Novinky
@Arese
Lepší prachaty naivka než hloupý chudák trvající na manuálu v suv a tento ekonomický duvod obhajujici zábavou za volantem SUV.
Lepší prachaty naivka než hloupý chudák trvající na manuálu v suv a tento ekonomický duvod obhajujici zábavou za volantem SUV.
@Arese príliš komplikovaná technika na servisovanie a udržiavanie v pôvodnom, aj emisnom, stave.
@Stejsn Nestrachuj se, vesmír se postará, někdo si ho koupí a ty můžeš být zas hrdina v jiné diskuzi.
@ericn
Tak vidíme, co je priorita vaší skupiny, zvuk, zabavnost, zajištění obživy. Auto má hlavně jako další věci, nenicit zdraví vsech okolo. Kdyz by se to automobilky snažily minimalizovat, nikdo by nic neřešil. Bohužel jsou u některých kolenovrti, kteri by zabili i svoji rodinu, jen aby mohli mít zvuk nebo zábavu ohrožující všechny okolo na veřejných cestách.
Tak vidíme, co je priorita vaší skupiny, zvuk, zabavnost, zajištění obživy. Auto má hlavně jako další věci, nenicit zdraví vsech okolo. Kdyz by se to automobilky snažily minimalizovat, nikdo by nic neřešil. Bohužel jsou u některých kolenovrti, kteri by zabili i svoji rodinu, jen aby mohli mít zvuk nebo zábavu ohrožující všechny okolo na veřejných cestách.
@Arese no jo no, makej na sobě ať nemusíš mít auto se základním motorem a manuálem, a nebudeš muset závidět když budeš mít 💸
@Arese hňupe celou dobu tu píšete s panadolem že pořádný auto se přestali už dávno vyrábět, jak je vše složité a že už nevydrží to co dříve. To je odpověď komiku
@traveldrive
Mne staci jedno auto doma, obslouží úplně vše. Kde sis zase vycucal z prstu 4? Když dojdou argumenty, s rohypnolem taháte jeden vymysl za druhým. A radši budu pokrokový než zaostaleja neschopnej jako lidi, co místo argumentů a referencí si cucaj z prstů a vymýšlí
Mne staci jedno auto doma, obslouží úplně vše. Kde sis zase vycucal z prstu 4? Když dojdou argumenty, s rohypnolem taháte jeden vymysl za druhým. A radši budu pokrokový než zaostaleja neschopnej jako lidi, co místo argumentů a referencí si cucaj z prstů a vymýšlí
@Pepa_007
S tím se dá souhlasit, tomu neschopnymu, co si nevydela na nic, nic nesebere nikdo.
S tím se dá souhlasit, tomu neschopnymu, co si nevydela na nic, nic nesebere nikdo.
@jersey.se
Ono totiž stačí neztracet čas blbostmi a mohl by sis snadno vydělat na takové auto. Ale někdo se raději bude smát ostatním a sám nevydela na nic.
Ono totiž stačí neztracet čas blbostmi a mohl by sis snadno vydělat na takové auto. Ale někdo se raději bude smát ostatním a sám nevydela na nic.
Pořád objíždím salóny Renaultu. Nemůžu se dočkat, až na vlastní oči uvidím vola, co si to koupí 😏
@Stejsn
pristi rok naklady o 20% dolu
jestli z celyho auta, tak bude atakovat 500tis
jestli z ceny baterky, ktera podle nekterych myslitelu dela pulku ceny auta, tak bude 570k
vedle nakladu pujde s konkurenci dolu i zisk, takze pristi rok bude R5 atakovat pul mega tak jako tak
tenhle velkej ocekavanej pokles cen spolu se zlepsovanim parametru je prekazkou vyrazne vetsich prodeju
.
nejlevnejsi fabia stoji 400k ve verzi linej zebrak, nejlevnejsi pouzitelna verze s motorem 110kW 560k ..
v okamziku, kdy malej EV spadne k 500k, tak pro lidi co jezdej kolem komina v okruhu 100-150km nebude spalovak davat zadnej smysl
pristi rok naklady o 20% dolu
jestli z celyho auta, tak bude atakovat 500tis
jestli z ceny baterky, ktera podle nekterych myslitelu dela pulku ceny auta, tak bude 570k
vedle nakladu pujde s konkurenci dolu i zisk, takze pristi rok bude R5 atakovat pul mega tak jako tak
tenhle velkej ocekavanej pokles cen spolu se zlepsovanim parametru je prekazkou vyrazne vetsich prodeju
.
nejlevnejsi fabia stoji 400k ve verzi linej zebrak, nejlevnejsi pouzitelna verze s motorem 110kW 560k ..
v okamziku, kdy malej EV spadne k 500k, tak pro lidi co jezdej kolem komina v okruhu 100-150km nebude spalovak davat zadnej smysl
@Petr Kozohorský Skvělý nápad! 😊) Ale místní elektrohujerové tvoje přání dozajista nesplní. Proč asi? 😊))
@Rene Adamcik Když jsme tu u toho šetření za palivo, zkuste si někde zjistit, kolik dělá havarijní pojištění na EV (to totiž nikdo z majitelů schválně be svých kalkulacích výhodnosti neuvádí) a dejte ho sem. Já pak uvedu havarijko za své téměř nové auto nižší střední třídy abyste si poopravil názor, co je výhodnější.
