mě se to vůbec nelíbí.Za tu cenu bych si koupil Mégana,Leona,Bravo,C4....Je spousta daleko zajímavějších aut ve
stejné třídě a daleko lepších.A za lepší peníze
Subo se nikdy nekupovalo kvůli tvaru, ale kvůli jízdním vlastnostem. Je ale fakt, že tohle bude chtít hodně sebezapření, protože ta bedna je opravdu strašná.
Na nové Impreze je jasně vidět, co se snaží Subaru z tohoto modelu vyždímat. Představením praktického hatchbacku a jeho předpokládanou cenou na evropských trzích jasně naznačili, že chtějí přivést Imprezu mezi širší masy. To stejné sleduje podle mě i design. Dřívější generace, a tím myslím všechny, byly po vzhledové stránce naprosto příšerné; jak sedan, tak kombi. Design nové Imp. je, ať se to fanouškům značky líbí nebo ne, přístupnější, konvenčnější a rozhodně evopštější, takže i když všichni zapškle plivou, prodejnost se jistě zvýší. A co se týče WRX STI, pochybuji, že by Subaru nechtělo navázat na sportovní výkony dřívějších generací a vzhledově...? No určitě nebude kýčovitější, ale spíše dospělejší.
ano, asi mas pravdu. staci se podivat na interier...navigace v impreze??? navic to uz neni takovy ten "hardcore" styl ala 90. leta, naopak, na fotkach vypada dost povedene a jestli bude odvozen od toho z tribecy, tak to velke bravo. ale ackoliv jsem fanouskem subaru, tak musim priznat, ze si zatim designove hleda cestu k memu srdci docela tezko. sedan je fajn, ale ten hatchback?..ale to prijde, zvyknu si, casem...a opet na ni nedam dopustit;)
Promiň, ale nesouhlasím. Jakožto dlouholetý uživatel, aktuálně v pořadí čtvrté, imprezy kombi, nevidím žádný posun k dospělosti. Spíš bych to vyjádřil tak, že shittovatí. A došlo to tak daleko, že jsem zase začal jezdit na motorce. Porucha byla na první sérii neznámý pojem, a s nynější je furt nějaká drobnost. Oproti původním, má nynější přeposilované řízení, s odezvou pro mrtvou ruku. Motor jde typ od typu, čím dál elektromotorověji, takže řadit, už může i hluchej. A brzdy s abéeskou, udělali z podvozku bezpohlavní mrchu. A rozumím-li tomu dobře, tak teď ještě navíc, místo kombíka, bude jen hatchback. Takže nevím, co chtějí přivést mezi širší masy, ale zdá, že to bude už jen odér, bývalého potěšení z jízdy s Imprezou.
Nevím, jak bych to stručně nazval česky, anglicky by to mohlo být třeba "Easy driving", prostě dosáhnout toho, aby si určitý model začali kupovat i zákaníci, které by to jinak ani nenapadlo. Takže až se za pár let budeš prohánět na motorce, tak se nediv, že potkáš za volantem Imprezy křehkou blondýnku ;-) Navíc já jsem se negativně vyjadřoval k Designu minulých generací. Co se týče motorů a jízdních vlastností, patřila vždy Impreza ke špičce, v tom s tebou naprosto souhlasím. Jenom vždy, když mě předjede STI, říkám si: Proboha jak na takový skvost můžou dávat takový obal... Ale proti gustu...
Trochu tápu, co chceš vyjádřit. Tvary bedny neřeším ani já, ani žena. Chceme bytelný, spolehlivý auta s jasně čitelným chováním, a vzhledem k bydlišti, s vysokou trakční schopností. Což bývalo. Ale moje žena už léta odmítá, poté co se vždy sveze s mým aktuálním, jakoukoliv výměnu svého dvoulitru MY 98, protože, to je poslední motor, který to umí na redukovanou jedna, z volnoběhu, zároveň bez škubání a bez pozvolného pouštění spojky, a k tomu plně naložený a do kopce.Zároveň to je taky poslední¨podvozek s dobrou odezvou v řízení a už s lehkou spojkou a ještě tlačítky na palubce, co se dají mačkat v rukavicích. Takže nevím jak blondýnka, ale tohle čeká od auta křehká brunetka. A už poslední dvě generace, jí to nejsou schopný splnit. Tahle další je navíc ještě jen hatchback.
