Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Mazda CX-5 se odhalí už letos. Dostane nový hybrid vlastní konstrukce
16 komentářů
gil54
"Ve válcích chce dosáhnout ještě ideálnějšího poměru mezi vzduchem a benzinem, aby omezila vznik škodlivých emisí."
Ideální, ideálnější, nejideálnější, nejvíc nejideálnější, hypernejvíc nejideálnější, ještě nejvíc superhypernejideálnější... to je poznámka k redaktorovi.
Ideální poměr benzínu a vzduchu není od dob, kdy začalo být měřitelné množství nasávaného vzduchu a zároveň na tom vstřikována přesná dávka paliva a to obojí v reálném okamžitém čase, žádný problém prakticky pro všechny automobilky.
Tu větu pokládám jen za takový propagační plk, aby se jen tak něco, rádoby chytrého, napsalo. Pokud se mýlím, rád se nechám poučit.
Vypadá to, že asi v tomto případě nechají Felixův trojúhelník raději odpočívat. 😀
Ideální, ideálnější, nejideálnější, nejvíc nejideálnější, hypernejvíc nejideálnější, ještě nejvíc superhypernejideálnější... to je poznámka k redaktorovi.
Ideální poměr benzínu a vzduchu není od dob, kdy začalo být měřitelné množství nasávaného vzduchu a zároveň na tom vstřikována přesná dávka paliva a to obojí v reálném okamžitém čase, žádný problém prakticky pro všechny automobilky.
Tu větu pokládám jen za takový propagační plk, aby se jen tak něco, rádoby chytrého, napsalo. Pokud se mýlím, rád se nechám poučit.
Vypadá to, že asi v tomto případě nechají Felixův trojúhelník raději odpočívat. 😀
@gil54
kdyz je neco idealni, tak to zrejme az tak uplne idealni neni, kdyz to muze bejt jeste idealnejsi
kdo by to rek
😀
kdyz je neco idealni, tak to zrejme az tak uplne idealni neni, kdyz to muze bejt jeste idealnejsi
kdo by to rek
😀
@gil54 Ještě sis na ty tupě opisovaný marketingový žvásty nezvyknul??? Nic si z toho nedělej, já taky ne.
@gil54
Ideální poměr je ten, který nejlépe vyhovuje požadavkům. A pokud se požadavky změní, ideální poměr se může změnit s nimi. Takže ano, Mazda hledá lepší poměr, ten ideální pro dnešní požadavky.
Aniž bych obhajoval kopírování marketingových článků.
Ideální poměr je ten, který nejlépe vyhovuje požadavkům. A pokud se požadavky změní, ideální poměr se může změnit s nimi. Takže ano, Mazda hledá lepší poměr, ten ideální pro dnešní požadavky.
Aniž bych obhajoval kopírování marketingových článků.
@Dini
S tym suvisi aj prudenie zmesi, neustale sa prepracovava. S kazdou generaciou atmosferickych motorov je modelovanie dokonalejsie pre cele spektrum otaciek.
S tym suvisi aj prudenie zmesi, neustale sa prepracovava. S kazdou generaciou atmosferickych motorov je modelovanie dokonalejsie pre cele spektrum otaciek.
KANKUNEN
Mazda potřebuje HEV jako sůl. Diesel v CX5 už není a 2,5i jede tak na hraně, podporu elektromotoru potřebuje jako sůl, protože motor je vytáčený výš i když nechceš zrychlit nějak razantně. Dvoulitr v turbu to dává mnohem lehčeji. No a Mazda nemůže mít hybrid z Toyoty. Bezestupňová převodovka s plovoucíma otáčkama se do Mazdy nehodí. Ono stačí kombinace dvoulitr a automat a to auto nechceš. Naopak diesel a automat jezdil dobře.
@KANKUNEN V USA ponúkajú CX-50 komplet s hybridom Toyota, dosť to v testoch chvália, vraj je to tichšie ako RAV4
@tremblic v USA Mazda ponuka kdeco, aj 2,5 liter v 6-ke s manualom, aj oturbeny 2,5 liter. To len v EU je clovek odkazany bud na 2-liter alebo letargicky automat pri 2,5 litri
Děkuji za klíčenku, je to krásný symbol vaší neuvěřitelné schopnosti promarnit čas na zcela zbytečné poznámky.
Sedí k vám dokonale.
Právě, že automobilky jako Mazda ženou pokrok ve spalovacích motorech.