Novinky
Mikesus
11
Ten předek je jeste ok, zadek ,hlavne sedan je pro mne divnej. HB relativně ok. Interier vypadá stejně jako EV9, ten mi moc neseděl a volant je taky takovej divnej. Uvidíme výsledky reálu, často to jsou diametralni rozdily.
Přejít do diskuze
@Lempl Klaun Proč? Můžu psát, co uznám za vhodné a je mi jedno co zrovna ty si o tom myslíš. Smiř se s tím 😄
Konečně zase někoho z tradičních výrobců napadlo zkusit elektrický negazík a designéři si dali záležet, aby se na to nedalo dívat...
@Avantime No za mě Kia ztratila atraktivitu už novou generací Sportage, korunu tomu nasadila EV9... původní EV6 byla ještě akceptovatelná, cokoliv po je hnus...
@ericn Ten predok vyzerá ako keby niekto nedobrzdil za kamiónom. V kombinácii s vysokou cenou (vraj od 37-tis.) toto bude pre Kiu v Žiline taký danajský dar.
V soutěži o největší ošklivost by tento vůz mohl soutěžit o jedno z prvních míst. Příznivci EV zjevně úplně postrádají vkus.
@Johnn To bylo první, co jsem si u nové Kony všiml, když jsem jí měl půjčenou. Pršelo a jak si chtěl rychleji z křižovatky, tak hrabala. Bylo to dost nepříjemné...
@Johnn to je pravda, a vím že mě to překvapilo. Já si po zkušenosti s MEB fakt myslím že jde o energii pro topení nebo chlazení baterky a taky navíc ne příliš efektivní tepelné čerpadlo.
@Arese o designu se dá vždycky diskutovat, a jak VW pochopil, lidi chtějí normální EV a ne nějaké olizane UFO ala MB nebo ID. Trochu to VW v rámci faceliftů už napravil, a teď to vypadá že konečně půjde zase o normální auta.
MB to došlo taky, když vidí jak se daří BMW a to přes diskuzi o nadledvinkách.
V Koreji to tak nevidí a vidí v tom odlišení od zbytku ale na hodnocení podle fotek je brzy, i když teda uznávám že ten designový jazyk je i pro mě dost těžké zkousnout.
MB to došlo taky, když vidí jak se daří BMW a to přes diskuzi o nadledvinkách.
V Koreji to tak nevidí a vidí v tom odlišení od zbytku ale na hodnocení podle fotek je brzy, i když teda uznávám že ten designový jazyk je i pro mě dost těžké zkousnout.
@ericn to je zajímavé, že na sněhu EV3, Niro, Kona jezdi a normálně se s ni dá i rozjet.
Ale proti ID3 jsou výše zmíněná auta efektivnější, a s menší degradaci baterií.
Ale proti ID3 jsou výše zmíněná auta efektivnější, a s menší degradaci baterií.
@Swordfish76 Kona EV je na tom stejně, za deště stačilo přidat víc a okamžitě “hrabala”… Chce to náhon na zadek nebo všechna kola a je klid. Třeba u iD.3 se nic takového nekonalo 😋
Hm, elektromobil 150kW a přední pohon, děkuji nechci. Stejná chyba už je u EV3 a všichni si stěžují na problémy s trakcí, prokluz kol při rozjetí z každé křižovatky, velké opotřebení pneu. Jestli EV tak jedině zadokolku, případně čtyřkolku. A design auta je pro mě osobně OK, i když ten sedano-liftback teda vypadá divně. Ale třeba to naživo bude lepší.