Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideotest Fiat 600e: Bude se prodávat jako cannoli na pultu? Má k tomu předpoklady
147 komentářů
Ja Prvni 123
A proc by mel?
Auto na baterky... kdyz se neprodava ani mensi 500.
To plytvani zdroji je desivy.
:-(
Auto na baterky... kdyz se neprodava ani mensi 500.
To plytvani zdroji je desivy.
:-(
@Ja Prvni 123 Navíc to není moc hezký, nebyl by to trhák ani se spalovacím motorem.
@Stejsn souhlas vidím to podobně, design moc zženštilý a EV od Stellantisu je v podstatě průšvih. Navíc za tu cenu…I benzinový hybrid bude slabota… 🤔 Jako 105ks za celý rok? 40 hybridů a 65 BEV, to nestojí ani za řeč…
del42sa
fascinuje mě, co vede management, který po neuspěchu elektrické verze Fiatu 500 je nucený přijít se spalovací verzí téhož auta k tomu, že větší elektrická 600 se bude prodávat líp ??? To jsou ti lidi buď na drogách nebo úplní mimoni, jinak si to neumím vysvětlit
@del42sa Ale vždyť je v nabídce i hybridní varianta ve dvou výkonových verzích 74 a 100kw.
@Ota4 Tohle bude fungovat jen když bude čistý benzin za rozumnou cenu, jinak ne… na BEV a Hybrid jim lidi poměrně kašlou 😋 viz prodej výše…
@ericn Hybrid az tak nevadi.
Dokud to nema kabel, tak je to akceptovatelne.
Navic dvouspojka je jinak nez s podporou elektromotoru dost neprijemna prevodovka.
Za me v poradku.
Jen ty "ruzovy oci" jsou na menejak moc.
Cekam na Pandu, snad bude pouzitelnejsi.
Dokud to nema kabel, tak je to akceptovatelne.
Navic dvouspojka je jinak nez s podporou elektromotoru dost neprijemna prevodovka.
Za me v poradku.
Jen ty "ruzovy oci" jsou na menejak moc.
Cekam na Pandu, snad bude pouzitelnejsi.
@Ja Prvni 123 No nevím jestli bych chtěl hybridní 3hnrnek od Stellantisu v malém autě v základu za 550tis. Navíc v tohle designu 🤔 Řekl bych, že chlapi se tomu budou vyhýbat = cílíš jen na půlku Evropské populace …
@del42sa
Otázkou je, kdo vlastně strategii Fiatu v posledních letech vedl. Pravděpodobně Frantíci s Portugalcem Tavaresem v čele. Není divu, že Fiat už nekupují ani Italové. Tohle už není Fiat, jak jsme ho znali.
Otázkou je, kdo vlastně strategii Fiatu v posledních letech vedl. Pravděpodobně Frantíci s Portugalcem Tavaresem v čele. Není divu, že Fiat už nekupují ani Italové. Tohle už není Fiat, jak jsme ho znali.
@Tycoon bohužel není, místo toho aby dál vyvíjeli multiair motory, tak je v podstatě kromě Tonale hodili do koše a všude cpou stejný motor 1,2 l Puretech, přitom ty spalováky nemusely nutně všechny končit tím francouzským tříhrnkem, ale mohli mít aspoň nějakou lepší verzi pro větší auta, pro lidi kteří nechtějí plugin-hybrid nebo EV. Tavares za tu dobu co byl CEO podělal fakt co mohl a ještě za to bral neskutečné peníze... to jen vykresluje absurditu celé dnešní doby.
topten
je sranda, jak tady EV hateri razi heslo
"se spalovacim smradem na vecne casy a nikdy jinak"
a stejne jak to na vecny casy nevydrzelo s rusakama, tak to na vecny casy nevydrzi ani spalovakama
.
hezky auticko, ted za 730k
a ceny padaj dolu
kluci
"se spalovacim smradem na vecne casy a nikdy jinak"
a stejne jak to na vecny casy nevydrzelo s rusakama, tak to na vecny casy nevydrzi ani spalovakama
.
hezky auticko, ted za 730k
a ceny padaj dolu
kluci
@topten ty si zoufalec 😋 Jsem zvědavý jaký slovní průjem ze sebe ještě dostaneš…
@ericn
On nemusi, to za něj zvladne rohypnol, nebo ericn nacházející jen další a další dno diskuze
On nemusi, to za něj zvladne rohypnol, nebo ericn nacházející jen další a další dno diskuze
@Mikesus Mikeši, tak o dnu diskuse nás tu přesvědčuješ každým dnem svými příspěvky a nemáš dost 😋
Mikesus o EV neco vi.
Ma vlastni zkusenost.
Tudiz nebude EV hejtovat.
Dno diskuze je, presvedcovani vsech o vlastni pravde, ze EV "nikdo" nechce.
Ma vlastni zkusenost.
Tudiz nebude EV hejtovat.
Dno diskuze je, presvedcovani vsech o vlastni pravde, ze EV "nikdo" nechce.
@ericn
Neklapne. Protože doníček vi, co tím myslím, a jen tím dokazuje vlastní neschopnost přiznat si realitu.
Neklapne. Protože doníček vi, co tím myslím, a jen tím dokazuje vlastní neschopnost přiznat si realitu.
A koukám že 3 diskuteri ze dna se tu rozjeli
Ptr078, rohypnol a ericn. 2 z nich se dna drží neustále a kdyz ma člověk pocit, že by ericn mohl konečně normálně diskutovat, zase se na to dno vrátí.
Ptr078, rohypnol a ericn. 2 z nich se dna drží neustále a kdyz ma člověk pocit, že by ericn mohl konečně normálně diskutovat, zase se na to dno vrátí.
@Mikesus tebe jen štve, že ti říkám Mikeši, to je celé a dělám to tehdy, když plácáš nesmysly 😋 Ty diskusní dno…
@DonVito Chápu, že pro tebe se dno diskuse odvíjí od vztahu k EV, ale pro mě dno představuje spíš škodolibý výsměch druhým diskutérům, obviňování ze zabíjení sousedů či z vraždění maminek s kočárky na dálnici, vyvolávání generačních válek, a jiné chuťovky, které tu poslední měsíce bují.
@topten
Heslo "s technologií XYZ na věčné časy" razíš ty a tví spolubojovníci. Já razím heslo, ať si zákazník vybere, co mu vyhovuje. Dnes to může být takový pohon, za 10 let zase úplně jiný. Dejme technologiím rovné podmínky a nechme automobilky, ať hledají řešení, jak uspokojit potřeby zákazníka.
Heslo "s technologií XYZ na věčné časy" razíš ty a tví spolubojovníci. Já razím heslo, ať si zákazník vybere, co mu vyhovuje. Dnes to může být takový pohon, za 10 let zase úplně jiný. Dejme technologiím rovné podmínky a nechme automobilky, ať hledají řešení, jak uspokojit potřeby zákazníka.
@Tycoon
Co jsou rovne podminky?
Nulove lokalni emise?
😉
Neprijde mi spravedlive, ze EV plni nejprisnejsi emisni normy a diesel musi mit volnejsi normu i nez benzin!
Co jsou rovne podminky?
Nulove lokalni emise?
😉
Neprijde mi spravedlive, ze EV plni nejprisnejsi emisni normy a diesel musi mit volnejsi normu i nez benzin!
@DonVito
Rovné podmínky jsou třeba stejné emisní limity škodlivin pro motory, nezávisle na tom, zda se palivo zapaluje svíčkou, nebo samovolně vznítí kompresí.
Nebo rovné podmínky pro hodnocení emisí CO2.
Rovné podmínky jsou třeba stejné emisní limity škodlivin pro motory, nezávisle na tom, zda se palivo zapaluje svíčkou, nebo samovolně vznítí kompresí.
Nebo rovné podmínky pro hodnocení emisí CO2.
Tycoone, emisemi co2 jsi pobavil.
Hledej si svoji spravedlnost...
Opel/Vauxhall Corsa
1.2 DI Turbo petrol 4x2 automatic
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
51
tons CO2-eq
Opel/Vauxhall Corsa
electric FWD automatic
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
21
tons CO2-eq
51 tun emisi spalovaci Corsy chces srovnavat s 21 tunami elektricke Corsy???
Prej rovny podminky.
😀
https://www.greenncap.com/…ean-lca-results/#…
Hledej si svoji spravedlnost...
Opel/Vauxhall Corsa
1.2 DI Turbo petrol 4x2 automatic
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
51
tons CO2-eq
Opel/Vauxhall Corsa
electric FWD automatic
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
21
tons CO2-eq
51 tun emisi spalovaci Corsy chces srovnavat s 21 tunami elektricke Corsy???
Prej rovny podminky.
😀
https://www.greenncap.com/…ean-lca-results/#…
@DonVito
A to je přesně to, o čem mluvím. Ty tady sypeš z rukávu nějaké emise CO2, které vypočetl nějaký úředník v Bruselu (ať už z Komise, nebo z EuroNCAP).
Ale jsou vypočteny za spravedlivých podmínek? Jaká elektřina byla použita pro výpočet? Jaké palivo bylo použito pro výpočet? Jak byla vypočtena spotřeba? Jak těžba surovin?
Já například do svého auta prakticky nemůžu načerpat fosilní palivo. Je docela těžké vůbec najít čerpačku, kde bude "jen" E5. A ty zase můžeš mít problém najít veřejnou nabíječku, která není připojena k síti, kde cca 40 % elektřiny pochází z uhlí.
