Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Vyměň káru za elektromobil: Martin Vaculík s majitelem představují techniku Mercedes-Benzu E430 4Matic

37 komentářů

DonVito
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.

Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.

S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).

Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.

Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky
Avatar - Jenik3
Jenik3
@DonVito
Jaká je souvislost s tím Eckem?
Avatar - eLzyx
eLzyx
@Jenik3 také netuším, ale můj kamarád, co provozoval W124, tak si koupil Teslu model S. Proč? Protože nové spalováky byly pro něj příliš přetechnizované.
Avatar - Jenik3
Jenik3
@eLzyx
Doufam, ze tu 124 neprodal. To jsou neskutecne pekny auta.
DonVito
@Jenik3
To je jen prevence proti trollum.
Aby nam tu dokola nevnucovali svou pravdu, ze EV nikdo nechce.

Qeci?
Sam mam vyborne vzpominky na benzinovy E320 teto generace. Super auto s nafukovacima sedackama, sametovym automatem a celkove neskutecnym komfortem. 👍
Avatar - Pan Glosátor
Pan Glosátor
@Jenik3 Mercedes pomáhal s vývojem Tesly model S. První série Tesel měly i některé díly z Mercedesů.
Ale o to Donvitovi evidentně nejde. Zamiloval se 💖 do Rohypnola a ten jeho lásku neopětoval. A teď zhrzen se snaží Rohypnola pomlouvat, doufajíce v to, že změní postoj a budou spolu konečně usínat v náručí💘
DonVito
@Pan Glosátor
Miluju vsechny diskutery, jinak bych je sem nechodil vzdelavat.
❤️
Jen nektery musim krotit.
😀

Ano, tento Mercedes ma s Teslou vic spolecnyho, nez si mnoho diskuteru mysli.
Tesla na oplatkou dodavala pohon do Becka... 🙂

A tenhle Mercedes je navic sourozenec Dodge Charger a Challenger, ale to se vi.

Preju prijemny energicky den
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Nejen že jsi lhář. ale ještě kradeš hesla jiných!!! Staněk je sice hujer a navíc velmi duchem chudý člověk, ale i tak je to jeho hláška.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

No, je fakt smutné, že ani článk ani 50 minut video nestači pro to, aby jsi pochopil obsah...

Bylo to o dieselu Mercedes-Benzu E430 4Matic...

Jinak si cením, že mě cituejš, akorát jsi 10 let pozadu. Ale od hujera jako jsi ty nelze nic jiného čekat. Bylo by fajn, kdyby jsi začal citovat rohYpnol 2025. BEV NIKDO NECHCE!!!
DonVito
@rohYpnol
"BEV nikdo nechce" je sprosta lez.
Stal se z tebe bezostysny lhar.
Ale my te napravime.
❤️
Edit:
No kazdopadne podil BEV by musel byt nulovy, aby rohypnol nelhal.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Opět jsi potvrdil svoji sprostou lež.
Dobře víš, co "BEV nikdo nechce" znamená a v jakém významu toto heslo používám. Vysvětloval jsem to opakovaně. Přesto opět jen lžeš!!!
DonVito
"BEV nikdo nechce" je lez.

A lhani o kontextu je jen dalsi lzi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Plácej a mávej tady rukama jak malej spratek, ale realitu že BEV nikdo nechce nezměníš 🤣🤣🤣

Prodá se cca 90 mil. osobních aut.
Cca 17 mil. bylo EV.
Ale 11M z toho byla Čína 🤣🤣🤣

A TO SE BAVÍME O NETRŽNÍCH PODMÍNKÁCH DOTACÍ NA BEV A SANKCÍ VŮČI ICE!!!

9 z 10ti chce ICE, BEV NIKDO NECHCE 🤣🤣🤣

A TY JSI JEN LHÁŘ A HUJER 🤣🤣🤣 SMOLÍK.
DonVito
Dneska jedes bomby:
"9 z 10ti chce ICE, BEV NIKDO NECHCE"
To ale znamena, ze 10% lidi BEV chce.
😉

❤️
Jednou to prejde, neboj se.
Prijmeme te zpet mezi normalni lidi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Doníčku hujeříčku... beru že ty nic nepochopíš a nedokážeš zpracovávat informace. Nezlobím se na tebe, ty na to nemáš, fakt to asi nedáš 🤣🤣🤣

https://cs.m.wikipedia.org/…iki/Generalizace
DonVito
rohypnole, ja vim co je generalizace. 🙂

Ja tvuj zjednoduseny generalizovany vyklad neakceptuji.
😉
Protoze je v nejlepsim pripade nepresny a zavadejici.
Realita je takova, ze zajem o elektromobily globalne neustale roste a lide BEV chteji.

Tvymi slovy: tento tvuj vyklad slova "nikdo" je lživý!
Tudiz bych byl rad, abys zde prestal presvedcovat ostatni o sve "pravde" (ktera je ve skutecnosti lží), ze BEV nikdo nechce.

Hezky bezemisni den!
❤️
kesumb
@rohYpnol
jaky ze cdi bylo 430?

🤦‍♂️
DonVito
@kesumb

pitomec, co vi o autech prd
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb
Podívej se na video, pak mudruj.
DonVito
rohypnole, co to zase meles??https://en.m.wikipedia.org/…z_E-Class_(W210)
Zadna E430 diesel nebyla!
Nejvic byla v tyhle generaci 320cdi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Doníčku... zase jsi nic nepochopil... nevadí. 🤣🤣🤣 Já se na tebe fakt nezlobím.
DonVito
rohypnole, co znamena veta:
Bylo to o dieselu Mercedes-Benzu E430 4Matic...
?

