Ojetiny
Mám těch dodávek několik, 3,0l a 2x 2,2l auta docela drží, vypadají sice ošuntěle díky loupajícímu se laku, ale fungují.
Paradoxně s nimi chlapi (vč. mě) jezdí raději, než s novým Iveco Daily 2,3l, to je teda krám, už bych to podruhé nekoupil.
Paradoxně s nimi chlapi (vč. mě) jezdí raději, než s novým Iveco Daily 2,3l, to je teda krám, už bych to podruhé nekoupil.
@m.z. Jako vsechny nove dodavky.
Je uplne hrozna doba.
Problemy osobnich aut jsou proti tomu sranda.
Jen takove skadleni.
Je uplne hrozna doba.
Problemy osobnich aut jsou proti tomu sranda.
Jen takove skadleni.
@Ja Prvni 123
nový byl jen ten Jumper 3,0l v r.2012 ostatní byly kupované jako záloha a funguje to.
Iveco je nové, bral jsem to kvůli tažnému na 3,5t dnes bych se na to vykašlal a koupil raději např. Master
nový byl jen ten Jumper 3,0l v r.2012 ostatní byly kupované jako záloha a funguje to.
Iveco je nové, bral jsem to kvůli tažnému na 3,5t dnes bych se na to vykašlal a koupil raději např. Master
Mam Ducato z roku 2005, typ 244.
Dodnes drzi, ani nerezne. A to melo tezkej zivot.
Jo, lak se loupe. Hlavne na kapote skoro celej slezl.
Ano, elektrika oxiduje, takze obcas zlobi nejaky cidlo.
Ale kastle drzi.
A motor 2.3 jtd porad vrci, a jezdi za krasnou spotrebu.
Mam teda jedno kridlo jine, starsi z jineho Ducata, protoze jsem chtel vzadu aspon jedno okno.
Ale ty puvodni mam porad schovane.
😄
Celá ne, překvapivě to má i plastové nárazníky a spousty pryže 😊.
Karoserie je samozřejmě z plechu, tak jako naprostá většina aut.