A to je přesně to, o čem mluvím. Ty tady sypeš z rukávu nějaké emise CO2, které vypočetl nějaký úředník v Bruselu (ať už z Komise, nebo z EuroNCAP).
Ale jsou vypočteny za spravedlivých podmínek? Jaká elektřina byla použita pro výpočet? Jaké palivo bylo použito pro výpočet? Jak byla vypočtena spotřeba? Jak těžba surovin?
Já například do svého auta prakticky nemůžu načerpat fosilní palivo. Je docela těžké vůbec najít čerpačku, kde bude "jen" E5. A ty zase můžeš mít problém najít veřejnou nabíječku, která není připojena k síti, kde cca 40 % elektřiny pochází z uhlí.
Tycoone, nez ty ekvivaletni emise zacnes napadat, tak si o nich nejdriv neco zjisti, ju? 😉
Mala napoveda: je tam uveden best case a worst case...
A worst EV je NIZSI nez best case spalovaku.
Ale jako obvykle, tve anti EV argumenty napadaji ma cisla na zaklade... tve silne viry v ropu.
🤣 👎👎
Zbytecna diskuze jak s rohYpnolem. Ignorujes veskera fakta, odkazy.
https://www.bmwgroup.com/…eport_BMW-iX.pdf
Thanks to the use of BMW EfficientDynamics and eDrive technology, the Global Warming Potential of the iX 40 is about 36% lower than of the conventionally powered X5 30d across the whole life cycle. If renewable energy sources are used for charging, the reduction is at about 66% (fig. 3).
👍👍👍
Jen zpochybnujes. Na zaklade ceho?
Na zaklade blbejch kecu.
Sorry.
Nehodlam s tebou dal ztracet cas.
Dobrou
Mala napoveda: je tam uveden best case a worst case...
A worst EV je NIZSI nez best case spalovaku.
Ale jako obvykle, tve anti EV argumenty napadaji ma cisla na zaklade... tve silne viry v ropu.
🤣 👎👎
Zbytecna diskuze jak s rohYpnolem. Ignorujes veskera fakta, odkazy.
https://www.bmwgroup.com/…eport_BMW-iX.pdf
Thanks to the use of BMW EfficientDynamics and eDrive technology, the Global Warming Potential of the iX 40 is about 36% lower than of the conventionally powered X5 30d across the whole life cycle. If renewable energy sources are used for charging, the reduction is at about 66% (fig. 3).
👍👍👍
Jen zpochybnujes. Na zaklade ceho?
Na zaklade blbejch kecu.
Sorry.
Nehodlam s tebou dal ztracet cas.
Dobrou
@DonVito
Jak už jsem psal ... rovné podmínky.
U EV počítá Euro GreenCap s "electricity mix" rovné "EU Average". Ale u spalovací verze nikoliv. Nevíme, jaký obsah obnovitelného paliva Euro GreenCap započítalo, pravděpodně nulový. Ale u nás ani nikde kolem nás takové palivo koupit nejde. Pokud víš, že jde, pošli mi prosím adresu čerpačky.
BTW Já jsem nejvíce kilometrů najel s LPG, nikoliv s benzínem nebo naftou.
Jak už jsem psal ... rovné podmínky.
U EV počítá Euro GreenCap s "electricity mix" rovné "EU Average". Ale u spalovací verze nikoliv. Nevíme, jaký obsah obnovitelného paliva Euro GreenCap započítalo, pravděpodně nulový. Ale u nás ani nikde kolem nás takové palivo koupit nejde. Pokud víš, že jde, pošli mi prosím adresu čerpačky.
BTW Já jsem nejvíce kilometrů najel s LPG, nikoliv s benzínem nebo naftou.
Tycoone, kdybys nebyl linej a misto pitomejch komentu si stahnul life cycle assesment .pdf, tak bys zjistil, ze to je pro E10.
https://www.greenncap.com/…fact%20sheet.pdf
GAME OVER
https://www.greenncap.com/…fact%20sheet.pdf
GAME OVER
@DonVito
OK, tak obnovitelné palivo započítali. Už si s tím dávají více práce než kdysi, to je dobře.
Mít radost, že si jednou měl pravdu, ti neberu, neboj.
Doufejme, že tak jako srovnává podmínky Green NCAP, srovná je i EU.
OK, tak obnovitelné palivo započítali. Už si s tím dávají více práce než kdysi, to je dobře.
Mít radost, že si jednou měl pravdu, ti neberu, neboj.
Doufejme, že tak jako srovnává podmínky Green NCAP, srovná je i EU.
@
Tycoon
Takze odpověz co jsou tedy rovne podmínky dle tebe.
Zahrnuje se nejlepší a nejhorší případ, zahrnuje se bioslozka, co dál? Zahrnují se emise co2 i další. Ve vsem je soplaovak horší, tak proč by neměl platit pokuty z emisí za ničení zdraví i životního prostředí?
Tycoon
Takze odpověz co jsou tedy rovne podmínky dle tebe.
Zahrnuje se nejlepší a nejhorší případ, zahrnuje se bioslozka, co dál? Zahrnují se emise co2 i další. Ve vsem je soplaovak horší, tak proč by neměl platit pokuty z emisí za ničení zdraví i životního prostředí?
@Mikesus
Rovné podmínky by byly, kdyby EU počítala flotilové emise CO2 a z nich vyplývající pokuty podle toho, jak to počítá Green NCAP.
Za emise škodlivin se pokuty neplatí. Tam je to dáno striktně. Neplníš zákonný limit, nesmíš prodávat.
Rovné podmínky by byly, kdyby EU počítala flotilové emise CO2 a z nich vyplývající pokuty podle toho, jak to počítá Green NCAP.
Za emise škodlivin se pokuty neplatí. Tam je to dáno striktně. Neplníš zákonný limit, nesmíš prodávat.
@DonVito
Klidne rovne podminy, do kazdeho EV povine bombu s co2 a dalsimi plyny a povine vypoustet!
Klidne rovne podminy, do kazdeho EV povine bombu s co2 a dalsimi plyny a povine vypoustet!
@Tycoon
A zakaznik si snad nemuze vybrat co chce?
Kde to zijes?
Ford Mustang 5l objem a V8 za 1,6 mil.
Kdy byl vetsi vyber za tak nízký ceny?
Ne, tady nepisou milovnici dobrych aut á petrolheadi.
Tady pisou milovnici konspiraci a webu pro ztracence.
A zakaznik si snad nemuze vybrat co chce?
Kde to zijes?
Ford Mustang 5l objem a V8 za 1,6 mil.
Kdy byl vetsi vyber za tak nízký ceny?
Ne, tady nepisou milovnici dobrych aut á petrolheadi.
Tady pisou milovnici konspiraci a webu pro ztracence.
@Hendly
Ne, nemůže ty tupane.
Např. není kvůli zelenorudým kmérům a zelené
diktatuře EU Octavia RS TDI...
A těch modelů ci kvůli nesmyslu emisních CO2 limitů skončilo, je nespočet!
Ne, nemůže ty tupane.
Např. není kvůli zelenorudým kmérům a zelené
diktatuře EU Octavia RS TDI...
A těch modelů ci kvůli nesmyslu emisních CO2 limitů skončilo, je nespočet!
@Rohypnol
Ne. zasedne si pletes zakaz s tim, ze zakaznici nejsou ochotni akceptovat cenu.
V EU nebyl zakazan zadny model.
Ne. zasedne si pletes zakaz s tim, ze zakaznici nejsou ochotni akceptovat cenu.
V EU nebyl zakazan zadny model.
@Hendly
Nemůže. Typicky na Ford Mustang stanovil Ford Europe omezené prodejní kvóty kvůli pokutám EU za flotilové emise CO2. To samé třeba Focus ST. Kvóty máš i na obyčejná auta, třeba na Berlinga a Riftery se spalovacími motory. Před nějakou dobou prozradil českých šéf Dacie, že mohli prodat o několik tisíc Dusterů 1.3 TCe více, ale Renault jim nedovolil zvýšení prodejních kvót. No a proslulé je Suzuki Jimny, o které byl tak velký zájem, že by to ohrozilo splnění regulí EU a Suzuki ukončilo jeho dovoz.
Když to takhle bude pokračovat, za pár let to tady bude jako v NDR. Na auta budeme čekat několik let v pořadníku a zánovní ojetina bude dražší než nové auto (což už se stalo u Jimnyho).
Nemůže. Typicky na Ford Mustang stanovil Ford Europe omezené prodejní kvóty kvůli pokutám EU za flotilové emise CO2. To samé třeba Focus ST. Kvóty máš i na obyčejná auta, třeba na Berlinga a Riftery se spalovacími motory. Před nějakou dobou prozradil českých šéf Dacie, že mohli prodat o několik tisíc Dusterů 1.3 TCe více, ale Renault jim nedovolil zvýšení prodejních kvót. No a proslulé je Suzuki Jimny, o které byl tak velký zájem, že by to ohrozilo splnění regulí EU a Suzuki ukončilo jeho dovoz.
Když to takhle bude pokračovat, za pár let to tady bude jako v NDR. Na auta budeme čekat několik let v pořadníku a zánovní ojetina bude dražší než nové auto (což už se stalo u Jimnyho).
@Tycoon
znova, nejde o zakaz. Jde pouze o penize.
