Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Videotest Suzuki Swift 1.2 DualJet Hybrid: Auto, na které se nezapomíná!

21 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Jo, fajn kára. Kdyby jen nebyla tak ošklivá. 🙄
Avantime
@Pepa_007 Presne, vyzerá že má extra chromozóm.
Avatar - praptak
praptak
@Avantime Vzhled a mild-hybrid si mohli odpustit.
Nebo Nebo
@praptak proč mildhybrid? Je to jen pomocný elektromotor, naopak ubyde startér, alternátor...
za mě je to vpoho
traveldrive
@Avantime

Pravdu povediac čím dlhšie sa na toto Suzuki pozerám, tým viac sa mi páči. Asi bude o rok vo výbere.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
@Pepa_007 ono si to časem sedne. Původně jsem z toho vzhledu taky nebyl nadšený, ale později mi přišel mimořádně roztomilý.

Navíc když řídíte, tak to zvenku nevidíte. Takže jediný účinný recept na to, jak bojovat se vzhledem swiftu, je řídit swift :-D .
Avatar - kruskar
kruskar
@Honza Mička Souhlasím, Suzuki jsou obecně auta, které člověk začne mít rád až na druhý pohled. Teprve po nějakém čase, když vám bezchybně, věrně a spolehlivě slouží, rádi odpustíte to, že nejsou designovým výkřikem, ale konzervativní, časem prověřenou formou, která zkrátka funguje. Měl jsem Ignise, teď jezdím už druhou Grand Vitarou. Jediné, co mě na značce mrzí, že Grand Vitaru přestala vyrábět a nenahradila jí autem stejné koncepce a techniky.
stopel
@kruskar a ze tie auta vrzgaju ako stare stodoly
Avatar - kruskar
kruskar
@kruskar Jak jsem napsal, mám už třetí a nic mi na nich nevrzalo, ani nevrže.
stopel
@kruskar jasne, tebe jedinemu...
Avatar - kruskar
kruskar
@stopel Vlastně máš pravdu, u Ignise mi vrzalo sedadlo řidiče díky nedotaženému šroubu. Stačilo vzít ráčnu a otočit s ní o čtvrt otáčky....že jsem to auto radši neskopnul ze skály....
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Honza Mička nevím, jak tento, ale předchozí generace s 1,2 69kw umí být i nečekaně zábavná hlavně na zatáčkovité silnici. Hmotnost pod tunu, kola v rozích a motor nad 5000 vyloženě "vystřelí ". Dalo se s tím na vhodné silnici potrápit nejedno silnější auto.
Na dvojku dal 100km/ , na trojku 130km/h a na čtyřku 160km/h. Na pětku nevím, ve 190ti došel vhodný úsek silnice.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@kari.laz
To boli este tie stare dobre vysokootackove atmo... lancer s 1,6 mivec tiez na 2ke das 100vku... ide ako pila ... a niekde pri 4000 este len oziva... a az do 6000 ot mas o zabavu postarane ( pritom nijak nekvili... doslova mu otacky nevadia ) .. to ja v malom turbe fungujem v rozmedzi 1500 az 3000 ot... ale nad 3500 ot uz motor akoby duni a divne huci ale uz sa vobec nic nedeje... ono kazdy motor ma svoje pre a proti... pri beznej jazde je mi to turbo dnes uz blizsie a aj zivsie ... netreba ho silit.. ani neradis tak casto... to ides ako na pruzine... ma to taky zaujimavy efekt.. vec zvyku... ale v malom lahkom zabavnom aute mi atmo dava zmysel to ano... lenze novy swift uz musi kvoli emisiam upustit zo zabavy a tak sa kludne vsadim ze to uz bude vcelku motoricky nudne auto.. a uz som ho minule aj videl v premavke ( ako taky maly tank ) na moje prekvapenie vyzera lepsie ako som cakal... aj ked taka fabia je fakt ina liga
Avatar - lamal
lamal
@3_diamanty
Vykonove pasmo ma aj tento novy podobne nejakych 2000ot najlepsieho, starsi to mali 4-6tis ot, tento to ma 3-5tis, ale to neznaci ze negraduje a nebavi. Ked sa motor poriadne zabehne a sadne si, bude sa este viac z chuti vytacat.
Pri Japoncoch je bezne, ze si motor uplne sadne az po 30tis km, auta ktore sa testuju v novom Swifte maju sotva 5tis km, je jasne ze sa im nad 5tis ot este nechce. Patrne je to hlavne u dlhozdvihovych konstrukcii, kt maju vysoku piestovu rychlost ako tento Swift.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Váží pod 1000kg...docela důležitý parametr v době 2t vozidel.
Avatar - lyon667
lyon667
S hodnocením této generace Swiftu bych počkal až na uvedení Sportu, který je údajně v přípravě.
Karel Štolař
To auto se mi moc líbí, je sice takový trochu holčičí ale má šmrnc. Ovšem velkou nevýhodou je cena, těch 450 už je moc, za to je už pěkně vybavené Clio na kterém se tak příšerně nešetřilo. Vím že to je filosofie značky udělat malé, lehké a kvalitní auto navíc se čtyřkolkou ovšem musí být i dostupné, a to tohle prostě není. A je to velká škoda, protože jsem zatím viděl na silnici jen dvě a nezlobil bych se kdyby jich jezdilo víc.
Avatar - lamal
lamal
@Karel Štolař
Cennikove ceny su u Japoncov a Fordu vysoko, oplati sa poziadat o nabídku aspon u 2 dealerov, myslim ze na 400tis nemusi byt problem sa dostat.
Karel Štolař
@lamal koukal jsem že se dá čtyřkolka sehnat za 400 u dealera. Ví někdo jak je to s odhlučněním toho auta? Například oproti Cliu?
Avatar - lamal
lamal
@Karel Štolař
Hodnotia ho ako prekvapivo dobre odhlucneny, aj tak chystate skusobnu jazdu nie ?