Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Malá Mazda 2 končí. V Česku jsou skladem jen 2 kusy, zastoupí ji Toyota Yaris

19 komentářů

Arese
Velmi smutné, další výsledek devastační greendealovské politiky EU...😢👎
Avatar - xxc
xxc
@Arese naopak, je velmi vesele, ked v eu koncia mimeuropske auta
Nebo Nebo
@xxc A kdyby skončila mimoevropská Tesla tak bude také veselo ? Nebo je to kvalitní Tesla, takže by z toho bylo neveselo, že?
Avantime
@Arese Veď sa to aj tak nekupovalo.
Arese
@Avantime To je jedno, tady jde o princip. Malá auta kvůli i-d-i o .t. s k -é politice EU prostě v Evropě vymírají, což je vrcholně neekologické a asociální! 🤮👎
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Není to kvůli EU, ale ze je skoro nikdo nekupuje. Nebo ty sis koupil B segment? Ne nekoupil. Tak si nestezuj, ze mizí.
Arese
@Arese Pro Mikrsuse: Ano, nikdo je nekupuje, protože kvůli absurdním nařízením EU na povinnou aplikaci stále náročnější techniky a elektroniky teď stojí skoro stejně, jako auta C segmentu! Takže zákazníkům pak samozřejmě nedávají žádný ekonomický smysl! 👎😡
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Nedávají ekonomicky smysl? Je to jen na automobilce jak efektivně dokáže vyrobit a nabídnout. Nedávají takový smysl, ze sandero je nejprodávanější auto v evrope. Nedávají smysl maximálně těm, kterým je lhostejné i vlastní zdraví.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus "Je to jen na automobilce jak efektivně dokáže vyrobit a nabídnout." Lež, automobilka je vždy limitována legislativním prostředím, což v Evropě znamená zejména potýkat se s flotilovými limity a povinnými bezpečnostními prvky.

Sandero má zkatované i bezpečnostní výztuhy, aby se mohlo prodávat za ty peníze.
Frfla
Malé auto přes půl mega. Je to drahé.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Frfla
Tuto mazdu som pozeral este v 2016 ( ked polo s tsi stalo 12 tisic ) a uz vtedy bola draha... okolo 15 stala ( uz ceedy s 1,6 gdi boli za 15 ) .. no a dnes tieto posledne kusy su uz pre istotu za 20 a aj viac ... co je za tuto cenu absolutne uz nekupitelne auto... za 20 mam dnes scalu a nie generacne xy rokov staru mazdu 2
ACE.
@3_diamanty jenže ta Mazda jezdí v pohodě i po 10 letech v průměru za 4.5 a mění se tam jenom volej. Za celou dobu jen asi 2x žárovku a je furt v cajku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ACE.
A toyota ne? Asi proto místo toho budou nabízet spolehlivější Toyotu.
ACE.
Mikesus a jak chceš porovnávat spolehlivost, když se na Mazdě za 10 let ne***o nic?
houmer56
@3_diamanty Ceed i Scala jsou bezesporu slušná auta s výborným poměrem cena/výkon/velikost, ale obě jsou pro úplně jinou cílovou skupinu zákazníků. A že je M2 starší? To je spíše výhodou. Nabízí neprůstřelnou techniku, nejlepší manuál i automat ve své třídě (DSG ve městě je peklo), neotravují žádné asistenty, řidičsky je velmi přívětivá, ve městě extrémně agilní a skladná a na rozdíl od tuctovek má hromadu stylu. Je to auto, ke kterému bude mít majitel (spíše tedy majitelka) vztah a ne spotřební, bezduchá plechovka. Nikdy to nebylo lidové auto pro masy a za to se prostě připlácí.
jhamil
@3_diamanty
Souhlas, Mazda 2 měla tak blbou cenovou politiku, že ji pomalu nikdo nekupoval. Vzpomínám si někdy rok 2014-15, tehdy Mazda 3 ( tehdy nový model) stála 350 000 a Mazda 2 byla za 330 00. Jo a ten naroubovaný gril ji za mě teda fakt neslušel. Dnes za ni chtějí 500 tak ať si ji nechají.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Sorry ale tak malé auto skoro za 600 000kc? Nedivím se, že nejsou prodeje.