Novinky
Myslel jsem, že škaredší auto, než současná Sportage už Kia nevymyslí, chyba.
Ten předek je jeste ok, zadek ,hlavne sedan je pro mne divnej. HB relativně ok. Interier vypadá stejně jako EV9, ten mi moc neseděl a volant je taky takovej divnej. Uvidíme výsledky reálu, často to jsou diametralni rozdily.
Konečně zase někoho z tradičních výrobců napadlo zkusit elektrický negazík a designéři si dali záležet, aby se na to nedalo dívat...
V soutěži o největší ošklivost by tento vůz mohl soutěžit o jedno z prvních míst. Příznivci EV zjevně úplně postrádají vkus.
@Petr Kozohorský ...a rozum. 🙂
@Arese o designu se dá vždycky diskutovat, a jak VW pochopil, lidi chtějí normální EV a ne nějaké olizane UFO ala MB nebo ID. Trochu to VW v rámci faceliftů už napravil, a teď to vypadá že konečně půjde zase o normální auta.
MB to došlo taky, když vidí jak se daří BMW a to přes diskuzi o nadledvinkách.
V Koreji to tak nevidí a vidí v tom odlišení od zbytku ale na hodnocení podle fotek je brzy, i když teda uznávám že ten designový jazyk je i pro mě dost těžké zkousnout.
MB to došlo taky, když vidí jak se daří BMW a to přes diskuzi o nadledvinkách.
V Koreji to tak nevidí a vidí v tom odlišení od zbytku ale na hodnocení podle fotek je brzy, i když teda uznávám že ten designový jazyk je i pro mě dost těžké zkousnout.
Hm, elektromobil 150kW a přední pohon, děkuji nechci. Stejná chyba už je u EV3 a všichni si stěžují na problémy s trakcí, prokluz kol při rozjetí z každé křižovatky, velké opotřebení pneu. Jestli EV tak jedině zadokolku, případně čtyřkolku. A design auta je pro mě osobně OK, i když ten sedano-liftback teda vypadá divně. Ale třeba to naživo bude lepší.
@Swordfish76 Kona EV je na tom stejně, za deště stačilo přidat víc a okamžitě “hrabala”… Chce to náhon na zadek nebo všechna kola a je klid. Třeba u iD.3 se nic takového nekonalo 😋
@ericn to je zajímavé, že na sněhu EV3, Niro, Kona jezdi a normálně se s ni dá i rozjet.
Ale proti ID3 jsou výše zmíněná auta efektivnější, a s menší degradaci baterií.
Ale proti ID3 jsou výše zmíněná auta efektivnější, a s menší degradaci baterií.
@Johnn to je pravda, a vím že mě to překvapilo. Já si po zkušenosti s MEB fakt myslím že jde o energii pro topení nebo chlazení baterky a taky navíc ne příliš efektivní tepelné čerpadlo.
Smiř se s tím, muItitroIIe. 😋 @ericn