Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Kia EV4 přijíždí jako sedan i hatchback. Prodej začně ještě letos

28 komentářů

ericn
Bože, to je ale hnusný design... Kia se u mě dostala do kategorie "nekoupitelný" 😄
Avantime
@ericn Ten predok vyzerá ako keby niekto nedobrzdil za kamiónom. V kombinácii s vysokou cenou (vraj od 37-tis.) toto bude pre Kiu v Žiline taký danajský dar.
ericn
@Avantime No za mě Kia ztratila atraktivitu už novou generací Sportage, korunu tomu nasadila EV9... původní EV6 byla ještě akceptovatelná, cokoliv po je hnus...
Avatar - Mokrous
Mokrous
@ericn Šílená Sportage je proti tomuto hnusu ještě krásný auto...
Avatar - Emel
Emel
@Avantime za mě předek ještě dobrý, zadek u sedanu je peklo.
Lempl Klaun
@ericn Zacinas byt jak kolovratek. Koho zajima tvuj nazor prosimte?
ericn
@Lempl Klaun Tak to nečti 😄
Lempl Klaun
@ericn Tak to nepis.
ericn
@Lempl Klaun Proč? Můžu psát, co uznám za vhodné a je mi jedno co zrovna ty si o tom myslíš. Smiř se s tím 😄
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
@eKrum Páč ale jdi ty, trollí brepto 😄
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
@Lempl Klaun A koho tvůj? 😀
šofér
Myslel jsem, že škaredší auto, než současná Sportage už Kia nevymyslí, chyba.
ericn
@šofér souhlas 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ten předek je jeste ok, zadek ,hlavne sedan je pro mne divnej. HB relativně ok. Interier vypadá stejně jako EV9, ten mi moc neseděl a volant je taky takovej divnej. Uvidíme výsledky reálu, často to jsou diametralni rozdily.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Konečně zase někoho z tradičních výrobců napadlo zkusit elektrický negazík a designéři si dali záležet, aby se na to nedalo dívat...
Arese
Blééé....🤮
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
@Krum Páč Ne. Ty jo? 😀
Petr Kozohorský
V soutěži o největší ošklivost by tento vůz mohl soutěžit o jedno z prvních míst. Příznivci EV zjevně úplně postrádají vkus.
Arese
@Petr Kozohorský ...a rozum. 🙂
psel
@Arese o designu se dá vždycky diskutovat, a jak VW pochopil, lidi chtějí normální EV a ne nějaké olizane UFO ala MB nebo ID. Trochu to VW v rámci faceliftů už napravil, a teď to vypadá že konečně půjde zase o normální auta.
MB to došlo taky, když vidí jak se daří BMW a to přes diskuzi o nadledvinkách.
V Koreji to tak nevidí a vidí v tom odlišení od zbytku ale na hodnocení podle fotek je brzy, i když teda uznávám že ten designový jazyk je i pro mě dost těžké zkousnout.
Avatar - Swordfish76
Swordfish76
Hm, elektromobil 150kW a přední pohon, děkuji nechci. Stejná chyba už je u EV3 a všichni si stěžují na problémy s trakcí, prokluz kol při rozjetí z každé křižovatky, velké opotřebení pneu. Jestli EV tak jedině zadokolku, případně čtyřkolku. A design auta je pro mě osobně OK, i když ten sedano-liftback teda vypadá divně. Ale třeba to naživo bude lepší.
ericn
@Swordfish76 Kona EV je na tom stejně, za deště stačilo přidat víc a okamžitě “hrabala”… Chce to náhon na zadek nebo všechna kola a je klid. Třeba u iD.3 se nic takového nekonalo 😋
Johnn
@ericn to je zajímavé, že na sněhu EV3, Niro, Kona jezdi a normálně se s ni dá i rozjet.
Ale proti ID3 jsou výše zmíněná auta efektivnější, a s menší degradaci baterií.
psel
@Johnn to je pravda, a vím že mě to překvapilo. Já si po zkušenosti s MEB fakt myslím že jde o energii pro topení nebo chlazení baterky a taky navíc ne příliš efektivní tepelné čerpadlo.
ericn
@Johnn To bylo první, co jsem si u nové Kony všiml, když jsem jí měl půjčenou. Pršelo a jak si chtěl rychleji z křižovatky, tak hrabala. Bylo to dost nepříjemné...