AutoRevue
Přihlásit pro přidání komentáře
Hendly
Krásný design a technika budoucnosti .
Kouzlo Francie.
Skoda, ja na to nemel😀 a zákazníci kupovali radsi nudne Audi atd… a tak uzasna C6 umrela na nezajem…
Kouzlo Francie.
Skoda, ja na to nemel😀 a zákazníci kupovali radsi nudne Audi atd… a tak uzasna C6 umrela na nezajem…
@Hendly
Nějaký příklad té techniky budoucnosti?
Nějaký příklad té techniky budoucnosti?
@gil54
tak třebas tlumeni/pruzeni bylo nadprumerne
tak třebas tlumeni/pruzeni bylo nadprumerne
@vencelín
Ptal jsem se na techniku budoucnosti, ne na pérování z roku 1954, tj. 70 let staré, nad kterým se zavřela voda již v nedávné minulosti. Asi proto, že v součtu svých vlastností bylo nadprůměrné, což je jasný příklad "techniky budoucnosti".
Ptal jsem se na techniku budoucnosti, ne na pérování z roku 1954, tj. 70 let staré, nad kterým se zavřela voda již v nedávné minulosti. Asi proto, že v součtu svých vlastností bylo nadprůměrné, což je jasný příklad "techniky budoucnosti".
@gil54
Ale to není pérování z roku 1954. To je párování, které není běžné ani dnes.
C6 měla systém s kompenzovanim náklon, což rozhodně se nedatuje do 50 let.
Ale to není pérování z roku 1954. To je párování, které není běžné ani dnes.
C6 měla systém s kompenzovanim náklon, což rozhodně se nedatuje do 50 let.
@vencelín
To je ale úplně jedno, jestli to postupem času trochu vylepšili. Principiálně pořád stejné. Ani vrcholná verze Hydractive III + AMVAR nepřežila.
A že není běžné ani dnes je pravda, stejně jako raketoplány nebo Concorde.
To je ale úplně jedno, jestli to postupem času trochu vylepšili. Principiálně pořád stejné. Ani vrcholná verze Hydractive III + AMVAR nepřežila.
A že není běžné ani dnes je pravda, stejně jako raketoplány nebo Concorde.
@gil54
No to je argumentace jak stehno.
To můžeme napsat rovnou ze automobil je dinosaurus z doby cca 1850.
A concorde to same, I dnešní době špičkový produkt, který není hračka vymyslet, a to vznikl na přelomu 70 a 80 let.
Ten systém z C6 je piprokivy Ina dnešní dobu, tak to prostě je.
No to je argumentace jak stehno.
To můžeme napsat rovnou ze automobil je dinosaurus z doby cca 1850.
A concorde to same, I dnešní době špičkový produkt, který není hračka vymyslet, a to vznikl na přelomu 70 a 80 let.
Ten systém z C6 je piprokivy Ina dnešní dobu, tak to prostě je.
@gil54
Väčšina noviniek a pokrokových riešení už bola v autách aj predtým, ale buď sa časom vyvíjala, alebo čakala na lepšie materiály a vyspelejšie technológie. Hydropneumatický podvozok Citroenu je toho dôkazom, okrem princípu činnosti nenájdeš na systémoch Traction Avantu a C6 spoločné nič.
Väčšina noviniek a pokrokových riešení už bola v autách aj predtým, ale buď sa časom vyvíjala, alebo čakala na lepšie materiály a vyspelejšie technológie. Hydropneumatický podvozok Citroenu je toho dôkazom, okrem princípu činnosti nenájdeš na systémoch Traction Avantu a C6 spoločné nič.
vencelín
Nadnesni nabídku Citronu je smutný pohled, když vezme mě co nabízel dříve (viz třebas C6, či různé varianty Xantie, Xm, či Bx, které jsou k vidění v Citroni muzeu)
Arese
Krásný? To je odvážné tvrzení! Já bych ho označil spíš za neortodoxní, osobitý a zajímavý...🤔
https😐/a4d540d8508d4f8a94eefc64d221e3d5.objectstore.eu/lot-19417676/600x400/75f85838e07af8fbd990cc35cd03814c.jpg