Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZa 4 dny vyprodáno na 3,5 roku. Pětidveřové Suzuki Jimny v Japonsku válí
77 komentářů
3_diamanty
5dverak je ovela praktickejsi tak sa niet comu divit... aj keby duster bol len 3dverak tak by nepredal ani 20 percent z toho co predava ako 5dverak... az sa divim ze sucasne jimny uz rovno neprislo aj v 5 dveraku ( aj som to uz spominal ) ... "ale nakoniec v suzuki tu ameriku predsa len objavili" aj ked neskoro ale predsa... pritom kazdemu bolo hned jasne ze pripadny 5dverak bude na beton uspesny... akurat v eu uz samozrejme nemame narok... lebo z nasho eu trhu sa stava akysi skanzen ... a tie casy ked eu trh bol pupkom sveta su proste uz fuc
@3_diamanty
Jimny byl vždy malý třídveřový prcek z jednoho hlavního důvodu. Aby se vešel (s malými úpravami) do rozměrového limitu japonských kei car. Poptávka po "indické" pětidvéřové verzi v Japonsku evidentně překvapila všechny stratégy Suzuki. I v tomto případě jsou rozměry dány regulacemi, tentokráte indickými, kde je rozměrový limit pro nižší daň 4 metry.
Jimny byl vždy malý třídveřový prcek z jednoho hlavního důvodu. Aby se vešel (s malými úpravami) do rozměrového limitu japonských kei car. Poptávka po "indické" pětidvéřové verzi v Japonsku evidentně překvapila všechny stratégy Suzuki. I v tomto případě jsou rozměry dány regulacemi, tentokráte indickými, kde je rozměrový limit pro nižší daň 4 metry.
Wolfalack
Pořád nechápu tuhle zelenou idiocii EU. Tady to zakážeme, ale o pár set km dál to bude klidně jezdit. K čemu takový zákaz je???
@Wolfalack
To nechápe skoro nikdo, kdo něco ví o autech. Až na pár místních "expertů", kteří to považují za geniální plán záchrany planety, který prý budou kopírovat všude ve světě.
To nechápe skoro nikdo, kdo něco ví o autech. Až na pár místních "expertů", kteří to považují za geniální plán záchrany planety, který prý budou kopírovat všude ve světě.
@Tycoon
Tak prakticky vsechny zeme, krome extremu, omezuji a nebo plánuji omezit produkci CO2.
Vetsina jich ma i plan na zakaz spalovacich aut a jejich postupne omezovani.
Proc tvrdite, ze to dela jen EU?
Tak prakticky vsechny zeme, krome extremu, omezuji a nebo plánuji omezit produkci CO2.
Vetsina jich ma i plan na zakaz spalovacich aut a jejich postupne omezovani.
Proc tvrdite, ze to dela jen EU?
@Hendly
Tři největší výrobci aut na světě, Čína, USA a Japonsko, zákaz spalovacích aut neplánují.
To je jako bys zaváděl nová pravidla fotbalu, že se bude hrát v 15 hráčích s ploutvemi na plavání místo kopaček, což by podporovala "většina zemí" v čele Grónskem, Vatikánem, Eritreou, Západní Saharou, Americkou Samoou, Fidži, Tuvalu, Šalamounovými ostrovy, Federativními státy Mikronésie, Severním Kyprem a Doněckou lidovou republikou, ale anglická, španělská a italská fotbalová asociace by hrály podle starých pravidel.
Tři největší výrobci aut na světě, Čína, USA a Japonsko, zákaz spalovacích aut neplánují.
To je jako bys zaváděl nová pravidla fotbalu, že se bude hrát v 15 hráčích s ploutvemi na plavání místo kopaček, což by podporovala "většina zemí" v čele Grónskem, Vatikánem, Eritreou, Západní Saharou, Americkou Samoou, Fidži, Tuvalu, Šalamounovými ostrovy, Federativními státy Mikronésie, Severním Kyprem a Doněckou lidovou republikou, ale anglická, španělská a italská fotbalová asociace by hrály podle starých pravidel.
@Tycoon
uroven stale klesa…
Prvni. Zakaz v EU ma byt v roce 2026 prezkouman, tknje to od zacatku navrzeno.
Druhe zakaz v EU nema nic spolecneho s vyrobou.