Muzes objednat Mustang? Dle konfiguratoru ano.
V8 za 1,6 mil. Kdy to bylo dostupnejsi?
Omezovani prodeje je nejspis jen z duvodu, ze na ukor mensich vozu chteji znacky prodat vetsi auta s vetsim ziskem. Coz je ostatne presne co se dej od Covid.
Znackam roste zisk pres pokles prodeju, protoze se soustredi na velka SUV s nejvetsim ziskem.
Nic nebrani prodavat Jimmy se zapocitanou pokutou.
znova, nejde o zakaz. Jde pouze o penize.
Muzes objednat Mustang? Dle konfiguratoru ano.
V8 za 1,6 mil. Kdy to bylo dostupnejsi?
Omezovani prodeje je nejspis jen z duvodu, ze na ukor mensich vozu chteji znacky prodat vetsi auta s vetsim ziskem. Coz je ostatne presne co se dej od Covid.
Znackam roste zisk pres pokles prodeju, protoze se soustredi na velka SUV s nejvetsim ziskem.
Nic nebrani prodavat Jimmy se zapocitanou pokutou.
@rohYpnol
Kdyz je clovke hloupej a chce nicit ostatním zdraví, musí se daný produkt zakázat nebo zpoplatnit více. No a jelikož majitele TDI ukazujou jací jsou, tak ty varianty TDI mizí.
Kdyz je clovke hloupej a chce nicit ostatním zdraví, musí se daný produkt zakázat nebo zpoplatnit více. No a jelikož majitele TDI ukazujou jací jsou, tak ty varianty TDI mizí.
@Hendly
Ano, já rozumím že v tvé logice uvažování konaného komanče byl zákaz vycestovat z ČSSR na západ jen podporou turismu na východ. Normální rozumný člověk chápe, že to byl zákaz, tupani a hujeři jako ty bohužel ne...
CO2 sankce jsou reálným zákazem a stop pro spoustu žádných modelů. To je realita.
Ano, já rozumím že v tvé logice uvažování konaného komanče byl zákaz vycestovat z ČSSR na západ jen podporou turismu na východ. Normální rozumný člověk chápe, že to byl zákaz, tupani a hujeři jako ty bohužel ne...
CO2 sankce jsou reálným zákazem a stop pro spoustu žádných modelů. To je realita.
@Hendly
Dobře víš, že prodejní kvóty byly jen a pouze kvůli splnění regulí EU. Stellantis proto přestal prodávat MPV se spalovacími motory pouze v EU, zatímco ve Švýcarsku se dál prodávaly. A vyráběl je dál pro Toyotu, která regule EU díky svým hybridům bez problémů plnila, a prodávaly se jako housky na krámě se znakem Toyoty.
Teď je začátek roku, začíná se "od nuly", takže prodejní kvóty ještě naplněné nejsou.
Co se týče Mustangu, tak před 60 lety, v roce 1965, byla základní cena Ford Mustang Fastback $2589, což po přepočtu americké inflace a dnešního kurzu dolaru je cca 635 tisíc Kč. Osmiválec byl samozřejmě dražší, připlácelo se i za čtyřstupňový manuál a samozřejmě klimatizaci apod. Ale za v přepočtu dnešních 1 milion Kč (plus sales tax) si Američan před 60 lety mohl užívat jízdu v osmiválcovém Mustangu.
Za v přepočtu 1,6 milionu Kč mohl Američan před 60 lety koupit luxusní obrovský koráb Cadillac Coupe De Ville 7.0 V8 (250 kW při 4600 rpm) s automatickou převodovkou (základní cena $5419) a volitelným celokoženým interiérem dostupných v mnoha odstínech od bronzové po tyrkysovou.
Máme se dobře, nebo špatně? Máme se lépe než občané NDR, ale hůře než Američané. Hlavně nejděme automobilovou cestou směr NDR.
Dobře víš, že prodejní kvóty byly jen a pouze kvůli splnění regulí EU. Stellantis proto přestal prodávat MPV se spalovacími motory pouze v EU, zatímco ve Švýcarsku se dál prodávaly. A vyráběl je dál pro Toyotu, která regule EU díky svým hybridům bez problémů plnila, a prodávaly se jako housky na krámě se znakem Toyoty.
Teď je začátek roku, začíná se "od nuly", takže prodejní kvóty ještě naplněné nejsou.
Co se týče Mustangu, tak před 60 lety, v roce 1965, byla základní cena Ford Mustang Fastback $2589, což po přepočtu americké inflace a dnešního kurzu dolaru je cca 635 tisíc Kč. Osmiválec byl samozřejmě dražší, připlácelo se i za čtyřstupňový manuál a samozřejmě klimatizaci apod. Ale za v přepočtu dnešních 1 milion Kč (plus sales tax) si Američan před 60 lety mohl užívat jízdu v osmiválcovém Mustangu.
Za v přepočtu 1,6 milionu Kč mohl Američan před 60 lety koupit luxusní obrovský koráb Cadillac Coupe De Ville 7.0 V8 (250 kW při 4600 rpm) s automatickou převodovkou (základní cena $5419) a volitelným celokoženým interiérem dostupných v mnoha odstínech od bronzové po tyrkysovou.
Máme se dobře, nebo špatně? Máme se lépe než občané NDR, ale hůře než Američané. Hlavně nejděme automobilovou cestou směr NDR.
@Rohypnol
prirovnavat vraždy na zadratovanych hranicich k situaci kdy je koupe auta nejdostupnější v historii? Ano, vítejte na trolly ovladanem ceskem netu.
Nikdo nezakazuje zadny model.
prirovnavat vraždy na zadratovanych hranicich k situaci kdy je koupe auta nejdostupnější v historii? Ano, vítejte na trolly ovladanem ceskem netu.
Nikdo nezakazuje zadny model.
@Tycoon
Takze Toyota muze prodavat co Stellantis ne? Takze jak je to s tim zakazem?
Jednoduše, dlouho dopředu se vi o nastavené legislativě. Toyota s ni nema problem. Muzes objednat ten Mustang? ano/ne?
Takze Toyota muze prodavat co Stellantis ne? Takze jak je to s tim zakazem?
Jednoduše, dlouho dopředu se vi o nastavené legislativě. Toyota s ni nema problem. Muzes objednat ten Mustang? ano/ne?
@rohYpnol
Jsi hodně hloupej očividně. Nevím co já, mlada generace, bych měl společného s kovaným komunistou. Ale chápu to, ze starej hlupák ostatní soudí podle sebe. Však taky víme, jak tu adoruješ Rusko.
A ze je to stop pro spoustu zadanych modelů? Není, jen by je tupci nezaplatili a inteligenti lidé nekupovali, tak to prostě zarizli
Jsi hodně hloupej očividně. Nevím co já, mlada generace, bych měl společného s kovaným komunistou. Ale chápu to, ze starej hlupák ostatní soudí podle sebe. Však taky víme, jak tu adoruješ Rusko.
A ze je to stop pro spoustu zadanych modelů? Není, jen by je tupci nezaplatili a inteligenti lidé nekupovali, tak to prostě zarizli
@Hendly
Nemluvil jsem o zázaku, ale o prodejních kvótách, které si stanovují automobilky, aby nedostaly pokutu od EU.
Ano, o legislativě se ví dlouho dopředu, ale nikdo dopředu neví, jaká bude poptávka zákazníků. V tom je ten zakopaný pes. Ekonomika není jen o nabídce. Ekomonika je i o poptávce. A nabídka s poptávkou se musí střetnout. A to je odvěký problém všech ekonomik, které centrálně plánují či usměrňují nabídku.
Nemluvil jsem o zázaku, ale o prodejních kvótách, které si stanovují automobilky, aby nedostaly pokutu od EU.
Ano, o legislativě se ví dlouho dopředu, ale nikdo dopředu neví, jaká bude poptávka zákazníků. V tom je ten zakopaný pes. Ekonomika není jen o nabídce. Ekomonika je i o poptávce. A nabídka s poptávkou se musí střetnout. A to je odvěký problém všech ekonomik, které centrálně plánují či usměrňují nabídku.
@Mikesus
Dobře víš, že to není pravda. Snažíš se obhájit neobhajitelné.
Spousta modelů byla stopnuta, přestože byly zákazníky žádané. Suzuki Jimny nebo spalovací verze MPV/dodávek od Peugeotu/Citroenu jsou nejvíce známé případy, jelikož se o tom psalo i v běžných médiích.
Dle zákulisních informací víme, že na oltář směrnicím EU byla stopnuta i Fabia Combi, přestože Škodovka nasypala peníze do vývoje a byla připravena do výroby.
Dobře víš, že to není pravda. Snažíš se obhájit neobhajitelné.
Spousta modelů byla stopnuta, přestože byly zákazníky žádané. Suzuki Jimny nebo spalovací verze MPV/dodávek od Peugeotu/Citroenu jsou nejvíce známé případy, jelikož se o tom psalo i v běžných médiích.
Dle zákulisních informací víme, že na oltář směrnicím EU byla stopnuta i Fabia Combi, přestože Škodovka nasypala peníze do vývoje a byla připravena do výroby.
@Tycoon
“ nikdo dopředu neví, jaká bude poptávka zákazníků” tak o tom je prece trh. Kdo to trefí je vítěz. Pravidla jsou pro vsechny stejna.
Mustang si teda objednat muzes. Kdenje problem?
