsme porad na zacatku
jak pisu jinde - opel frontera ev 630k
muj tip - koncem roku pod 600 i s vetsi baterkou a dojezdem 400km
a to jsme porad na zacatku
@topten Tipnu si, že to bude slušný propadák. Jako pokaždé, když někdo použije "známé" jméno oblíbeného auta na EV... Prostě to nefunguje :-)
Mimo jiné na nepoužitelný krám, viz zmíněný Opel (co vlastně ani Opel není)...
Mimo jiné na nepoužitelný krám, viz zmíněný Opel (co vlastně ani Opel není)...
@topten Hrozná jebka. Vydechlej motor, žádná baterie, Pažout s logem Oplel, no to se bude prodávat jako housky na krámě. Hlavně, když může rodina v dešti sedět na střeše, než se ta jebka po ujetí 120 km za další hodinu nabije...
@all
kluci, podle vasich komentu predpokladam, ze mate jeste telefon s cifernikem pripojenej na kuprum
kluci, podle vasich komentu predpokladam, ze mate jeste telefon s cifernikem pripojenej na kuprum
Arese
Hmm, zív, pořád je to jen odporný pojízdný elektrospotřebič. Co tam máte dál, co sem třeba dát nějaké pořádné auto?
@Arese je to zábavné když dochází argumenty vytáhne se elektrospotřebič. Zase zbytečný thread diskuze a její plevelení.
PowerHouse
Z toho ve VW musí šílet.
Značně zvýšená produktivita výroby. Tedy důvod k oslavě.
Značně zvýšená produktivita výroby. Tedy důvod k oslavě.
@PowerHouse Já si myslím že tam právě bouchají Šáňo za Šáněm. 95kWh a 800V bylo jen zbožné přání, zubařský interier zůstává, zvenku to nevypadá jak ta nová Mazda a celá diskuze je o tom kolik páček zůstalo u volantu.
A když vedle sebe postavíš Eny a facelift TMY a spustíš hlasování o vnitřním i venkovním designu, tak je jasné jak to dopadne. Řada ID facelift se představí do konce toho roku, navíc s technickým update který se do Eny dostane určitě následně.
Navíc VW funguje adaptivní tempomat, stěrače, Android Auto / Apple Car a nikdo neřeší páčky pod volantem a dá se nastavit rekuperace tak, že se to chová skoro jak spalovák, jen ty kobylky zabírají pěkně elektricky.
A software? OK, dokážu žít s OTA ve stylu VW (Over the Autoservis), nijak moc mě to neomezuje a jako jediný bod vidím to, že není jasné co kdo kdy a jestli vůbec tu funkčnost co mají nová auta stará někdy dostanou.
A ještě k efektivitě výroby, ta pro mě není tak důležitá jako cena, a tam to žádný gamechanger není. Zvláště tedy pokud to má co dělat následně s opravitelností, ono pak měnit jeden díl místo jednoho ze 60ti nebude určitě lacinější.
A když vedle sebe postavíš Eny a facelift TMY a spustíš hlasování o vnitřním i venkovním designu, tak je jasné jak to dopadne. Řada ID facelift se představí do konce toho roku, navíc s technickým update který se do Eny dostane určitě následně.
Navíc VW funguje adaptivní tempomat, stěrače, Android Auto / Apple Car a nikdo neřeší páčky pod volantem a dá se nastavit rekuperace tak, že se to chová skoro jak spalovák, jen ty kobylky zabírají pěkně elektricky.
A software? OK, dokážu žít s OTA ve stylu VW (Over the Autoservis), nijak moc mě to neomezuje a jako jediný bod vidím to, že není jasné co kdo kdy a jestli vůbec tu funkčnost co mají nová auta stará někdy dostanou.
A ještě k efektivitě výroby, ta pro mě není tak důležitá jako cena, a tam to žádný gamechanger není. Zvláště tedy pokud to má co dělat následně s opravitelností, ono pak měnit jeden díl místo jednoho ze 60ti nebude určitě lacinější.
kari.laz
Vždyť to uvnitř pořád vypadá jak sedět v jádře z umakartu s nalepeným tabletem a se zavřenýma očima by člověk na té "kožence" nevěděl, jestli sedí v čekárně na pracáku, nebo v Tesle. Ať to z venku vypadá jak chce, umí co chce a je třeba nejlepší, tak ten interiér je tak odporný, že nechápu, proč v tom lidé dobrovolně trpí.
@kari.laz
Je to prostě specifický přístup k designu interiéru. Mně se to taky nelíbí, ale budou lidé, kterým ano.
Je to prostě specifický přístup k designu interiéru. Mně se to taky nelíbí, ale budou lidé, kterým ano.
@Tycoon spíše budou lidé, kteří tvrdí že ano, když už to auto mají, ale nevěřím, že jeden jediný člověk ho ma kvůli interieru
@kari.laz
Tak mimimálně ti lidé, kteří interiér navrhovali, tak se jim musel líbit :-) Za mě je to taky "interiér trabant". Ale zase se to asi jednoduše uklízí a udržuje, ne?
Tak mimimálně ti lidé, kteří interiér navrhovali, tak se jim musel líbit :-) Za mě je to taky "interiér trabant". Ale zase se to asi jednoduše uklízí a udržuje, ne?