Treti. Omezovani, limity, pokuty atd chysta mnoho statu mimo EU. Napr Cina, Korea, USA(i kdyz tam ted nikdo nevi), Kanada, Australie atd…
uroven stale klesa…
Prvni. Zakaz v EU ma byt v roce 2026 prezkouman, tknje to od zacatku navrzeno.
Druhe zakaz v EU nema nic spolecneho s vyrobou.
Treti. Omezovani, limity, pokuty atd chysta mnoho statu mimo EU. Napr Cina, Korea, USA(i kdyz tam ted nikdo nevi), Kanada, Australie atd…
@China
Stručně a jasně: Čína, USA ani Japonsko nemají plán zákazu výroby ani prodeje spalovacích aut. Taková je realita. Můžeš sice říkat, že za Bidena takový plán v USA byl, ale nyní takový plán není. Čína a Japonsko žádný takový plán nikdy neměly. Naopak výslovně podpořily spalovací auta s hybridním pohonem.
Stručně a jasně: Čína, USA ani Japonsko nemají plán zákazu výroby ani prodeje spalovacích aut. Taková je realita. Můžeš sice říkat, že za Bidena takový plán v USA byl, ale nyní takový plán není. Čína a Japonsko žádný takový plán nikdy neměly. Naopak výslovně podpořily spalovací auta s hybridním pohonem.
@Tycoon
takze co je vysledek?
Takřka vsechny normalni zeme redukuji množství CO2 z dopravy.
takze co je vysledek?
Takřka vsechny normalni zeme redukuji množství CO2 z dopravy.
@Hendly Sprostá lež. Většina zemí nemá pevně stanovené datum zákazu spalovacího pohonu tak jako Evropa.
@Hendly
Výsledek je, že si se usvědčil ze lži.
Pravda je taková, že většina států, včetně tebou milované Číny, nemá plán zákazu aut se spalovacím motorem.
Výsledek je, že si se usvědčil ze lži.
Pravda je taková, že většina států, včetně tebou milované Číny, nemá plán zákazu aut se spalovacím motorem.
@Twisted
Takrka vsechny zeme maji plan na redukci CO2 viz Pařížská dohoda.
Mboho zemi ma i dane datum ukončení prodeje spalovaku a dalsi maji plany.
Stale nechapu proc je takovy odpor k redukci neceho co je prokazatelne skodlive pro lidstvo.
Takřka vsechny zeme, krome ruska a podobnych, si to uvědomuji a delaji kroky k zachrane.
Takrka vsechny zeme maji plan na redukci CO2 viz Pařížská dohoda.
Mboho zemi ma i dane datum ukončení prodeje spalovaku a dalsi maji plany.
Stale nechapu proc je takovy odpor k redukci neceho co je prokazatelne skodlive pro lidstvo.
Takřka vsechny zeme, krome ruska a podobnych, si to uvědomuji a delaji kroky k zachrane.
@Tycoon
a to, ze jsem udelal chybu a napsal vetsina misto cast nejak meni situaci v tom, ze CO2 resi naprosta vetsina normalnich statu?
Neexistuje nic jako: “resi to jen EU” resi to vsichni a nekteri daleko akutneji.
EU provede v roce 2026 prezkum zakazu.
A do roku 2035 je stale 10 let.
a to, ze jsem udelal chybu a napsal vetsina misto cast nejak meni situaci v tom, ze CO2 resi naprosta vetsina normalnich statu?
Neexistuje nic jako: “resi to jen EU” resi to vsichni a nekteri daleko akutneji.
EU provede v roce 2026 prezkum zakazu.
A do roku 2035 je stale 10 let.
@Hendly
Já jsem nemluvil o CO2, ale o zákazu spalovacích aut. Mimo EU to má jen několik zemí na světě. A i ty to budou pod tíhou reality rychle přehodnocovat, viz Spojené království, kde nesplnili už první rok desetiletého plánu.
Já jsem nemluvil o CO2, ale o zákazu spalovacích aut. Mimo EU to má jen několik zemí na světě. A i ty to budou pod tíhou reality rychle přehodnocovat, viz Spojené království, kde nesplnili už první rok desetiletého plánu.
@Tycoon
co bude těžko odhadovat.
Jestli stavajici trend oteplovani bude následující roky pokracovat muze byt naopak konec spalovacích motorů znacne urychlen.
