Je to aj po rokoch milé a sympatické auto. No a ten motor(základný) nemá vo svojej triede konkurenciu. Tu HTP iba potichu závidí...
VW pochopil, kto je lídrom v maloobjemových atmosférach a preto spravil to čo spravil. :yes:
woody-alien
0
K těm kladům můžeš ještě přičíst téměř neprůstřelnou spolehlivost a dostaneš ideální příměstský posunovadlo. :yes😒br />
Nemluvě o zábavném a nijak zvlášť drahém Swiftu Sport.
jazva
0
Aby sme boli presný, tak aj vnútorný priestor je za jedna. V predu je dokonca viacej miesta ako v jednotkovej Octavii... :yes😒br />
a ak by niekto namietal, že to má malý kufor, tak ako sťahováky sa používajú dodávky! Nákup a podobné veci sa do toho kufra vojdú a nie každý musí byť vyznávač vozenia vzduchu. >😁
L@...
0
No jako majitel Swiftu Sport a člověk, který má se Suzuki již nějakou tu zkušenost, bych si dovolil vyvrátit neprůstřelnou spolehlivost. Spolehlivé jistě jsou, ale odchází na nich takové drobnosti a není jich zrovna málo. Jak říkám jsou to sice z 99% prkotiny, které auto nezastaví ani jeho využívání většinou nějak výrazně neomezí, ale taky dovedou znepříjemnit život... Zase za ty peníze, co by člověk chtěl, pořád lepší než zmiňované HTP...
white label
0
My máme zase v rodině (sestra) hodně špatnou zkušenost s kvalitou nově koupené, krátké, benzinové Vitary... 8-s
L@...
0
Až tak..?! 8-s To mě zajímá, copak se Vitarce děje..?
woody-alien
0
To je trochu mimo...jako kdybys psal o spolehlivosti Golfu a já na tebe vytáhl špatnou zkušenost s Touaregem. Jsou to jiná auta a obecně to o značce stejně nic nevypovídá. A nakonec i ta Vitara má mnohem lepší reference od majitelů než v případě tvé sestry. Čímž to nechci bagatelizovat.
white label
0
Ale já to na tebe nevytáhl a reagoval jsem hlavně a přímo na L@lka...a ani jsem z toho nedělal žádné obecné závěry, jen jedna větší negativní zkušennost, nic víc, nic míň...
😉 😄
woody-alien
0
Tak a ještě si budeš vybírat kdo s tebou může mluvit... >😁
Naprosto chápu, jak taková zkušenost, obzvlášť s novým autem, dokáže člověka otrávit a odradit od dotyčné značky. Sám jsem měl totéž v jiném vydání u O1, současná Vitara je zatím naprosto bezproblémová...
white label
0
"Mluvit" se mnou může každý (slušný) diskutér... 😉 >😒]
No bylo to dost nepříjemné a hlavně to prodejce vůbec nezajímalo..., vše řešil jen od stolu, s tím, že je vše v "normálu" a časem se to nějak (samo) "upraví" (různé "hluky", naprosto extrémní spotřeba apod.) 8-s
(Segra to už po třech měsících raději prodala a kupec si už za pár týdnů stěžoval na to samé, tak ho odkázala na prodejce s tím, že vůz je v záruce, ať se s ním hádá pro změnu on.)
Ricardo
0
Vysoká spotřeba je ale u té třídveřové verze normální - je to dané hodně slabým motorem a extrémně krátkými převody
woody-alien
0
Nic není stoprocentní a proto je tam to slůvko "téměř". Vycházel jsem z poměrně fundovaných článků, statistik, ale hlavně z hovorů s majiteli Swifta. Taky vlastním Suzuki (Grand Vitara), tak jsem k tomu měl celkem dost příležitostí při garančkách a podobně.
Většina z těch, s kterýma jsem mluvil, byla se spolehlivostí spokojena.
L@...
0
Já to taky nevyvracím. Ti, se kterými jsem mluvil já, byli také většinou spokojeni, až na ty nějaké drobnosti, které jsem zmiňoval.
Johny.Rico
0
Kdyžuž jsme u toho Sportu... ten je kde ale? Jinak souhlas, je to parádní kára 😄
woody-alien
0
Teď přesně nerozumím. Jako že Swift Sport není sportovní nebo kde se pohybuje cenově ?
Cenově to není žádný drama a pokud se týká sportování, hot-hatch to není ale pro někoho je sportovní až až. 😉
Banjo
0
Viditelně jde o model Suzuki swift sport, tedy tenhle model: [odkaz]
Na tenhle model se ale akce nevztahuje, proto asi není v tabulce zmíněn. Má motor 1,6 s 92 kW, což u takového prcka bude docela trhač asfaltu... Nízké ráfky 17", kožený paket a takové ty další sportovní doplňky... Jo a stojí to podle ceníku 365 klacíků.
