Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizace elektrického Renaultu 5 budou zejména technické, říká šéf

45 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
To auto u nás stojí od 635 tisíc. Za malé městské přibližovadlo 😡
Lempl Klaun
@Stejsn Nestrachuj se, vesmír se postará, někdo si ho koupí a ty můžeš být zas hrdina v jiné diskuzi.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Stejsn tak v Čechách jich prodají desítky. Nižší. Ale ve Francii stotisíce. 😉
topten
@Stejsn
pristi rok naklady o 20% dolu
jestli z celyho auta, tak bude atakovat 500tis
jestli z ceny baterky, ktera podle nekterych myslitelu dela pulku ceny auta, tak bude 570k
vedle nakladu pujde s konkurenci dolu i zisk, takze pristi rok bude R5 atakovat pul mega tak jako tak
tenhle velkej ocekavanej pokles cen spolu se zlepsovanim parametru je prekazkou vyrazne vetsich prodeju
.
nejlevnejsi fabia stoji 400k ve verzi linej zebrak, nejlevnejsi pouzitelna verze s motorem 110kW 560k ..
v okamziku, kdy malej EV spadne k 500k, tak pro lidi co jezdej kolem komina v okruhu 100-150km nebude spalovak davat zadnej smysl
ericn
@topten Jak dlouho to tady tvrdíš, že ceny EV spadnou? Nic takového se neděje a nejspíš ani nestane 😄 Btw zapomínáš, že lidi, co mají Fabii za 400tis jí mají většinou jako jediné auto = musí být použitelné na vše, včetně cestování. Což EV jebka se 40kWh baterkou nedá, stačí vyjet na dálnici a je po dojezdu... Ona i ta 45l nádrž má totiž něco do sebe a hlavně dokáže rychle uložit velkou nálož energie a nedegraduje 😄
topten
@ericn
letos ceny EV zacinaj sestkou, a za cenu zacinajici sedmickou dalsich x aut
i elroq zacina sedmickou
vloni ceny zacinaly o 200k vejs, pristi rok budou o dalsich 100k niz
ty to fakt nevidis?
.
polovina duchodcu jezdi jen na nakup a k doktoroj, tedy okruh do 20km. kdyz potrebujou dal, tak si netroufnou
na co by jim byl spalovak s dojezdem 600km ?
vidim to v sirsi rodine.
navic jim odpadne zajizdeni k benzince kdyz muzou nabijet doma
a misto 2 kacek na kilometr u fabie jezdis za 75haliru
a v servisu misto prinejmensim 5k rocne u novyho malyho auta nula
Arese
@ericn Tak určitě, většina českých důchodců jezdí jen k doktotovi, do nákupního centra a na hřbitov, takže si EV již brzy začne masově pořizovat, to dá "rozum"! 😊)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ericn
@topten tvl většina důchodců je rádo, že má MHD zadarmo a ti na venkově opráší Fabii 1/2G a jedou k doktorovi nebo na nákup. Tj opravdu nemají na EV za 700tis Kč. Jako vždy si toptene mimo realitu 😋
Avantime
No to sme sa teda toho z článku dozvedeli...
Asi jediná ako tak zaujímavá info je: "Zajímavým trendem je, že 40 % francouzských zákazníků si objednává základní verzi s menší baterií a dojezdem 300 km, což naznačuje, že obavy z omezeného dojezdu elektromobilů postupně ustupují."
Či to nebude cenou, že sa im nechce dávať toľko za malé auto. Ale teda v každom prípade to znamená, že väčšia časť FR zákazníkov (60😖 ide do tej verzie s väčšou batériou.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Avantime obavy z omezeného dojezdu elektromobilů postupně ustupují......? Nikoli. Jen jim to na cincácí po městě stačí.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Hustý. Nakonec i spalovák pro konzervativce. Co bude? 1.3TCe? I snížení ceny oproti BEV bude fajn
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
Píse se o modernizaci, ne o návratu k zaostalé technice. V článku ani o splaovaku není zmínka, krom toho, ze spoustu lidí bez zkusenosti s EV se bojí dojezdu.
Arese
@Mikesus Co je na moderních spalovacích motorech "zaostalého", ty komiku?! 😄
dodo24
@Arese príliš komplikovaná technika na servisovanie a udržiavanie v pôvodnom, aj emisnom, stave.
ptr078
@dodo24 Momentalne mam doma 1.4tsi 10rokov, 2 tsi 4 roky, bmw 2liter 1 rok a servisovanie a udrziavanie v povodnom a emisnom stave ma stoji vzduchovy, olejovy filter a olej
Sevca1
@Arese hňupe celou dobu tu píšete s panadolem že pořádný auto se přestali už dávno vyrábět, jak je vše složité a že už nevydrží to co dříve. To je odpověď komiku
ericn
@Mikesus zapstalý je jen tvůj názor. Benzin zajišťuje automobilkám obživu a přežití. Navíc je to na cestování vhodnější pohon 😋 Auto by bylo výrazně lehčí, o dost levnější a byla by s ním větší sranda - 1.3TCE + 6M… 👍
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Tak vidíme, co je priorita vaší skupiny, zvuk, zabavnost, zajištění obživy. Auto má hlavně jako další věci, nenicit zdraví vsech okolo. Kdyz by se to automobilky snažily minimalizovat, nikdo by nic neřešil. Bohužel jsou u některých kolenovrti, kteri by zabili i svoji rodinu, jen aby mohli mít zvuk nebo zábavu ohrožující všechny okolo na veřejných cestách.
ptr078
@Mikesus To si zopakuj ked budes letiet s celou familiou nabuduce na dovcu blboune 🤣
ericn
@Mikesus jj, zas ta tvoje obsese 😄

