Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ekonom: plány Škody týkající se modelů Fabia Combi, Superb a Yeti

Týdeník Ekonom minulý týden informoval o výrobních plánech modelů Fabia II Combi, Superb II a Yeti. Nový malý vůz vycházející ze studie Joyster zatím ve výrobních plánech nefiguruje.
Zpět na článek
11. 6. 2007 15:20
neregistrovaný "PEPA"
11. 6. 2007 15:32
neregistrovaný "dejv"
11. 6. 2007 19:19
neregistrovaný "rop"
12. 6. 2007 06:49
11. 6. 2007 18:42
neregistrovaný "Shortař"
11. 6. 2007 20:42
12. 6. 2007 12:12
neregistrovaný "petrt"
12. 6. 2007 12:34
neregistrovaný "Beran"
neregistrovaný "PEPA"
11. 6. 2007 15:20
f
No to se už těším.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dejv"
11. 6. 2007 15:32
zmeny
A jeeeeje, "... vedení si vyžádalo úpravy, které budou mít dopad i na vzhled automobilu...", to sem teda zvedavej jak to zmrsej, ta studie se mi libila na 100%... ach jo...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "rop"
11. 6. 2007 19:19
Re: zmeny
Me se ta studie taky hodne libila a ke Skodovce by se mi presne tohle hodilo, ale cekam bohuzel spis celkem obycejny konzervativnejsi mensi SUV zamereny na stredni generaci.. tzn podstatene vetsi, nez Yetty.. navic jestli si ho vzal na starosti Manske, jako ze asi jo, bude myslim mit i vyrazne jinej styling. Navic kdyz vedeni zasahuje primo do prace designerum, znamena to vetsinou dalsi "normalizaci" vzhledu.. Tak snad aspon bude umet neco taky v terenu jako treba Touareg a ne jako bezny SUV, ale ani to necekam..
12. 6. 2007 06:49
Re: zmeny
Bud to, alebo dostane kukuc Fabie a Roomstera. Takze ako takmer vzdy, krasnu studiu sprznia na nechutnu seriovku. Ach jo...
neregistrovaný "Shortař"
11. 6. 2007 18:42
Superb II
Jak to bude s prodejem Superbů v Číně? Budou se tam taky vyrábět nebo zůstane všechna práce na závod v Kvasinách?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Falco
11. 6. 2007 20:42
Re: Superb II
V Číně se bude vyrábět Superb i Fabie...
11. 6. 2007 22:06
A co motory TDI common rail?
A co motory TDI common rail. Nemal nahodou v dohladnej dobe koncern VW prejst na technologiu common rail aj u dieselov mensieho objemu? Myslim, ze by to odstranilo jeden z najvacsich nedostatkov Skody. A do superbu by urcite "sadli" motory 2.7/3.0 TDI. Budu v ponuke?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zet"
11. 6. 2007 22:11
Absolutní absene typu C1, pugt107 neo aygo! Škodoko, to jdi
Zaměřte se i na tento segment, yeti si strč nškam, už u je zušoný roomster!
Rozbalit vlákno
3
12. 6. 2007 06:48
Re: Absolutní absene typu C1, pugt107 neo aygo! Škodoko, to
Aky je padny dovod na existenciui a vyrobu tak maleho auta? Mini nekupuje taka halda zakaznikov, aby sa na tom nabalili, a to je najdolezitejsi aspekt - rentabilita. Alebo ze by bol dopyta tak velky, ze v Koline nestihaju vyrabat?
neregistrovaný "petrt"
12. 6. 2007 12:12
Re: Absolutní absene typu C1, pugt107 neo aygo! Škodoko, to
Pěkná blbost, jak píše dole kolega- kdo by to kupoval? Vždyt už ty z TCPA stojí jak fabia. To už je zase moc malé a náklady na výrobu stejné jak třída fabie.
neregistrovaný "Beran"
12. 6. 2007 12:34
Re: Absolutní absene typu C1, pugt107 neo aygo! Škodoko, to
Když už se zalykáš vzteky, tak se párkrát nedechni, aby to nebylo tak evidentní z tvého písemného projevu. A níže uvedený příspěvek Klaudia navazuji - nejsme tak bohatí, abychom si kupovali tak malá a nepraktická auta. V Čechách, ale i na Slovensku je stále ještě ideální auto, se kterým mohou jet čtyři dospělí lidé na dovolenou nebo na hory a taky třeba na veliký nákup. Aygo a spol. tohle nesplňuje - to je městské vozítko, které je paradoxně s ohledem na využitelonost dražší, než vozy v kategopriích 350 až 450.000,- Kč. Navíc, proč myslíš, že se na várobu v TPCA spojily dvě automobilky? A proč asi koncern Volkswagen skončil s Lupem (alespoň pokud vím...)? Když chceš miniauto, tak si kup něco od TPCA nebo Citroena2 nebo Pandu, Matiz....nevím, proč by měla zrovna škodovka zasahovat do tohodle segmentu, který je už docela obsazený. Ale Yeti (asi máš komplex z větších a taky méně dostupných aut...) by za cenu kolem půl milionu mělo jediného konkurenta - Suzuki. Další podobné menší SUV - Queasqai - začíná jako dvojkolka na 560 tisících. A myslíš si (naivně), že kdyby Škodovka začala vyrábět nějaký pidiautomobil, že by stál padesát tisíc? Byl by dražší, protože to není citroen ani daewoo/chevrolet.....