S cim to vlastne jezdis? Mam prave rok lonskou Imprezu kombi 2.0 R, najeto neco pres 40.000 - skvele auto, o jizdnich vlastnostech netreba hovorit, poruchy zadne.. O preposilovanem rizeni zadna rec, to ze motor tahne jiz odspoda taky zadny problem - muzes jet klidne a svizne, nebo to drzet v otackach a vyblbnout se na okresce - vse OK. Predtim jsem mel Hondu Accord (najeto 260000 km) a byl proti Impreze kocar, predtim Primeru 2.0 GT (najeto 240000 km), ta by s Imprezou v jistych ukazatelich snesla srovnani. Jiz se tesim, az se nova Impreza bude prodavat u nas, pokud, jak je zde psano nize, nas neprekvapi neprijatelnou cenou. :yes: IMPREZA !!!
Aktuálně jezdím 2,0 GX MY 04, teď 180 000 km. Nesrovnávám jí s ostatními auty, ale taky ne s WRX nebo STi. Její srovnání je jen oproti Imprezám 1,85 MY 94 a 2,0 MY 98 a 2,0 MY 01. Takže bohužel, MY 08 se mě bytostně dotýká, protože mě to nejspíš potká.
Nemam rad hatchbacky. Ale dokazu si predstavit, ze jestli Subaru nabidne dobrou cenu, tak se tento vuz uchyti velice rychle. S jizdnimi vlastnostmi Subaru v provedeni hatchback si lehce poradi s jakymkoliv hothatchem. Subaru strategicky zamanevrovalo a vypada to, ze evropska konkurence se nestaci preskupit. Pockejme si na srovnavaci testy mezi hothatchy (jen ne Auto Tip). Subaru toho ma v arsenalu tolik, ze evropani pujdou s ostudou domu.
Vzpomeňte na současnou generaci s těmi kulatými světly vpředu v obyčejné verzi. Nic hnusnějšího jsem nikdy neviděl, teď jehezký předek, škoda že ho nepřevzal současný model.
Ja sa už nemôžem pozerať na túto skur..nu hamtavu cenovú politiku predaja aut v Európe. V Japonsku a v USA stoj pol mega a u nas bude určite raz tolko. Kde v materi sa po ceste z Japonska objaví pol miliona?! 8-s
Tu je podla mňa je krásna . Tí čo píšu ,že je hnusná a príšerná dobre je to ich názor ale keby ste sa niekto z vás previezol v impreze sti veľmi ale veľmi rýchlo zabudnete či je to auto príšerné navonok alebo je nádherné (viem z vlastnej skúsenosti). A tí čo si kupujú autňa podla toho ako vyzerajú nech si kúpia za tie peniaze čo stojí st-íčko alfu breru alebo dačo podobné. (mám na to vlastný názor). Alebo to píšu taký ktorým je jedno či je auto predokolka trojvalec 1,2 s výkonom 55kw,krásnym dizajnom alebo s jedným najlepších 4x4, šesťvalec boxer 2,5 206 kw skoro 400nm, výborným podvozkom a diferenciálmi hnusný dizajn. Aj keď ja si osobne myslím že impreza je pekná. A ešte k tej novej píše sa o 300 koňoch a 300 ft-lbs čo je asi 407 NM.
Skôr než tu bude GTI porovnávať túto imprezu s Golf r32 chcel by som povedať že by som ho nebral ani keby stál 25sk a impreza 2000000sk a to vôbec nie preto lebo mám peniaze na to aby som si kúpil auto za 3000000 to vôbec nie.