Btw o jaké skupině to mluvíš? Já jsem tu sám za sebe a to, že má někdo podobný názor, je jen fajn.
Avatar - jersey.se
jersey.se
Pořád objíždím salóny Renaultu. Nemůžu se dočkat, až na vlastní oči uvidím vola, co si to koupí 😏
Arese
No, pár prachatrých naivků (-vek) se na ten povedený design chytí...🙂
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Arese Ale musíš uznat, že hezký to je. Mně se líbí třeba i ioniq 5, podle mě opravdu atraktivní auto. Bohužel pro mě elektrické.
Arese
@Stejsn No však říkám, že to má povedený design. Tím ovšem přednosti tohoto přibližovadla bohužel končí... Až do toho dají skvělý 1.33 TCe se 6st. manuálem, začne mě to velmi zajímat!
dodo24
@Arese sranda, ja som vymenil 1.33tce za elektropohon... sranda, že?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@dodo24
Proč ne. Nechápu v čem sranda? BEV na cincani po městě a kolem komína je super. Obzvláště když má doma člověk 50kwp FVE. 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Lepší prachaty naivka než hloupý chudák trvající na manuálu v suv a tento ekonomický duvod obhajujici zábavou za volantem SUV.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus prachaty najivka se nechá podojit. Ostatní ne tak jednoduše. 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
S tím se dá souhlasit, tomu neschopnymu, co si nevydela na nic, nic nesebere nikdo.
Arese
@Mikesus Už si s tím mým Karoqem fakt megatrapny! 😄 Starej se raději o svůj vozový park!
Arese
@Mikesus Nikdy jsem netvrdil, že s SUV je kdovíjaká zábava. Jen jsem napsal, že mě jízda s jakýmkoliv autem baví víc, když můžu ovládat trojice pedálu a řadicí páku. A na tom trvám!
Arese
@Mikesus Tak určitě, kupující nových Karoqů jsou v Česku většinou sociální případy na podpoře, a tak jim už na automat nezbývá! 😊)))))))))))
Ty máš fakt IQ houpacího koně, takže se na tebe za tvé ubohé urážky vlastně ani nemůžu zlobit...
Sevca1
@Arese no jo no, makej na sobě ať nemusíš mít auto se základním motorem a manuálem, a nebudeš muset závidět když budeš mít 💸
Arese
@Sevca1 Nikomu žádný elektrošrot ani hybrid nezávidím, to bych musel být padlý na hlavu. A žádné auto se základním motorem nemám. Co tam máš dál, trapácký komiku? 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
@jersey.se
Ono totiž stačí neztracet čas blbostmi a mohl by sis snadno vydělat na takové auto. Ale někdo se raději bude smát ostatním a sám nevydela na nic.
Futurista
@jersey.se Ty jsi drsňák, a rádoby vtipnej. 😁 Tak si představ, že já o něm uvažuju. Mám to do města 10km, když pojede 5x za tejden manželka do práce, o víkendu to cvaknu na zásuvku v garáži a na dovolenou si vezmu normální auto. A asi nebudu jedinej, kdo takhle uvažuje.
Hele, to, když na to nemáš, nepal zbytečně benzín na jízdy po salonech. 😉
Rene Adamcik
"Zajímavým trendem je, že 40 % francouzských zákazníků si objednává základní verzi s menší baterií a dojezdem 300 km, což naznačuje, že obavy z omezeného dojezdu elektromobilů postupně ustupují."

