Ekonomika
        dopadne to jako v chine
kdo asi ty ztraty plati ...
jeden z duvodu, proc jsou auta v EU tak drahy
kdo asi ty ztraty plati ...
jeden z duvodu, proc jsou auta v EU tak drahy
        Cože???
Indové si ta auta postaví sami.
Podívej se třeba na Mahindru
Indian ingenuity. Global excellence.
https😐/www.mahindraelectricsuv.com/…ology/inglo.html
Indové si ta auta postaví sami.
Podívej se třeba na Mahindru
Indian ingenuity. Global excellence.
https😐/www.mahindraelectricsuv.com/…ology/inglo.html
        @MarekAbsolon 
Vsak to tvrdíte od začátku, že skodovka, resp. vag investovali do nesmyslů a slepých uliček a ted na to doplácí, ze nemají moderni techniku ani peníze na vývoj.
Vsak to tvrdíte od začátku, že skodovka, resp. vag investovali do nesmyslů a slepých uliček a ted na to doplácí, ze nemají moderni techniku ani peníze na vývoj.
        @Emel 
Áno, keď sú všetci rovnakí retardi a nič okrem okamžitého zisku ich nezaujíma, tak to podobne dopadá...
Áno, keď sú všetci rovnakí retardi a nič okrem okamžitého zisku ich nezaujíma, tak to podobne dopadá...
        @topten VW na Číně vydělal. Před covidem tam prodával 2,5M aut ročně, po něm pořád 2M+. 
Technologie se tak do Číny dostala, jenže... ona by se tam dostala stejně. Rozhodnutí nebýt v Číně v situaci, kdy tam jsou všichni ostatní, by nic nepřineslo.
Technologie se tak do Číny dostala, jenže... ona by se tam dostala stejně. Rozhodnutí nebýt v Číně v situaci, kdy tam jsou všichni ostatní, by nic nepřineslo.
        @MarekAbsolo Největší nerozum je pořád  vnucovat svým zákazníkům zkratopřepravníky, i když je drtivá většina nechce! 😧👎
        asi jim vadí, že celá modelová řada vypadá úplně stejně a nový model s minimem změn je hned okoukaný
Předají svoje know-how a investice odpiskaji. Tady budou tvrdit, jak auta musi zdrazovat a tím vydělat na zmařené investice.
Indie byla vždy zemí malých jednoduchých aut, jen některé automobilky si myslely, ze tam prodají cokoliv.