Hned na první pohled se mi zdálo, že ten interiér je mi od někud povědomý... Pak mi to došlo! Volant, řadicí páka, ruční brzda, výdechy kliematizace,přístrojová kaplička, klika a ovládání oken, ovladače, sedadla a zřejmě i jiné věci jsou stejné jako v mém autě - Outback 2,5R MY07. Třeba i proto se mi líbí...
TO jsi ty?..tak oni Ti to nakonec udělali?! Holka moje modrolaká, zlatokolá..víc si se mi líbila s interiérem, který mi připomínal zběsilá devadesátá léta, kdy auta měla štávu, byla nebezpečná, řvala, kousala, kopala, syčela a s exteriérem satanáše, kterej sliboval, že na okresce slupne všechny trapné kuláté buclaté Fábie,Golfy,Focusy. Ne, nikdy jsi nebyla krásná,to bych lhal, ale vždycky když vyšel tvůj nový model jsem v Tobě poznal Tvojí duši. Ted mi promin, ale kdyby z tebe sundali znak s hvězdami, nikdo nepozná, že jsi to Ty.. :'-( A ted odejdi, nechci tě vidět.... Vrat se jako verze STI a ukaž mi svými zlatými koly a křídlem (co zase bude tak krásně provokovat taxikáře na Pavláku až jim z passatů budou saze lítat) že jsi hodná být pořád součástí mých myšlenek před spaním ;-);-)
tak to co sem ted shlédl je děs...kord když si vemu co tu chtějí nabídnout...navíc čtyřkvalt automat??? :no: kdo si to dnes koupí tak je asi dost crazzy jako to auto... >:-[]
tak to co sem ted shlédl je děs...kord když si vemu co tu chtějí nabídnout...navíc čtyřkvalt automat??? :no: kdo si to dnes koupí tak je asi dost crazzy jako to auto...
Tak toto ma normalne skoro rozplakalo...Mne je normalne do placu... co to s nou spravili? Vsak ona bola vzdi pre viac menej motoristou srdcom i dusou a nie pre blondinky s cervenimi nechtikmi... a ze STi pre europu iba hatchback :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-( ... PROSIIIIIM NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Proboha, tohle vypadá jako Lada Samara. V době, kdy EVO X bude vypadat jako žralok-zabiják, SUBARU přichází s takovým Rusko-Korejským designem. Odpočívej v pokoji...
presne,je to hruza, des bes, meli se zajit podivat ke konkurenci na novy evo a trochu se poucit,je paradni. s designem imprezy to jde od GTcka opravdu z kopce..
to je hrozné ako sa Subaru ničí!!chcel by som vidieť toho truľa čo navrhuje nové autá, asi by som mu dal facku :'-( Japonci vždy vedia prekvapiť, bohužial teraz sklamali(snáď sa to vylepší)
Co na to říct? Je tohle trefa na komoru pravověrnejch copařů-šikmodrifťáků? Možná jo. Evropskej bejček ale volí Gé. Nebo Ó - obelisk tvé touhy, ó jako Octavia... :-);-)
Mam pocit, ze z divokeho byka ostava len meno. Na mna z tohto hatchbacku priam krici evidentna snaha podobat sa na BMW, tvar bocneho prelisu, zadne svetla. Interier fajn, je svojsky, ale k sportovemu looku mi nejak nepasuje.Akoby sa u Subaru rozhodli opustit triedu individuality a zapadnut medzi plebs. Voci starsim generaciam neslane, nemastne. Starsie Imprezy boli mozno skarede, ale boli to osobnosti, ktore sa nedaju na ceste prehliadnut, toto nema ani cici ani rici... ;-\
zlate evo, aj ked X tiez trochu vybocuje z rady ale aspon to neni taky grc ako toto, nova impreza je vazne hnusna, to uz cednik sa mi viac paci, bleee fuj radsej by som bral Oktavku RS aj ked ma mensi vykon a je (mozno) drahsia ako bude STi ale v tomto by som sa az hanbil na cestu 8-s