A k tvym “zákulisním “ informacím.
Zcela verejna informace je, ze misto vyroby maleho kombi ktere melo minimum prodeju a zadna znacka ho nedela jede model ktery je podstatne drazsi a zrejme na nem bude daleko vetsi zisk i kdyz ma vetsi emise CO2.
Tady v tve konspiraci neco nesedi. 😀
“ nikdo dopředu neví, jaká bude poptávka zákazníků” tak o tom je prece trh. Kdo to trefí je vítěz. Pravidla jsou pro vsechny stejna.
Mustang si teda objednat muzes. Kdenje problem?
A k tvym “zákulisním “ informacím.
Zcela verejna informace je, ze misto vyroby maleho kombi ktere melo minimum prodeju a zadna znacka ho nedela jede model ktery je podstatne drazsi a zrejme na nem bude daleko vetsi zisk i kdyz ma vetsi emise CO2.
Tady v tve konspiraci neco nesedi. 😀
@Mikesus
Opět je vidět, že jsi hloupý a nechápeš.
Na tvou otázku ti zcela jasně a přímě odpovím.
Co bys měl mít jako mladší generace společného s kovaným komunistou? TVOJE UVAŽOVÁNÍ!!!
Opět je vidět, že jsi hloupý a nechápeš.
Na tvou otázku ti zcela jasně a přímě odpovím.
Co bys měl mít jako mladší generace společného s kovaným komunistou? TVOJE UVAŽOVÁNÍ!!!
@topten lastOne, stejne jako petikoalice ci ANO. Zničit co můžou, zadlužit a brát za to velký peníze.
@topten O věčných časech plácáš ty. Petrolheadi si nevymysleli, že by chtěli svou oblíbenou technologii přikázat celé Evropě.
Mikesus
U tohoto auta budou zase mene inteligentní jedinci zaměňovat příčiny neúspěchu. Ti budou svalovat neúspěch tohoto modelu na pohon, avšak duvod je obecně přístup stellantisu, zastaralá podprůměrná technika, vysoka cena ( v porovnani s konkurenci), nízká kvalita a spolehlivost a otřesný design. Fiat by měli raději zavřít než produkovat to co produkuje.
@Mikesus
Dovodem neuspechu EV je kombinace realnych argumentu (vyssi cena, nizsi dojezd) a lzi ktere se i zde neustale siri, treba o nabijeni.
Kdyz tenhle Fiat budu nabijet doma, stravim nabijenim MÍŇ casu nez bych stravil se spalovakem na pumpe.
A bude me to stat MÍŇ penez!
To je problem zdejsich diskuzi.
Neustale vynaseni nevyhod EV do nebes.
A v nejlepsim pripade zamlcovani vyhod.
Obvykle spis primo lhani a popirani vyhod.
S EV se mne jezdi skvele, jediny co se jizdne priblizuje je hybrid.
To muzu rict za elektromobilisty.
PS Bohuzel sem vzdy nastoupi nejakej chytrak typu rohYpnol a zacne tu sirit svoji pravdu o EV. Treba jako ze EV nikdo nechce...
😀
Dovodem neuspechu EV je kombinace realnych argumentu (vyssi cena, nizsi dojezd) a lzi ktere se i zde neustale siri, treba o nabijeni.
Kdyz tenhle Fiat budu nabijet doma, stravim nabijenim MÍŇ casu nez bych stravil se spalovakem na pumpe.
A bude me to stat MÍŇ penez!
To je problem zdejsich diskuzi.
Neustale vynaseni nevyhod EV do nebes.
A v nejlepsim pripade zamlcovani vyhod.
Obvykle spis primo lhani a popirani vyhod.
S EV se mne jezdi skvele, jediny co se jizdne priblizuje je hybrid.
To muzu rict za elektromobilisty.
PS Bohuzel sem vzdy nastoupi nejakej chytrak typu rohYpnol a zacne tu sirit svoji pravdu o EV. Treba jako ze EV nikdo nechce...
😀
@DonVito Jeste ze vy, verozvestove, jste neunavni a slavu aut na baterky neustale sirite...
@Ja Prvni 123
Mne by stacilo, kdyby o EV nepsali kraviny lidi, co o nich nic nevi.
Polovina prispevku v teto dikuzi je velmi hloupych od lidi co EV nechapou ani neznaji, natoz aby tusili, jakym smerem se EV vyviji....
Jen hltaji zkreslene informace z AF a vlastni zkusenost jim chybi.
Mne by stacilo, kdyby o EV nepsali kraviny lidi, co o nich nic nevi.
Polovina prispevku v teto dikuzi je velmi hloupych od lidi co EV nechapou ani neznaji, natoz aby tusili, jakym smerem se EV vyviji....
Jen hltaji zkreslene informace z AF a vlastni zkusenost jim chybi.
@Ja Prvni 123
Jeslti sis nevšiml, tak naprostá většina diskuzi o EV je reakcí na prvotní lži a výmysly. Stačí aby tu nebyly lháři, kteří začnou diskuzi o EV nějakým nesmyslnym výplodem a není potřeba opakovat realitu pořád dokola.
Jeslti sis nevšiml, tak naprostá většina diskuzi o EV je reakcí na prvotní lži a výmysly. Stačí aby tu nebyly lháři, kteří začnou diskuzi o EV nějakým nesmyslnym výplodem a není potřeba opakovat realitu pořád dokola.
@Mikesus
Ano, realitu, kde diesel nikoho nezabíjí. Realitu, kde znečištění ovzduší primárně žádná doprava ani diesely nezpůsobují.
Ano, realitu, kde diesel nikoho nezabíjí. Realitu, kde znečištění ovzduší primárně žádná doprava ani diesely nezpůsobují.
@rohYpnol
Koukam ze jsi se zasekl v tom svym komunismu. Typický přístup komunsity, lži a co není vidět, neexistuje. Ukaz nějaký odkaz, který doklada, ze nezabije. Nebo už další vlákno zde jsi jen prolhanej lidskej odpad. Ale pochybuju, ze nejakej dáš. Na to dle mého nemáš mozkové kapacity.
https://theicct.org/…rs-europe-mar23/
https://www.europeandatajournalism.eu/cp_data_news/thousands-of-deaths-due-to-diesel-cars/
https://phys.org/…europe-year.html
https://www.theguardian.com/…eaths-year-study
Tak se ukaž ze jsi něco jiného než lhář do mozku kostí.
Koukam ze jsi se zasekl v tom svym komunismu. Typický přístup komunsity, lži a co není vidět, neexistuje. Ukaz nějaký odkaz, který doklada, ze nezabije. Nebo už další vlákno zde jsi jen prolhanej lidskej odpad. Ale pochybuju, ze nejakej dáš. Na to dle mého nemáš mozkové kapacity.
https://theicct.org/…rs-europe-mar23/
https://www.europeandatajournalism.eu/cp_data_news/thousands-of-deaths-due-to-diesel-cars/
https://phys.org/…europe-year.html
https://www.theguardian.com/…eaths-year-study
Tak se ukaž ze jsi něco jiného než lhář do mozku kostí.
@Mikesus
Velmi mě tvé odkazy pobavily. Ani jeden nedokládá, že by diesel někoho zabíjel.
Smolík tupane.
A takových studií a nesmyslů, že až 10 000 mrtvých by mohlo být... jo, takových blábolů si napíšu v AI během víkendu desítky,... 🤣🤣🤣
Je to jak jsem u edl, nic z toho jis nevyvrátil. Diesel nikoho nezabíjí, většina znečištění ovzduší ani nemá původ v dopravě 🤣🤣🤣
Smolík, skončil jsi 🤣🤣🤣 Jsi lhář.
Velmi mě tvé odkazy pobavily. Ani jeden nedokládá, že by diesel někoho zabíjel.
Smolík tupane.
A takových studií a nesmyslů, že až 10 000 mrtvých by mohlo být... jo, takových blábolů si napíšu v AI během víkendu desítky,... 🤣🤣🤣
Je to jak jsem u edl, nic z toho jis nevyvrátil. Diesel nikoho nezabíjí, většina znečištění ovzduší ani nemá původ v dopravě 🤣🤣🤣
Smolík, skončil jsi 🤣🤣🤣 Jsi lhář.
@DonVito To asi tak nějak víme, že se ti s EV jezdí dobře. Mně se dobře jezdí s 200+kW hot hatchi a manuální převodovkou. Ty mi zakážete.
@twistedTSD Přesně tak. Likvidace evropských hot-hatchů (zvláště pak s manuální převodovkou) je jedním z nejodpornějších důsledků ekoteroristické politiky EU! 🤮🤮🤮
@DonVito
Tak tohle delajii EV-milovnici....oba tabory si v tomhle nemaji co vycitat. Oba tabori maji pravdu a zaroven lzou.
Tak tohle delajii EV-milovnici....oba tabory si v tomhle nemaji co vycitat. Oba tabori maji pravdu a zaroven lzou.
@Mikesus
Ano, Fiat 600 jako takový má zatím hodně slabé evropské prodeje. Ale těžko můžeš popřít, že největším propadákem je právě elektrická verze tohoto auta. Neznáme přesná čísla, ale podle prodejů na německém a italském trhu lze odhadovat, že elektrické 600ky se za rok 2024 prodalo cca 3 tisíce kusů.
