Ekonomika
Ricardo
0
Vysoká spotřeba je ale u té třídveřové verze normální - je to dané hodně slabým motorem a extrémně krátkými převody
Přejít do diskuze
"Mluvit" se mnou může každý (slušný) diskutér... 😉 >😒]
No bylo to dost nepříjemné a hlavně to prodejce vůbec nezajímalo..., vše řešil jen od stolu, s tím, že je vše v "normálu" a časem se to nějak (samo) "upraví" (různé "hluky", naprosto extrémní spotřeba apod.) 8-s
(Segra to už po třech měsících raději prodala a kupec si už za pár týdnů stěžoval na to samé, tak ho odkázala na prodejce s tím, že vůz je v záruce, ať se s ním hádá pro změnu on.)
No bylo to dost nepříjemné a hlavně to prodejce vůbec nezajímalo..., vše řešil jen od stolu, s tím, že je vše v "normálu" a časem se to nějak (samo) "upraví" (různé "hluky", naprosto extrémní spotřeba apod.) 8-s
(Segra to už po třech měsících raději prodala a kupec si už za pár týdnů stěžoval na to samé, tak ho odkázala na prodejce s tím, že vůz je v záruce, ať se s ním hádá pro změnu on.)
Tak a ještě si budeš vybírat kdo s tebou může mluvit... >😁
Naprosto chápu, jak taková zkušenost, obzvlášť s novým autem, dokáže člověka otrávit a odradit od dotyčné značky. Sám jsem měl totéž v jiném vydání u O1, současná Vitara je zatím naprosto bezproblémová...
Naprosto chápu, jak taková zkušenost, obzvlášť s novým autem, dokáže člověka otrávit a odradit od dotyčné značky. Sám jsem měl totéž v jiném vydání u O1, současná Vitara je zatím naprosto bezproblémová...
Jen pro doplnění. Swift Sport je třídvířko a tam je třeba ho hledat. I na něj se ta sleva vztahuje, a sice 15.000, tím pádem jeho cena činí 350 kilokaček, což je myslím dost zajímavé.
Ale třeba rozdíl 15 tis, mezi "silnější" HTP a "slabší" TSI mi připadá rozumný/přijatelný...
Díky za odpově´d, já bych si to taky dokázal najít, že je o 50 tisíc dražší jak (stále výkonnější) 1,3 ve Swiftu.
Takže ještě jednou: můžeš místo HTP koupit TSI, jenže za kolik...
Takže ještě jednou: můžeš místo HTP koupit TSI, jenže za kolik...
Ale já to na tebe nevytáhl a reagoval jsem hlavně a přímo na L@lka...a ani jsem z toho nedělal žádné obecné závěry, jen jedna větší negativní zkušennost, nic víc, nic míň...
😉 😄
😉 😄
ŠKODA Fabia Classic :
1.2 HTP/44 kW 5-stup. mech. 5,7
132
219 900,-
1.2 12V HTP/51 kW 5-stup. mech. 5,5
128
234 900,-
1.2 TSI/63 kW 5-stup. mech. 5,2
121
249 900,-
1.2 TSI/77 kW 5-stup. mech. 5,3
124
284 900,-
1.2 TSI/77 kW 7-stup. DSG aut. 5,3
124
319 900,-
1.6 TDI CR/55 kW 5-stup.mech. -
-
314 900,-
1.6 TDI CR/66 kW 5-stup.mech. 4,2
109
345 900,-
1.6 TDI CR/77 kW 5-stup.mech. 4,2
109
365 900,-
1.2 HTP/44 kW 5-stup. mech. 5,7
132
219 900,-
1.2 12V HTP/51 kW 5-stup. mech. 5,5
128
234 900,-
1.2 TSI/63 kW 5-stup. mech. 5,2
121
249 900,-
1.2 TSI/77 kW 5-stup. mech. 5,3
124
284 900,-
1.2 TSI/77 kW 7-stup. DSG aut. 5,3
124
319 900,-
1.6 TDI CR/55 kW 5-stup.mech. -
-
314 900,-
1.6 TDI CR/66 kW 5-stup.mech. 4,2
109
345 900,-
1.6 TDI CR/77 kW 5-stup.mech. 4,2
109
365 900,-
Viditelně jde o model Suzuki swift sport, tedy tenhle model: [odkaz]
Na tenhle model se ale akce nevztahuje, proto asi není v tabulce zmíněn. Má motor 1,6 s 92 kW, což u takového prcka bude docela trhač asfaltu... Nízké ráfky 17", kožený paket a takové ty další sportovní doplňky... Jo a stojí to podle ceníku 365 klacíků.
Na tenhle model se ale akce nevztahuje, proto asi není v tabulce zmíněn. Má motor 1,6 s 92 kW, což u takového prcka bude docela trhač asfaltu... Nízké ráfky 17", kožený paket a takové ty další sportovní doplňky... Jo a stojí to podle ceníku 365 klacíků.