@Tycoon Ano, říká se jim techmologičtí úchyláci. 😧👎
@Arese
To nevím, jak se jim říká. V každém případě já bych se s nimi neshodl. Tak jako v mnoha jiných oborech se neshodnu s designéry.
To nevím, jak se jim říká. V každém případě já bych se s nimi neshodl. Tak jako v mnoha jiných oborech se neshodnu s designéry.
Freddka
Hele. Nejprodavanejsi auto na svete bude letos jeste vic nejprodavanejsi. Podle me z toho tady nekomu v diskusi praskne zilka.
@Freddka a já si myslím že ne, protože se to nijak zásadně a pozitivně neodlišuje od aut spousty jiných výrobců a pro většinu majitelů spalováků je to ovládání ehm nezkousnutelné. Za poslední rok mi pár těch co si to pořídili ať pod tlakem končících dotací řeklo že to je naprosto hrozný. Dokonce se mi dostalo i jedné pochvaly že jsem mu Teslu rozmluvil, ten si ale nekoupil nic. Od interiéru, přes adaptivní tempomat, podvozek až po nezvyklou rekuperaci. Když jsem se ptal proč si nekoupili třeba BEV z koncernu tak mi řekli že VW přece neumí software.
Takže si někdo kvůli profláklým OTA update, které u VW občas znamenají Over The Autoservis někdo koupí auto se kterým pak je tak zásadně nespokojený, že vzpomíná na bezproblémový adaptivní tempomat u 5 let starého passatu je fakt s podivem. Ale což každý svého štěstí strůjcem jest.
Navíc teda to co předvádí velký guru aktuálně na politické scéně není zrovna něco s čím chce být většina spojována a ten facelift taky není zrovna gamechanger.
Jak už někdo napsal, u konkurence bouchají jedno šáňo za druhým.
Takže si někdo kvůli profláklým OTA update, které u VW občas znamenají Over The Autoservis někdo koupí auto se kterým pak je tak zásadně nespokojený, že vzpomíná na bezproblémový adaptivní tempomat u 5 let starého passatu je fakt s podivem. Ale což každý svého štěstí strůjcem jest.
Navíc teda to co předvádí velký guru aktuálně na politické scéně není zrovna něco s čím chce být většina spojována a ten facelift taky není zrovna gamechanger.
Jak už někdo napsal, u konkurence bouchají jedno šáňo za druhým.
@psel To je vsechno pravda, na 100%.
Ale bude to nadale nejprodavanejsi auto na svete.
Proc? Protoze to kupuje nejvic lidi.
Proc to kupuje nejvic lidi? Protoze je to nejlepsi EV v te cenove relaci. To je cely, neni to tak slozity.
Ale bude to nadale nejprodavanejsi auto na svete.
Proc? Protoze to kupuje nejvic lidi.
Proc to kupuje nejvic lidi? Protoze je to nejlepsi EV v te cenove relaci. To je cely, neni to tak slozity.
@Freddka To už se to kdysi probíralo, to že se něco prodává nejvíc neznamená, že je to nejlepší.
I když uznávám, že chléb Šumava v rámci cenové relace asi bude patřit k těm lepším, přesto bych nepoužil srovnání nejlepší.
To že je nejprodávanější je dáno zejména Čínou, kde Tesla prodává víc než polovinu své výroby. A vzhledem k tomu, že tam může VW jen růst (resp. hlouběji moc klesnout nejde), a číňané budou více preferovat čínská vozidla (i díky tomu masivnímu cenovému dumpingu) tak je jasné, že to s Teslou půjde dolu.
Já bych řekl že se to Tesle 2025 zopakovat nepovede.
I když uznávám, že chléb Šumava v rámci cenové relace asi bude patřit k těm lepším, přesto bych nepoužil srovnání nejlepší.
To že je nejprodávanější je dáno zejména Čínou, kde Tesla prodává víc než polovinu své výroby. A vzhledem k tomu, že tam může VW jen růst (resp. hlouběji moc klesnout nejde), a číňané budou více preferovat čínská vozidla (i díky tomu masivnímu cenovému dumpingu) tak je jasné, že to s Teslou půjde dolu.
Já bych řekl že se to Tesle 2025 zopakovat nepovede.
Dojezdu Long Range verze menšího než u Enyaqu si nevšímejte, není to podstatné..
Abych jen nehaněl, ten nový předek tomu prospěl :-)
cx 0.22
(Enyaq 0,225)
to me prijemne prekvapuje, ze na tom je enyaq tak dobre
kadag 0.299-0.330
karoq 0.306-0.370
sup 0.234-0.280
oct 0.261-0.305
Tak to je jasné, že EV bude mít lepší cx. Tech zbytečnosti, co spalovak taha a zhorsuje to aerodynamiku je hodne.
Ale jinak ty hodnoty, co uvádíš, jsou asi nějaký starý... 0,23 pro Superb platí, ale Octavia by měla mít 0,24, Kodiaq 0,282 apod. Jsou to samozřejmě vždycky ty nejoptimističtější verze (ideálně nejužší kola, snížený podvozek a klapka před chladičem).
jsou to cisla z aktualnich katalogu