Novinky
"Ve válcích chce dosáhnout ještě ideálnějšího poměru mezi vzduchem a benzinem, aby omezila vznik škodlivých emisí."
Ideální, ideálnější, nejideálnější, nejvíc nejideálnější, hypernejvíc nejideálnější, ještě nejvíc superhypernejideálnější... to je poznámka k redaktorovi.
Ideální poměr benzínu a vzduchu není od dob, kdy začalo být měřitelné množství nasávaného vzduchu a zároveň na tom vstřikována přesná dávka paliva a to obojí v reálném okamžitém čase, žádný problém prakticky pro všechny automobilky.
Tu větu pokládám jen za takový propagační plk, aby se jen tak něco, rádoby chytrého, napsalo. Pokud se mýlím, rád se nechám poučit.
Vypadá to, že asi v tomto případě nechají Felixův trojúhelník raději odpočívat. 😀
Ideální, ideálnější, nejideálnější, nejvíc nejideálnější, hypernejvíc nejideálnější, ještě nejvíc superhypernejideálnější... to je poznámka k redaktorovi.
Ideální poměr benzínu a vzduchu není od dob, kdy začalo být měřitelné množství nasávaného vzduchu a zároveň na tom vstřikována přesná dávka paliva a to obojí v reálném okamžitém čase, žádný problém prakticky pro všechny automobilky.
Tu větu pokládám jen za takový propagační plk, aby se jen tak něco, rádoby chytrého, napsalo. Pokud se mýlím, rád se nechám poučit.
Vypadá to, že asi v tomto případě nechají Felixův trojúhelník raději odpočívat. 😀
@gil54
kdyz je neco idealni, tak to zrejme az tak uplne idealni neni, kdyz to muze bejt jeste idealnejsi
kdo by to rek
😀
kdyz je neco idealni, tak to zrejme az tak uplne idealni neni, kdyz to muze bejt jeste idealnejsi
kdo by to rek
😀
@gil54 Ještě sis na ty tupě opisovaný marketingový žvásty nezvyknul??? Nic si z toho nedělej, já taky ne.
@gil54
Ideální poměr je ten, který nejlépe vyhovuje požadavkům. A pokud se požadavky změní, ideální poměr se může změnit s nimi. Takže ano, Mazda hledá lepší poměr, ten ideální pro dnešní požadavky.
Aniž bych obhajoval kopírování marketingových článků.
Ideální poměr je ten, který nejlépe vyhovuje požadavkům. A pokud se požadavky změní, ideální poměr se může změnit s nimi. Takže ano, Mazda hledá lepší poměr, ten ideální pro dnešní požadavky.
Aniž bych obhajoval kopírování marketingových článků.
Mazda potřebuje HEV jako sůl. Diesel v CX5 už není a 2,5i jede tak na hraně, podporu elektromotoru potřebuje jako sůl, protože motor je vytáčený výš i když nechceš zrychlit nějak razantně. Dvoulitr v turbu to dává mnohem lehčeji. No a Mazda nemůže mít hybrid z Toyoty. Bezestupňová převodovka s plovoucíma otáčkama se do Mazdy nehodí. Ono stačí kombinace dvoulitr a automat a to auto nechceš. Naopak diesel a automat jezdil dobře.
@KANKUNEN V USA ponúkajú CX-50 komplet s hybridom Toyota, dosť to v testoch chvália, vraj je to tichšie ako RAV4
Děkuji za klíčenku, je to krásný symbol vaší neuvěřitelné schopnosti promarnit čas na zcela zbytečné poznámky.
Sedí k vám dokonale.
Právě, že automobilky jako Mazda ženou pokrok ve spalovacích motorech.