Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Tomys69
Bojim se, ze to eurokomisaři zabijí vahou. Bezpečnost, více filtru a zbytečnej povinej balast. Místo více HP bych zapracoval na prave váze. A urcite bych udelal dvě verze. Jednu PURE verzi s nízkou vahou, zadohrab s manuálem a pak klidne těžší 4x4 se všemi scifi berličkami a byl bych zvědavý na výsledky prodeje.😊😎
@Tomys69 To ovšem znamená vyvíjet dvě různá auta. Už tak budou mít dost práce s dělením nákladů mezi verzi s motorem a verzi pro děti.
@lyon667
No jasný, jen říkám co bych ja chtel😀 doba kdy bylo vse realne je davno pryc…. Ja uz jsem si ale zvykl, ze se budu zajímat již pouze staršími vozy😊
No jasný, jen říkám co bych ja chtel😀 doba kdy bylo vse realne je davno pryc…. Ja uz jsem si ale zvykl, ze se budu zajímat již pouze staršími vozy😊
@Tomys69 Presne to je momentálne dostupné, M3 je dostupná iba ako manuál a RWD, M3 Competition iba ako Automat a M 😁rive (odpojiteľný predok na povel). AFAIK ten pomer je 20% manual / 80% automat
Co se týká následující generace BMW M3, tak zachování šestiválce je jistě správné řešení, ale hlavně aby tuto verzi totálně nezlikvidovali hybridizací, jako se to stalo u obludně těžké nové generace M5!!!