Ano, Fiat 600 jako takový má zatím hodně slabé evropské prodeje. Ale těžko můžeš popřít, že největším propadákem je právě elektrická verze tohoto auta. Neznáme přesná čísla, ale podle prodejů na německém a italském trhu lze odhadovat, že elektrické 600ky se za rok 2024 prodalo cca 3 tisíce kusů.
@Tycoon
Vsiml sis, ze casto koreluji prodeje s nizsi cenou?
Vasi optikou by se spalovaky nikdy neprosadily proti konim. Protoze v zacatcich automobilismu se prodavalo porad spoustu koni...
😀
Argument jak noha.
A to ze byl v 2023 nejprodavanejsim autem sveta elektromobil odignorujes....
Prodeje jsou dany kvalitou a value for money kazdyho konkretniho modelu!
PS Elektricka verze 600 je v mnoha aspektech ta nejlepsi. Jen by sis musel to video pustit!
Bohuzel na serveru o autech uz o nejakou kvalitu jizdy nejde. Razeni, prodleva po pridani, vibrace, start stop? Samy nedulezity veci. Svet automotive se pro hejtera EVcek omezil na cenu a dojezd. Ja si denne uzivam vyhody a EV a parkrat za rok si chvilku pockam, kdyz jedu dal. Kazdy ma priority jinde. Jen nezamenuj svoje priority za priority VSECH!
Vsiml sis, ze casto koreluji prodeje s nizsi cenou?
Vasi optikou by se spalovaky nikdy neprosadily proti konim. Protoze v zacatcich automobilismu se prodavalo porad spoustu koni...
😀
Argument jak noha.
A to ze byl v 2023 nejprodavanejsim autem sveta elektromobil odignorujes....
Prodeje jsou dany kvalitou a value for money kazdyho konkretniho modelu!
PS Elektricka verze 600 je v mnoha aspektech ta nejlepsi. Jen by sis musel to video pustit!
Bohuzel na serveru o autech uz o nejakou kvalitu jizdy nejde. Razeni, prodleva po pridani, vibrace, start stop? Samy nedulezity veci. Svet automotive se pro hejtera EVcek omezil na cenu a dojezd. Ja si denne uzivam vyhody a EV a parkrat za rok si chvilku pockam, kdyz jedu dal. Kazdy ma priority jinde. Jen nezamenuj svoje priority za priority VSECH!
@DonVito
Nejdříve byly koně, pak byly elektromobily, pak byly spalováky. A spalováky se prosadily jako proti koním, tak proti elektromobilům. Protože přinesly užitek, za který byli ochorni zákaznici zaplatit. To je základ ekonomie.
Ano, Tesly model Y se stala nejprodávanějším autem v roce 2023. V segmentu elektromobilů dominuje světovému trhu. A asi ještě dlouho dominovat bude. Je to něco jako iPhone, silná značka, která je implicitní volbou pro svou skupinu zákazníků.
Škubání při řazení, prodlevy po přidání plynu, vibrace a start-stop taky nemám rád. Mé předchozí auto to nemělo. A proto jsem při výběru dalšího auta vybíral takové, kde to nemusím trpět, respektive kde start-stop tam byl, ale jednoduše jsem jej natrvalo deaktivoval.
Nejdříve byly koně, pak byly elektromobily, pak byly spalováky. A spalováky se prosadily jako proti koním, tak proti elektromobilům. Protože přinesly užitek, za který byli ochorni zákaznici zaplatit. To je základ ekonomie.
Ano, Tesly model Y se stala nejprodávanějším autem v roce 2023. V segmentu elektromobilů dominuje světovému trhu. A asi ještě dlouho dominovat bude. Je to něco jako iPhone, silná značka, která je implicitní volbou pro svou skupinu zákazníků.
Škubání při řazení, prodlevy po přidání plynu, vibrace a start-stop taky nemám rád. Mé předchozí auto to nemělo. A proto jsem při výběru dalšího auta vybíral takové, kde to nemusím trpět, respektive kde start-stop tam byl, ale jednoduše jsem jej natrvalo deaktivoval.
Tycoone, o tom to je.
600e i kdyz to nebudes chtit priznat ma z mnoha aspektu nejlepsi pohon ze vsech alternativ.
Se silnym modelem samozrejme souhlas.
600 je slaby model, bohuzel vcetne EV.
Nicmene mne se 600e libi.
Zajimala by mne realna cena.
Ne nesmyslny cenik.
👍
600e i kdyz to nebudes chtit priznat ma z mnoha aspektu nejlepsi pohon ze vsech alternativ.
Se silnym modelem samozrejme souhlas.
600 je slaby model, bohuzel vcetne EV.
Nicmene mne se 600e libi.
Zajimala by mne realna cena.
Ne nesmyslny cenik.
👍
@DonVito
Já u Fiatu 600 vidím jen 2 alternativy.
1) Elektrika
2) Tříválec+robotizovaná převodovka+mild hybrid
Pro mě obě alternativy non-go, ale pokud to někomu vyhovuje a líbí se mu i samotné auto (mě vůbec, tak jako vše kopírující 500), ať si to koupí. Ale měl by si pospíšit. Pokud se Fiatu nepovede přesvědčit Italy, aby to kupovali, asi to na trhu moc dlouho nevydrží.
Já u Fiatu 600 vidím jen 2 alternativy.
1) Elektrika
2) Tříválec+robotizovaná převodovka+mild hybrid
Pro mě obě alternativy non-go, ale pokud to někomu vyhovuje a líbí se mu i samotné auto (mě vůbec, tak jako vše kopírující 500), ať si to koupí. Ale měl by si pospíšit. Pokud se Fiatu nepovede přesvědčit Italy, aby to kupovali, asi to na trhu moc dlouho nevydrží.
@Tycoon vidíš ja vidím jen špatné řešení (BEV) a slabé (hybrid)… Ani jedno nemá smysl, od Stellantisu…
@DonVito
Z mnoha aspektů nejlepší pohon.... 😂😂😂
NE. I když si to nechceš přiznat, tak nejlepsim pohonem 2025 je ICE, a to benzin/diesel. To je fakt, kterému odpovídá poptávka.
I u modelů, kde ce ovy rozdíl mezi ICE a EV nehraje roli, zákazníci volí a chtějí ICE.
Tvé přirovnání ke koním hovoří o jediném, že i kůň je chytřejší než ty. 🤣🤣🤣
Z mnoha aspektů nejlepší pohon.... 😂😂😂
NE. I když si to nechceš přiznat, tak nejlepsim pohonem 2025 je ICE, a to benzin/diesel. To je fakt, kterému odpovídá poptávka.
I u modelů, kde ce ovy rozdíl mezi ICE a EV nehraje roli, zákazníci volí a chtějí ICE.
Tvé přirovnání ke koním hovoří o jediném, že i kůň je chytřejší než ty. 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Takze nejlepší pečivo je tukovy rohlík, protoze se ho nejvíc proda ze? Nebo že by to bylo jen cenou a k nejlepšímu to má hodně daleko?
Takze nejlepší pečivo je tukovy rohlík, protoze se ho nejvíc proda ze? Nebo že by to bylo jen cenou a k nejlepšímu to má hodně daleko?
@Mikesus
Jakou cenou pořád?!
Vždyť je cenová parita 🤣🤣🤣
ICE přeci není levnější než BEV 🤣🤣🤣
Musíš si najít něco jiného hujere 🤣🤣🤣
Jakou cenou pořád?!
Vždyť je cenová parita 🤣🤣🤣
ICE přeci není levnější než BEV 🤣🤣🤣
Musíš si najít něco jiného hujere 🤣🤣🤣
@DonVito Když nevíš co by, je*ni tam koně. Nebo parní stroj. Ještě pls napiš něco o Nokii a tlačítkových telefonech.
@Mikesus
Nokia taky delala chytre telefony….
Nokia taky delala chytre telefony….
@Hendly
🤣🤣🤣
Nokia ignorovala zákazníky.
BEV zákazníci nechtějí. 9 z 10ti chce spalovák. Smolík hujere 😅 Skončil jsi.
🤣🤣🤣
Nokia ignorovala zákazníky.
BEV zákazníci nechtějí. 9 z 10ti chce spalovák. Smolík hujere 😅 Skončil jsi.
@Hendly Tak zrovna ty se Symbianem moc chytré nebyli 😋 Ten příněr s Nokií nesedí. Lidi chtěli po Nokii nový systém ne symbian, ale Meego. Místo vývoje konkurenta Androidu a iOS je matka prodala Microsoftu a byl to průšvih. Vše bez zásahu politiků.
Jenže ICE auta chce aktuálně drtivá většina zákazníků a politici jim hází všemožně klacky pod nohy. Díky nesmyslným emisním limitům a v západní Evropě i daním se okruh koupitelných modelů ICE zmenšuje…. Nebýt tlaku politiků, tak ty firemní prodeje EV (tipnu si tak 90% ze všech) prostě nejsou…
A to je ten rozdíl 😋
Jenže ICE auta chce aktuálně drtivá většina zákazníků a politici jim hází všemožně klacky pod nohy. Díky nesmyslným emisním limitům a v západní Evropě i daním se okruh koupitelných modelů ICE zmenšuje…. Nebýt tlaku politiků, tak ty firemní prodeje EV (tipnu si tak 90% ze všech) prostě nejsou…
A to je ten rozdíl 😋
@ericn
Ne nechce ICE. Jen na ne nemají. To je rozdíl. A je to vidět na statistikách, ti co mají peníze, kupují EV. Ti co nemají peníze, kupují diesely. Jaké je nejprodávanější ICE a EV?