Pouc me o tvem generalizovanem chapani sveta, kde muzes napsat cokoli a budes mit vzdy pravdu, pricemz vsichni ostatni lzou.
🙂

Pro uplnost v mem (doufam) normalnim svete to bylo o BENZINOVEM E430 4Matic!
❤️

PRAVDA VÍTĚZÍ

A nastesti pravda opet zvitezila nad rohypnolovou LŽÍ.
👍
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
No nádhera, nádhera! Žeru ty informace…
topten
ja se taky zivim praci a chrochta ke stesti fakt nepotrebuju a nikdy sem nepotreboval
a byly doby, kdy sem jezdil 50-60tis rocne
samozrejme za svy
MarekAbsolon
Teď si představte, že sem přijde normální člověk, který přemýšlí o EV. Lekne se, uteče odsud a pádí si koupit cokoli, ale jen ne EV. Má strach, že by se mohl tou tupostí taky nakazit.
Lord Owl
Nebude brzo článek vyměň panelák za barák s fotovoltaikou..? Pak bych se rád inspiroval kde na to vezmu při dnešních cenách. Teprve až na tohle nakradu, budu uvažovat o Emobilním dopravním prostředku....
topten
@Lord Owl
k penezum jde prijit i jinak nez si nakrast a/nebo nadotovat
zkus ruce a/nebo hlavu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@topten
Přírodě lze pomáhat i jinak než zakazovat ICE a likvidovat autoprůmysl.

Ale tobě k tomu poznání hlava nepomůže...
Karel Štolař
Pohádka o bakterii v lakovaně pobavila. To ji tam ale museli mít soudruzi inženýři dlouho že? Proč nenasadili antibiotika? To slovutnej německej inženýr nepoznal včas že je lakovna nemocná? A není to tím že je Němec prostě šizuňk kterej kde co ošulí, tuhle támhle ušetří ale vždy najde vysvětlení na to, kde se vzala ta malá nedokonalost jeho jinak perfektního výrobku. Ať žije Německá kvalita a hlavně kupujte ty vybavený kusy, to je jedno ze tam vlastně nic nefunguje.
Avatar - mariov8
mariov8
@Karel Štolař Bakterie se nevzala v lakovně, ale obvykle při poškození toho laku škrábancem při parkování, v myčce, při neopatrném manipulování s břemenem kolem auta, vandalství... jo, chvíli jim trvalo, než se na tento problém přišlo a chvíli trvalo, než se u bio/eko laků vytvořilo složení, které bakteriím nechutná.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@mariov8

Celá tahle pohádka mi přijde podivná. Stejně snad ten plech byl pozink, ne?!? Takže by to mohlo reznout teoreticky ve svarech a na hranách... ale i tak...
Avatar - mariov8
mariov8
@rohYpnol Mám to ze stejného zdroje jako Martin, zní to absurdně, ale je to tak. Lak chutnal některým bakteriím, ty jsou v podstatě všude kolem, stačilo narušit vrchní ochrannou vrstvu laku a to i mikroskopicky a už si mohli začít pochutnávat. A za pár měsíců byly u plechu a ten za pár zim, let, rezivý.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@mariov8
Já to nevyvracím. Jen říkám že mi to přijde divné.

Ty říkáš že to je v barvě, ve videu bylo v lázni, tj. ještě před lakováním...

Tou dobou snad bylo ještě fosfátování, bych si tipnul...
Karel Štolař
@mariov8 Ani já to nevyvracím ale přijde se mi to při nejmenším zvláštní. To ovšem neznamená že to není pravda. Každopádně těch problémů s německými křápy je už za ty léta tolik že německé auto bych nechtěl opravdu ani zadarmo. Je náhoda že kunám chutnají zrovna kabely německých aut, že zrovna německým autům se vytahávaji řetězy, lámou pevnostní šrouby a ojíždějí zuby rozet nastavovačů. Do toho ta zlá zlá bakterie která tedy úřadovala zjevně i v Emdenu při výrobě Passatu. Prostě Němci nikdy za níc nemohou, tatřka dokonalý národ ale vždycky udělají v nějakým zásadním detailu chybu.
Avatar - mariov8
mariov8
@Karel Štolař Bakterie jsou všude. Obvykle bourané auto rezlo rychleji. V dané době opravdu ty ekologické laky nesklidili potlesk. Ano, když chceš být vpředu, musíš zkoušet nové věci a občas to nevyjde. Problém s Němci (a korporátem, takže německý korporát je vše x2) je, že tam je problém přiznat neúspěch, vše zahodit a vrátit se k původnímu řešení a/nebo bádat dále. Umocněno WW2 a projevuje se to i dnes při volbách. Naštěstí už jim to dochází, ale opět, škoda už je napáchána. Protože jinak si také žel musíme říct, kde bychom bez nich byly, většinou totiž více nebo méně táhnou celou Evropu. Aktuálně je však trochu problém, kam ji táhnou... ale to už od aut odbočuji.
Karel Štolař
@mariov8 Souhlasím
Avatar - lordlord
lordlord
většinou se tomu říká kataforéza