Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AutoRevue

Zpět na článek

Krásný Citroën C6 byl i přes špičkovou techniku ukázkový propadák

19 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Jako krásný... řekněme zajímavý. Zadek se mi líbil, to byla avantgarda. Předek byl už víc zvláštní než krásný... dloouhý převis... ale tak jo, svoje kouzlo to mělo
https😐/a4d540d8508d4f8a94eefc64d221e3d5.objectstore.eu/lot-19417676/600x400/75f85838e07af8fbd990cc35cd03814c.jpg
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Emel Hnusný jako prase, ze všech úhlů.
Avatar - Emel
Emel
@Stejsn zvláštní je to ze všech úhlů. Mně osobně se ta zadní část líbí... hlavně to opačně zakřivené sklo, ale nakonec i ty lampy a relativně malý převis a tohle celé https😐/d62-a.sdn.cz/…/sRFCG/c6-1.jpeg?…
traveldrive
@Stejsn Jazdil si s tým? Ver, že kukuč by si mu odpustil. Francúzska avantgarda ale nie je pre každého. DS vo svojej dobe šokoval ešte viac.
Avatar - Stejsn
Stejsn
@traveldrive Ne, říkám jen že je to hnusný. Věřím že Vel Satiz je taky pohodlné auto, ale vypadá prostě příšerně.
Hendly
Krásný design a technika budoucnosti .
Kouzlo Francie.
Skoda, ja na to nemel😀 a zákazníci kupovali radsi nudne Audi atd… a tak uzasna C6 umrela na nezajem…
gil54
@Hendly

Nějaký příklad té techniky budoucnosti?
vencelín
@gil54
tak třebas tlumeni/pruzeni bylo nadprumerne
traveldrive
@vencelín Vysoko nadpriemerné. Komfort celkovo.
gil54
@vencelín

Ptal jsem se na techniku budoucnosti, ne na pérování z roku 1954, tj. 70 let staré, nad kterým se zavřela voda již v nedávné minulosti. Asi proto, že v součtu svých vlastností bylo nadprůměrné, což je jasný příklad "techniky budoucnosti".
vencelín
@gil54
Ale to není pérování z roku 1954. To je párování, které není běžné ani dnes.
C6 měla systém s kompenzovanim náklon, což rozhodně se nedatuje do 50 let.
gil54
@vencelín

To je ale úplně jedno, jestli to postupem času trochu vylepšili. Principiálně pořád stejné. Ani vrcholná verze Hydractive III + AMVAR nepřežila.

A že není běžné ani dnes je pravda, stejně jako raketoplány nebo Concorde.
vencelín
@gil54
No to je argumentace jak stehno.
To můžeme napsat rovnou ze automobil je dinosaurus z doby cca 1850.
A concorde to same, I dnešní době špičkový produkt, který není hračka vymyslet, a to vznikl na přelomu 70 a 80 let.
Ten systém z C6 je piprokivy Ina dnešní dobu, tak to prostě je.
traveldrive
@gil54
Väčšina noviniek a pokrokových riešení už bola v autách aj predtým, ale buď sa časom vyvíjala, alebo čakala na lepšie materiály a vyspelejšie technológie. Hydropneumatický podvozok Citroenu je toho dôkazom, okrem princípu činnosti nenájdeš na systémoch Traction Avantu a C6 spoločné nič.
vencelín
@traveldrive
přesně tak.
vencelín
Nadnesni nabídku Citronu je smutný pohled, když vezme mě co nabízel dříve (viz třebas C6, či různé varianty Xantie, Xm, či Bx, které jsou k vidění v Citroni muzeu)
traveldrive
@vencelín
Presne tak.
Arese
Krásný? To je odvážné tvrzení! Já bych ho označil spíš za neortodoxní, osobitý a zajímavý...🤔
traveldrive
@Arese
Voči mnohým dnešným kreatúram krásny je.