Uvidíme jaká bude změna, jestli bude, v roce 2024, ale za rok 2023 v Evropě ( když ten světový trh není relevantní tedy )
3 nejprodávanější ice: clio, sandero, t-roc.
3 nejprodávanější EV: Tesla Y, Tesla 3 a ID.4.
ceny těch ICE jsou 369tis, 335tis a 539tis.
Ceny EV 1.1M, 1M a 970tis.
Ne nechce ICE. Jen na ne nemají. To je rozdíl. A je to vidět na statistikách, ti co mají peníze, kupují EV. Ti co nemají peníze, kupují diesely. Jaké je nejprodávanější ICE a EV?
Uvidíme jaká bude změna, jestli bude, v roce 2024, ale za rok 2023 v Evropě ( když ten světový trh není relevantní tedy )
3 nejprodávanější ice: clio, sandero, t-roc.
3 nejprodávanější EV: Tesla Y, Tesla 3 a ID.4.
ceny těch ICE jsou 369tis, 335tis a 539tis.
Ceny EV 1.1M, 1M a 970tis.
@Mikesus Blbost Mikeši, Tesla = elektromobil, proto se prodává... ICE je zatím ještě výrazně více typů a druhů, tj můžeš si vybrat. Btw TMY nebo TM3 si klidně můžu jít koupit "zítra" ale neudělám to. Není mi sympatická a nelíbí se mi a to ani zvenčí a už vůbec ne zevnitř a hlavně na mé cestování se elektro nehodí, ani pracovní a ani soukromé :-) Není to auto ale tablet s kolama, tj. nemám k tomu důvěru.
Pokud už bych o nějakém uvažoval, nejspíš by to byl Enyaq. Má ovládání takové, jaké by auto mělo mít, tj najdu vše tam kde chci a jsem zvyklý. Jen ten pohon...
Pokud už bych o nějakém uvažoval, nejspíš by to byl Enyaq. Má ovládání takové, jaké by auto mělo mít, tj najdu vše tam kde chci a jsem zvyklý. Jen ten pohon...
@Mikesus
Tvé lži máš až po uši 🤣🤣🤣
Krásný přiklad BMW 5. BEV nikdo nechce, spalováky se prodávají, a hlavně diesel 🤣🤣🤣
Jsi LHÁŘ, smiř se s tím 🤣🤣🤣
Tvé lži máš až po uši 🤣🤣🤣
Krásný přiklad BMW 5. BEV nikdo nechce, spalováky se prodávají, a hlavně diesel 🤣🤣🤣
Jsi LHÁŘ, smiř se s tím 🤣🤣🤣
@ericn Symbian nebyl vůbec špatný OS, ale hodil se pro tlačítkové telefony. Největší zkázou Nokie byl Elop a nedodělaný Windows Phone, kvůli nim klesly prodeje na dno.
@Mikesus Kdybys měl pravdu, neexistoval by už segment prémiových ICE, což zdaleka nenastalo. Takže plácáš. Jinak nikdy by tu neprobíhaly takové hádky o EV, kdyby nebyla snaha je shora vnutit jako jedinou možnost. Aby to bylo realistické, musí být EV široce dostupná technologie. Jakákoli technologie může být sebevíc vyspělá, ale pokud ji nelze vyrobit za smysluplnou cenu, skončí v zapomnění nebo zůstane výsadou high-end segmentu.
@Hendly Vida, tak Nokii jsi sem zatáhl ty - viz 20:45. Gratuluji, skvěle se s Donem doplňujete.
Modrý blesk
Jo v úvozovkách skvělé, dát za elektrické auto velikosti větší nákupní tašky s reálním dojezdem 200 km 37 tis. euro! Za mě je reálná cena auta této velikosti a těchto technických parametrů do 10 tis euro... A můžete v médiích tuhle navoněnou bídu adorovat jak chcete...
@Modrý blesk Mě by hlavně zajímalo, proč to dělají, když to čtenáři lehce prohlédnou a zařadí si auto.cz jako web, kde nenajdou hodnotné informace.
@Modrý blesk
10 tis euro nazýváš “realna cena”?
To tak nějak vystihuje tvoji “realitu”….
10 tis euro nazýváš “realna cena”?
To tak nějak vystihuje tvoji “realitu”….
@Hendly Je to menší auto a dojezd za 5 let dále klesne z už tak hraniční hodnoty. Kdyby akumulátory s cenou klesaly tak jak bylo některými předpovídáno, tak co by na tomhle autě mělo stát víc jak 250 tisíc Kč? Reálná hodnota je skutečně kolem toho čtvrt míče, více ne.
@Oscar_Romero
Sorry, ale na kolik vy si vazite sve prace ?
Opravdu ocekavas, ze dostanes takto vybaveny vuz v delce 4,2 m za 250 tis?
Lepsi šlapací kolo stoji 50+ tis…
To uz ve sve zaslepenosti proti EV nevnímáte realitu?
Sorry, ale na kolik vy si vazite sve prace ?
Opravdu ocekavas, ze dostanes takto vybaveny vuz v delce 4,2 m za 250 tis?
Lepsi šlapací kolo stoji 50+ tis…
To uz ve sve zaslepenosti proti EV nevnímáte realitu?
@Hendly Bohužel vzhledem k dojezdu ano. To nemá s mým vztahem k lidské práci nic společného. Prostě je to vzhledem k vlastnostem předražené a nikdo nemá povinnost kvůli vaší dost zvláštní teorii o lidské práci tvrdit opak.
O jaké zaslepenosti proti EV mluvíte? Když někdo konstatuje nějaký mínus dnešního stavu elektromobilů, tak je proti nim zaslepený? Si přečtěte příspěvky od Mikesus, abyste viděl co je zaslepený fanatismus vedoucí v extrémní formě až k urážení všech majitelů spalovacích motorů. V jeho případě je to bizár, který dokážou napravit jen opakované návštěvy psychiatra - snad.
O jaké zaslepenosti proti EV mluvíte? Když někdo konstatuje nějaký mínus dnešního stavu elektromobilů, tak je proti nim zaslepený? Si přečtěte příspěvky od Mikesus, abyste viděl co je zaslepený fanatismus vedoucí v extrémní formě až k urážení všech majitelů spalovacích motorů. V jeho případě je to bizár, který dokážou napravit jen opakované návštěvy psychiatra - snad.
@Oscar_Romero
Takze si se opet zaradil do dlouhe fronty “diskuteru” kteri se nesoustredi na techniku, ale na vymezeni nebo urazeni jmen zde.
Predstava, ze takto vybavene a velke auto bude stat 250 je naivni.
Stejne tak opak, kdyz by toto stalo 250 tis tak je to konec spalovaku okamzite a kazdemu je jedno kolik to ujede na jedno nabiti.
Takze si se opet zaradil do dlouhe fronty “diskuteru” kteri se nesoustredi na techniku, ale na vymezeni nebo urazeni jmen zde.
Predstava, ze takto vybavene a velke auto bude stat 250 je naivni.
Stejne tak opak, kdyz by toto stalo 250 tis tak je to konec spalovaku okamzite a kazdemu je jedno kolik to ujede na jedno nabiti.
@Hendly V jeho případě jsem se tam zařadil rád, protože to, co tady předvádí, si zaslouží reakci.
O jaké výbavě mluvíš? Elektro verze stojí 820 tisíc a v té výbavě navíc La prima dokonce 920 tisíc, takže výbava za 100 tisíc. Já psal o té verzi bez výbavy za stále brutálních 820 tisíc. Ten čtvrt milion za ni jsem možná přehnal, uznávám, ale ne o moc. Když si člověk spočítá, co ho čeká s úbytkem kapacity a že to auto bude při potřebě výměny extrémně drahého akumulátoru neprodejné a půjde do šrotu - to je realita, kterou zažilo mnoho majitelů elektromobilů.
O jaké výbavě mluvíš? Elektro verze stojí 820 tisíc a v té výbavě navíc La prima dokonce 920 tisíc, takže výbava za 100 tisíc. Já psal o té verzi bez výbavy za stále brutálních 820 tisíc. Ten čtvrt milion za ni jsem možná přehnal, uznávám, ale ne o moc. Když si člověk spočítá, co ho čeká s úbytkem kapacity a že to auto bude při potřebě výměny extrémně drahého akumulátoru neprodejné a půjde do šrotu - to je realita, kterou zažilo mnoho majitelů elektromobilů.
@Oscar_Romero
Krome opakování statistikou vyvracene nesmysle o ztrate kapacity atd.
Jake myslis ze by byl prodej spalovaku v pripade, ze bys tohle auto prodaval za tebou uvedenych 250 tis?
Krome opakování statistikou vyvracene nesmysle o ztrate kapacity atd.
Jake myslis ze by byl prodej spalovaku v pripade, ze bys tohle auto prodaval za tebou uvedenych 250 tis?
@Hendly Úplně všechny akumulátory na bázi lithia jsou nejpozději za 8-10 let v háji nebo přinejlepším hodně špatně použitelné pro elektromobilitu. Navíc je rozdíl, jestli na začátku je dojezd 700 km a časem to klesne na 400 a tím, kdy je už od začátku kolem 200 km.
