Novinky
@praptak byla v jedné generaci. nevím, zda je do auta podobné velikosti potřebný V8. nevím, jestli raději nezachovat zadokolku s přiměřeným výkonem, než to tlačit někde k 600 hp a čtyřkolce...
Bojim se, ze to eurokomisaři zabijí vahou. Bezpečnost, více filtru a zbytečnej povinej balast. Místo více HP bych zapracoval na prave váze. A urcite bych udelal dvě verze. Jednu PURE verzi s nízkou vahou, zadohrab s manuálem a pak klidne těžší 4x4 se všemi scifi berličkami a byl bych zvědavý na výsledky prodeje.😊😎
@Arese Ovšem zapomíná se, že M3 bývala i osmiválcová. Snad nebude další generace hybridní. Je to jedno z mála aut u BMW s manuální převodovkou. Jinak BMW používá celou paletu motorizací včetně tříválců jako ostatní.
@KANKUNEN Ani doktoři netouží po "sportovním" sedanu s pohotovostní hmotností od 2200 kg!!! 😞(((
@Tomys69 Presne to je momentálne dostupné, M3 je dostupná iba ako manuál a RWD, M3 Competition iba ako Automat a M 😁rive (odpojiteľný predok na povel). AFAIK ten pomer je 20% manual / 80% automat
@lyon667
No jasný, jen říkám co bych ja chtel😀 doba kdy bylo vse realne je davno pryc…. Ja uz jsem si ale zvykl, ze se budu zajímat již pouze staršími vozy😊
No jasný, jen říkám co bych ja chtel😀 doba kdy bylo vse realne je davno pryc…. Ja uz jsem si ale zvykl, ze se budu zajímat již pouze staršími vozy😊
@Tomys69 To ovšem znamená vyvíjet dvě různá auta. Už tak budou mít dost práce s dělením nákladů mezi verzi s motorem a verzi pro děti.
Co se týká následující generace BMW M3, tak zachování šestiválce je jistě správné řešení, ale hlavně aby tuto verzi totálně nezlikvidovali hybridizací, jako se to stalo u obludně těžké nové generace M5!!!