Novinky
Stejsn
2
Úplně vidím místo toho prostředního óčka R 😡
Přejít do diskuze
@lamal Navíc s tak blbým jménem a bez servisní sítě 😄 Pak je otázka ceny, ale zatím se žádná značka z Číny úplně nepodbízí, spíš jsou dražší. Viz Voyah.
Za mě nemá šanci oslovit víc než pár jednotlivců...
Za mě nemá šanci oslovit víc než pár jednotlivců...
@Tycoon MG těží z koupi známé značky a nabídla sympatický produkt za slušné peníze, tahle “komoda” nemá šanci 👎
@Ja Prvni 123
Obdivovatelů Číny je tady překvapivě dost.
Ale nemyslím si, že právě tyto značky uspějí. Nenabízí nic zajímavého za zajímavé ceny. Evropané na tom ještě nejsou tak, že by auto vnámali ve smyslu spotřebního zboží jako je lednička nebo telefon. MG má mnohem lepší strategii vůči evropským zákazníkům a svou pozici si asi udrží.
Obdivovatelů Číny je tady překvapivě dost.
Ale nemyslím si, že právě tyto značky uspějí. Nenabízí nic zajímavého za zajímavé ceny. Evropané na tom ještě nejsou tak, že by auto vnámali ve smyslu spotřebního zboží jako je lednička nebo telefon. MG má mnohem lepší strategii vůči evropským zákazníkům a svou pozici si asi udrží.
@Ja Prvni 123
Naviac "Omoda" znie hrozne nepríjemne a nesympaticky. Neláka ma ani sa ísť na to pozrieť.
Naviac "Omoda" znie hrozne nepríjemne a nesympaticky. Neláka ma ani sa ísť na to pozrieť.
Omoda to asi nebude...
Za mě Zeerker, nebo Nio.
Kdo podporuje BEV, podporuje Čínu.
Pokud chce Evropská unie zmírnit závislost na Číně, musí zrušit plán zakázat od roku 2035 nová auta se spalovacím motorem. Na mezinárodním autosalonu v Paříži to v úterý řekl šéf německé automobilky BMW Oliver Zipse. Evropské země jsou mimo jiné značně závislé na čínském dodavatelském řetězci u baterií pro elektromobily.
RohYpnol má pravdu, hujeříčci... 🤣🤣🤣
Za mě Zeerker, nebo Nio.
Kdo podporuje BEV, podporuje Čínu.
Pokud chce Evropská unie zmírnit závislost na Číně, musí zrušit plán zakázat od roku 2035 nová auta se spalovacím motorem. Na mezinárodním autosalonu v Paříži to v úterý řekl šéf německé automobilky BMW Oliver Zipse. Evropské země jsou mimo jiné značně závislé na čínském dodavatelském řetězci u baterií pro elektromobily.
RohYpnol má pravdu, hujeříčci... 🤣🤣🤣