To ale zas jen odvadis pozornost od toho, ze prakticky vsechny zeme sveta CO2 resi.
Neni to vec pouze EU.
co bude těžko odhadovat.
Jestli stavajici trend oteplovani bude následující roky pokracovat muze byt naopak konec spalovacích motorů znacne urychlen.
To ale zas jen odvadis pozornost od toho, ze prakticky vsechny zeme sveta CO2 resi.
Neni to vec pouze EU.
@Hendly
Řeší, ale ne tak nesmyslně a ideologicky jako EU.
Už i Donald Tusk, což je eurokonformní politik (bývalý předseda Evropské rady), vyzval v rámci polského půlročního předsednictví k faktickému konci Green Dealu.
Řeší, ale ne tak nesmyslně a ideologicky jako EU.
Už i Donald Tusk, což je eurokonformní politik (bývalý předseda Evropské rady), vyzval v rámci polského půlročního předsednictví k faktickému konci Green Dealu.
@Tycoon
takze jaky je zas zaver?
Prakticky vsechny zeme sveta CO2 resi.
Nejde o zadny vymysl EU jak se tu banda trolls snazi namluvit.
takze jaky je zas zaver?
Prakticky vsechny zeme sveta CO2 resi.
Nejde o zadny vymysl EU jak se tu banda trolls snazi namluvit.
@Wolfalack
To bude tým, že v Bruseli zarábajú desiatky tisíc eur mesačne nemajú čo robiť tak vymýšľajú to ako znepríjemniť život bežným ľuďom.
To bude tým, že v Bruseli zarábajú desiatky tisíc eur mesačne nemajú čo robiť tak vymýšľajú to ako znepríjemniť život bežným ľuďom.
@Wolfalack není to zakázané, ale nechce se jim platit pokuty, které ve finále vytáhnou ze zákazníka
@lordlord To je snad úplně jedno, je to prostě brutální ekoteroristické a elektrofašistické ničení automobilového trhu EU s katastrofálními následky pro automobilky i jejich evropské zákázníky!
@všichni - chceš zvýšit zájem o obrazy nějakého autora? zabij ho... nikdo to nekupoval, potkal jsem dva za rok, teď když to zakázali, tak to všem chybí nejvíc na světě:)
Pepa_007
Vyrobili auto a bohužel jim ho začali lidi kupovat.
Jak z toho ven? Co takhle jej přestat propagovat, zhoršit, omezit objednávky či jej dokonce přestat vyrábět?
Jak z toho ven? Co takhle jej přestat propagovat, zhoršit, omezit objednávky či jej dokonce přestat vyrábět?
@Pepa_007 Jo, jo, otevřel si hospodu u silnice na Písek, ale chodili mu tam lidí... :)))))
Podobný "nepříjemný problém" má nyní třeba Fiat - jeho stará Panda se v Itálii prodává moc dobře, takže jim nevychází kreténské limity flotilových emisí nejedovatého CO2, nařizované EU. Takže nyní výrazně omezují její výrobu. Výstižnější příklad idiocie současné levičáky ovládané EU snad ani neexistuje!
Podobný "nepříjemný problém" má nyní třeba Fiat - jeho stará Panda se v Itálii prodává moc dobře, takže jim nevychází kreténské limity flotilových emisí nejedovatého CO2, nařizované EU. Takže nyní výrazně omezují její výrobu. Výstižnější příklad idiocie současné levičáky ovládané EU snad ani neexistuje!
@Arese
CO2 je sice nejedovate, ale prokazatelne způsobuje globalni oteplovani.
CO2 je sice nejedovate, ale prokazatelne způsobuje globalni oteplovani.
@Hendly To prokazatelně způsobuje i vodní pára. Neměli bychom začít vysoušet oceány a zavést emisní povolenky na vodovod?
@Lyon
Vodni para je ale az sekundarni dusledek ohrevu diky CO2 z fosilních paliv.
Informace jsou snadno dohledatelne.
Toto je snad ucivo ZŠ…
Vodni para je ale az sekundarni dusledek ohrevu diky CO2 z fosilních paliv.
Informace jsou snadno dohledatelne.