Tohle auto s tou nižší výbavou a spalovákem za 250k Kč by byl na dnešním trhu v ČR bestseller. Možná i s tím příšerným fiatovským dvouválcem a nejhorší převodovkou co kdy FIAT v posledních 20 letech uvedl.
Tohle auto s tou nižší výbavou a spalovákem za 250k Kč by byl na dnešním trhu v ČR bestseller. Možná i s tím příšerným fiatovským dvouválcem a nejhorší převodovkou co kdy FIAT v posledních 20 letech uvedl.
@Oscar_Romero
Takze jen dalsi klon trollu zde…
Ty tomuhle EV autu prisuzujes podle tebe realnou cenu 250 tis.
Ja tvrdim, ze za 250 by to zválcovalo trh spalovaku a kazdemu by byl dojezd jedno.
Takze jen dalsi klon trollu zde…
Ty tomuhle EV autu prisuzujes podle tebe realnou cenu 250 tis.
Ja tvrdim, ze za 250 by to zválcovalo trh spalovaku a kazdemu by byl dojezd jedno.
@Oscar_Romero
Tak koukám, další multinick nějakého trolla. Mas ke svým tvrzením nějaké podklady? Nebo to je vše cucane z tvého palce? Už ta reakce 8-10 let na baterku je jasná, kam směřuješ a ke kterému druhu diskuzniho okruhu patříš. Mas k tomu nějaký podklad? Pochybuju.
Jediné co zvládneš, navazet se do ostatních ve vlakne, kde ani nediskutujou. Tomu říkám zařazení se na spodní stranu lidského chování. Ale tak co taky čekat od multitrolla
Tak koukám, další multinick nějakého trolla. Mas ke svým tvrzením nějaké podklady? Nebo to je vše cucane z tvého palce? Už ta reakce 8-10 let na baterku je jasná, kam směřuješ a ke kterému druhu diskuzniho okruhu patříš. Mas k tomu nějaký podklad? Pochybuju.
Jediné co zvládneš, navazet se do ostatních ve vlakne, kde ani nediskutujou. Tomu říkám zařazení se na spodní stranu lidského chování. Ale tak co taky čekat od multitrolla
@Hendly
ano víc než 10 tis. euro to hodnotu nemá, vždyť zde chytří mudrlanti dlouhé roky píší, jak je elektroauto levnější a jednodušší na výrobu - jednoduchý elektromotor místo složitého a drahého spalovacího motoru, odpadá převodovka, spojka, provozní náplně apod. Následně, pokud trochu sledujete elektroauto, tak v soudruzi v Číně, že mají baterie s cenou 50 USD za kWh, dále pokud elektroauto musí do servisu, tak za hodinu práce si servis účtuje skoro trojnásobnou sazbu proti spalovacímu auto, a třešnička nakonec, až elektroauto bude majitel po 4-5 letech prodávat s nájezdem kolem 70 - 75 tis km, tak kolik za to elektroauto reálně utrží... a teď můžete dále mudrcovat o zatemněné mysli a vnímání reality....
ano víc než 10 tis. euro to hodnotu nemá, vždyť zde chytří mudrlanti dlouhé roky píší, jak je elektroauto levnější a jednodušší na výrobu - jednoduchý elektromotor místo složitého a drahého spalovacího motoru, odpadá převodovka, spojka, provozní náplně apod. Následně, pokud trochu sledujete elektroauto, tak v soudruzi v Číně, že mají baterie s cenou 50 USD za kWh, dále pokud elektroauto musí do servisu, tak za hodinu práce si servis účtuje skoro trojnásobnou sazbu proti spalovacímu auto, a třešnička nakonec, až elektroauto bude majitel po 4-5 letech prodávat s nájezdem kolem 70 - 75 tis km, tak kolik za to elektroauto reálně utrží... a teď můžete dále mudrcovat o zatemněné mysli a vnímání reality....
@Modrý blesk
Ty dlouhe roky…
moderni pojeti EV je tu ve vetsim meritku cca 5 let (z toho 2 roky Covid).
To je cas za ktery klsicke automobilky nestihnou opravit ani fatalni zname nedostatky, ty ale za stejnou dobu chces totalni revoluci a kdyz ji nedostanes, tak to beres jako dukaz.
Ty dlouhe roky…
moderni pojeti EV je tu ve vetsim meritku cca 5 let (z toho 2 roky Covid).
To je cas za ktery klsicke automobilky nestihnou opravit ani fatalni zname nedostatky, ty ale za stejnou dobu chces totalni revoluci a kdyz ji nedostanes, tak to beres jako dukaz.
Oscar_Romero
"který má potenciál prodávat se jako housky na krámě"
To jste vážně "dobří" analytici. Shazujete tím celý web a lidé vám logicky nebudou věřit, když jste schopní vyplodit takové šílenosti.
To jste vážně "dobří" analytici. Shazujete tím celý web a lidé vám logicky nebudou věřit, když jste schopní vyplodit takové šílenosti.
@Oscar_Romero
Evidentně jde o snahu upoutat nadpisem článku/videa. Kdo by na to klikl, kdyby napsali "padesátý šestý elektromobil Stellantisu se pokouší uspět na trhu".
Evidentně jde o snahu upoutat nadpisem článku/videa. Kdo by na to klikl, kdyby napsali "padesátý šestý elektromobil Stellantisu se pokouší uspět na trhu".
Pepa_007
Bude se prodávat jako cannoli se prodává v Norsku. Někdo to koupí, ale miliony kusů to nebudou. 😉
Arese
Naprostý nezájem - nepřijatelné pohonné jednotky a poněkud kýčovitý design. Mnohem přínosnější by pro evropské zákazníky Fiatu bylo obnovení prodeje skvělého Tipa!
@Arese
Nejprinosnejsi fiat je asi ten zavrenej. Nejsou chopni nabídnout nic moderního, nic fungujícího a vedení stellantisu to nejspíš i vidí. Přijde mi, že je už pomalu chtějí nechat umřít.
Nejprinosnejsi fiat je asi ten zavrenej. Nejsou chopni nabídnout nic moderního, nic fungujícího a vedení stellantisu to nejspíš i vidí. Přijde mi, že je už pomalu chtějí nechat umřít.
@Arese To ja jsem o nem popravde zase zacal premyslet.
V tom mild hybridu, ne nabaterky, pochopitelne.
Tady se melou takovy nesmysly, ze to ve mne probudilo me mladsi, protestni ja.
:-)
Nelibi se mi vlastne jen ta svetla.
Mozna by to slo nejak prekonat.
V tom mild hybridu, ne nabaterky, pochopitelne.
Tady se melou takovy nesmysly, ze to ve mne probudilo me mladsi, protestni ja.
:-)
Nelibi se mi vlastne jen ta svetla.
Mozna by to slo nejak prekonat.
@Arese
Tipo bylo výborné, ale to jsou devadesatky. Nove tipo uz bylo nijake nevzhledne levne funkcni.
Tipo bylo výborné, ale to jsou devadesatky. Nove tipo uz bylo nijake nevzhledne levne funkcni.
Tycoon
DoVito nepřišel se shrnutím svých názorů, které vydává za shrnutí diskuze, takže se jej pokusím nahradit.
ACEA ve své žádosti o odložení/zmírnění pokut za flotilové emise CO2 ve čtvrtek zveřejnila, že prodej elektrických aut v EU v roce 2024 klesl o 6 % ve srovnání s rokem 2023.
Dle elektrooptimistů je to primárně důsledek lživé kampaně proti elektromobilům, kterou jsem však nikde nenaznamenal. Od webových stránek automobilek až po tento test na auto.cz vidím naopak jejich adoraci. A také prý všichni v roce 2024 odkládali nákup na rok 2025 kvůli modernizaci Tesly Y, která spočívá v odstranění páček u volantu, a levné elektromobily, které ale zas tak levné nejsou.
Co takhle přiznat si realitu? Elektromobily náročné evropské zákazníky nezaujaly.
ACEA ve své žádosti o odložení/zmírnění pokut za flotilové emise CO2 ve čtvrtek zveřejnila, že prodej elektrických aut v EU v roce 2024 klesl o 6 % ve srovnání s rokem 2023.
Dle elektrooptimistů je to primárně důsledek lživé kampaně proti elektromobilům, kterou jsem však nikde nenaznamenal. Od webových stránek automobilek až po tento test na auto.cz vidím naopak jejich adoraci. A také prý všichni v roce 2024 odkládali nákup na rok 2025 kvůli modernizaci Tesly Y, která spočívá v odstranění páček u volantu, a levné elektromobily, které ale zas tak levné nejsou.
Co takhle přiznat si realitu? Elektromobily náročné evropské zákazníky nezaujaly.
@Tycoon Přesně vystiženo! Elektrozkraty jsou prostě pro drtivou většinu Evropanů neatraktivní a nepřijatelné. Strčte si je do pr--le, zelení soudruzi, my chceme řidičsky uspokojivá a cenově dostupná normální auta se spalovacími motory! Aneb: Ekoteroristi všech zemí, vyližte si pr...!
@Tycoon
Zajici se počítají az po honu.
Glabalne EV stale rostou a na trh teprve prichazeji modely za nizsi ceny.
Zde se ale nekolik jmen raduje z poklesu v evropě zatimco na největším automobilovém trhu padají evropské znacky o desitky procent a panikari protoze na novinky cinskych znacek nemaji odpoved.
Evropsky trh chrani pred privalem levnych EV az 47% clo. Ceny baterii padaji a konkurence roste.