No, ja si skor myslim, ze dojazd 300 km je do mesta dostacujuci. Netreba pre take vozidlo vyssi dojazd. Ved ti ludia, co si to kupia, urcite maju na cestovanie na vacsie vzdialenosti aj ine vozidla. Nekupuju si to ako jedine v rodine.

Ja by som ho hned bral, Renault 5 (stary) sa mi vzdy pacil. Pre manzelku do prace ako stvoreny. Stacil by mi, ak by sa vyrabal, aj lacnejsi s mensou bateriou, aj s povedzme 150-200 km dojazdom.Aj tak by sa nabijal iba cez vikend.

Na dlhsie trasy mame diesel aj benzin. Samozrejme, ze si rovnako ako drviva vacsina beznych ludi, nemozem dovolit auto nad 10.000 eur, pretoze momentalne mame v rodine 4 auta (aj studenti syn a dcera) dokopy v takej hodnote. A potrebujeme ich na dedine, autobusy nechodia tak casto ako kedysi.

Ale snivat o takomto milom elektromobile mozem. Usetril by som na palive. Snad za par rokov ojazdene ......
traveldrive
@Rene Adamcik

No vidíš, keby si bol "pokrokový" ako Mikesus, určite mal by si dnes v rodine 4 elektrické autá. 😁 😁 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Mne staci jedno auto doma, obslouží úplně vše. Kde sis zase vycucal z prstu 4? Když dojdou argumenty, s rohypnolem taháte jeden vymysl za druhým. A radši budu pokrokový než zaostaleja neschopnej jako lidi, co místo argumentů a referencí si cucaj z prstů a vymýšlí
ericn
@Mikesus Jasně, zpátky ni krok... Kde já to jen slyšel?... ty pokrokový a uvědomělý 😄
Petr Kozohorský
@Rene Adamcik Když jsme tu u toho šetření za palivo, zkuste si někde zjistit, kolik dělá havarijní pojištění na EV (to totiž nikdo z majitelů schválně be svých kalkulacích výhodnosti neuvádí) a dejte ho sem. Já pak uvedu havarijko za své téměř nové auto nižší střední třídy abyste si poopravil názor, co je výhodnější.
Arese
@Petr Kozohorský Skvělý nápad! 😊) Ale místní elektrohujerové tvoje přání dozajista nesplní. Proč asi? 😊))
Pavel_Kr
Tipuji, že v zimě to bude rádo za ujetých 150 km, ze 100% do 0
Sevca1
Arese, kdo píše hňupe že někomu závidíš EV, peníze závidíš, dále hňupe co ta odpověď na dokonalý fosilní motory
Avatar - speedfred
speedfred
Mňa by zaujimalo koľko miestnych propagátorov EV ich/ho má aj doma.