Toto je snad ucivo ZŠ…
@Hendly planeta se prokazatelne otepluje uz od doby ledove. Extremne teplá období byla i v 18 stoleti, davno pred spalovacimi auty. Zda se ze v zelene sebedestrukci zustane Evropa sama
@Zetti
Jsem fascinován jak zde vždycky prijde někdo, kdo bez dukazu, pouze svým nepodloženým tvrzenim, odsoudi celosvětovou vedeckou shodu ktera je se zaklda na vědeckých dukazech a měřeních.
Evropa nezustane rozhodne sama, ale je jasne, ze dnesni situace v USA je pro tohle velice spatna.
Vedci jasne rikaji co se stane. Ty z toho, ze se pokus o zachranu nemusi podarit mas radost?
Co reknes svym detem za 30 let?
Jsem fascinován jak zde vždycky prijde někdo, kdo bez dukazu, pouze svým nepodloženým tvrzenim, odsoudi celosvětovou vedeckou shodu ktera je se zaklda na vědeckých dukazech a měřeních.
Evropa nezustane rozhodne sama, ale je jasne, ze dnesni situace v USA je pro tohle velice spatna.
Vedci jasne rikaji co se stane. Ty z toho, ze se pokus o zachranu nemusi podarit mas radost?
Co reknes svym detem za 30 let?
@Hendly planeta se otepluje. To je fakt. Co to způsobuje? Jedni tvrdí něco, druzí něco jiného. Záleží kým je studie placená? Snad ne.
Za mne jsem zatím neviděl jediný pořádný hmatatelný důkaz že je pravda to či ono.
Za mne jsem zatím neviděl jediný pořádný hmatatelný důkaz že je pravda to či ono.
@Pepa
Asi nechces videt.
Vedecka shoda existuje.
Jeden z dukazu.
https://faktaoklimatu.cz/…dukazy-vlivu-co2
Asi nechces videt.
Vedecka shoda existuje.
Jeden z dukazu.
https://faktaoklimatu.cz/…dukazy-vlivu-co2
@Hendly Jistě. Jedna prodaná Fabia = jeden mrtvý lední medvěd. Naopak taková pokutami nezatížená M5, ta klima ochlazuje.
@Twisted
vidis to naproste mlceni a nulove argumenty k CO2?
Proste nic a ticho vzdy.
Proc zaviras u ty oci k tomu, ze CO2 je proste problem?
vidis to naproste mlceni a nulove argumenty k CO2?
Proste nic a ticho vzdy.
Proc zaviras u ty oci k tomu, ze CO2 je proste problem?
@Pepa_007 ferrari taky neuspokuje poptávku a prodejce může šroubovat cenu
@lordlord tak jako u Ferrari je předmětem podnikání a zisku exkluzivita. Záměrná. Kapitalismus.
Jimmy je tuctové auto masové produkce automobilky. Čím více kusů prodají, tím větší zisk. Kapitalismus.
Jenže do toho vstupují socialistické regulace a tak se prostě občas (poslední dobou dost často) vyplatí nevyrábět nic a jen čekat na dotace.
Jimmy je tuctové auto masové produkce automobilky. Čím více kusů prodají, tím větší zisk. Kapitalismus.
Jenže do toho vstupují socialistické regulace a tak se prostě občas (poslední dobou dost často) vyplatí nevyrábět nic a jen čekat na dotace.
kruskar
Mám dojem, že v minulé diskusi někdo tvrdil, že Jimny se u nás přestal prodávat pro nezájem....😂.
Zájem je pořád, ale o úplně jiná auta, než se v Evropě nabízí.
Zájem je pořád, ale o úplně jiná auta, než se v Evropě nabízí.
@kruskar
Jestli se nepletu, tak posledne tu byl inzerát na nove Jimny ihned k odběru.
Stale si myslim, je to jen muj pocit a nazor, že Suzuki Jimny v evrope prodavat nechce a dava prednost vetsim vozum a trhu mimo EU.
Jestli se nepletu, tak posledne tu byl inzerát na nove Jimny ihned k odběru.
Stale si myslim, je to jen muj pocit a nazor, že Suzuki Jimny v evrope prodavat nechce a dava prednost vetsim vozum a trhu mimo EU.
@Hendly Nejen že ty se pleteš pořád, jeden velký omyl jsi ty sám a když ti 10x někdo napsal jak se to s prodeji Jymnyho mělo, tak si meleš to své. Ty jsi zkrátka vydlabaný jak necky.