Jaky z toho asi bude vysledek?
Zajici se počítají az po honu.
Glabalne EV stale rostou a na trh teprve prichazeji modely za nizsi ceny.
Zde se ale nekolik jmen raduje z poklesu v evropě zatimco na největším automobilovém trhu padají evropské znacky o desitky procent a panikari protoze na novinky cinskych znacek nemaji odpoved.
Evropsky trh chrani pred privalem levnych EV az 47% clo. Ceny baterii padaji a konkurence roste.
Jaky z toho asi bude vysledek?
@Hendly
Nejde o radost, ale naopak o smutek a varování, v jak nebezpečných kleštích je sevřen evropský průmysl. A nejde jen o automobilový průmysl. I jiné průmyslové asociace bijí na poplach, viz například otevřený dopis "Call for urgent action to save the European steel industry and the livelihood of our workers".
Jaký bude výsledek? Tady se nehraje o to, jestli za 5 let bude podíl elektromobilů v EU 23,4 nebo 25,6 %, ale o to, zda za 5 let zde ještě evropské automobilky budou, nebo zda je Číňané koupí zadarmo v konkurzním/bankrotovém řízení tak jako kdysi koupili třeba MG.
Dávat automobilkám pokuty EU za to, že zákazníci nekupují auta, které si EU politici a úředníci vysnili, hraje do karet Číně.
Nejde o radost, ale naopak o smutek a varování, v jak nebezpečných kleštích je sevřen evropský průmysl. A nejde jen o automobilový průmysl. I jiné průmyslové asociace bijí na poplach, viz například otevřený dopis "Call for urgent action to save the European steel industry and the livelihood of our workers".
Jaký bude výsledek? Tady se nehraje o to, jestli za 5 let bude podíl elektromobilů v EU 23,4 nebo 25,6 %, ale o to, zda za 5 let zde ještě evropské automobilky budou, nebo zda je Číňané koupí zadarmo v konkurzním/bankrotovém řízení tak jako kdysi koupili třeba MG.
Dávat automobilkám pokuty EU za to, že zákazníci nekupují auta, které si EU politici a úředníci vysnili, hraje do karet Číně.
@Tycoon
Akorát, že vůbec.
Buď evropský automotiv chytí EV vlnu a nebo skončil. Stejně jako končí nejen na čínském trhu právě pro neschopnost nabídnout konkurenceschopné EV.
Padají tam značky jako Porsche, MB atd.
Evropský trh je jen malý kousek globálního trhu který značky nemůže uživit.
Podívej se jaký je stav evropského automotiv.. SW, nové technologie jako megacasting, robotizace atd. zaostávání a spoléhání na to, že mají tak silný politický tlak, že vždy vymůžou ulevy nebo podpory..
Sorry, ale kolik malých, dlouho slibovaných EV si od evropských značek můžeš koupit? Automobilky tvrdí, že je překvapuje nezájem o EV. Mě překvapuje, že by někdo počítal s tím, že bude ve větším měřítku prodávat vozy 1mil plus.
Akorát, že vůbec.
Buď evropský automotiv chytí EV vlnu a nebo skončil. Stejně jako končí nejen na čínském trhu právě pro neschopnost nabídnout konkurenceschopné EV.
Padají tam značky jako Porsche, MB atd.
Evropský trh je jen malý kousek globálního trhu který značky nemůže uživit.
Podívej se jaký je stav evropského automotiv.. SW, nové technologie jako megacasting, robotizace atd. zaostávání a spoléhání na to, že mají tak silný politický tlak, že vždy vymůžou ulevy nebo podpory..
Sorry, ale kolik malých, dlouho slibovaných EV si od evropských značek můžeš koupit? Automobilky tvrdí, že je překvapuje nezájem o EV. Mě překvapuje, že by někdo počítal s tím, že bude ve větším měřítku prodávat vozy 1mil plus.
@Hendly
Dívám se na stav evropského automotive. A co vidím? Pod tlakem evropských regulací a politik se sami ženeme do čínské náruče. Stellantis bude kupovat baterie od čínského CATL. Mercedes začal kupovat zážehové motory od čínského Geely. Renault vložil veškeré know how motorů a hybridních systémů do jonit-venture s čínským Geely.
Když budeme evropské automobilky dále drtit Green Dealem na domácím evropském trhu a nutit je kupovat asijské baterie, čínské automobilky si na nich smlsnou. Buď kousek po kousíčku, jak je to u Mercedesu nebo Stellantisu, nebo jedním hltem, jako tomu bylo u MG.
Ano, souhlasím, že úlevy a podpory škodí konkurenceschopnosti evropského průmyslu. Proškrtejme prales evropských regulací a nechme je volně dýchat v globální soutěži.
Sliby evropských automobilek odrážely politická přání evropských politiků, nikoliv realitu. A víru v to, že to zachrání nekonečné dotace a regulace.
Dívám se na stav evropského automotive. A co vidím? Pod tlakem evropských regulací a politik se sami ženeme do čínské náruče. Stellantis bude kupovat baterie od čínského CATL. Mercedes začal kupovat zážehové motory od čínského Geely. Renault vložil veškeré know how motorů a hybridních systémů do jonit-venture s čínským Geely.
Když budeme evropské automobilky dále drtit Green Dealem na domácím evropském trhu a nutit je kupovat asijské baterie, čínské automobilky si na nich smlsnou. Buď kousek po kousíčku, jak je to u Mercedesu nebo Stellantisu, nebo jedním hltem, jako tomu bylo u MG.
Ano, souhlasím, že úlevy a podpory škodí konkurenceschopnosti evropského průmyslu. Proškrtejme prales evropských regulací a nechme je volně dýchat v globální soutěži.
Sliby evropských automobilek odrážely politická přání evropských politiků, nikoliv realitu. A víru v to, že to zachrání nekonečné dotace a regulace.
@Tycoon
Coze, bavime se o tom samem automotiv co ma posledni roky rekordni zisky pres propad prodanych vozu?
Coze, bavime se o tom samem automotiv co ma posledni roky rekordni zisky pres propad prodanych vozu?
@Hendly
Tak jako spousta dalších firem z jiných oborů si namastili kapsy přiživením se na inflačně-energetické krizi. Zisky už dávno skončily v kapsách akcionářů. Teď je budou tížit odpisy fixních nákladů ze snahy splnit politické cíle EU a z pokut EU.
Tak jako spousta dalších firem z jiných oborů si namastili kapsy přiživením se na inflačně-energetické krizi. Zisky už dávno skončily v kapsách akcionářů. Teď je budou tížit odpisy fixních nákladů ze snahy splnit politické cíle EU a z pokut EU.
@Tycoon
a prave o tom to je. Legislativa je zpusob jak obhájit vyvojove naklady pred výplatou akcionářů.
a prave o tom to je. Legislativa je zpusob jak obhájit vyvojove naklady pred výplatou akcionářů.
Makovnik
Kolko ma ten redaktor? 195cm? lebo je celkovo nejaky velky, to auto take male nie je. Ze sa tvari, akoby sa islo tazko na zadne sedadla.
Jeden rusky kultiturista tiez toci take videa, kde sa nevojde ani do lamborghini, ani mclarenu a pod., lenze ma 205cm a 150kg....
Jeden rusky kultiturista tiez toci take videa, kde sa nevojde ani do lamborghini, ani mclarenu a pod., lenze ma 205cm a 150kg....
Navíc cena opět ABSOLUTNĚ MIMO...
To je ta cenová parita, že, doníčci, hendlíčci, mikešové...🤣🤣🤣 0,9M za B segment... 🤣🤣🤣
Pokud nejsi lhář tak dáš link na to, kde píšu o cenově paritě. Pokud ho nedáš, tak jen další ukázka, že nic než lži neumíš.
Pravda je v podani zastancu spalovani ropy v centrech mest velmi relativni pojem.
Tento Fiat ma k parite hodne daleko.
Narozdil treba od Opelu Frontera.
Cena 600e pujde myslim rychle dolu.
Cena Frontery dokud nepůjde. Fronteru EV nikdo kupovat nebude, je to naprostý šrot.
Tak řekni v čem. O tobě se též vi, ze jen lžeš a patris k tem nejtupějším tuzkam v penale. Dej odkaz, kde jsem v něčem lhal. Jinak opět dukaz, ze další lidskej odpad tu na mne reaguje.
Jen totiž lidskej póvl a odpad někoho označuje, nálepkuje bez jediného důkazu a odkazu
Já lustrovat a kádrovat tvoji historii příspěvků nebudu. Opět vyzýváš ke komunistickým praktikám. Chápu že jsi smýšlením kovaný komanč. Ale na kádrování tu jsou jiní experti. Řekni doníčkovi. 🤣🤣🤣
Ne. To je jen o předložení důkazů pro tve tvrzeni. Kdyz někoho nařkneš, máš mít k tomu důkazy. Jinak jsi sám lhář, protoze o nekom tvrdíš něco, co není pravda a nemas to cim podložit. Ty budeš hodně tragickej právník. je aspon neco, cemu rozumis?
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
🤫
RohYpnol to rikal!
Asi jsi to spatne pochopil.
To je rohYpnoluv prispevek!
🙂
Fiat 600e začíná na 729 900 korunách
👍👍👍
prej 0.9M...
Kde ty lonske snehy jsou?
Ceny EV leti dolu.