Johny.Rico
0
Děkuji.
woody-alien
0
Jen pro doplnění. Swift Sport je třídvířko a tam je třeba ho hledat. I na něj se ta sleva vztahuje, a sice 15.000, tím pádem jeho cena činí 350 kilokaček, což je myslím dost zajímavé.
white label
0
To o čem píšeš ovšem není hlavní motivací toho, proč chce VW časem mít Suzuki jako další dceřinou firmu. VW jde hlavně o další větší trhy, např. takovou Indii...
"Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. Společnost již dříve uvedla, že se chce do roku 2018 stát největším výrobcem automobilů na světě. Tohoto cíle by podle agentury Reuters mohla relativně snadno dosáhnout, pokud by se Suzuki stala její dceřinou firmou."
"Je to zajímavá kombinace, která přinese vzájemný prospěch," uvedl analytik Toširo Jošinaga. "Suzuki má dobrou pozici v Indii. Totéž platí pro Volkswagen v Evropě," dodal.
"Německá automobilka tak již vlastní 19,9 % akcií Suzuki, za něž zaplatila 222,5 miliardy jenů (zhruba 45 miliard Kč). Suzuki nyní bude usilovat o nákup akcií Volkswagenu, což nebude vůbec jednoduché."
jenik1
0
Dnes si můžeš koupit 1,2 TSI...určitě lepší než HTP
Díky za odpově´d, já bych si to taky dokázal najít, že je o 50 tisíc dražší jak (stále výkonnější) 1,3 ve Swiftu.
Takže ještě jednou: můžeš místo HTP koupit TSI, jenže za kolik...
white label
0
Ale třeba rozdíl 15 tis, mezi "silnější" HTP a "slabší" TSI mi připadá rozumný/přijatelný...
VW pochopil, kto je lídrom v maloobjemových atmosférach a preto spravil to čo spravil. :yes:
Nemluvě o zábavném a nijak zvlášť drahém Swiftu Sport.
a ak by niekto namietal, že to má malý kufor, tak ako sťahováky sa používajú dodávky! Nákup a podobné veci sa do toho kufra vojdú a nie každý musí byť vyznávač vozenia vzduchu. >😁
😉 😄
Naprosto chápu, jak taková zkušenost, obzvlášť s novým autem, dokáže člověka otrávit a odradit od dotyčné značky. Sám jsem měl totéž v jiném vydání u O1, současná Vitara je zatím naprosto bezproblémová...
No bylo to dost nepříjemné a hlavně to prodejce vůbec nezajímalo..., vše řešil jen od stolu, s tím, že je vše v "normálu" a časem se to nějak (samo) "upraví" (různé "hluky", naprosto extrémní spotřeba apod.) 8-s
(Segra to už po třech měsících raději prodala a kupec si už za pár týdnů stěžoval na to samé, tak ho odkázala na prodejce s tím, že vůz je v záruce, ať se s ním hádá pro změnu on.)
Většina z těch, s kterýma jsem mluvil, byla se spolehlivostí spokojena.
Cenově to není žádný drama a pokud se týká sportování, hot-hatch to není ale pro někoho je sportovní až až. 😉
Na tenhle model se ale akce nevztahuje, proto asi není v tabulce zmíněn. Má motor 1,6 s 92 kW, což u takového prcka bude docela trhač asfaltu... Nízké ráfky 17", kožený paket a takové ty další sportovní doplňky... Jo a stojí to podle ceníku 365 klacíků.
"Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. Společnost již dříve uvedla, že se chce do roku 2018 stát největším výrobcem automobilů na světě. Tohoto cíle by podle agentury Reuters mohla relativně snadno dosáhnout, pokud by se Suzuki stala její dceřinou firmou."
"Je to zajímavá kombinace, která přinese vzájemný prospěch," uvedl analytik Toširo Jošinaga. "Suzuki má dobrou pozici v Indii. Totéž platí pro Volkswagen v Evropě," dodal.
"Německá automobilka tak již vlastní 19,9 % akcií Suzuki, za něž zaplatila 222,5 miliardy jenů (zhruba 45 miliard Kč). Suzuki nyní bude usilovat o nákup akcií Volkswagenu, což nebude vůbec jednoduché."
1.2 HTP/44 kW 5-stup. mech. 5,7
132
219 900,-
1.2 12V HTP/51 kW 5-stup. mech. 5,5
128
234 900,-
1.2 TSI/63 kW 5-stup. mech. 5,2
121
249 900,-
1.2 TSI/77 kW 5-stup. mech. 5,3
124
284 900,-
1.2 TSI/77 kW 7-stup. DSG aut. 5,3
124
319 900,-
1.6 TDI CR/55 kW 5-stup.mech. -
-
314 900,-
1.6 TDI CR/66 kW 5-stup.mech. 4,2
109
345 900,-
1.6 TDI CR/77 kW 5-stup.mech. 4,2
109
365 900,-
Takže ještě jednou: můžeš místo HTP koupit TSI, jenže za kolik...