Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Master 2.0 Blue dCi L2H2 – Tichý dělník

20 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Konečně pořádné rodinné kombi. Má vše, co má mít, obrovský kufr, vznětový silný motor o dnes již až "obrovském" objemu, 4 válce a MANUÁLNÍ převodovku a dokonce MECHANICKOU RUČNÍ BRZDU! či analogové budíky, vše pro to, aby si to užil řidič i posádka !
Skvělá volba pro všechny, kteří si v diskuzích pobrekávají nad ostatními auty v testech pro jejich automatické převodovky, málo válců či více či méně elektrifikované pohony !
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
A nekoupi si to ani jeden z těch uplakánků. To se vsadím.🤣
Oni totiž taková auta nechtějí, oni si chtějí jen stěžovat
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak já, mít pro to využití, bych si to koupil, ideálně tedy ve verzi kombi-van s 6 místy a i tak velkým kufrem, protože jako dodávka to bude fungovat určitě dobře 😊 Jinak ano, pár si jich příjde pobrečet, obviní ze všeho EU, západ a tím to hasne... @Mikesus
Nebo Nebo
@Mikesus Kdyby každý měl kupovat auto, ke kterému něco píše, dnes by měl plný dvorek, garáže, a také plné ulice před domem...

Určitě to u Vás tak je, všechny hybridní, elektrické vozy, ke kterým něco píšete, chválíte je, máte určitě doma na výjezdu, že?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak já tady chválím kde co, takže já něco z toho opravdu doma mám 😊 Používám i dodávku, jen od modrého oválu...@Nebo Nebo
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Nebo Nebo
Tady nejde o komentáře k autům, ale o stížnosti co ta auta mají mít nebo nemají mít, jinak jsou špatná. No a stejně se prodávají a daní stěžovatelé stejne by o dané konfiguraci nebo modelu ani nezavadili. To je ten rozdíl. Jestli čekáš na nějaké auto a oni nakonec nevydaji tvou chtěnou konfiguraci, pak je oprávněná stížnost. Ale pokud nikdy o daném aute ani neuvazujes, je naprosto nerelevnatni co tam mají nabízet.
Futurista
@Ozzman No to já bych teda raději Trafica, s tímto motorem. Master už je spíš dodávka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Taky má větší kufr 😁 Trafic je taky dodávka, ale upřímě, tenhle motor s 4x4 by vubec nebyl marný do Espace jako alternativa k Etechu. @Futurista
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@Ozzman konečně někdo, kdo tohle auto skutečně chápe! Nový sen českých rodin.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Samozřejmě, mimo jiné roky jezdím Tranzitem T350 RWD 2,4TDCI 85kw z roku 2002 ve verzi kombi-van a to je zábavy, když si uděláte na mokré louce powerslide i s rodinkou a paletou v kufru ! 😁 @Marek Bednář
Tycoon
@Ozzman

Nechápu tu logiku. Právě v turbodieselové dodávce přináší automat největší benefit. Zejména pokud v tom nějaký chudák musí odjezdit celou šichtu a není to vyloženě dálniční přepravník.
adamzprahy
Ten posun v komfortu a odhlučnění zní dobře. Co zní ještě lépe je zlepšená aerodynamika a tím spotřeba. Dosavadní verze 132kw se v kombinaci pod 10l spíše nedostane a dosažitelnost spotřeby v článku celkem podtrhuje maximálka 177 km/h, to mi docela padla brada a muselo dojít k opravdu velké změně. Za obojí teda palec nahoru.

Podvozkově tipuji že to bude mít stejný základ jako současná generace, v principu se nezměnilo zatížení náprav + nosnosti obou verzí P2/P3, resp. obojí myslim že mírně kleslo (koukal jsem do ceníku) což může být výsledek právě optimalizace aerodynamiky + komfortních prvků. To byla a je taková nevýhoda proti Ducatu, které umí naddimenzovanou verzi (Heavy) pro těžké náklady. Ale pro lehčí náklady nový Master bude super.
Avatar - lamal
lamal
@adamzprahy
Navyse to Dci bezi jemne (aj zvonku), s podladenou verzou som sa nedavno viezol a ziadne chrochtání ani vibracie.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pche, tohle už uměly první 1.9 dci 😉 Vždy byly kultivovanější, než soudobá konkurence 😊 @lamal
Nebo Nebo
Ačkoli mu "potichu" sebrali jeho charakteristický motor 2.3 DCi a nahradily v ho pouze 2.0DCi v této nové generaci, mě trochu mrzí (pro trolly, závislý elektrofanatiky, nejsem kupcem tohoto vozů a
nejspíš ani neplánuji!!!).

Ale jinak zvenčí a vevnitř vypadá skvěle, s článkem souhlasím, s tím držákem bych problém neviděl, tato auta většinou jezdi prazdna, však dodávky, ne ? Jinak škoda, že bez displeje se neobejde, nelze ho odstranit v konfiguratoru, ono aby šoférovi dodavky 8 hodin svítil do obličeje take neni dobre, jinak tedy fajn vůz
.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Nebo Nebo
Ale to je naprosto v pořádku. Protoze nepíšeš, ze to je špatně, ale ze te mrzí že zmizel daný motor. Nijak nehodnotiš ten nový bez zkušenosti s ním atd. To byla ta narážka na začátku a to je rozdíl mezi diskuzi s názorem a naprostým blábolením bez zájmu o dané auto.
Za mne super postřehy od někoho, kdo s tímto nejspis ma alespoň nějaké zkušenosti. 👍
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Nebo Nebo Displej je nutnost, waze je nutnost, telefon taky.
Lord Owl
Může mi někdo vysvětlit, který *** schválil, že dodávky můžou mít světlomety v 1m a více výšky ?? Rencky jsou toho příkladem.
_Teddy_
@Lord Owl
Ale to su iba dalkove, tam tesne pod hranou prednej kapoty, nie? LED-kove stretavacky su tam dole, pod urovnou SPZ. Aspon si to myslim...
Avatar - m.z.
m.z.
@_Teddy_ máš na mysli mlhovky pod úrovňou SPZ? 😄