Videa
Pěkně to zdražilo. Motorka za 800, to už je jak Harlej, na image, ne na ježdění... Ne, že by GS bylo někdy laciný, ale v roce 2010 jsem kupoval jedno za tuším 450, v roce 2018 470... teď 750, děkuji ee😞
E😜ert neřekl skoro nic, ale slovo "vlastně" tvořilo 80 procent výkladu😊
E😜ert neřekl skoro nic, ale slovo "vlastně" tvořilo 80 procent výkladu😊
Jsem vděčný za ještě relativně jednoduchou ojetinu z roku 2007, kterou si postupně pečlivě repasuji a gratuluji si za to, že se mi podařilo sehnat verzi bez ABS a ESA. I tak je tam na mě té "elektriky" zbytečně mnoho. Při nemalých cenách ND a servisu se tahle přetechnizovaná raketa bude zcela jistě za 6-10 let s >50tkm velmi dobře prodávat...
GS je parádna moto ale nesadol mi ten motor a prevodovka. Ide to slušne ale radenie cez QS by sa mali ísť učiť ladit k Talianom + infotaiment celkom haproval a každú chvíľu ma to odpájalo. Píšem ale k minulej generácii 1250.
Raději se pod tuto moudrost nikdo konkrétní ani nepodepíše, jen anonymně "redakce AUTO.CZ". To je v krátké době už podruhé zásadní problém se stopami. 😀😀😀
Motorističtí odborníci par excellence. Máte být na co pyšní.
https😐/templeofspeed.cz/…plochym-motorem/
Ano, také.
Jen plácání náhodných pojmů ... dvoustopý x jednostopý, plochý motor x boxer. Znalci každým coulem.
Ok, netušil jsi, také spoustu věcí netuším, proto sem chodíme, abychom se poučili a něco nového se dozvěděli... a dostaneme tohle? A to by ještě za tuto kvalitu chtěli od čtenářů prachy?
(Nakonec ti stejně nějaké pochybnosti vrtaly v hlavě a informaci o konfiguraci motoru jsi si nakonec našel sám. 👍)
"Dvoustopé bavoráky" už opravili, ale "ploché dvouválce" ponechali, nechápu.
Tak se můžeš seznámit, vyrábějí dnes víc jak 100 modelů dvoustopých: https😐/www.bmw.cz/cs/index.html?…😀