Takže znova, čekačka byla přes rok a nakonec prodej zrušili a to co jsi nasdílel byla nákladní verze za 800 000. Bohužel vysvětlovat to někomu, kdo je dutější než vánoční koule nemá smysl.
Takže znova, čekačka byla přes rok a nakonec prodej zrušili a to co jsi nasdílel byla nákladní verze za 800 000. Bohužel vysvětlovat to někomu, kdo je dutější než vánoční koule nemá smysl.
@kari.laz
Nejak postradam smysl debaty s nekym kdo se chova jako ty.
Jimny si muzes koupit treba hned. To je cele.
“Bych si koupil” nikoho neuživí.
Nejak postradam smysl debaty s nekym kdo se chova jako ty.
Jimny si muzes koupit treba hned. To je cele.
“Bych si koupil” nikoho neuživí.
@Hendly Za jaké auto by jsi vykulil o dvě kila víc, než je jeho ceníková cena?
Suzuki Jimny v evropské blbečkárně skutečně prodávat nechce, musela by ho vykuchat a udělat z něj hybrid, nebo ho plně elektrifikovat. Naštěstí jsou soudní a ví, že u takového auta by to byla blbost, ale hlavně by ho to zdražilo na milión, a to už by dal opravdu jen málokdo a nejen proto, protože ty peníze nemá, ale protože to fakt nedává smysl.
Suzuki Jimny v evropské blbečkárně skutečně prodávat nechce, musela by ho vykuchat a udělat z něj hybrid, nebo ho plně elektrifikovat. Naštěstí jsou soudní a ví, že u takového auta by to byla blbost, ale hlavně by ho to zdražilo na milión, a to už by dal opravdu jen málokdo a nejen proto, protože ty peníze nemá, ale protože to fakt nedává smysl.
@kruskar Jimny stál blahé paměti 180 tisíc. cokoliv přes 300 je nonsens. dnešní ceny v Česku naprosto nereálné, i kdyby se to prodávalo, nikdo by to nekoupil. Na mobile.de ho někdo nabízí na export mimo EU za 500. To je přece naprostá zhovadilost...
@Man Ký 180 stál možná, opravdu dávno, Samurai. Když jsme s manželkou před 17 léty kupovali Ignise, stál v šourůmu Jimny za 416.
V kontextu s obecnou drahotou si myslím, že 600 za čtyřmístného Jimnyho je dobrá cena, jenže už je to jedno, není žádný, jen těch pár dovezených kusů na spekulativní prodej.
V kontextu s obecnou drahotou si myslím, že 600 za čtyřmístného Jimnyho je dobrá cena, jenže už je to jedno, není žádný, jen těch pár dovezených kusů na spekulativní prodej.
@kruskar mea culpa, máš pravdu. stával 400:) pokud tedy dnes někdo nabízí mimo EU cenu 500, není to taková hrůza.
@kruskar Nabízet by ho mohli i ve stávající podobě, jen s emisní pokutou. Prodávat spalovací vozy doposud nikdo nezakázal.
@kruskar
Tady se furt pise ho kazdy chce. Realne ale stejne pak vetsina koupi Duster protoze cena.
Co jsem cet tak Suzuki planuje pro evropu hybrid.
Tady se furt pise ho kazdy chce. Realne ale stejne pak vetsina koupi Duster protoze cena.
Co jsem cet tak Suzuki planuje pro evropu hybrid.
@Hendly Ano, jistě. Suzuki prostě nechce prodávat. To je nejracionálnější zdůvodnění - ne to, že flotilové emise jsou smrt pro dostupná terénní auta.
@twistedTSD
S ohledem na to, ze pises pod clankem kde se puse jak Suzuki nedokaze uspokojit ani domaci trh a tlumí propagaci tak je celkem racionální neotvírat dalsi trh.
S ohledem na to, ze pises pod clankem kde se puse jak Suzuki nedokaze uspokojit ani domaci trh a tlumí propagaci tak je celkem racionální neotvírat dalsi trh.