@Mikesus zapstalý je jen tvůj názor. Benzin zajišťuje automobilkám obživu a přežití. Navíc je to na cestování vhodnější pohon 😋 Auto by bylo výrazně lehčí, o dost levnější a byla by s ním větší sranda - 1.3TCE + 6M… 👍
No to sme sa teda toho z článku dozvedeli...
Asi jediná ako tak zaujímavá info je: "Zajímavým trendem je, že 40 % francouzských zákazníků si objednává základní verzi s menší baterií a dojezdem 300 km, což naznačuje, že obavy z omezeného dojezdu elektromobilů postupně ustupují."
Či to nebude cenou, že sa im nechce dávať toľko za malé auto. Ale teda v každom prípade to znamená, že väčšia časť FR zákazníkov (60😖 ide do tej verzie s väčšou batériou.
Asi jediná ako tak zaujímavá info je: "Zajímavým trendem je, že 40 % francouzských zákazníků si objednává základní verzi s menší baterií a dojezdem 300 km, což naznačuje, že obavy z omezeného dojezdu elektromobilů postupně ustupují."
Či to nebude cenou, že sa im nechce dávať toľko za malé auto. Ale teda v každom prípade to znamená, že väčšia časť FR zákazníkov (60😖 ide do tej verzie s väčšou batériou.
@Mikesus jj, zas ta tvoje obsese 😄
Btw o jaké skupině to mluvíš? Já jsem tu sám za sebe a to, že má někdo podobný názor, je jen fajn.
Btw o jaké skupině to mluvíš? Já jsem tu sám za sebe a to, že má někdo podobný názor, je jen fajn.
@Rene Adamcik
No vidíš, keby si bol "pokrokový" ako Mikesus, určite mal by si dnes v rodine 4 elektrické autá. 😁 😁 😁
No vidíš, keby si bol "pokrokový" ako Mikesus, určite mal by si dnes v rodine 4 elektrické autá. 😁 😁 😁
"Zajímavým trendem je, že 40 % francouzských zákazníků si objednává základní verzi s menší baterií a dojezdem 300 km, což naznačuje, že obavy z omezeného dojezdu elektromobilů postupně ustupují."
No, ja si skor myslim, ze dojazd 300 km je do mesta dostacujuci. Netreba pre take vozidlo vyssi dojazd. Ved ti ludia, co si to kupia, urcite maju na cestovanie na vacsie vzdialenosti aj ine vozidla. Nekupuju si to ako jedine v rodine.
Ja by som ho hned bral, Renault 5 (stary) sa mi vzdy pacil. Pre manzelku do prace ako stvoreny. Stacil by mi, ak by sa vyrabal, aj lacnejsi s mensou bateriou, aj s povedzme 150-200 km dojazdom.Aj tak by sa nabijal iba cez vikend.
Na dlhsie trasy mame diesel aj benzin. Samozrejme, ze si rovnako ako drviva vacsina beznych ludi, nemozem dovolit auto nad 10.000 eur, pretoze momentalne mame v rodine 4 auta (aj studenti syn a dcera) dokopy v takej hodnote. A potrebujeme ich na dedine, autobusy nechodia tak casto ako kedysi.
Ale snivat o takomto milom elektromobile mozem. Usetril by som na palive. Snad za par rokov ojazdene ......
No, ja si skor myslim, ze dojazd 300 km je do mesta dostacujuci. Netreba pre take vozidlo vyssi dojazd. Ved ti ludia, co si to kupia, urcite maju na cestovanie na vacsie vzdialenosti aj ine vozidla. Nekupuju si to ako jedine v rodine.
Ja by som ho hned bral, Renault 5 (stary) sa mi vzdy pacil. Pre manzelku do prace ako stvoreny. Stacil by mi, ak by sa vyrabal, aj lacnejsi s mensou bateriou, aj s povedzme 150-200 km dojazdom.Aj tak by sa nabijal iba cez vikend.
Na dlhsie trasy mame diesel aj benzin. Samozrejme, ze si rovnako ako drviva vacsina beznych ludi, nemozem dovolit auto nad 10.000 eur, pretoze momentalne mame v rodine 4 auta (aj studenti syn a dcera) dokopy v takej hodnote. A potrebujeme ich na dedine, autobusy nechodia tak casto ako kedysi.
Ale snivat o takomto milom elektromobile mozem. Usetril by som na palive. Snad za par rokov ojazdene ......
Hustý. Nakonec i spalovák pro konzervativce. Co bude? 1.3TCe? I snížení ceny oproti BEV bude fajn
@ericn
letos ceny EV zacinaj sestkou, a za cenu zacinajici sedmickou dalsich x aut
i elroq zacina sedmickou
vloni ceny zacinaly o 200k vejs, pristi rok budou o dalsich 100k niz
ty to fakt nevidis?
