Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDacia nástup elektromobilů nezrychlí. Sandero do zásuvky bude skoro za tři roky
31 komentářů
traveldrive
4
"Článok" na 17 krátkych riadkov, na 20 aj s úvodom. ACZ trhá rekordy. Asi nebolo o čom písať.
rohYpnol
Vždyť BEV je ve všem lepší, cenová parita nastala... 🤣🤣🤣
Spalovák je Nokia, BEV všichni chtějí... 🤣🤣🤣
No, nějak ty lži doníčků, hendlíčků, mikešů nefungují 🤣🤣🤣
Spalovák je Nokia, BEV všichni chtějí... 🤣🤣🤣
No, nějak ty lži doníčků, hendlíčků, mikešů nefungují 🤣🤣🤣
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop ale ono je potreba blaboly tech tupohlavu pripomenout a demonstrovat nazorne jak jsou mimo ;-)
@hiphop Copak, copak, nepopíratelná fakta potvrzující nesmyslnost a zhoubnost nařizované elektrodebility ti nevoní? 😀
Tycoon
Zrychlit nástup elektromobilů?
Dle tiskové zprávy ACEA jsou elektromobily na ústupu. Prodeje elektromobilů v EU v roce 2024 klesly o 6 % ve srovnání s rokem 2023.
A nejde jen o nová auta, ale i o ojetiny.
„Pokles zájmu o elektromobily nás překvapil natolik, že jsme se rozhodli je přestat vykupovat a nabízet. Zákazníci se vrátili k tradičním palivům, a to i přes enormní nabídku ojetých elektromobilů především z Německa,“ vysvětluje Filip Kučera, marketingový ředitel autobazaru Auto ESA.
Za této situace je přístup Dacie logický.
Dle tiskové zprávy ACEA jsou elektromobily na ústupu. Prodeje elektromobilů v EU v roce 2024 klesly o 6 % ve srovnání s rokem 2023.
A nejde jen o nová auta, ale i o ojetiny.
„Pokles zájmu o elektromobily nás překvapil natolik, že jsme se rozhodli je přestat vykupovat a nabízet. Zákazníci se vrátili k tradičním palivům, a to i přes enormní nabídku ojetých elektromobilů především z Německa,“ vysvětluje Filip Kučera, marketingový ředitel autobazaru Auto ESA.
Za této situace je přístup Dacie logický.
@Tycoon
todle je paradni doba, sezenes triletej etron pod cenou petiletyho kodiaqu....
todle je paradni doba, sezenes triletej etron pod cenou petiletyho kodiaqu....
@kesumb
Nejsem cílovka SUV, takže nedokážu posoudit. Avšak z pohledu hodnoty je to pro Audi tak trochu ostuda.
Nejsem cílovka SUV, takže nedokážu posoudit. Avšak z pohledu hodnoty je to pro Audi tak trochu ostuda.
@ericn
Presne. Není nic lepšího než trávit vlastní rodinu. Ještě nejak dokážu pochopit bezohledne jedince travici své okolí, většinou se jim říká vrazi, ale vlastní rodinu, to už je vrchol.
Presne. Není nic lepšího než trávit vlastní rodinu. Ještě nejak dokážu pochopit bezohledne jedince travici své okolí, většinou se jim říká vrazi, ale vlastní rodinu, to už je vrchol.
@Mikesus Mikeši, ty si už zralý na Bohnice 😋 Jsi jak kolovrátek a meleš pořád to samé. Až mě mrzí, že žádný diesel nemám už víc jak 10let…
@kesumb Ne a ani po tom netoužím. Pro moje potřeby auto k ničemu. Už si jel nějak s boxem na střeše nebo s kolama na tažném? Naložíš do něj rodinku na hory na lyže? Asi těžko, viď? A dojedeš tam vůbec? 🤔😋
@ericn Si ten diesel pořiď, viď. A pak můžeš trávit všechny co máš rád. Já jsem se to taky naučil až od toho dementa. Normálně se zavřeme všichni v garáži, sedneme do TDI, vyndáme svačiny a já to pak držím pod plynem, dokud první neomdlí. Pak zase otevřeme dveře od garáže, profackujeme toho co omdlel a až se sebere, jdeme pěšky domů. To neznáš? 😅
@Mokrous asi nějaká nová společenská hra Mikeše, Doníka a ostatních elektrofans. Normální člověk zajede s autem do garáže, zabrzdí ho, vypne motor, zamkne, zavře a zamkne vrata a odchází domu 😋 A oni ne, divné 🤔
@Tycoon
Pokles jen o 6% po zrušení dotaci? To je naopak dobré. Tady vše(ne)věd tvrdil pád dvoucifernými procenty. A ono nic.
Pokles jen o 6% po zrušení dotaci? To je naopak dobré. Tady vše(ne)věd tvrdil pád dvoucifernými procenty. A ono nic.
@Mikesus
Zrušení dotací? Německo je sice zrušilo, ale naopak třeba Itálie, Belgie a ČR dotace zavedly.
Co navrhuješ? Ještě více dotovat? Kdo to zaplatí?
Zrušení dotací? Německo je sice zrušilo, ale naopak třeba Itálie, Belgie a ČR dotace zavedly.
Co navrhuješ? Ještě více dotovat? Kdo to zaplatí?
@Tycoon Jasně dotovat Škodovku, Hyunday, cyklostezky, vyhlídky, zemědělce, Agrofert (dokonce se soudí, že mu stát nechce dát dotace), to je v pořádku. Dotovat BEV je špatně, protože to křiví trh. Tak to je logika!
@Petr Pinkas
To není v pořádku. Špatně je dotovat BEV, špatně je dotovat Agrofert, špatně je dotovat vyhlídky v údolích.
To není v pořádku. Špatně je dotovat BEV, špatně je dotovat Agrofert, špatně je dotovat vyhlídky v údolích.
@Tycoon manazeri Dacie jsou pragmaticti. Proto se jim taky dari. VW vedou dementi a proto jsou tam kde jsou.
PowerHouse
Pro Indy,
bude Epiq v 2027 za 8000.
Pro zdejší čtenáře to samozřejmě není.
Zadarmo budou baterie (Sodíkové) a e-pohon
Takže můžete tady BEV kritizovat, je to pro všechny ostatní.
bude Epiq v 2027 za 8000.
Pro zdejší čtenáře to samozřejmě není.
Zadarmo budou baterie (Sodíkové) a e-pohon
Takže můžete tady BEV kritizovat, je to pro všechny ostatní.