Týdeník Ekonom minulý týden informoval o výrobních plánech modelů Fabia II Combi, Superb II a Yeti. Nový malý vůz vycházející ze studie Joyster zatím ve výrobních plánech nefiguruje.
A jeeeeje, "... vedení si vyžádalo úpravy, které budou mít dopad i na vzhled automobilu...", to sem teda zvedavej jak to zmrsej, ta studie se mi libila na 100%... ach jo...
Me se ta studie taky hodne libila a ke Skodovce by se mi presne tohle hodilo, ale cekam bohuzel spis celkem obycejny konzervativnejsi mensi SUV zamereny na stredni generaci.. tzn podstatene vetsi, nez Yetty.. navic jestli si ho vzal na starosti Manske, jako ze asi jo, bude myslim mit i vyrazne jinej styling. Navic kdyz vedeni zasahuje primo do prace designerum, znamena to vetsinou dalsi "normalizaci" vzhledu.. Tak snad aspon bude umet neco taky v terenu jako treba Touareg a ne jako bezny SUV, ale ani to necekam..
A co motory TDI common rail. Nemal nahodou v dohladnej dobe koncern VW prejst na technologiu common rail aj u dieselov mensieho objemu? Myslim, ze by to odstranilo jeden z najvacsich nedostatkov Skody. A do superbu by urcite "sadli" motory 2.7/3.0 TDI. Budu v ponuke?
Re: Absolutní absene typu C1, pugt107 neo aygo! Škodoko, to
Aky je padny dovod na existenciui a vyrobu tak maleho auta? Mini nekupuje taka halda zakaznikov, aby sa na tom nabalili, a to je najdolezitejsi aspekt - rentabilita. Alebo ze by bol dopyta tak velky, ze v Koline nestihaju vyrabat?
Re: Absolutní absene typu C1, pugt107 neo aygo! Škodoko, to
Pěkná blbost, jak píše dole kolega- kdo by to kupoval? Vždyt už ty z TCPA stojí jak fabia. To už je zase moc malé a náklady na výrobu stejné jak třída fabie.
Re: Absolutní absene typu C1, pugt107 neo aygo! Škodoko, to
Když už se zalykáš vzteky, tak se párkrát nedechni, aby to nebylo tak evidentní z tvého písemného projevu. A níže uvedený příspěvek Klaudia navazuji - nejsme tak bohatí, abychom si kupovali tak malá a nepraktická auta. V Čechách, ale i na Slovensku je stále ještě ideální auto, se kterým mohou jet čtyři dospělí lidé na dovolenou nebo na hory a taky třeba na veliký nákup. Aygo a spol. tohle nesplňuje - to je městské vozítko, které je paradoxně s ohledem na využitelonost dražší, než vozy v kategopriích 350 až 450.000,- Kč. Navíc, proč myslíš, že se na várobu v TPCA spojily dvě automobilky? A proč asi koncern Volkswagen skončil s Lupem (alespoň pokud vím...)? Když chceš miniauto, tak si kup něco od TPCA nebo Citroena2 nebo Pandu, Matiz....nevím, proč by měla zrovna škodovka zasahovat do tohodle segmentu, který je už docela obsazený. Ale Yeti (asi máš komplex z větších a taky méně dostupných aut...) by za cenu kolem půl milionu mělo jediného konkurenta - Suzuki. Další podobné menší SUV - Queasqai - začíná jako dvojkolka na 560 tisících. A myslíš si (naivně), že kdyby Škodovka začala vyrábět nějaký pidiautomobil, že by stál padesát tisíc? Byl by dražší, protože to není citroen ani daewoo/chevrolet.....