.
polovina duchodcu jezdi jen na nakup a k doktoroj, tedy okruh do 20km. kdyz potrebujou dal, tak si netroufnou
na co by jim byl spalovak s dojezdem 600km ?
vidim to v sirsi rodine.
navic jim odpadne zajizdeni k benzince kdyz muzou nabijet doma
a misto 2 kacek na kilometr u fabie jezdis za 75haliru
a v servisu misto prinejmensim 5k rocne u novyho malyho auta nula
letos ceny EV zacinaj sestkou, a za cenu zacinajici sedmickou dalsich x aut
i elroq zacina sedmickou
vloni ceny zacinaly o 200k vejs, pristi rok budou o dalsich 100k niz
ty to fakt nevidis?
.
polovina duchodcu jezdi jen na nakup a k doktoroj, tedy okruh do 20km. kdyz potrebujou dal, tak si netroufnou
na co by jim byl spalovak s dojezdem 600km ?
vidim to v sirsi rodine.
navic jim odpadne zajizdeni k benzince kdyz muzou nabijet doma
a misto 2 kacek na kilometr u fabie jezdis za 75haliru
a v servisu misto prinejmensim 5k rocne u novyho malyho auta nula
@topten Jak dlouho to tady tvrdíš, že ceny EV spadnou? Nic takového se neděje a nejspíš ani nestane 😄 Btw zapomínáš, že lidi, co mají Fabii za 400tis jí mají většinou jako jediné auto = musí být použitelné na vše, včetně cestování. Což EV jebka se 40kWh baterkou nedá, stačí vyjet na dálnici a je po dojezdu... Ona i ta 45l nádrž má totiž něco do sebe a hlavně dokáže rychle uložit velkou nálož energie a nedegraduje 😄
@Sevca1 Nikomu žádný elektrošrot ani hybrid nezávidím, to bych musel být padlý na hlavu. A žádné auto se základním motorem nemám. Co tam máš dál, trapácký komiku? 😄
@dodo24
Proč ne. Nechápu v čem sranda? BEV na cincani po městě a kolem komína je super. Obzvláště když má doma člověk 50kwp FVE. 😉
Proč ne. Nechápu v čem sranda? BEV na cincani po městě a kolem komína je super. Obzvláště když má doma člověk 50kwp FVE. 😉
@Stejsn No však říkám, že to má povedený design. Tím ovšem přednosti tohoto přibližovadla bohužel končí... Až do toho dají skvělý 1.33 TCe se 6st. manuálem, začne mě to velmi zajímat!
@Arese Ale musíš uznat, že hezký to je. Mně se líbí třeba i ioniq 5, podle mě opravdu atraktivní auto. Bohužel pro mě elektrické.
@Avantime obavy z omezeného dojezdu elektromobilů postupně ustupují......? Nikoli. Jen jim to na cincácí po městě stačí.
@jersey.se Ty jsi drsňák, a rádoby vtipnej. 😁 Tak si představ, že já o něm uvažuju. Mám to do města 10km, když pojede 5x za tejden manželka do práce, o víkendu to cvaknu na zásuvku v garáži a na dovolenou si vezmu normální auto. A asi nebudu jedinej, kdo takhle uvažuje.
Hele, to, když na to nemáš, nepal zbytečně benzín na jízdy po salonech. 😉
Hele, to, když na to nemáš, nepal zbytečně benzín na jízdy po salonech. 😉
@topten tvl většina důchodců je rádo, že má MHD zadarmo a ti na venkově opráší Fabii 1/2G a jedou k doktorovi nebo na nákup. Tj opravdu nemají na EV za 700tis Kč. Jako vždy si toptene mimo realitu 😋
Arese, kdo píše hňupe že někomu závidíš EV, peníze závidíš, dále hňupe co ta odpověď na dokonalý fosilní motory
@Mikesus Tak určitě, kupující nových Karoqů jsou v Česku většinou sociální případy na podpoře, a tak jim už na automat nezbývá! 😊)))))))))))
Ty máš fakt IQ houpacího koně, takže se na tebe za tvé ubohé urážky vlastně ani nemůžu zlobit...
Ty máš fakt IQ houpacího koně, takže se na tebe za tvé ubohé urážky vlastně ani nemůžu zlobit...
@ericn Tak určitě, většina českých důchodců jezdí jen k doktotovi, do nákupního centra a na hřbitov, takže si EV již brzy začne masově pořizovat, to dá "rozum"! 😊)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@dodo24 Momentalne mam doma 1.4tsi 10rokov, 2 tsi 4 roky, bmw 2liter 1 rok a servisovanie a udrziavanie v povodnom a emisnom stave ma stoji vzduchovy, olejovy filter a olej
@Mikesus Nikdy jsem netvrdil, že s SUV je kdovíjaká zábava. Jen jsem napsal, že mě jízda s jakýmkoliv autem baví víc, když můžu ovládat trojice pedálu a řadicí páku. A na tom trvám!
Píse se o modernizaci, ne o návratu k zaostalé technice. V článku ani o splaovaku není zmínka, krom toho, ze spoustu lidí bez zkusenosti s EV se bojí dojezdu.