@kruskar
https://autosalon.tv/novinky/nova-auta/suzuki-jimny-v-ohrozeni-cekani-na-nove-jako-za-socialismu-a-emisni-hrozba
https://autosalon.tv/novinky/nova-auta/suzuki-jimny-v-ohrozeni-cekani-na-nove-jako-za-socialismu-a-emisni-hrozba
topten
je to hezky, libi se mi to, ale rikam si, k cemu by mi to bylo ?
je to malicky, necely 4 metry, asi ne moc bezpecny, vyhodou snad stale poctiva 4 kolka, mozna bych tim odvez deti do skoly i v dobe kdy to klasickou 4 kolkou nezvladavam a tak k radosti deti jsme doma, mozna pro manzelku misto stavajici 4 kolky, ale ani ten pes do kufru kdyz jede k veterinaroj nebo na hlidani by se asi nevesel a pro ni pokukuju spis po ctyrkolovym elroqu...
.
cas od casu musim do lesa jak to tam vypada, tak si ted samozrejme netroufnu kdykoliv, s timhle bych moh asi casteji kdyz neni moc snehu, ale ja to tam potrebuju zkontrolovat jen parkrat do roka, takze si muzu pockat, az tejden nebude lejt ...
tak k cemu by mi to bylo ??
a k cemu by to bylo vam, co tady tak brecite, ze se to neda koupit a bohate vam v realu staci predokolka ???
je to malicky, necely 4 metry, asi ne moc bezpecny, vyhodou snad stale poctiva 4 kolka, mozna bych tim odvez deti do skoly i v dobe kdy to klasickou 4 kolkou nezvladavam a tak k radosti deti jsme doma, mozna pro manzelku misto stavajici 4 kolky, ale ani ten pes do kufru kdyz jede k veterinaroj nebo na hlidani by se asi nevesel a pro ni pokukuju spis po ctyrkolovym elroqu...
.
cas od casu musim do lesa jak to tam vypada, tak si ted samozrejme netroufnu kdykoliv, s timhle bych moh asi casteji kdyz neni moc snehu, ale ja to tam potrebuju zkontrolovat jen parkrat do roka, takze si muzu pockat, az tejden nebude lejt ...
tak k cemu by mi to bylo ??
a k cemu by to bylo vam, co tady tak brecite, ze se to neda koupit a bohate vam v realu staci predokolka ???
@topten kdybych měl v Maroku autopůjčovnu, koupil bych jich flotilu... v Česku auto možná pro myslivce, možná. Většina to objezdí s levnějším Dusterem.
@Man Ký
Duster to zatím válcuje, to je fakt. Tahle prodloužená verze Jimny je ale velký krok kupředu a přiznejme si, kde projede Jimny, Duster natož moderní offroady neprojedou, protože jsou široké. Takže tady se generují potenciální uživatelé, kteří jezdí v terénu a úzkých profilech.
Duster to zatím válcuje, to je fakt. Tahle prodloužená verze Jimny je ale velký krok kupředu a přiznejme si, kde projede Jimny, Duster natož moderní offroady neprojedou, protože jsou široké. Takže tady se generují potenciální uživatelé, kteří jezdí v terénu a úzkých profilech.
@topten Myslíš, že jsou všichni v naprosto stejný situaci jako ty? A proč si lidi kupujou běžně auta, jejichž potenciál nevyužijí a je s nimi pakárna už jen zaparkovat? Není to tím, že se jim líbí? Že jeho užitné vlastnosti využijí jen občas, ale díky tomu, že je má, nemusí někde honit jiné auto? V neposlední řadě je to za ceníkovou cenu dobrej kup. Jiný auto na rámu, byť větší, začíná na miliónu.
@topten Já třeba nepotřebuji auto delší než 4,5 metru. Takže auta nad 4,5 metru jsou blbost a měla by se zakázat. Topten logic.
kesumb
Skoda, ze do toho neumej dat EV, takovy mini G EQ by byla pecka!
@kesumb Jseš úplně mimo, podstatu toto auta jsi bohužel vůbec nepochopil.
https://www.auto.cz/…-podstatu-154575
https://www.auto.cz/…-podstatu-154575
@Arese máš to pěkně naštudovaný. Elektrická třída G taky vůbec nedává smysl. Za rok bude počítám ta nejprodávanější:)
@Man Ký
nejprodavanejsi je 63amg, hadam ale, ze elektrika bude hned za ni.
EV offroad dava smysl!
nejprodavanejsi je 63amg, hadam ale, ze elektrika bude hned za ni.
EV offroad dava smysl!
