Technika

Zpět na článek

Toyota: variabilní časování a zdvih ventilů pro nový motor 2,0 l

7 komentářů

Ten nazov mi nijak neide do ust.. Vzdy to vyslovim ako Valvetronic ...
Jen si tak nad touhle zprávičkou říkám, že tady vynakládáme často tuny emocí nad designem (jako vnější formou), který je při vší úctě (obal prodává) jenom to tričko navrchu. 😄
Avatar - skejpa
skejpa
ze by se konecne zase neco hnulo u benzinaku ? 😊 uz delsi dobu se benzinaky nepohli o mnoho dopredu (btw: ja benzin preferuju) a ted konecne neco slusnyho ? mozna je to taky tah od toyoty 😊 ono kdyz se rekne ze to prevzalo od VVT-i a dalo tomu este neco navic, zni to celkem dobre, ne ?
znie to veľmi dobre :yes: :yes: :yes:
Nieco podobne uz BMW montuje do svojich motorov asi 5 rokov.
VVT-i se montuje do Lex už od 1997 a do Toyot od 1999...VVT-i=proměnné časování ventilů s umělou inteligencí... >😁 >😒]
Kdyby někdo nešel podrobnej popis se schématem systému VVT-i byl bych rád dik pepa.kaderabe.@o2active.cz ;-\ ;-\