Já to taky nevyvracím. Ti, se kterými jsem mluvil já, byli také většinou spokojeni, až na ty nějaké drobnosti, které jsem zmiňoval.
Teď přesně nerozumím. Jako že Swift Sport není sportovní nebo kde se pohybuje cenově ?
Cenově to není žádný drama a pokud se týká sportování, hot-hatch to není ale pro někoho je sportovní až až. 😉
Cenově to není žádný drama a pokud se týká sportování, hot-hatch to není ale pro někoho je sportovní až až. 😉
Nic není stoprocentní a proto je tam to slůvko "téměř". Vycházel jsem z poměrně fundovaných článků, statistik, ale hlavně z hovorů s majiteli Swifta. Taky vlastním Suzuki (Grand Vitara), tak jsem k tomu měl celkem dost příležitostí při garančkách a podobně.
Většina z těch, s kterýma jsem mluvil, byla se spolehlivostí spokojena.
Většina z těch, s kterýma jsem mluvil, byla se spolehlivostí spokojena.
To je trochu mimo...jako kdybys psal o spolehlivosti Golfu a já na tebe vytáhl špatnou zkušenost s Touaregem. Jsou to jiná auta a obecně to o značce stejně nic nevypovídá. A nakonec i ta Vitara má mnohem lepší reference od majitelů než v případě tvé sestry. Čímž to nechci bagatelizovat.
My máme zase v rodině (sestra) hodně špatnou zkušenost s kvalitou nově koupené, krátké, benzinové Vitary... 8-s
No jako majitel Swiftu Sport a člověk, který má se Suzuki již nějakou tu zkušenost, bych si dovolil vyvrátit neprůstřelnou spolehlivost. Spolehlivé jistě jsou, ale odchází na nich takové drobnosti a není jich zrovna málo. Jak říkám jsou to sice z 99% prkotiny, které auto nezastaví ani jeho využívání většinou nějak výrazně neomezí, ale taky dovedou znepříjemnit život... Zase za ty peníze, co by člověk chtěl, pořád lepší než zmiňované HTP...
To o čem píšeš ovšem není hlavní motivací toho, proč chce VW časem mít Suzuki jako další dceřinou firmu. VW jde hlavně o další větší trhy, např. takovou Indii...
"Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. Společnost již dříve uvedla, že se chce do roku 2018 stát největším výrobcem automobilů na světě. Tohoto cíle by podle agentury Reuters mohla relativně snadno dosáhnout, pokud by se Suzuki stala její dceřinou firmou."
"Je to zajímavá kombinace, která přinese vzájemný prospěch," uvedl analytik Toširo Jošinaga. "Suzuki má dobrou pozici v Indii. Totéž platí pro Volkswagen v Evropě," dodal.
"Německá automobilka tak již vlastní 19,9 % akcií Suzuki, za něž zaplatila 222,5 miliardy jenů (zhruba 45 miliard Kč). Suzuki nyní bude usilovat o nákup akcií Volkswagenu, což nebude vůbec jednoduché."
"Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. Společnost již dříve uvedla, že se chce do roku 2018 stát největším výrobcem automobilů na světě. Tohoto cíle by podle agentury Reuters mohla relativně snadno dosáhnout, pokud by se Suzuki stala její dceřinou firmou."
"Je to zajímavá kombinace, která přinese vzájemný prospěch," uvedl analytik Toširo Jošinaga. "Suzuki má dobrou pozici v Indii. Totéž platí pro Volkswagen v Evropě," dodal.
"Německá automobilka tak již vlastní 19,9 % akcií Suzuki, za něž zaplatila 222,5 miliardy jenů (zhruba 45 miliard Kč). Suzuki nyní bude usilovat o nákup akcií Volkswagenu, což nebude vůbec jednoduché."
Aby sme boli presný, tak aj vnútorný priestor je za jedna. V predu je dokonca viacej miesta ako v jednotkovej Octavii... :yes😒br />
a ak by niekto namietal, že to má malý kufor, tak ako sťahováky sa používajú dodávky! Nákup a podobné veci sa do toho kufra vojdú a nie každý musí byť vyznávač vozenia vzduchu. >😁
a ak by niekto namietal, že to má malý kufor, tak ako sťahováky sa používajú dodávky! Nákup a podobné veci sa do toho kufra vojdú a nie každý musí byť vyznávač vozenia vzduchu. >😁
K těm kladům můžeš ještě přičíst téměř neprůstřelnou spolehlivost a dostaneš ideální příměstský posunovadlo. :yes😒br />
Nemluvě o zábavném a nijak zvlášť drahém Swiftu Sport.
Nemluvě o zábavném a nijak zvlášť drahém Swiftu Sport.