@kruskar většina lidí to má na flexení, takže s výjimkou arabských hochů to budou v elektrice všichni milovat... sám bych si ho vzal v elektrice, doufám, že propady ceny budou tak signifikantní jako třeba u EQS /samozřejmě nebudou:/ ale bude to populární verze.
@Arese
a opet si mimo!
Mam v garazi mimo jine i rav 4 cabrio coz sice neni ramovka, ale jinak je to podobna hracka, takze vim presne k cemu to je!
a opet si mimo!
Mam v garazi mimo jine i rav 4 cabrio coz sice neni ramovka, ale jinak je to podobna hracka, takze vim presne k cemu to je!
@skvarek
ne ale jako suzuki, nicmene g EV me strasne laka a plni se tim mobile.de, mozna...
ne ale jako suzuki, nicmene g EV me strasne laka a plni se tim mobile.de, mozna...
Arese
@Arese
Tobe nevadi, že autor toho tectu evidentně nechape ucivo zakladni skoly?
V priode existuje uzavreny kolobeh uhliku. Pocitat CO2 z tohoto prirozeneho kolobehu je nesmysl a nepochopeni zakladni problematiky.
Tobe nevadi, že autor toho tectu evidentně nechape ucivo zakladni skoly?
V priode existuje uzavreny kolobeh uhliku. Pocitat CO2 z tohoto prirozeneho kolobehu je nesmysl a nepochopeni zakladni problematiky.
@Hendly
Uhlíku možná, CO2 je plyn s drtivě převažující přírodní produkcí při kladných fázích globálního teplotního cyklu nezbytný pro zelené rostily a jejich fotosyntézu.
Uhlíku možná, CO2 je plyn s drtivě převažující přírodní produkcí při kladných fázích globálního teplotního cyklu nezbytný pro zelené rostily a jejich fotosyntézu.
tomas4568
Jasně, je to malý a roztomilý, takový géčko z hračkářství. Fun factor 100%. Ale fakt by se tu prodávalo ve velkém? Dobré jako druhé či třetí auto do rodiny, pro zábavu na chalupu a pro pár myslivců nebo rybářů. Prahu - Brno bych v tom pravidelně jezdit nechtěl a z hlediska praktičnosti je to prostě malé.
PJ164
Není divu, tento "jeepish" offroad je v krátké verzi prostě jen pro dva bez většího nákladu.
Jinak k tomu Jimmi: blbe je tam elektricke stahovani oken ze stredoveho panelu, a ta luzkova uprava, co je myslim na 14. fotce, to je na rozboleni zad - uplne k nicemu. Pochvala za analogovy kokpit, vcetne ovladani klimy. Nadherny hranaty design mi pripomina stara dobra Volva.
Ono to skutocne vyzera tak ze suzuki uz v eu pomaly doziva a pojde prec... vsimam si to uz dlhsie ( aj vitara je tu uz 10 rokov a nastupca zda sa v nedohladne... auto pritom uspech ma tak kde je problem ze nema stale nastupcu ) ... teraz zase koniec ignisu... a ktovie co bude aj s S crossom ktory uz tiez ma za zenitom... suzuki sa uz za mna viac sustredi na indiu a niektore dalsie azijske trhy... nechcem malovat certa na stenu ( zeď ) ... ale vobec by som sa nedivil kebyze za dalsich 10 rokov uz eu trh bude bez suzuki ci forda... ich miesto v pohode totiz zaplni MG ... Dongfeng BYD a casom aj dalsi.... a dnes urcite aj dustera radsej ako vitaru .. karta sa v eu uz obracia v neprospech suzuki ... este novy swift co to potiahne ... ale to uz bude taka ta labutia piesen suzuki v europe a potom zrejme bye bye
PS:v roku 2015 tusim suzuki skoncilo v usa... a tiez sa mi to vtedy zdalo proste ako velka skoda a kusok sok .. a pozri.. amerika si dalej funguje aj bez suzuki... a bude si bez neho v pohode fungovat aj europa ... tak to je.. zrejme sa dostavame do doby kedy uz nebudu vsetky znacky chciet byt vsade na svete ( okrem par gigantov ako toyota vw a pod ) ale kazda znacka uz bude mat svoj vyhradeny revir ( napr. ford amerika, skoda europa, suzuki azia ) a tam bude spokojne ale hlavne uspesne fungovat
Stačí, aby to převzali plně Maďaři, kde se Suzuki pro EU vyrábějí.