Videa
Dělala se i Octavia s 1.4 benzínem 55kw a jezdilo to. Takže toto také pojede. Bude to utrpení s vysokou spotřebou.
Jsem zvedav na směřování Německa dnes po 18.00. Bud jsou chytří a nebo zvolí svůj importovaný úpadek.
Jsem zvedav na směřování Německa dnes po 18.00. Bud jsou chytří a nebo zvolí svůj importovaný úpadek.
@Pepa_007
Octavia 1 bola dokonca aj 1,4 s 44kw ... ale tu uz nikto nechcel.. aj velmi kratko sa vyrabala... hotova rarita... pritom v malickom sotva 900kg pole 6N1 to slo ako motokara .. na malicke auto vyborny motor so 116 Nm ... mam s nim vcelku dost odjazdene
Octavia 1 bola dokonca aj 1,4 s 44kw ... ale tu uz nikto nechcel.. aj velmi kratko sa vyrabala... hotova rarita... pritom v malickom sotva 900kg pole 6N1 to slo ako motokara .. na malicke auto vyborny motor so 116 Nm ... mam s nim vcelku dost odjazdene
@3_diamanty
No, jenže tam to byl záměr aby to nikdo nechtěl 😉
No, jenže tam to byl záměr aby to nikdo nechtěl 😉
@rohYpnol
No to je hlavička. Nabizet a utrácet za výrobek, který nechceme prodávat.
Můžeš rozvést tuhle úžasnou myslenku?
No to je hlavička. Nabizet a utrácet za výrobek, který nechceme prodávat.
Můžeš rozvést tuhle úžasnou myslenku?
@rohYpnol Šlo o marketing "Cena již od..." , že?
To ale ten pseudoYntelektuál nepochopí. Leda bys mu poslal link na nějakou studii o marketingu. On má ty linky rád a připadá si pak chytrej.
To ale ten pseudoYntelektuál nepochopí. Leda bys mu poslal link na nějakou studii o marketingu. On má ty linky rád a připadá si pak chytrej.
@rohYpnol
skodovky v socu obvykle nikdo nechce. Stejne jako Elroq s cenovou paritou Skvarku, prodava se verze s 77kwh...
skodovky v socu obvykle nikdo nechce. Stejne jako Elroq s cenovou paritou Skvarku, prodava se verze s 77kwh...
@Mokrous
Ne. Šlo o to, že to bylo první auto VAG s elektronickým pedálem plynu, potřebovali malou sérii aby si odzkoušeli jak a zda to bude fungovat. Kdyby to byl průšvih, tak by stáhli nebo řešili jen těch pár prodaných kusů, myslím že ve výsledku jich bylo řádově tisíce pokud si to pamatuji správně. Nikdo vůbec nechtěl, aby se toho prodalo hodně. Naopak.
A protože to fungovalo, tak pak to vrazili do Fabie.
Ne. Šlo o to, že to bylo první auto VAG s elektronickým pedálem plynu, potřebovali malou sérii aby si odzkoušeli jak a zda to bude fungovat. Kdyby to byl průšvih, tak by stáhli nebo řešili jen těch pár prodaných kusů, myslím že ve výsledku jich bylo řádově tisíce pokud si to pamatuji správně. Nikdo vůbec nechtěl, aby se toho prodalo hodně. Naopak.
A protože to fungovalo, tak pak to vrazili do Fabie.
Připomíná mi to AZNP, kde na stejném motoru jezdil sedan, spartak, stejšn, oktávka i 1203ka.
@Stejsn to celkem sedí, protože tenhle 3hrnek je snad v každém modelu Stellantisu v Evropě 🤢 Pokud by to bylo jako Entry model, chápu… ale s ním nabídka začíná i končí… 👎
Přitom stačilo tam dát 1.6 hdi nebo ideálně 2.0 hdi nebo 2.0 benzin...
Poslednu dobu nam tie levy akosi vsetky pochudli... vsetko su odrastene uz len na tych vegetarianskych 1,2kach... inak neviem ako vacsina ale ja napr 308 alebo aj 508 nikde uz poslednu dobu nevidim.... aj 208 ( po facelifte s tym novym logom ) uz akosi nikde niet... co vidim tak akurat 2008cky a sem tam 3008... inak nula bodov.. tak slabe casy pre pezoty na slovensku si uz ani nepamatam... to aj MG uz zacinam vidavat castejsie... a tu uz koncia vsetky srandy... a aj mna uz skor zaujima MG 3 ako p208 ... pritom ceny su v ramci segmentu vcelku podobne ...
Přesně s 2,0 ať už Hdi či 16v tak by to bylo velmi dobré auto